handgranaat Eindhoven

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

handgranaat Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:26

Ik kwam even na vijven met mijn auto de straat inrijden, zie ik al van verre dat alles is afgezet door politie en brandweer en weet-ik-wat. Ben maar even een stukje omgereden om via de andere kant mijn straatje in te gaan, en toen hoorde ik van buren dat hier tegenover, recht tegenover mijn woning, vannacht een auto is afgebrand. Heb ik helemaal niks van meegekregen!
Toen ze die auto aan het eind van de ochtend ofzo wilden wegslepen bleek er een handgranaat onder te liggen, die volgens de E.O.D. maar beter niet verplaatst kon worden.
Zo te zien hebben ze dat ding vervolgens onder een berg zand gestopt om hem rond 16.30u tot ontploffing te brengen. Nu zijn ze de rommel aan het opruimen.

Wat zijn dat toch voor idioten die zulke dingen doen, en dan ook nog pal voor een heel stel woonhuizen... Ik kan dat maar niet begrijpen. En schijnbaar heeft niemand wat gezien, hoewel er een aantal flats en een stel woonhuizen op de plek des onheils uitkijken. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:09

Jemig! Daar zit je niet echt op te wachten en al zeker niet recht tegenover je huis. Fijn dat het goed afgelopen is (relatief dan).
Echt bizar

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:21

Dat verwacht je toch niet in Nederland...echt geschrokken van dit nieuws.
Wat er door het hoofd van sommige mensen gaat...

Bestek

Berichten: 3167
Geregistreerd: 04-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:22

=\ . vreemd. Niets van gemerkt, kom net uit ehvn gefietst..

Maar ehvn is groot.

Achja, ga me er verder niet druk om maken. Zoiets had overal kunnen gebeuren.

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:34

He jakkes.. Dit is toch wel even schrikken..