Documentaire Quiet on Set over wantoestanden bij Nickelodeon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Documentaire Quiet on Set over wantoestanden bij Nickelodeon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-24 19:19

Meer mensen die best wel geschrokken zijn van wat er nu allemaal voorbij komt?

Op mijn TikTok komen er steeds fragmenten uit de nieuwe documentaireserie over Nickelodeon voorbij en ik ben zo'n beetje permanent geschokt over wat daar allemaal is gebeurd.

Voor de mensen die niet weten waar dit over gaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03/21 ... ckelodeon/.

Ik moet zeggen dat ik vroeger bepaalde scènes nooit als raar heb ervaren, maar als ik nu terugkijk er op bepaalde punten wel heel veel seksuele verwijzingen zijn. Ik vind het vooral bijzonder dat er zo veel volwassenen bij betrokken waren en niemand ooit heeft aangegeven dat er op die manier niet met kinderen omgegaan kon worden.

Ik had vroeger wat vriendinnen die nooit naar Nickelodeon mochten kijken. Toen snapte ik dat niet, maar terugkijkend was dat niet eens zo'n heel gek idee...

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Documentaire Quiet on Set over wantoestanden bij Nickelodeon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 19:34

Ik heb de docu nog niet gezien, maar heb wel jaren geleden al nare dingen gehoord over Dan Schneider dus het verbaasde me niet heel erg eigenlijk. Maar ben wel benieuwd in hoeverre de geruchten van destijds waar blijken te zijn.

Ik was altijd dol op de Nicktoons, maar de live-action shows, alleen al die jonge meiden vol make-up en te korte rokjes, nee dat trok mij toen al totaal niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 19:47

Poeh, heftig allemaal, ja. Jeannette McCurdy is ook al een poos geleden naar buiten gekomen over haar ervaringen op de set. Hoe het met Amanda Bynes gaat, weten we allemaal wel denk ik. Wat Drake Bell heeft meegemaakt is echt afgrijselijk.

Wat een gruwelijke wereld. Ik keek vroeger veel Nickelodeon, ik vond sommige shows echt wel tof, in hindsight wel een nare smaak aan overgehouden.