Nieuwe tattoo rage

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 01:53

http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=20244body

je moet toch wat verzinnen als je al helemaal volgeschilderd staat.

Wat vinden jullie daar nu van. Een tattoo nemen omdat het mode is? Ik vind dat een tattoo een weloverwogen eigen keus moet zijn. En niet omdat je vriendin het doet.

Denken jullie dat zoiets ook naar Nederland zou kunnen overslaan. Of zijn wij daar te nuchter voor?

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 02:09

Omg hoe idioot kun je zijn wel grappig om te zien dat wel }>

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 02:18

Volgens mij neemt het gros van de mensen tegenwoordig een tattoo omdat het mode is en minder als bewuste keus om hun individualiteit te benadrukken. En dan vind ik het verschil tussen zo'n snor of een keltische tattoo op je arm niet zo groot.

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 02:25

Tsja, ze moeten het zelf weten
Ik vind het knap stom als je een tattoo neemt om erbij te horen, of omdat je beste vriendin het ook heeft..

Ik heb een tattoo genomen omdat ik dat al zo lang wou, en sinds 'vroeger' wilde ik al een zwarte roos, en dat is het dus ook geworden

Ik ben helemaal gek van tattoo's en piercings, dus het blijft zeker niet bij 1 tattoo

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:56

Voor iedereen eigen keuze...ik zou het nooit doen ookal wordt het mode

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Re: Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:14

Heike schreef:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=20244body

je moet toch wat verzinnen als je al helemaal volgeschilderd staat.

Wat vinden jullie daar nu van. Een tattoo nemen omdat het mode is? Ik vind dat een tattoo een weloverwogen eigen keus moet zijn. En niet omdat je vriendin het doet.

Denken jullie dat zoiets ook naar Nederland zou kunnen overslaan. Of zijn wij daar te nuchter voor?

Mwa.. denk niet dat nederland daar te nuchter voor is.. zie tribal tattoos rage/mode verschijnsel maar.. Niemand zag je vrijwel met die dingen en ineens liep jan en alleman ermee. En als ik dan vroeg waarom specifiek een/die tribal dan was het imo even te vaak "ehrm?"
Tattoos, net als piercings etc zijn al een mode verschijnsel geworden. En helaas gebeurt het al te veel dat mensen die dingen nemen omdat "hij/zij" er ook 1 heeft.

Noukie
Berichten: 10955
Geregistreerd: 27-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:19

hmm... mijn keus voor n tattoo zou het niet zijn iig

deels is het een rage (ook in NL) maar voor veel mensen ook een weloverwogen keuze.

Ik heb er ook 1, hij heeft voor mij geen bijzondere betekenis, ik vind m gewoon mooi. En ik wilde echt vanaf mn 14e al 1 laten zetten, dus toen ik op mn 21ste nog steeds wilde vond ik het wel tijd. Ben er ook echt superblij mee (en wie weet komt er idd nog een 2e bij ook )
Ok, paar van mn vrienden hebben er ook 1 (of meerdere) maar die mensen vonden mij ook tof toen ik er geen had, daar hoef ik het dus niet voor te doen!

maar, ik zie wel dat veel mensen (vaak jonge meisjes (sorry!!)) er 1 willen, want het is stoer... of vanwege het feit dat de muzikant waar ze op vallen er 1 heeft oid. En dat vind ik dan wel weer een beetje jammer..
Laatst bijgewerkt door Noukie op 02-05-06 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke86

Berichten: 2478
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: Herbaijum Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:21

PrideDignity schreef:
Tsja, ze moeten het zelf weten
Ik vind het knap stom als je een tattoo neemt om erbij te horen, of omdat je beste vriendin het ook heeft..

Ik heb een tattoo genomen omdat ik dat al zo lang wou, en sinds 'vroeger' wilde ik al een zwarte roos, en dat is het dus ook geworden

Ik ben helemaal gek van tattoo's en piercings, dus het blijft zeker niet bij 1 tattoo


Zo ben ik nou ook
Heb al 10 piercings (plus oren )
En 2 tattoo's :D

lies

Berichten: 9643
Geregistreerd: 09-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:12

Ben ik de enige die denkt dat dit gewoon een flauwe grap is

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:17

Ik vind er niet echt veel aan...
By the way: Wel op het begin een Mercedes C-klasse op de achtergrond.

jimdebrit
Berichten: 982
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:27

lies schreef:
Ben ik de enige die denkt dat dit gewoon een flauwe grap is


Inderdaad, welke mongool laat er nou een snor op z'n hand tattooeren (hoe je het ook schrijft ) Dan ben je toch heel niet wijs?

