22 zetels voor Rita Verdonk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:17

Precies, maar velen willen zoiets liever vergeten....vooral de pers....
Maar ik weet wel wat het is, de verkiezingen komen eraan, dus moeten ze zich profileren en het liefst door de meest populaire Minister aan te vallen.
Met Femke voorop....hoe hard riep die ook al weer over Taïda?
Maar dat nieuws was voorbij, dus volgende, Ayaan....weer Femke voorop....maar nu had ze ineens steun van Luizewies, whoepie....het kabinet laten vallen was ineens echt mogelijk Haha!

Ach en Woutertje, die is nu zo blij, echter ik probeer nog steeds uit te vissen wat zijn partij-programma is....heeft hij er wel een?

In elk geval gaat Rita zeer veel zetels scoren voor de VVD, wees daar maar zeker van.

Charaz

Berichten: 24327
Geregistreerd: 12-04-02

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:18

Whiz schreef:
Charos schreef:
Maar gelukkig is Nederland een democratie en mag je allemaal stemmen.



jah het valt me wel op dat tot nu toe in dit topic meer mensen tegen verdonk zijn dan voor... gelukkig..


Ik denk dat dit topic geen globale meting is, mensen die tegen verdonk zijn zullen veel sneller reageren dan mensen die voor zijn.
Ik stem op de Vvd of Lpf en dat riep ik al voordat ik dit topic had gelezen en dat zal ik ook zeker nog gaan doen.

Winkie
Berichten: 756
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Timboektoe

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:24

Bas232 schreef:
Euh Winkie,

Ayaan heeft ook gelogen over haar afkomst, vluchtverhaal en geboorte datum.....
Ach, geeft niet, wel gemakkelijk om dat even te vergeten.
Verder was het de PVDA die haar de politiek in hielp, beter de VVD de schuld te geven van alles, wel zo makkelijk Clown


Maakt eigenlijk helemaal niks uit waarom het ging. Niemand heeft het recht om na zoveel jaar haar paspoort af te pakken. Dan hadden ze dat toen maar beter moeten controleren.

Anoniem

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:29

Onder wiens verantwoordelijkheid heeft Ayaan eigenlijk haar paspoort ook alweer gekregen?

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:34

op leugens heeft ze die gekregen....

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:38

Citaat:
Ach en Woutertje, die is nu zo blij, echter ik probeer nog steeds uit te vissen wat zijn partij-programma is....heeft hij er wel een?


schoppen en nog eens schoppen.....
Ze maken letterlijk persoonlijke misselijke grappen over andere ministers, maar dat doen er meer trouwens - het lijken wel een kinderen!

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:39

Winkie schreef:
Bas232 schreef:
Euh Winkie,

Ayaan heeft ook gelogen over haar afkomst, vluchtverhaal en geboorte datum.....
Ach, geeft niet, wel gemakkelijk om dat even te vergeten.
Verder was het de PVDA die haar de politiek in hielp, beter de VVD de schuld te geven van alles, wel zo makkelijk Clown


Maakt eigenlijk helemaal niks uit waarom het ging. Niemand heeft het recht om na zoveel jaar haar paspoort af te pakken. Dan hadden ze dat toen maar beter moeten controleren.


Dat is nu juist het punt.
Ze heeft nooit een officieel paspoort gehad, want ze was immers niet de persoon waarop het paspoort uitgegeven was.
Ergo, ze moest opnieuw door de procedure.....en toen begon de kamer te zeuren.....want het was een van hunnie....Verdonk werd gedwongen.
De persoon waar het paspoort op uitgegeven is, bestaat helemaal niet, dat is het probleem.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:41

superwoman schreef:
Citaat:
Ach en Woutertje, die is nu zo blij, echter ik probeer nog steeds uit te vissen wat zijn partij-programma is....heeft hij er wel een?


schoppen en nog eens schoppen.....
Ze maken letterlijk persoonlijke misselijke grappen over andere ministers, maar dat doen er meer trouwens - het lijken wel een kinderen!


