Kate Middleton heeft kanker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-24 20:41


luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:45

Ik las het ook.
Lijkt mij heel zwaar voor haar en haar gezin.

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:16

Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.

Oh en William mag van mij ergens onder de grond gaan wonen, niet alleen vanwege de geruchten die over hem rondgaan maar ook en vooral omdat ie niet even de moeite neemt om naast zn vrouw op het bankje te gaan zitten terwijl zij aan de wereld vertelt dat ze ziek is :x

Anomien

Berichten: 7388
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:27

Foaly schreef:
Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.

Oh en William mag van mij ergens onder de grond gaan wonen, niet alleen vanwege de geruchten die over hem rondgaan maar ook en vooral omdat ie niet even de moeite neemt om naast zn vrouw op het bankje te gaan zitten terwijl zij aan de wereld vertelt dat ze ziek is :x


Waarom?
Geruchten kunnen ook gewoon geruchten zijn. Ze zijn natuurlijk wel vaker gesprek van de dag.
En wie weet was het wel op haar verzoek. Dat ze er alleen zat. Om een boodschap mee te geven dat ze een sterke vrouw is. Het gaat ook eventjes om haar.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:44

Jeetje, wat is dit schrikken!
Dus dan krijg je te horen dat je kanker hebt, en ondertussen kan je dit niet eens in alle rust behandelen omdat de wereld er een eigen verhaal van maakt.

Heel heftig voor haar en haar gezin, niet in de laatste plaats omdat ze de laatste weken zo door het slijk zijn gehaald.
Officiële mediabronnen die geruchten over affaires en andere toestanden verspreiden terwijl ze helemaal niet waar zijn.
Geen greintje respect voor de wens van het koningshuis om afstand te houden en gewoon netjes te wachten tot ze iets horen.

Des te stoerder vind ik het van haar dat ze zelf een verklaring heeft afgelegd.
Zo kwetsbaar en je ziet duidelijk de pijn en het verdriet in haar ogen.
Ik wens haar alle rust tijdens een voorspoedig herstel.

Ik hoop oprecht dat alle verspreiders van geruchten en roddels, en alle mensen die zo'n dikke lol hebben gehad om de fotoshopkunsten van Catherine, een slechte nachtrust tegemoet gaan.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:47

Anomien schreef:
Foaly schreef:
Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.

Oh en William mag van mij ergens onder de grond gaan wonen, niet alleen vanwege de geruchten die over hem rondgaan maar ook en vooral omdat ie niet even de moeite neemt om naast zn vrouw op het bankje te gaan zitten terwijl zij aan de wereld vertelt dat ze ziek is :x


Waarom?
Geruchten kunnen ook gewoon geruchten zijn. Ze zijn natuurlijk wel vaker gesprek van de dag.
En wie weet was het wel op haar verzoek. Dat ze er alleen zat. Om een boodschap mee te geven dat ze een sterke vrouw is. Het gaat ook eventjes om haar.


Vaak is het hun eigen keuze niet. Heb laatst die docu van Harry gezien en de persvoorlichters van alle leden van het koninklijk huis daar spelen een vies spelletje. Tuurlijk is dat zijn kant van het verhaal, maar kan mij zo voorstellen dat dit 100% hun idee is om het zo te brengen

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:54

Voor 'the look of the thing' had William daar gewoon moeten zitten. En geruchten of niet, affaire of niet, feit is dat de media er alleen zo mee aan de haal is gegaan doordat het PR team van Kensington er echt een puinhoop van heeft gemaakt en Kate zelfs de 'schuld' heeft gegeven van dat hele fotoshop debacle. Of denk je dat ze ook zelf heeft bedacht om daar haar 'excuses' voor aan te bieden?

Daarom heb ik eigenlijk ook geen goed woord over voor William. Die had zijn vrouw veel eerder in bescherming moeten nemen en desnoods zelf een statement eruit moeten doen in plaats van zich te laten fotograferen met een silhouet van een dame in een auto die iedereen had kunnen zijn en zich verder in stilzwijgen te hullen.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:59

En dan nog?
Is dat überhaupt relevant voor de inhoud van haar statement?
Laten we niet vergeten dat deze vrouw gedwongen is om met een verklaring te komen, om verdere geruchten en onwaarheden tegen te gaan.
Dat is al triest zat.
En dan nog vindt een aantal het nodig om discussie te voeren over wie er wel of niet naast haar zit.
Wat maakt het uit?
Dat is nu toch even helemaal niet belangrijk?
Het gaat in dit geval om Catherine.

