Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:07

Hoi,

Iemand de krant vandaag gezien?

Nu heeft ze ineens geen geldige reispapieren....
Wedden dat ze vrijdag nog niet weg is?

Zie hier: >>Bron Nu.nl<<

Citaat:
WINTERSWIJK - Het is nog onduidelijk wanneer de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic Nederland zal verlaten. Zij heeft geen geldige reisdocumenten. Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten. Dat liet haar pleegvader H. Meulenkamp dinsdag weten.

Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:11

Sjongejonge zeg.. altijd hetzelfde met die griet... eerst dacht ik nog nou laat haar die opleiding afmakne.. totdat wat er toen allemaal aan het licht kwam.. blegh nee hoor, laat haar maar lekker weggaan ciao!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:15

Jeetje hé! die krijgt het wel voor elkaar hè!
Ik had hetzelfde als HF totdat bleek wat ze allemaal wel of niet gedaan had om hier te kunnen zijn.

Rl_PrincEsS

Berichten: 1162
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Amstelveen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:23

Ik dacht die meid allang weg was..
Jeetje zeg

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:24

Ik dacht dat het allang bekend was dat Taida geen reisdocumenten had, ze was de vorige keer volgens mij al tot de grond toe afgebrand omdat ze die had 'weggedaan'.

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:26

Ik vind haar nu wel een beetje irriterend bij mij overkomen. Sluit me eigenlijk aan bij haffie_lover. Op een gegeven moment is het over, dan moet je gewoon weg.

Noeps
Berichten: 16932
Geregistreerd: 19-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:30

Sander_ schreef:
Ik vind haar nu wel een beetje irriterend bij mij overkomen. Sluit me eigenlijk aan bij haffie_lover. Op een gegeven moment is het over, dan moet je gewoon weg.

Idd, en dan moet je ook niet verder zeuren.
Natuurlijk is het erg, maar dan had je maar op een eerlijke manier in Nl moeten komen hoor.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 21:53

Weet je, ik denk dat ze nu gaan proberen een permanente verblijfsvergunning te gaan krijgen in bv Belgie of Duitsland.....
Want weet je, als je zoiets hebt bekomen mag Nl je niet meer weigeren!
Zoals ik al diverse malen heb aangegeven, we zijn nog niet van haar af!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:57

Dat laatste hoop ik maar Bas, ze zal een aanwinst zijn voor onze kenniseconomie.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 22:11

Welke economie?

Kennis? Geloof jij daar nog steeds in?

Ikke niet.....

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:13

Pff, ben benieuwd wat het nu allemaal weer gaat opleveren..

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:15

Bas232 schreef:
Weet je, ik denk dat ze nu gaan proberen een permanente verblijfsvergunning te gaan krijgen in bv Belgie of Duitsland.....
Want weet je, als je zoiets hebt bekomen mag Nl je niet meer weigeren!
Zoals ik al diverse malen heb aangegeven, we zijn nog niet van haar af!


Dat kan niet, als je eenmaal asiel hebt aangevraagd in een Schengen-land kun je niet nogmaals een asielaanvraag indienen in een ander Schengen-land.

En nogmaals, het feit dat Taida haar papieren niet in orde waren is al sinds het begin van deze affaire duidelijk. Het ministerie had dus kunnen weten dat haar vertrek uit Nederland niet zo makkelijk zou gaan als ze graag zouden zien

justlove
Berichten: 28
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Back to the USA 12/05/06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:16

snapt ze zelf niet dat ze het vooral voor zichzelf het lekker moeilijk maakt op deze manier.

Direct laten ze haar in haar thuisland niet eens meer staatsexamen VWO doen....

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:17

pff ik raak nu een beetje geirriteerd van juffie Pasic,waarom zou voor háár een uitzondering gemaakt moeten worden,en voor heel veel anderen niet?terwijl zij nog vals spel gespeeld heeft ook.

Guuus

Berichten: 1975
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Groningen.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:35

Snoevie schreef:
pff ik raak nu een beetje geirriteerd van juffie Pasic,waarom zou voor háár een uitzondering gemaakt moeten worden,en voor heel veel anderen niet?terwijl zij nog vals spel gespeeld heeft ook.


Inderdaad, ik ben het helemaal met je eens.

Het houd gewoon een keer op. En voor taida is dat dus NU!

