Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48576
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:35

juist door lui zoals Taida word het voor oprechte mensen moeilijk gemaakt.

Voorbeeldje:
Mijn vorige relatie. Dat was een man van buitelandse komaf, had dus een verblijfsvergunning nodig om hier te blijven. Prima. Maar de regels en voorwaarden die er aan vast zaten.. bah! als toen-nog 23-jarige was het voor mij onmogelijk om het allemaal zelf voor elkaar te krijgen om hem weer terug naar hier te halen.. (hij moest de procedure in zijn geboorteland afwachten)...

Ik had gelukkig veel steun en hulp van mijn ouders... zowel financieel als op alle andere gebieden...

De relatie is nu voorbij, maar ik heb wel een mooie tijd gehad, en zonder mijn ouders was dat nooit gebeurd... en dat alles dankzij lui als Taida...

Dat is voor mij de reden dat ik voor de volle 100% achter Verdonk sta.. er zouden er meer moeten zijn zoals zij, die hun standpunt durven te behouden!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:36

Illegaal= in strijd met de wettelijke voorschriften, vreemdeling zonder verblijfsvergunning.

Sorry voor het licht off- topic gaan. Je mag hier dus verblijven zonder toestemming (of zelfs met uitdrukkelijk verbod!), maar dan heb je wel recht op onderwijs... Pffff...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:50

De wetten van een land bepalen of je illegaal bent of niet, de universele rechten van de mens gelden voor íedereen op deze wereld (of daaraan voldaan wordt is een tweede).

Gut, we zullen illegalen toch eens rechten toekennen zeg.....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48576
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 13:16

oh maar illegalen hebben hier ook genoeg rechten hoor... ik heb met illegalen gewerkt, op de detentieboten en het UZC (ja... dat centrum waar Taida was)... het is daar best een luxe leventje hoor!
alleen wel strikte regels.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 13:22

Noem het maar luxe.....

Ik zou niet willen ruilen. Jij wel? Ik ben alles en iedereen nog elke dag dankbaar dat ik in een gespreid bedje ben terechtgekomen en dat ik heel veel kansen heb gekregen. Ik vraag me wel eens af waar ik het aan verdiend heb om hier geboren te worden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48576
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:55

ik zou ook niet willen ruilen... maar dat wil ik met heel veel mensen niet...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:01

Ik denk niet dat het luxe is nee. Neemt niet weg dat ik er absoluut niet voor ben om fraude te belonen. Legaal of illegaal of whatever.

Francien_
Berichten: 2325
Geregistreerd: 06-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:04

haffie_lover schreef:
Sjongejonge zeg.. altijd hetzelfde met die griet... eerst dacht ik nog nou laat haar die opleiding afmakne.. totdat wat er toen allemaal aan het licht kwam.. blegh nee hoor, laat haar maar lekker weggaan ciao!

Mee eens

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:16

al dat gezeik over haar

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Ja hoor, daar gaan we weer met Taida....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:33

Afbeelding

Hoop dat jullie nu uitgez*ken zijn !!!!!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 27-04-06 22:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:42

niet uitgezeken, dit is geheel volgens de regels....

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 00:45

Ze wil gewoon aandacht die troel

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 04:18

MSQuincyTE schreef:
Ze wil gewoon aandacht die troel



vind dat wat kort door de bocht...... ik denk nl dat de druk, van media, "vrienden" ,pleegouders enz ook erg meespeelt, ik geloof er niks van dat ze van alles zelf bedacht heeft ( denk ook even aan haar advocaat) om tijd te kunnen rekken of te kunnen blijven of of...

ik ben het wel eens met verdonk hoor..... niet omdat ik iets tegen taida heb, maar omdat verdonk wel moet.. er zijn regels.. verdonk haar taak hoeft niet menselijk, meelevend en aardig te zijn... dat kan ze wel zijn voor de personen in haar prive, DIT is haar werk en in haar werk zijn regels die nageleefd moeten worden.. punt.

wat ik gewoon niet snap ik deze 'zaak' is de media hysterie.. dat is nl hetgeen wat de boel zo moeilijk maakt, zo opblaast en zo uit z'n verband rukt.. terwijl er imo zaken zijn die veel en veel meer rechtvaardige aandacht verdienen in de media...

maar goed, ik hoop dat die meid daar haar diploma haalt, dat het verder goed met haar gaat en wie weet kan ze wel terug komen hier , maar dan rechtmatig...hoe het ook allemaal is, het is een jonge meid..en die wens ik igg een goed leven toe.

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 06:55

Dan vindt je dat maar kort door de bocht Baroen, maar zo zie ik het.

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 06:59

MSQuincyTE schreef:
Dan vindt je dat maar kort door de bocht Baroen, maar zo zie ik het.



en dat mag....