Nu ook weer wordt er een argument gegeven op basis van aannames: 'Het zal haar eigen keuze wel niet zijn geweest, want ik kan me voorstellen dat...'
Dat kun je, je ongetwijfeld maar je weet het niet zeker omdat je het baseert op één kant van het verhaal.

Foaly: was jij erbij toen het script voor deze video werd besproken?
Heb jij meegekregen wat William heeft proberen te doen om de geruchtenmolen te stoppen?
Voor het geval je het hebt gemist: zijn vrouw én zijn vader hebben allebei kanker.
Dan ga je ineens heel andere prioriteiten stellen en zoals we allemaal wel weten, gaat het leven van The Royals niet altijd over rozen en hebben ze ook lang niet altijd de regie in eigen handen.
Dus wellicht zou het je sieren als je hier iets minder met je vinger wijst.

Tazzey
Berichten: 9506
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:15

En wat als Kate dit zo wilde? Ik vind het totaal onnodig om nog even na te trappen.

Ik vind het een enorm trieste situatie. De ziekte zelf is al zwaar maar zij moet ook nog even dealen met toetsenbord helden en paparazzi die hun mening klaar hebben.

Paardjes83
Berichten: 204
Geregistreerd: 20-04-23

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:20

Klote roddelpers. Ben je ziek mag je daar ook nog mee dealen. Erg zat.

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:25

Idd, wat ze wel of niet doen, dat maakt toch niets uit?

Ze heeft kanker. Dat is het enige wat telt.
Niemand anders hoort voor hen te beslissen of oordelen hoe ze iets wel of niet zouden moeten doen en ook hun privé zouden mensen beter gewoon laten. Al dat speculeren, daar wint niemand iets mee(behalve de roddelpers)

Roosch

Berichten: 36660
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:42

Ik vind het juist eigenlijk heel sterk hoe ze daar zo overkomt, rustig en beheerst zelf alles vertellen. Kan me echt totaal niet in jouw standpunt vinden, Foaly. Dit komt vele malen sterker over dat een echtgenoot die ernaast zit met een treurige kop als die van een labrador, die haar hand vasthoudt en op gepaste tijden somber in de camera staart.

Vind het naar om te zien dat er zoveel bombarie omheen is dat ze zich waarschijnlijk gedwongen voelt het te delen. Ze krijgen het wel voor hun kiezen, zowel Charles als Kate. Ik hoop voor beide dat het de goede kant op gaat.

Suzanne F.

Berichten: 49225
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:52

Ja heel triest. Eerst Charles en nu Kate. Ze hebben het blijkbaar gevonden bij de buikoperatie. Ik hoop dat het goed behandelbaar is.

Ibbel

Berichten: 49135
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:53

Roosch schreef:
Ik vind het juist eigenlijk heel sterk hoe ze daar zo overkomt, rustig en beheerst zelf alles vertellen. Kan me echt totaal niet in jouw standpunt vinden, Foaly. Dit komt vele malen sterker over dat een echtgenoot die ernaast zit met een treurige kop als die van een labrador, die haar hand vasthoudt en op gepaste tijden somber in de camera staart.


Met bovendien de kans dat ze van die treurige blikken emotioneel zou worden, wat de boodschap niet sterker maakt. Die emotie kwam er toch al af en toe door. En er zijn mensen (hoef je echt geen lid van het Britse koningshuis voor te zijn) die niet snikkend voor de eeuwigheid over internet willen zwerven.

Roosch

Berichten: 36660
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:58

Ibbel schreef:
Roosch schreef:
Ik vind het juist eigenlijk heel sterk hoe ze daar zo overkomt, rustig en beheerst zelf alles vertellen. Kan me echt totaal niet in jouw standpunt vinden, Foaly. Dit komt vele malen sterker over dat een echtgenoot die ernaast zit met een treurige kop als die van een labrador, die haar hand vasthoudt en op gepaste tijden somber in de camera staart.


Met bovendien de kans dat ze van die treurige blikken emotioneel zou worden, wat de boodschap niet sterker maakt. Die emotie kwam er toch al af en toe door. En er zijn mensen (hoef je echt geen lid van het Britse koningshuis voor te zijn) die niet snikkend voor de eeuwigheid over internet willen zwerven.

Dat ook inderdaad.

