De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:58

PUUR LEEDVERMAAK!
Echt. Niets anders.
En het slaat NERGENS op!

Nadir

Berichten: 12732
Geregistreerd: 12-02-04

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 21:38

Marreke schreef:
De kandidaten die dan overblijven zijn waarschijnlijk geldbeluste, manipulatieve treiterbakken (of gewoon hèèl dom) en dat trekt volgens mij geen kijkers.

Ik denk dat de drempel om mee te doen vrij hoogt ligt.

Niet alleen omdat het mij nou niet heel "leuk" lijkt om mee te doen, maar ook omdat je 10.000 euro moet betalen als je weg gepest wordt. De meeste mensen hebben dat niet nog ergens apart liggen voor dit soort ongein.

Ik vind het een belachelijk idee maar zal wel eerlijk toegeven dat ik wel even ga kijken hoe zoiets precies gaat, mocht het uiteindelijk op televisie komen. Dat is gewoon puur nieuwschierigheid.

Esser
Berichten: 181
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Brabant

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:28

Mmm......ik dacht te hebben gehoord, dat het haast zeker was dat dit programma op TV komt. (rond het najaar?!)
Maar goed, het blijft een bizar programma, en ook ik vraag me af welke mensen hier nu bewust voor gaan kiezen om mee te doen.
En om toch even eerlijk te zijn.........."stiekum" ben ik erg benieuwd naar dit programma.......

Ps: de spelregels zijn wel erg fors

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 00:09

Ja spoor dit gedrag aan, dan kom je nog eens ergens! Gatverdamme, wat een somme ideeën heeft die vent soms toch ook!

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 01:31

Ik heb de strijdbijl min of meer neergelegd. De TV is zo'n sterk medium, bereikt zoveel mensen, en er komt zóveel reut op. Dat geloof je toch niet. De Mol verkent kennelijk grenzen met zijn BB, en zijn bekendheid stijgt er recht evenredig mee.

Ik vrees dat meer dan de helft van de tegenstanders op z'n minst de eerste uitzending gaan kijken. En de Mol denkt; kom maar op met die kijkcijfers. Hij kan mede door macht, Talpa en de wet kennelijk slecht worden tegengwerkt, en uiteindelijk blijft Nederland een vrij land.

Ik ga de eerste uitzending zeker kijken. Want ook ik ben dol op drama, al is het maar om te janken van ellende, haha.

lindii

Berichten: 51
Geregistreerd: 12-01-05
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 01:48

Misschien zien de pestkoppen wel juist door dit programma in wat de gevolgen van pesten zijn en dat pestkoppen vreselijke mensen zijn (want zo worden ze waarschijnlijk in dit programma afgebeeld)
In deze zin is het programma juist effectief voor de maatscha[pij: pestkoppen denken nog een na voor ze beginnen met pesten.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 07:27

Dat iemand zo'n programma bedenkt, vind ik nog niet eens zo heel triest. Dat er mensen zijn die er aan mee willen doen en mensen zijn die er naar gaan kijken, vind ik veel en veel triester.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:29

Nee, vind het een slecht idee
Alleen het hele idee van wegpesten al (Komt misschien ook omdat ik gepest ben )
Nee, dat ze het maar niet doen. Als jongere kinderen dit zijn, gaan zij zich er misschien aan spiegelen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:56

Ik vind dit dus echt nergens op slaan, heel NL is bezig met een anti-Pest beleid, op scholen is het al erg zat. En dan gaat die gozer een pest programma maken.. Zodat alle gezellige pestkoppen nog inspiratie ook.. Nee echt een misselijk programma lijkt het me.

_Ingrid

Berichten: 933
Geregistreerd: 27-08-05

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:12

echt wagelijk dit progamma
Ik hoop dat als het uitgezonden word dat ze dat heel laat doen want anders gaan kinderen de link leggen met het progamma dat je word beloont als je pest. (':\')
Ik zou hier nooit naar kijken want ik ben zelf gepest.

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:48

Achterlijk.

Maya1990
Berichten: 1627
Geregistreerd: 11-03-05

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:13

nou ja! echt achterlijk! ze kunnen het beter noemen: 'ik doe alles voor geld ook al wordt mijn leven een hel'
die idioten van talpa!
X

Mieke_Cunna

Berichten: 2633
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:20

Schandalig! Ben zelf 8jaar lang gepest en heb er nu nog last van soms.
Met een goeie praatmevrouw en een training kan ik weer beetje leven
Echt idiooooooot!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:21

Zigomar17 schreef:
Schandalig! Ben zelf 8jaar lang gepest en heb er nu nog last van soms.
Met een goeie praatmevrouw en een training kan ik weer beetje leven
Echt idiooooooot!!


Ja, maar degenen die in dat huis gaan zijn allemaal pestkoppen en kiezen er zelf voor om er te gaan zitten. Waarschijnlijk heb jij er vroeger niet om gevraagd om gepest te worden en ben je zelf ook geen pestkop.

Ik zou dus gewoon juist lekker kijken. Laat al die treiteraars elkaar maar lekker voelen hoe het voelt om gepest te worden

Madelen
Berichten: 689
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: Veldhoven (NB)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:26

Tsja, de geweldige commerciële tv ten top he. Lekkere voorbeeldfunctie etc. Toch zou ik het niet willen verbieden, tenzij het vroeg op de avond wordt uitgezonden. Na 10 lijkt me voor zoiets toch wel de vroegst mogelijke tijd ivm kleine kinderen.

Met de mensen die meedoen heb ik geen medelijden, laten zij elkaar maar pesten ipv anderen. Maar je reputatie na dit programma..., ik ben benieuwd. Wie gaat dit eigenlijk presenteren? Ik zou me ervoor kapot schamen dat te doen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:28

Madelen schreef:
Met de mensen die meedoen heb ik geen medelijden, laten zij elkaar maar pesten ipv anderen. Maar je reputatie na dit programma..., ik ben benieuwd.


Haha ja, ik ook! Als die reputatie keldert, dan hebben ze er in dat geval toch echt zelf om gevraagd hoor. Ze willen zelf meedoen en worden door niemand gedwongen, eigen beslissing dus .

misslauie

Berichten: 635
Geregistreerd: 03-01-06

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:34

jeezus.. echt alles voor de kijkcijfers hoor :S
wat denken ze nou... ik kan hier echt met me gezonde verstand niet bij :S
okeej dat je vrijwillig meedoet is dan het enige goed punt, maar als je daar zoveel gepest bent dat je uiteindelijk wint, ben je ook de helft weer kwijt aan therapie :S
ik vind het belachelijk, maja waar maak ik me druk om..
ik doe er niet aan mee, en ik kijk het niet..
okeej dan ist nie zo erg
laat die mensen maar lekker doen wat ze willen...
zij zijn gestoord, ik niet

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 02:46

Dit slaat natuurlijk nergens op vindt ik

Bestek

Berichten: 3167
Geregistreerd: 04-05-05

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:08

*we weten van ellende niet meer wat we op tv moeten uitzenden dus gaan we maar toekijken hoe mensen elkaar het leven zuurmaken*

Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden. Stel je bent winnaar -> niemand wil je nog aannemen als je een baan zoekt e.d. . Ik vind het niet kunnen.

Quidou
Berichten: 6514
Geregistreerd: 20-10-04

Re: De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:01

Genee schreef:
Achterlijk.

amen!!

echt belachelijk...