fataal ongeluk hier in de straat

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

fataal ongeluk hier in de straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 17:38

Hier is vanmiddag een fataal ongeluk gebeurd in de straat.
Opeens volop politie, brandweer, en nog een helicopter erbij.

ETTEN-LEUR - Een verkeersongeluk in Etten-Leur heeft donderdagmiddag het leven geëist van een automobilist. Dat gebeurde op de Hoevenseweg bij industrieterrein Vosdonk.

Een personenauto kwam daar in botsing met een vrachtwagen. De bestuurder van de personenwagen overleefde de botsing niet.

donderdag 27 april 2006 om 17:33 uur


ze reden hier net weg met de auto, die is onder een vrachtwagen met cementmolen geschoven en eigelijk zag je meteen al dat de bestuurder het niet overleefd had.. niet normaal hoe die auto eruit zag.. die was gewoon helemaal gelijk met de motorkap..

ik ben er een beetje stil van.. dat een mensenleven gewoon in één klap over kan zijn..
maar misschien is het beter als zoiets in één klap gebeurd, dan heeft hij in elk geval niet hoeven lijden
Laatst bijgewerkt door Kytha op 27-04-06 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikitaatje

Berichten: 968
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Hoofddorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:39

jeetje wat erg zeg!

jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:40

Jeetje echt erg.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:52

Ik ben anderhalf jaar gelden frontaal op een vrachtwagen geklapt, gelukkig reed ik toen nog een grote terreinwagen anders was ik er ook niet meer geweest, of in ieder geval invalide (mijn dochtertje zat naast me, brrrr)

Ier

Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:52

Wow; verschrikkelijk dit zeg. 'Gelukkig' heeft de automobilist niet hoeven lijden. Vreselijk dit.

daniquetje
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:58

wat een verschrikkelijk ongeluk,zo zie je maar weer,het leven kan zo voorbij zijn.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 19:07

dit soort dingen zetten je altijd direct "terug op aarde"
verschrikkelijk. Je zou als agent aan moeten bellen bij de familie.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:05

Dat is dus echt in één klap.... Jemig. Ja ik kan me nu wel voorstellen hoe die auto er uit moet hebben gezien. Zegt al genoeg over hoe die klap is aan gekomen... Jemig. En dan die persoon die er in zat. Phoe, dan ben ik het inderdaad met je eens dat het inderdaad goed is dat het in een keer snel zo is gebeurd.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:28

Tjee, wat naar zoiets.. Dat zet je weer met twee benen op de grond hè..

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 00:36

Naar zoiets

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 07:17

Jeetje wat erg ..

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Re: fataal ongeluk hier in de straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 07:58

Het ging hier om een vrouwelijke bestuurder van 21 jaar uit Standaardbuiten. Ze is vermoedelijk op de verkeerde weghelft gekomen en frontaal bovenop die vrachtwagen geklapt. In de krant staat dat ze nog een heel stuk teruggeslingerd is, en er dus niet helemaal ondergeschoven is, zoals het op het eerste gezicht leek. Ze was wel op slag dood.

Die auto die ze hier langsreden met zeil erover, daar zat ze nog in. Beetje raar gevoel is dat. Maar schijnbaar knippen ze die er ergens anders pas uit..

Echt zo triest zulke dingen, en ze was nog zo jong..

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:09

Wat verschrikkelijk.

Hier in de buurt is gisteren een wandelde vrouw onder een vrachtwagen gekomen en ook ter plaatse overleden.
De vrachtwagens rijden daar door de "winkelstraat", er word al jaren over gezeurd dat de vrachtwagens daar wegmoeten voor het gevaar van de mensen.
Wat nu dus is gebeurd..

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:30

zonde he, de vrachtwagens "moeten weg" maar wie gaat er dan jullie hebebn en houden en solden koopjes naar de winkel brengen, jaag lekker die wagens maar weg tot je nietsmeer hebt je zal rap anders gaan roepen.

iniedergeval, ze willen ze altijdt weg want het is gevaarlijk enzo, tjah het is een groot ding met een paar dode hoeken, niets aan te doen, maar als de normale mens nu ook eens nuchter zou nadenken als er zo'n machien in de buurd van hem komt dan zou er al heel veel levens gered zijn vrees ik, want ze zeggen altijdt maar dat de chauffeur moet uitkijken en ze geven hem nog een koppel spiegels extra mee, maar sorry hoor dat helpt geen reet... elke spiegel brengt een dode hoek extra mee maar daat wordt niet bij stilgestaan, daarom zou ik het zeer fijn vinden als de mensen gewoon bij de trucks weg zouden blijven, want veel jongeren vinden het fijn om er vlak naast te gaan hangen met hun fietsje om zo een einde mee verder te laten trekken, tot ze eronder komen....

ach waar verspil ik me tijdt aan..