Precies, en wie is daar nu bij gebaat, niemand toch?
Ze zouden zich eens echt met landsbelang moeten bezighouden, maar dat zal altijd wel een droom blijven....

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:44

Bas, wat bedoel je met 'één van hunnie' ?

Faye, Sorgdrager was destijds Minister van Jusititie.

Citaat:
Ze heeft nooit een officieel paspoort gehad, want ze was immers niet de persoon waarop het paspoort uitgegeven was.

Nee, de conclusie luidt dat het naturalisatiebesluit van 1997 mevrouw Ayaan Hirsi Ali voldoende identificeert en dat zij 'daarom het Nederlanderschap inderdaad heeft verkregen'.

Winkie
Berichten: 756
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Timboektoe

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:53

Ja nog ff, straks is het Verdonk met wie we medelijden moeten hebben omdat ze werd 'gedwongen' (ze had er ook uit kunnen stappen Haha! ).

Citaat:
De persoon waar het paspoort op uitgegeven is, bestaat helemaal niet, dat is het probleem


Zoek eens op google, ik denk dat je een heeeeleboel over dit niet bestaande persoon kan vinden Clown

En over die leugens. Ze is gevlucht uit haar land en gevlucht voor haar familie. Waarschijnlijk had ze alle redenen om toen te liegen over vanalles.

Dat had ze misschien niet moeten doen, het had beter gecontroleert moeten worden bla die bla. Dat is al zoveel jaar terug daar is nu niks meer aan te veranderen vind ik. Helaas denkt Verdonk daar anders over.

Zoals ik net al vroeg maar waar geen antwoord op gegeven is. Wat vinden de stemmers op Verdonk ervan dat ze eerst verkondigd dat Ayaan niks te vrezen heeft en 2 dagen later haar paspoort 'afpakt'?

Lekkere minister, 1tje die om de 2 dagen van plan wisselt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:59

Whiz schreef:
Desiree schreef:
Ik zei eerder al dat mensen meer op Rita zullen stemmen dan die muts van een louizewies.

Mensen willen het scherpe asielbeleid aanhouden.



Spreek voor jezelf en de mensen waar jij mee omgaat.

Ik niet en mensen rond om mij denken er ook zeer zeker anders over dan jij.

ehm, ik ging eigenljk af op de geluiden die ik hier op bokt had gehoord, Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:01

superwoman schreef:
Citaat:
Ach en Woutertje, die is nu zo blij, echter ik probeer nog steeds uit te vissen wat zijn partij-programma is....heeft hij er wel een?


schoppen en nog eens schoppen.....
Ze maken letterlijk persoonlijke misselijke grappen over andere ministers, maar dat doen er meer trouwens - het lijken wel een kinderen!

DAt demoniseren kunnen ze heel goed bij het pvda ja. Dat deden ze al bij Pim Fortuyn en nu doen ze het nog. En maar hardnekkig ontkennen...

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:01

Dat is het nu juist.

De enige reden die ze had om te liegen was om Nederland binnen te komen en een pas te krijgen.
Verder heeft ze alles verzonnen om maar zielig te lijken.
Ze is niets meer en minder dan een economische leugenaar die nooit asiel had mogen krijgen.
Verdonk heeft dit alles niet gedaan, Ayaan zelf.....
Bovendien, waarom heeft ze nog een pas nodig? Ze zit reeds lang en breed in de USA.....
Waarom al die heisa als ze toch vertrokken is?
Ik begrijp het niet.
Er zijn mensen die veel dringender zijn, maar die zijn niet van hunnie in de kamer.....

