Mijn Boktverslaving, wat doe je ervoor / wat laat je ervoor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Mijn Boktverslaving, wat doe je ervoor / wat laat je ervoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:21

Mwah.
Oké, ik zit vaak op bokt, wil alles bijlezen en op de hoogte blijven.
Maar ik laat er geen dingen voor staan. Zeker met dit warme weer zit ik amper achter de computer. En paardrijden, vrienden, familie en paarden gaan nog altijd vóór bokt. Lachen

Zonnetje81
Berichten: 18676
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mijn Boktverslaving, wat doe je ervoor / wat laat je ervoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:23

Ik bok met vlagen. Als ik het druk heb mis ik het niet ofzo. Maar ik woon alleen en ik geef niks om tv kijken (in mn uppie) dus tja... ik sta op en eet achter mijn pc, kom thuis en zit achter mijn pc. Dus het komt erop neer dat als ik thuis zit ben ik aan het msnen of bokken. Het bokken is veel erger geweest, nu lees ik vaak alleen de topics waarin ik gereageerd heb en soms lees ik andere topics. Echt veel reageren doe ik niet (ook in vlagen).

Ik vind niet meer dat ik boktverslaafd ben, als ik er geen tijd voor heb is het gewoon zo. Het is alleen mijn startpagina en ik blader wat rond, net als dat ik elke dag mijn mail check of het weer.... Het is niet een drang van ow ik heb al paar uur niet gekeken ik MOET nu gaan bokken. Ik zit achter mijn computer en denk: ow ik kijk ff op bokt.... Clown Het is gewoon een tijdsinvulling.

Maar wat veroorzaakt mijn computerdrang/msndrang/boktdrang...
- te laat slapen
- te lang blijven hangen, dus moet je soms haasten
- te weinig doen aan school

Ik laat er niks voor eigenlijk.....voor msn meer dan bokt. Ja mijn huishouden misschien maar dat is gewoon iets zoeken om het niet te hoeven doen Clown Anders deed ik het namelijk nog niet hahaha.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 08-07-06 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Francien_
Berichten: 2325
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Mijn Boktverslaving, wat doe je ervoor / wat laat je ervoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:28

Misz_J schreef:
Tja.. ben nog niet zo lang lid maar vind dat ik behoorlijk veel op Bokt zit. Soms begin ik om 7u en om 1u (in de nacht) moet ik mezelf dwíngen om de computer af te sluiten.. Tja, zit er nu ook al een aantal uurtjes aan vast Clown
Vraag me af wat ik in mn vrije tijd deed vóór bokt?? Verward

Hier idem Lachen

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Mijn Boktverslaving, wat doe je ervoor / wat laat je ervoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:31

Ik heb zelfs mn examens verwaarloost voor bokt. Bloos
Veel minder geleerd dan ik eigenlijk zou moeten doen, en slechter gepresteerd, maar ondanks dat toch geslaagd. Haha!

Ilzjuh
Berichten: 7565
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Overal en nergens.

Re: Mijn Boktverslaving, wat doe je ervoor / wat laat je ervoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 09:56

Mijn Boktverslaving is eigenlijk alweer over. Clown
Maar toen ik nog wel écht Boktverslaafd was (Wat klinkt dat ernstig Vork ) was het vooral mijn school dat eronder leed. Nagelbijten / Gniffelen