Anoniem

Re: Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:41

Als ze een deel van het geld dat ze bij de eerste uitzetting mee hebben gekregen hadden besteed aan een LOI opleiding/examen was ze allang klaar geweest........

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:51

ach, we kunnen haar iig niet beschuldigen van een gebrek aan doorzettingsvermogen
maar ik wordt er ook een beetje moe van, ik dacht trouwens net als Justy dat het allang bekent was dat ze de papieren niet meer had.
Laatst bijgewerkt door verwijderd09 op 25-04-06 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

justlove
Berichten: 28
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Back to the USA 12/05/06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:51

mencis schreef:
Snoevie schreef:
pff ik raak nu een beetje geirriteerd van juffie Pasic,waarom zou voor háár een uitzondering gemaakt moeten worden,en voor heel veel anderen niet?terwijl zij nog vals spel gespeeld heeft ook.


Inderdaad, ik ben het helemaal met je eens.

Het houd gewoon een keer op. En voor taida is dat dus NU!


eigenlijk was dat al een hele tijd geleden, dat het op was....

Barbara_m

Berichten: 3851
Geregistreerd: 30-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:53

Jeetje, wat een rechtse uitspraken hier .

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 00:56

ik snap het allemaal niet zo goed...over 1 maand zijn de eindexamens klaar, waarom al die publiciteit en aandacht...
het is imo voor Verdonk nu gewoon een principe kwestie geworden, laat haar die éne maand nog hier en zet haar dan de grens over...klaar

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48576
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 08:59

ik geloof dat ik ook maar een andere nationaliteit ga aannemen dan de Nederlandse... dan zijn er veel meer mogelijkheden hier...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:06

Ergens kan ik me wel voorstellen dat het voor Verdonk een principe-kwestie is geworden, hoewel ik het maar haar beleid totaal niet eens ben. Dit is compleet uit de hand gelopen. Als het allemaal stil was gebleven had Taïda wellicht wél hier haar eindexamen kunnen doen. Maar met de verwijten die (door beiden!) naar buiten gebracht worden... Sja, wat moet je anders dan er een principe-kwestie van maken? Als Verdonk hier niet op in gaat kan ze opdoeken, zo simpel is het.

Als Taïda geen reispapieren heeft, kan ze dan niet gewoon uitgezet wórden? Ik neem aan dat niet alle illegalen hier in Nederland de juiste papieren hebben...

Overigens vind ik persoonlijk dat Taïda allang haar spullen had moeten pakken nadat ze haar hier toegezegt hebben dat ze in Sarajevo haar examen mag doen. Ik had de eer aan mezelf gehouden eerlijk gezegt.

lies

Berichten: 9641
Geregistreerd: 09-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:06

Nou dat kan je idd maar beter doen Banjer, wij Nederlanders hebben het ook zoooo slecht

Het is gewoon een slim meisje, wat haar zinnen heeft gezet op dat diploma. Taida rekt haar vertrek hier nog eventjes mee en kan zo haar examen halen (wat op zich best knap is als ze het haalt, gezien alle omstandigheden van de afgelopen maanden) en zal daarna met diploma op zak gewoon vertrekken en is deze heisa allemaal voor niets geweest

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:09

Ik wordt nu een beetje ziek van dat gedoe met dat kind. Ik heb het idee dat dat kind een beetje té media geil is.

Doe gewoon dat examen in het buitenland en klaar, waarom is zij zo anders dan alle andere illegalen? Omdat ze nederlands spreekt, goed kan leren, en een school volgt? Ja, samen met duizenden anderen!

Fitzroy

Berichten: 25162
Geregistreerd: 11-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:19

lies schreef:
Het is gewoon een slim meisje, wat haar zinnen heeft gezet op dat diploma. Taida rekt haar vertrek hier nog eventjes mee en kan zo haar examen halen (wat op zich best knap is als ze het haalt, gezien alle omstandigheden van de afgelopen maanden) en zal daarna met diploma op zak gewoon vertrekken en is deze heisa allemaal voor niets geweest


Als je dat slim noemt
Ik kan geen greintje respect voor die griet opbrengen.
Ze moet niet zeiken en in Sarajewo examen doen. Die kans wordt haar geboden, nu niet meer l*llen.
Ik mag hopen dat ze door al deze toestanden zakt