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:03

Omdat de kleurcode niet werkt heb ik mijn opmerkingen vet, schuin gedrukt en onderstreept:

superwoman schreef:

Ayaan zei dat ze had gelogen - dáár begon het mee.
Rita zei n.a.v. het varaprogramma dat Hirschi niets te vrezen had.
Verdonk moest(??) haar paspoort afnemen.
Groot gezeik v/d kamer en moest onder druk een oplossing vinden....
Oplossing gevonden - nog niet goed!

Verdonk maakt ook fouten, tuurlijk, dat maken we allemaal.

Maar feit is dat zij de regels wilt handhaven en de troep die de andere ministers voor haar hebben gemaakt opruimen.
Nu hoor ik mensen die niet voor regels zijn....
Je moet toch grenzen trekken? (ruim 700 die op persoonlijk verzoek van Verdonk wel mogen blijven ?)Je moet toch weten waar je aan toe bent? en dat doe je met regels...zo kun je het in banen leiden, anders niet.

Het gezeik begon bij Ayaan! (lekker puh en zij begon en is dus de schuldige??)
Ik heb geen vertrouwen meer in de ministers. Ze doen alles voor stemmen. Zeker de pvda kijkt waar hij de meeste stemmen mee kan krijgen en maar klagen en schoppen.Terwijl hun oplossingen de economie totaal verwoesten op langer termijn.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:03

Bas, nogmaals, wie of wat zijn 'hunnie'?

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:04

Winkie schreef:
Ja nog ff, straks is het Verdonk met wie we medelijden moeten hebben omdat ze werd 'gedwongen' (ze had er ook uit kunnen stappen Haha! ).

Citaat:
De persoon waar het paspoort op uitgegeven is, bestaat helemaal niet, dat is het probleem


Zoek eens op google, ik denk dat je een heeeeleboel over dit niet bestaande persoon kan vinden Clown

En over die leugens. Ze is gevlucht uit haar land en gevlucht voor haar familie. Waarschijnlijk had ze alle redenen om toen te liegen over vanalles.

Dat had ze misschien niet moeten doen, het had beter gecontroleert moeten worden bla die bla. Dat is al zoveel jaar terug daar is nu niks meer aan te veranderen vind ik. Helaas denkt Verdonk daar anders over.

Zoals ik net al vroeg maar waar geen antwoord op gegeven is. Wat vinden de stemmers op Verdonk ervan dat ze eerst verkondigd dat Ayaan niks te vrezen heeft en 2 dagen later haar paspoort 'afpakt'?

Lekkere minister, 1tje die om de 2 dagen van plan wisselt.


Waarom gooit zij dan zelf met de woorden dat ze heeft gelogen.....?
Dan moet verdonk toch ingrijpen?!

En het is niet de minister die van plan verwisseld, het was duidelijk onder dwang....

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:05

Bealy schreef:
Bas, nogmaals, wie of wat zijn 'hunnie'?


Hunnie zijn de gasten in de tweede kamer met boter op hun hoofd Haha!

Leek me wel duidelijk Clown

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:10

En waarom zei Ayaan al die dingen?
Precies, vanwege Taïda die ook loog een bedroog.
Moet allemaal maar zomaar kunnen?
Verdonk werd in beide gevallen zwaar onder vuur genomen door populisten als Wouter en Femke, waarom eigenlijk?
Geen van beide zijn/waren een aanwinst voor Nederland noch eerlijk in hun verhaal.....

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:11

@slimmerik: Ik zei toch al dat verdonk ook haar fouten heeft gemaakt!
Ik ga echt niet zeggen dat ze heilig is. Dat is niemand!

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:12

superwoman schreef:
@slimmerik: Ik zei toch al dat verdonk ook haar fouten heeft gemaakt!
Ik ga echt niet zeggen dat ze heilig is. Dat is niemand!


Da's waar, maar het land is zekers niet gebaat bij het optreden van de tweede kamer omtrend die gevallen.
Hebben ze dan echt niets beters te doen? Ik vraag het me af Clown

Winkie
Berichten: 756
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Timboektoe

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:16

Bas232 schreef:
Dat is het nu juist.

