Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:11

Zo voel ik me eigen ook, wit en dk.

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 16:18

joel schreef:
de gasten die vrouwen tot de puntjes afkraken en uitlachen en bekritiseren zijn gasten die zelf zelden een vrindin hebben denk ik zo. anders zouden ze zo niet doen.


hmmm Mental Theo schijnt wel een erg mooie vriendin te hebben... Vork

SophievdV
Berichten: 14758
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:19

Die mannen laten zich ook gewoon meesleuren. Die nemen een rol aan voor de camera. Dat vind ik nou zielig. Dan denk ik: ach man wees gewoon jezelf! Nepperd!

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:22

Marye78 schreef:
joel schreef:
de gasten die vrouwen tot de puntjes afkraken en uitlachen en bekritiseren zijn gasten die zelf zelden een vrindin hebben denk ik zo. anders zouden ze zo niet doen.


hmmm Mental Theo schijnt wel een erg mooie vriendin te hebben... Vork



met het iq van een halve grindtegel, dat dan weer wel Nagelbijten / Gniffelen *herinnert zich een aantal pijnlijke incidenten in een bar waar Armanda de barvrouw speelde*

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:24

Trouwens, als je doelt op programma's als Veronica's lekkerste: als je je daarvoor leent vraag je er ook gewoon om, dan weet je van te voren dat het gewoon een vleeskeuring is. Maar ik erger me ook mateloos aan die mental theo hoor, zap altijd weg, vind het zó'n ordinair programma, echt te irritant Haha! ken die vent nog uit het verleden en achter de camera is het gewoon zo'n eikeltje, zo'n sukkel.. toen hij nog voor TMF werkte en mensen ging afzeiken in discotheken, knipte ze altijd het bijdehandte commentaar waar hij geen weerwoord op had eruit, zodat hij steeds het haantje leek. Die kan ik gewoon niet serieus nemen Lachen

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 16:32

kjoetie schreef:


met het iq van een halve grindtegel, dat dan weer wel Nagelbijten / Gniffelen *herinnert zich een aantal pijnlijke incidenten in een bar waar Armanda de barvrouw speelde*


jij kent hem persoonlijk? Sigaar

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:39

pb Knipoog

Anoniem

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:42

Wit voel ik me wel, dik niet. Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:46

kjoetie schreef:
Marye78 schreef:
hmmm Mental Theo schijnt wel een erg mooie vriendin te hebben... Vork



met het iq van een halve grindtegel, dat dan weer wel Nagelbijten / Gniffelen *herinnert zich een aantal pijnlijke incidenten in een bar waar Armanda de barvrouw speelde*

Ehm ja, dacht jij dan dat Mental Theo een intelligente vrouw zou kunnen krijgen? Dat zou hij trouwens niet eens willen denk ik ook.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:09

kjoetie schreef:
Marye78 schreef:
hmmm Mental Theo schijnt wel een erg mooie vriendin te hebben... Vork

met het iq van een halve grindtegel, dat dan weer wel Nagelbijten / Gniffelen *herinnert zich een aantal pijnlijke incidenten in een bar waar Armanda de barvrouw speelde*



hahahaha sorry mega offtopic maar ze werd ingeleerd hier in Bergeijk in de Feestfabriek, die eigenaar had samen met Mental Theo een kroeg in Tilburg waar ze zou gaan werken
dat mens is dom Nagelbijten / Gniffelen
bestellingen onthouden, wat is dat Blond
wisselgeld teruggeven was helemaal geen optie, zelfs met muntjes afrekenen heeft ze moeite Nagelbijten / Gniffelen

ze is idd erg mooi om te zien, maar wel altijd vreselijk dik opgemaakt, volledig geplamuurd zegmaar, benieuwd hoe ze er zonder make-up uitziet Knipoog

zij zou mensne trekken naar die kroeg, pijnlijk detail, de kroeg is een grote mislukking geworden...(ik ken personeel van zowel bergeijk als tilburg en kwam er zelf weleens, vandaar Knipoog )

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:35

zelfde ervaring hier rens, mijn god, en dan die constante ik-snap-het-niet-uitdrukking op d'r gezicht Nagelbijten / Gniffelen

maar ze is wel mooi, kan niet anders zeggen.. zegt ook wel genoeg over Theo natuurlijk Knipoog