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:06

lies schreef:
Nou dat kan je idd maar beter doen Banjer, wij Nederlanders hebben het ook zoooo slecht

Het is gewoon een slim meisje, wat haar zinnen heeft gezet op dat diploma. Taida rekt haar vertrek hier nog eventjes mee en kan zo haar examen halen (wat op zich best knap is als ze het haalt, gezien alle omstandigheden van de afgelopen maanden) en zal daarna met diploma op zak gewoon vertrekken en is deze heisa allemaal voor niets geweest


Dat heb je mooi gezegd Lies. Helaas vertrekt ze vandaag.......

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:08


Ik wens haar alle goeds, maar wel ergens anders, want ze heeft hier genoeg de boel belazerd en een hoop geld gekost...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:08

Dat moeten we eerst nog maar eens afwachten

Normaal gesproken zou ik ook geen probleem van zo'n diploma maken, maar aangezien ze de hele zaak niet op een eerlijke manier gespeeld heeft, vind ik het goed dat het feest nu niet doorgaat. Als ze werkelijk zo slim is had ze zich dat van tevoren kunnen bedenken.

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:10

faye schreef:
Dat moeten we eerst nog maar eens afwachten

Normaal gesproken zou ik ook geen probleem van zo'n diploma maken, maar aangezien ze de hele zaak niet op een eerlijke manier gespeeld heeft, vind ik het goed dat het feest nu niet doorgaat. Als ze werkelijk zo slim is had ze zich dat van tevoren kunnen bedenken.


Volgens mij hoor jij in een ander tijdperk thuis. Van die haatdragende mensen kom je gelukkig steeds minder tegen.

Voor jou gemoedsrust: ze is vertrokken http://www.omroepgelderland.nl/

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:18

Ik weet niet of jij ervan houdt om op alle fronten belazerd te worden slimmerik maar ik niet, en een hoop anderen met mij ook niet. De grootste grap van dit verhaal is dat Taida rechten zou willen gaan studeren, voor iemand die de boel aan alle kanten bedriegt vind ik dat een opmerkelijke keuze.
Maar ze mag van mij komen hoor, als ze die 7000 euro en alle kosten rond haar rechtzaken en uitzetting terugbetaald heeft.
Als ze geen schulden meer heeft bij de Nederlandse staat is ze wat mij betreft weer welkom.

stepdancer_7
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:38

ze wisten in januari al dat haar paspoort verscheurd was ,dat had taida zelf gedaan zodat ze het land niet kon worden uitgezet. want zij zat in zestienhoven bij mijn vriendin die ook werd uitgezet .ze heeft het zelf haar verteld dat ze dat heeft gedaan ,en nu zielig doen . terwijl ze al geld heeft gehad om haar studie daar af te maken . gewoon gaan net als iedereen die weg moet papieren wel of niet goed ze kwam toch ook via frankrijk binnen dan kan ze toch de zelfde weg terug .

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:41

Dat geld was gewoon voor de hele familie. Die overigens nu nog steeds op een verblijfsvergunning wachten en die dus nog steeds nergens kunnen op mogen werken.

Taïda, ik wens je al het goeds! Zet hem op, haal dat diploma en heel veel succes met je vervolgopleiding en met je verdere leven!

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:44

Billy schreef:
Ik weet niet of jij ervan houdt om op alle fronten belazerd te worden slimmerik maar ik niet, en een hoop anderen met mij ook niet. De grootste grap van dit verhaal is dat Taida rechten zou willen gaan studeren, voor iemand die de boel aan alle kanten bedriegt vind ik dat een opmerkelijke keuze.
Maar ze mag van mij komen hoor, als ze die 7000 euro en alle kosten rond haar rechtzaken en uitzetting terugbetaald heeft.
Als ze geen schulden meer heeft bij de Nederlandse staat is ze wat mij betreft weer welkom.



Als het op die 7000 euro aankomt is dat geen probleem ...dat geld is alleen al door haar medescholieren bij elkaar gehaald. Maar dat geld waar jij op doelt heeft Taïda niet gekregen........ Ennuh als je de feiten niet kent : ze gaat "internationaal recht" studeren. En als ze idd gefraudeerd heeft waarom heeft ze daar geen boete of gevangenisstraf voor gekregen??? Is the Iron Lady niet zo sterk dat ze dat hard kan maken???

Fitzroy

Berichten: 25163
Geregistreerd: 11-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:54

slimmerik schreef:

Als het op die 7000 euro aankomt is dat geen probleem ...dat geld is alleen al door haar medescholieren bij elkaar gehaald. Maar dat geld waar jij op doelt heeft Taïda niet gekregen........ Ennuh als je de feiten niet kent : ze gaat "internationaal recht" studeren. En als ze idd gefraudeerd heeft waarom heeft ze daar geen boete of gevangenisstraf voor gekregen??? Is the Iron Lady niet zo sterk dat ze dat hard kan maken???


Nee, dat heeft ze de gemeenschap gekost en indirect is dat dus geld dat ze nog terug zou moeten betalen.
En doe nou niet alsof Taida niets misdaan heeft, dan ken je het verhaal toch ook niet.
Die griet is gewoon via slinkse wegen hier weer binnen gekomen.

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:06

Heb nog geen antwoord gekregen waarom ze niet voor fraude is aangeklaagd door dat mens met haar kont in het pluche.