Als ik het in kan schatten hadden ze gehoopt met dat bezoekje aan de winkel (?) eerder deze week de geruchten de kop in te kunnen drukken en langer privacy te kunnen genieten. Ik vind het wat treurig om te zien dat de media bij Diana een grote rol gespeeld hebben maar dat nu, al die jaren later, nog steeds niet veel veranderd is.

Hoe dan ook lijkt het me niets om een royal te zijn en in deze situatie met Kate en Charles al helemaal geen Britse royal.

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:15

Ik weet niet het was op het filmpje, maar dat was niet Kate :?

Roosch

Berichten: 36660
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:17

Wat bedoel je?

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:20

Ik vind het heel sneu, net zoals ik het voor anderen die die boodschap krijgen sneu vind en zij moeten ook nog rekening met de pers houden.
Prive kennen ze daar niet maar dat was bekend.

Ibbel

Berichten: 49135
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:21

Mirranda schreef:
Ik weet niet het was op het filmpje, maar dat was niet Kate :?


O jee, zou ze zichzelf gedeepfaked hebben deze keer? Hou toch op, schei toch uit.
Het zal toch ook niet een keer zonder complottheorieën kunnen hè...

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:31

Mirranda schreef:
Ik weet niet het was op het filmpje, maar dat was niet Kate :?


Zo, lekker dit.
Ja, ze ziet er wat minder florisant uit dan we van haar gewend zijn met minimaal makeup en zonder sjieke jurk.
En ohja, ze is ziek.
De meeste mensen zien er dan wat anders uit.

Tazzey
Berichten: 9506
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 00:09

Mirranda schreef:
Ik weet niet het was op het filmpje, maar dat was niet Kate :?


Ach ga toch weg met die bullshit. Ik heb getemd, Bokt lijkt me niet de plaats voor dit soort zielige praktijken.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Kate Middleton heeft kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 00:36

Ik vind het triest. Sowieso dat ze ziek is, als moeder van 3 jonge kinderen, maar ook dat ze gedwongen is om zo'n video te plaatsen omdat de halve wereld de meest idiote complttheorieën over haar de wereld in slingert. En als je dan nu op SM kijkt is het nog steeds ellende - van 'wat voor kanker zou het zijn dan?' naar 'ze had haar pruik niet op moeten zetten voor die video, dan had ze kankerpatiënten gesteund'. Echt, rot op jongens... Laat haar met rust.

Wintu

Berichten: 2970
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 01:06

Foaly schreef:
Ik las het ook idd, vind t vooral heel sneu voor haar. Niet alleen de diagnose, maar dat ze zo onder de bus is gegooid in de afgelopen weken toen de 'Waar is Kate gate' zo uit de klauwen liep.

Oh en William mag van mij ergens onder de grond gaan wonen, niet alleen vanwege de geruchten die over hem rondgaan maar ook en vooral omdat ie niet even de moeite neemt om naast zn vrouw op het bankje te gaan zitten terwijl zij aan de wereld vertelt dat ze ziek is :x


Jij bent dus zo iemand die alles gelooft wat de roddelpers zegt? En misschien zijn zaken wel besproken en wilde zij graag alleen haar verhaal doen. Mensen zoals jij zijn dus het probleem, waarom zij zich uiteindelijk genoodzaakt zien om met zoiets privé de openbaarheid in te moeten.

Wintu

Berichten: 2970
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 01:07

Mirranda schreef:
Ik weet niet het was op het filmpje, maar dat was niet Kate :?

Ga toch weg man met dit geneuzel, echt serieus..

Wintu

Berichten: 2970
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 01:10

Foaly schreef:
Voor 'the look of the thing' had William daar gewoon moeten zitten. En geruchten of niet, affaire of niet, feit is dat de media er alleen zo mee aan de haal is gegaan doordat het PR team van Kensington er echt een puinhoop van heeft gemaakt en Kate zelfs de 'schuld' heeft gegeven van dat hele fotoshop debacle. Of denk je dat ze ook zelf heeft bedacht om daar haar 'excuses' voor aan te bieden?

Daarom heb ik eigenlijk ook geen goed woord over voor William. Die had zijn vrouw veel eerder in bescherming moeten nemen en desnoods zelf een statement eruit moeten doen in plaats van zich te laten fotograferen met een silhouet van een dame in een auto die iedereen had kunnen zijn en zich verder in stilzwijgen te hullen.


Want je was overal bij natuurlijk, bent overal van de hoogte. Jij hebt helemaal niks te vinden van hoe zij dingen aanpakken in dit soort situaties. En zij hoeven helemaal niets, zekers niet omdat mensen zoals jij vinden dat het moet.