Ik heb opzich niets tegen tattoo's ofzo, maar ik denk echt dat dit NL overslaat. Wij zijn veel te nuchter om voor de lol een snor op je vinger te zetten.

Tattoo's vind ik een eigen, nogal defintieve keuze. Daarom denk ik ook niet dat er heel veel mensen zijn die het doen om erbij te horen. Tuurlijk zijn er wat, maar veel mensen bedenken zich denk ik wel 2x voordat ze hun verdere leven aan een tattoo vastzitten.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:11

Ik vind het wel geinig eigenlijk Niet dat ik het OOIT zou doen, zet sowieso geen tattoo's, als je vel wat rimpelt of oprekt krijgt je zulke rare vormpjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:15

Ik vind het ontzettend grappig Serieus, een snorretje op je vinger...

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:15

wahahahaha hoe bedenk je het. ik lig in een deuk dat zoiets een rage wordt terwijl het niet eens leuk is

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:26

Volgens mij is het een grap of zo......

Zouden die Americanen écht zó dom zijn......

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Re: Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:44

Echt, hoe kómen ze erop
Ik vind het wel geinig, maar ik begrijp niet dat er mensen zijn die dit echt op hun vinger laten tatooëren

vicky

Berichten: 3133
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:01

Wat een gekke praat!
IK houd wel van tattoo`s sta nu op 3.
Maar zijn wel bewuste keuze geweest!

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:16

Ik vind het stom als mensen een tattoo nemen omdat het mode is en om stoer te doen .
Heb er zelf ook 2 maar die hebben allebei voor mij een betekenis, en dat vind ik iets heel anders!

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:21

Omg, een snor op je vinger? Lol ofzo
Maar hé, van die Amerikanen kun je het toch verwachten
Je weet wie het zijn.. en ik denk niet dat die Nederlanders ook in dat soort spul meegaat, want die zijn daar veel te net voor (denk ik)

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:45

Haha, wat ziek.
Tsja, het is toch je eigen verantwoording. Je doet leuk mee met de mode, vervolgens veranderd de mode[want dat doet het altijd wel] en dan zit je er mee, niemand die het meer grappig vind want ze kennen het nu wel van je.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:57

Betje gevaarlijk dit, denk nl wel dat Nl daaraan meedoet. Er zijn altijd van die fases, poos terug waren sterretjes op je onderarm een rage en opeens zag ik veel mensen daarmee rondlopen.
Ik heb zowel mijn tattoo als tongpiercing laten zetten ruim een jaar voordat het een rage werd, gewoon om het feit dat ik het mooi vind.
Men moet het zelf weten, maar vind de leeftijdsgrens wel belangrijk, tattoo heb je nl voor altijd in principe en er bestaan tattooshops waar men 13jarige meisjes al tattoeren met een handtekening van de ouders (welke ze na kunnen mken eventueel). Erg slecht dus imo.

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:49

ik denk ook dat dit een flauwe grap is. Hoe komen ze er op om een tattoo, van een snor, op je vinger te zetten. Binnen 4 uur had hij al 5 mensen een tattoo van een snor laten zetten. Dit is toch absurpt.

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:11

Omg, hoe debiel!! What's next?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Re: Nieuwe tattoo rage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 19:52

Tja het zou een grap kunnen zijn. Maar ik zie die Amerikanen voor alles aan eigenlijk.

Ik heb ok een tattoo. Gezet op de sterfdag van Julius. En heeft voor mij een bijzondere betekenis. Een eenhoorn. o.a. Omdat die ook puur zijn, net als Julius.

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:02

Ja, tattoo's met een betekenis vind ik een héél ander verhaal. Zeker in jouw situatie (Julius was toch gestorven door een wormpje in zijn hart oid?), dat is gewoon iets heel persoonlijks. Iets emotioneels. Een herinnering die je altijd bij je wilt hebben. En dat kan op deze manier. Maar, kom op zeg,zo'n snor op je vinger heeft geen betekenis, is 3.. misschien 4 keer grappig. Absurd gewoon. Ik hoop écht dat het een grap is!!