Brand Bij Baarle Nassau

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Brand Bij Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 10:08

Nu had ik via via gehoord dat dr een brand bij mij in de buurt moest zijn.. vrij groot ook... Verder niet echt meer overna gedacht tot ik dan vandaag eindelijk had gebeld voor stro voor mijn paarden.. eerste keer dat ik stro nodig had.. gelukkig hier iets in t dorp gevonden...
BLIJKT dat daar alles is afgebrand van de week.. dat moet toch ook erg zijn als je alles in rook ziet opgaan..

Dat moest ik even kwijt

Sjuulie

Berichten: 2224
Geregistreerd: 04-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:49

Ja inderdaad, lijkt me echt vreselijk om zoiets mee te maken..

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 03:54

dat lijkt me ook verschrikkelijk, dan ben je in een keer alles kwijt, je huis incl. de dingen die erin staan.

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 10:57

Gelukkig staat het huis nog... maar toen ik dr gister was om stro te halen (dat gaat gewoon allemaal door daar wat ik overgens erg knap vind) waren ze nóg aan t blussen... de strostapel brand nog... deel van de schuur ook nog... allemaal gebeurd door een vrachtwagen die eventjes in de schuur moest staan rond uur of 11 savonds...

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:16

is die schuur met al die machines ook afgebrand?

ik ben daar heel vaak geweest een aantal jaar geleden, ik ken die mensen ook.....

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 12:06

Die hele schuren zijn afgebrand, alleen t "frame" staat zeg maar nog omhoog.. maar dat duurt ook niet lang meer...
Uitgebrande vrachtwagen was ook weinig meer van over... brandweer is echt super druk bezig daar nog...

Lientjee

Berichten: 12376
Geregistreerd: 23-10-05
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:21

Ja, ik woon zelf in baarle-nassau, ik ben erlangs gereden en er was niet veel meer van over... Ze moesten zelf water gaan halen op andere plaatsen omdat er geen water meer was... Ik was er wel van geschrokken

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:37

jeetje zeg wat erg, hij had er een partij grote apparaten staan......

en toch had ie alweer ergens stro en hooi vandaan? Hij haalt het meestal uit Frankrijk en Luxemburg

Lientjee

Berichten: 12376
Geregistreerd: 23-10-05
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:41

Ik ben daarnet nog even gaan kijken. Je kon het niet goed zien want volgens mij mag je nog niet die straat in, dus had ik maar langs een afstandje gekeken. Het "frame" staat er nog steeds, en volgens mij stond er achter ook nog een stuk muur.. Maarja, daar heb je nu niks meer aan... Ik vind het echt erg voor de mensen van wie die schuur was!

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 21:34

Je mag de straat wel in hoor lientje, maar is niet echt verstandig, ligt allemaal bluswater en zooi enz..

Stuk muur staat dr als t klopt niet meer hoor... vind t ook echt erg voor die mensen hoor...

@Smurf; ja hij had alweer ergens hooi en stro vandaan gister... ach da kwam mij mooi uit ghehe