doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie1

Berichten: 2344
Geregistreerd: 24-02-04

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 00:04

Bedankt allemaal voor de lieve berichten! Ben gister bij haar geweest. Man schrok er wel van hoor. Heel haar ogen en bovenkant neus, en vlak onder de ogen waren echt pimpelpaars tegen het zwart aan. Het "vreemde" is dat ook heel haar rug bont en blauw is. In de dagen dat ze op de vloer heeft gelegen is ze wel af en toe bij geweest zei ze gister, ze heeft ook geroepen. Ook heeft ze dus heel het verhaal wel meegekregen, de doodverklaring, familie die er was enz enz. Vond het gister echt vreselijk zielig ze had het er heel moeilijk mee, zeker toen ik vertelde hoe het voor ons was toen ik gebeld werd met de mededeling: oma is overleden. Gelukkig is dit niet het geval. Hopelijk blijft ze nog heel wat jaren bij ons! Wat ik gister hoorde gaan ze er niet vanuit dat het haar hart geweest is, eerder een heel lage bloeddruk. Even afwachten dus nog wanneer ze eventueel weer uit het ziekenhuis mag.

irene85
Berichten: 2867
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Hoogezand

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 00:12

jeetje wat erg zeg!!! een nachtmerrie voor je oma, helemaal omdat ze niks kon doen...

Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:45

Pff fijn dat ze nog leeft, maar vreselijk voor je oma, en ook voor jullie, je schrikt je helemaal kapot..
Misschien dat door die extreem lage bloeddruk de pols nauwelijks voelbaar was, maar toch, je moet een dode toch van een levende kunnen onderscheiden..

latnahc2

Berichten: 1201
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: almere

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:51

je kan je beter met je mobiel laten begraven dan kun je nog bellen of smsen of zo

Ier

Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:59

Tjee, wat een nachtmerrie zeg. Was er niet ook zo'n verhaal in Australie; alleen die vrouw was tot 4x toe levend begraven.. Scheve mond Echt absurd dat zoiets nog kan gebeuren, wat een controle van de huisarts moet dat geweest zijn...

Vreselijk voor je oma, kimmie1, maar voor jullie ook geen prettige mededeling. Scheve mond

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:20

latnahc2 schreef:
je kan je beter met je mobiel laten begraven dan kun je nog bellen of smsen of zo



ik denk niet dat je nog bereik hebt een paar meter onder de grond. Vork

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:49

Sterkte kimmi1, lijkt me toch een akelige gedachte!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:42

Wat ontzettend erg. Scheve mond

Daarom wil ik dus gecremeerd worden. Het lijkt me vreselijk als je wordt doodverklaard, maar niet dood bent. Moet er niet aan denken dat je wakker wordt en onder de grond zit. Dan lig je dus letterlijk te wachten op je dood, want je zal stikken of uitdrogen. Nee, dan liever cremeren. Wordt je dan in je kist wakker, dan heb je een paar tellen pijn en hoef je geen dagen te wachten op je dood. Bah.
Had er toevallig gisteren nog aan gedacht, maar vond het dom van mezelf, 'want zoiets komt toch niet voor'. Zo zie je maar weer.

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:55

Ooit gelezen in een boek dat er een kist met lijk is opgegraven waarvan aan de binnenkant van de deksel krassen stonden van de nagels van de "overledene"......

@ Kimmy: Hoe gaat het nu met je oma? Lijkt me vreselijk als je beseft wat je overkomen is.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:56

Jeetje verschrikkelijk.. Gelukkig zijn ze er op tijd achter gekomen!

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:12

Oh pas hoorde ik dit en dacht nog, dit bericht moet ik maar eens op bokt neerzetten.
En dan om nu te lezen dat het gewoon een oma van een bokster is, brengt het ''nog dichterbij''. Brr wat eng, Kimmie1 wat moet dat een schok zijn geweest brr. Sterkte er nog mee en hopen dat je oma gauw uit het ziekenhuis mag.

NuggT

Berichten: 5498
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Delft

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:44

Heb het op het nieuws gehoord.
Dat moet toch eng geweest zijn, ze zullen je maar meenemen en levend begraven.
Dan heeft ze op het juiste moment iets gezegd.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:51

arme oma... ze zal idd wel flink de schrik erin hebben! kan ze nu niet beter in een verzorgingshuis waar dagelijks controle is?
Heel veel sterkte! je hebt wel eens superoma!

Toad

Berichten: 4236
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Nijkerk

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:56

jeetje wat een vaag verhaal!

Anoniem

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 11:38

Wat een verhaal zeg. Dat hoop je ook nooit mee te maken. Alhoewel, ze leeft gelukkig nog wel. Sterke oma heb je hoor!
Veel beterschap voor haar.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 11:44

he gadver wat bizar man!

kimmie1

Berichten: 2344
Geregistreerd: 24-02-04

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:03

De bedoeling is dat ze ook inderdaad naar een soort bejaardentehuis gaat. We waren er zelf nu al helemaal niet gerust meer op en oma zelf "gelukkig" ook niet, dus daar wordt nu werk van gemaakt. Wil wel even zeggen dat ze zich tot nu toe nog heel goed zelf kon redden hoor. Ze liep dan wel met een rollator maar kookte haar eigen potje nog en wassen enz was ook geen probleem.

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 13:04

hoe is het nu met haar??

knap ze alweer wat op??

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:07

kimmie1 schreef:
De bedoeling is dat ze ook inderdaad naar een soort bejaardentehuis gaat. We waren er zelf nu al helemaal niet gerust meer op en oma zelf "gelukkig" ook niet, dus daar wordt nu werk van gemaakt. Wil wel even zeggen dat ze zich tot nu toe nog heel goed zelf kon redden hoor. Ze liep dan wel met een rollator maar kookte haar eigen potje nog en wassen enz was ook geen probleem.


Je hebt tegenwoordig kleinschalig wonen. Dan delen de bewoners een huiskamer etc en koken ze gezamelijk eten (onder begeleiding). Is echt heel gezellig!

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:13

Gelukkig dat t wel wat beter met dr gaat en hoop ook voor jullie dat ze nog heel wat jaren blijft. Lachen

kimmie1

Berichten: 2344
Geregistreerd: 24-02-04

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:21

Op zich gaat het wel redelijk, mijn vader gaat vanmiddag weer heen dus zal dan wel wat meer nieuws horen. Ze is in iedergeval van de hartbewaking af en ligt nu op zaal. Zelf wou ze erg graag naar een bepaald bejaardentehuis toe. Zal het eens opperen van het kleinschalig wonen, bedankt voor de tip!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: doodverklaarde vrouw ,leeft nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:59

Jeetje wat een verhaal! Sterkte!