De enige reden die ze had om te liegen was om Nederland binnen te komen en een pas te krijgen.
Verder heeft ze alles verzonnen om maar zielig te lijken.
Ze is niets meer en minder dan een economische leugenaar die nooit asiel had mogen krijgen.
Verdonk heeft dit alles niet gedaan, Ayaan zelf.....
Bovendien, waarom heeft ze nog een pas nodig? Ze zit reeds lang en breed in de USA.....
Waarom al die heisa als ze toch vertrokken is?
Ik begrijp het niet.
Er zijn mensen die veel dringender zijn, maar die zijn niet van hunnie in de kamer.....


Dus dat ze is besneden zonder verdoving en dat ze is gevlucht van haar familie om niet uitgehuwlijkt te worden is niet waar? Ze deed het alleen voor haarzelf, ze is alleen maar een economisch vluchteling? Als dat zo was, als het alleen maar om het geld ging enzo had ze zich dan ook zo afgezet teggen de Islam ed? Had ze zich dan ook zo bekommert om andere mensen in dezelfde positie waarin zij had ingezeten?
Als het echt het geval was dat ze een economisch vluchteling was dan had ze waarschijnlijk wel op haar luie reed elke maand op haar uitkering zitten wachten Koe

Ik vind het zeker wel belangrijk om er over te praten omdat ik geen minister wil die om de twee dagen van mening verwisselt. En die mensen na zoveel jaar hun paspoort afpakt. Nu heb je er wel gelijk in dat dit juist weer over een bekend persoon moet gaan en niet over een willekeurig iemand.

Daarnaast heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Citaat:
Ik heb geen vertrouwen meer in de ministers. Ze doen alles voor stemmen

Dat zal ook altijd zo blijven maar hopelijk wel met hun eigen standpunt. Haha!

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:18

Bas232 schreef:
En waarom zei Ayaan al die dingen?
Precies, vanwege Taïda die ook loog een bedroog.


Ha, ha, ha!!

*kom schuddend van het lachen weer onder mijn bureau vandaan*

Volgens mij ken je ze beide persoonlijk.....je kunt je zo goed inleven. Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Ach gut neem maar gauw een ijsje !! Ik vind dit toch geen reactie van jouw niveau. Volgens mij ben je een beetje door je argumenten heen.....
of je voelt de dreiging van je volgende OW

sorry voor de offtopic reactie maar dit moest gewoon even Bloos Bloos Bloos
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 04-07-06 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Winkie
Berichten: 756
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Timboektoe

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:22

Citaat:
Geen van beide zijn/waren een aanwinst voor Nederland noch eerlijk in hun verhaal.....


En jij bent zeker wel een aanwinst voor Nederland? Clown

Ik denk zeker dat Ayaan goede dingen voor dit land gedaan heeft ook al was/ben ik het met veel van daar standpunten niet eens. Ik snap ook niet dat iemand die op de VVD stemt kan zeggen dat Ayaan geen aanwinst is. Ik denk dat ze heel veel stemmen voor de VVD heeft opgehaald.

Daarnaast heeft ze in mijn ogen belangrijke onderwerpen ter sprake gebracht zoals islamitische scholen, besnijdenis en het intergratie beleid.

Winkie
Berichten: 756
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Timboektoe

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:25

Citaat:
En het is niet de minister die van plan verwisseld, het was duidelijk onder dwang...


Als ik als minister ergens 100% achterstond dat zou ik me niet laten dwingen en mezelf zo af laten gaan voor heel nederland Haha! Dan zou ik er per direct mee stoppen. Niks onder dwang. Gewoon d'r baan willen behouden. Tong uitsteken

Anoniem

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:34

Ach er is maar 1 winnaar en dat is Ayaan, die heeft precies wat ze hebben wilde en vertrekt vervolgens naar de States Clown