Nederland..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:53

Net alsof een ander land geen gezeik heeft

Nadir

Berichten: 12732
Geregistreerd: 12-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:40

Passoa schreef:
Net alsof een ander land geen gezeik heeft

Je bent de regisseur van je eigen leven, en persoonlijk zou ik mijn tijd niet willen verspillen aan het druk maken om dit soort dingen. Je schiet er namelijk zo weinig mee op!

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Nederland..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:04

mag ik ff wat zeggen, je mag me best Nancy ofzo noemen, `die 13 jarige´ klinkt al zo ongerespecteerd en dus ik zit op school, heb een pony en huiswerk en zit dus niet 24 uur per dag op bokt.


ik heb dit topic geopend om jullie mening over NL te horen en niet om zo´n zeiktopic te openen. Er zijn ook dus wel leuke dingen in NL en nu schrijven we dus over de ´slechte´ dingen. ik zeg ook niet dat het alleeen jongeren zijn ofzo, maar noem dus een voorbeeld! En om ff van het onderwerp hangjongeren af te stappen (ik hou nl. niet zo erg van zeiktopics)..

- Wat vinden jullie van de doodstraf?
- Waarom denken jullie dat NL zoveel over Balkenende zeikt, terwijl ze em zelf kiezen?!

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:05

Nadir schreef:
Passoa schreef:
Net alsof een ander land geen gezeik heeft

Je bent de regisseur van je eigen leven, en persoonlijk zou ik mijn tijd niet willen verspillen aan het druk maken om dit soort dingen. Je schiet er namelijk zo weinig mee op!


Eigelijk heb je wel gelijk ja

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:09

Man waar heb jij last van.. 13 jaar.. volgens mij hoor jij nog met barbies te spelen en niet met politiek te bemoeien.. Get a life

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:09

Je houdt niet van ziektopics? Waarom maak je ze dan aan?

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:11

Passoa schreef:
Je houdt niet van ziektopics? Waarom maak je ze dan aan?


Het was niet de bedoeling om een zeiktopic te openen, en nee die barbies liggen al zo´n 5 jaar in de kast..

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:12

Passoa schreef:
Man waar heb jij last van.. 13 jaar.. volgens mij hoor jij nog met barbies te spelen en niet met politiek te bemoeien.. Get a life


Van dat mijn fiets gestolen wordt, je niet rustig over straat kunt lopen en de winkels niet meer in mag.. meer?

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:40

Passoa schreef:
Man waar heb jij last van.. 13 jaar.. volgens mij hoor jij nog met barbies te spelen en niet met politiek te bemoeien.. Get a life

Sjonge jonge, ik snap dat je het er niet mee eens bent, maar dat hoef je toch niet zó te laten blijken..

Lusitana

Berichten: 22446
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:36

Passoa schreef:
Man waar heb jij last van.. 13 jaar.. volgens mij hoor jij nog met barbies te spelen en niet met politiek te bemoeien.. Get a life

Totaal overbodige en kwetsende opmerking.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:40

NonnyNancy schreef:
Passoa schreef:
Man waar heb jij last van.. 13 jaar.. volgens mij hoor jij nog met barbies te spelen en niet met politiek te bemoeien.. Get a life


Van dat mijn fiets gestolen wordt, je niet rustig over straat kunt lopen en de winkels niet meer in mag.. meer?


Het kan ook tussen je oren zitten hoor.. Bedoel ik loop elke dag nog met een heel veilig gevoel over straat, ja ook s'nachts Fietsen stelen oke het is niet oke maar bij ons laten ze de nieuwe echt wel staan.. Maar van die winkels dat is me niet geheel duidelijk...

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 14:14

Uitleg winkels :: omdat er zoveel gestolen wordt in de winkels mag je de winkels niet met meerdere personen in en dus moet je om de beurt enzo..

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 14:15

Passoa schreef:

Het kan ook tussen je oren zitten hoor.. Bedoel ik loop elke dag nog met een heel veilig gevoel over straat, ja ook s'nachts
Fietsen stelen oke het is niet oke maar bij ons laten ze de nieuwe echt wel staan..
Maar van die winkels dat is me niet geheel duidelijk...


De nieuwe nemen ze juist mee

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:20

NonnyNancy schreef:
Passoa schreef:
Man waar heb jij last van.. 13 jaar.. volgens mij hoor jij nog met barbies te spelen en niet met politiek te bemoeien.. Get a life


Van dat mijn fiets gestolen wordt, je niet rustig over straat kunt lopen en de winkels niet meer in mag.. meer?



Ach meid, wacht maar tot je een eigen huisje hebt dan komen er nog veel meer dingen op je af.

Ga eens lekker van je jeugd genieten.
Toen ik 13 jaar was speelde ik iedere dag buiten en maakte ik me niet druk over de politiek.
Maar ja dat zal de jeugd van tegen woordig wel zijn.
Op ze 13de is de helft al onmaagd en gaan ze al stappen enz.

Maak je niet druk dat moet je later nog genoeg

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 15:27

ninja2 schreef:

Ach meid, wacht maar tot je een eigen huisje hebt dan komen er nog veel meer dingen op je af.

Ga eens lekker van je jeugd genieten.
Toen ik 13 jaar was speelde ik iedere dag buiten en maakte ik me niet druk over de politiek.
Maar ja dat zal de jeugd van tegen woordig wel zijn.
Op ze 13de is de helft al onmaagd en gaan ze al stappen enz.