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:42

joel schreef:
zonde he, de vrachtwagens "moeten weg" maar wie gaat er dan jullie hebebn en houden en solden koopjes naar de winkel brengen, jaag lekker die wagens maar weg tot je nietsmeer hebt je zal rap anders gaan roepen.



De winkelstraat word door de vrachtwagens gebruikt als doorgaande weg om naar de fabrieken in Belgie te gaan, dat is een kortere weg voor hen.
Ze zijn daar niet aan het laden en lossen. Daarom word er jaren over geklaagd omdat men het gevaarlijk vind en terecht..

Wat voel jij je aangevallen zeg..

hardi
Berichten: 681
Geregistreerd: 20-04-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:29

Als je zoiets voor je ziet, wordt je inderdaad weer even met beide voeten terug op aarde gezet. Je ziet dan weer in dat het leven van het een op het andere moment zomaar voorbij kan zijn.

De automobiliste heeft gelukkig niet hoeven te lijden. Voor de nabestaanden is het heel erg om iemand zo plotseling te verliezen. Mijn gedachten gaan ook uit naar de chauffeur van de vrachtwagen. Als ik het goed begrepen heb, kon hij hier helemaal niks aan doen. Hij blijft de rest van zijn leven wel getekend door zo'n ervaring.

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:03

Douni schreef:
De winkelstraat word door de vrachtwagens gebruikt als doorgaande weg om naar de fabrieken in Belgie te gaan, dat is een kortere weg voor hen.
Ze zijn daar niet aan het laden en lossen. Daarom word er jaren over geklaagd omdat men het gevaarlijk vind en terecht..

Wat voel jij je aangevallen zeg..

omda tik me niet zou verbazen dat men de laad en lossers er ook zou wegjagen, okey dat ze het als doorgangsweg gebruiken.. dat is me iets anders, en ja voel me altijst wat aangevallen als het over zoiets gaat

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:07

Je bent zelf vrachtwagenchaffeur?

Nee, als het laden en lossen zou zijn, zouden de mensen hier er geen probleem van maken.
Maar zijn vrachtwagens die naar de fabrieken hier in de buurt gaan en hebben dus ook vaak chemische rotzooi mee, waarmee ze eigenlijk op de gewone weg moeten.
Maar doordat hier veel draaibruggen bij het water zijn, staan er vaak files, waardoor de vrachtwagenchaffeurs het wel makkelijk om door de winkelstraat te gaan, wat dus helemaal niet mag.
En waar iedereen al lange tijd voor vreesde, is nu dus gebeurd

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:21

Vreselijk is zoiets. Mijn oma is ook om het leven gekomen doordat ze onder een vrachtwagen is gekomen. Ik heb haar nooit gekend, was nog niet geboren.

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:52

chauffeur in wording ben ik maar ik ben zowat heel me leven al niet anders gewend, maar die betreffende winkelstraat, daar zal het in feite toch wel mogen gereden worden ander gaan zoveel chauffeurs toch niet bewust in overtreding denk ik zo, heeft er ooit een verbod gestaan of iets dergelijks dan? nu wellicht wel dan nu ze nietmeer mogen.

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:55

Het mag eigenlijk niet, maar wanneer de chaffeurs zeggen dat ze bv. sigaretten e.d gingen halen als ze aan gehouden worden, kan er niets gedaan worden.

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:59

tjah, maar nu is er dus een verbod dan?

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:38

Geen idee.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:50

Mensen, laten we die discussie niet in dit topic houden? Niet bepaald relevant voor dit nieuwsbericht

irene85
Berichten: 2867
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Hoogezand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:56

Jeetje wat erg! het zet jezelf wel aan het denken dat het leven zo in 1 keer over kan zijn. Voor die man is het mischien beter zo. dat weet niet niemand, maar voor de nabestaanden is het verschrikkelijk! die hebben geen afscheid kunnen nemen.. Mischien is het een schale troost dat hij mits hij het had overleeft blijvende schade zou hebben! maar dan nog... Het blijft verschrikkelijk.