Maak je niet druk dat moet je later nog genoeg


ik maak me ook niet ´druk´, vraag alleen om jullie mening..
ik kon ook wel vewachten dat er van die zeikdiscussies komen..
[/quote]

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:59

NonnyNancy schreef:
Uitleg winkels :: omdat er zoveel gestolen wordt in de winkels mag je de winkels niet met meerdere personen in en dus moet je om de beurt enzo..

Serieus?
Bij ons iig niet hoor, je mag gewoon met zn alleen naar binnen.

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:01

Misschien wil Balkenende wel lid worden van Bokt

Ben bang dat hij dan alleen KH topics zal aandragen ... hmmmjaa

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:22

NonnyNancy schreef:
Uitleg winkels :: omdat er zoveel gestolen wordt in de winkels mag je de winkels niet met meerdere personen in en dus moet je om de beurt enzo..


Whaha dan weet ik niet hoe crimineel jij eruit ziet...? Sorry hoor maar dat heb ike cht nog nooit mee gemaakt

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:30

Citaat:
Ach meid, wacht maar tot je een eigen huisje hebt dan komen er nog veel meer dingen op je af.

Ga eens lekker van je jeugd genieten.
Toen ik 13 jaar was speelde ik iedere dag buiten en maakte ik me niet druk over de politiek.
Maar ja dat zal de jeugd van tegen woordig wel zijn.
Op ze 13de is de helft al onmaagd en gaan ze al stappen enz.

Maak je niet druk dat moet je later nog genoeg


Precies.. Valt me idd ook steeds mee op dat ze steeds eerder gaan stappen als je dan ergens bent voel je je gewoon oud.. Toen ik in groep 8 zat was het al heel wat als je met iemand gezoend had.. Nu is dat heel gewoon en verder gaan dan dat is ook niet raar meer.. Als 13-jarige las ik echt noooit te krant (nu ook niet vaak hoor ) politiek vond ik maar vaag, degene die ik het er het aardigst uit vond zien daar was ik voor

Jaila

Berichten: 211
Geregistreerd: 15-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:28

Ik vind het heel verdrietig dat een meisje van 13 jaar zo wordt afgez. ken door jullie. De meeste van haar leeftijd, zijn degene die juist overal maling aan hebben,en de tijd om met barbies te spelen op je 13e is al lang voorbij. Ik vind het juist bewonderings waarding ,dat een meisje van deze leeftijd zich verdiept in wat er zoal om haar heen gebeurt,en dat ze beseft dat er heel wat dingen gebeuren die niet kloppen.

Ik zou zeggen probeer daar eens wat meer respekt voor te hebben,dat er jonge mensen zijn die wel degelijk zien,dat er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen,zou willen dat er daar meer van waren.

De jeugd is wel de toekomst.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:15

Als jij nou eens een cursus spelling gaat volgen... Dan zal ik misschien naar je luisteren!

Edit: sorry hoor maar dat meisje heeft toch geen jeugd meer zo

ludiekje

Berichten: 424
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Hoogeveen city!!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:37

als zij dat toch lekker wil moet ze dat toch zelf weten...
zij weet dat er iets niet helemaal klopt en dat er wat aan gedaan moet worden..
hoe snel je je "volwassen" *wanneer ben je volwassen?* gedraagt hangt van een aantal factoren af,, oa. woonomgeving, de mensen met wie je omgaat en wat voor opvoeding je krijgt...

dat zij op deze manier geen jeugd meer heeft vind ik echt de grootste onzin die er is..
je kan prima jong zijn, terwijl je ook over dit soort dingen denkt, je denkt daar heus niet de hele dag aan hoor!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:52

Passoa schreef:
Als jij nou eens een cursus spelling gaat volgen... Dan zal ik misschien naar je luisteren!

Edit: sorry hoor maar dat meisje heeft toch geen jeugd meer zo


Jee, je vind jezelf blijkbaar wel heel wat zeg

Láát haar haar mening geven,net zoals jij dat doet!
Wat betreft hangjeugd heeft imo een hoop met opvoeding te maken.
En tuurlijk, als ze ergens zitten mogen ze van mij gerust zitten. Helaas ken ik er daar geen van, ik ken alleen groepen die rotzooi moeten schoppen, overlast veroorzaken en wat imo gewoonweg tuig (sorry) is.
Daarnaast zie ik er het nut niet van in om ergens rond te gaan lanterfanten....

Ik denk overigens ook wel dat Nederland steeds gevaarlijker, en crimineler wordt.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:29

Ow ne ehoor ik vind mezelf helemaal niet heel wat.. Ik typ alleen wat ik denk en denk wat ik typ.. Tja en etten-leur blijft etten-leur he....

Anne_Baukje

Berichten: 6659
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Enschede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:54

Passoa schreef:
NonnyNancy schreef:
Uitleg winkels :: omdat er zoveel gestolen wordt in de winkels mag je de winkels niet met meerdere personen in en dus moet je om de beurt enzo..


Whaha dan weet ik niet hoe crimineel jij eruit ziet...? Sorry hoor maar dat heb ike cht nog nooit mee gemaakt


Dat heb ik anders ook wel mee gemaakt. En dat is niet omdat je er crimineel uit ziet..
(het gaat dan wel over de winkels van tankstations , dat zijn ook kleine winkeltjes. En over scholieren, volwassenen mogen wel tegelijk naar binnen. Maar scholieren in 2-tallen of 3-tallen.)