TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110808
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 11:32

TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Uitgegeven: 31 juli 2006 10:48
Laatst gewijzigd: 31 juli 2006 11:13
DELFT - Studenten van de TU in Delft gaan proberen de waarheid achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon in de Verenigde Staten te achterhalen. Zij krijgen van Studium Generale deze zomer twee weken om onderzoek te doen. In september organiseert het bureau een uitgebreid programma rond 9/11 en mogen de studenten hun visie tijdens een lezing naar buiten brengen. Dat heeft een woordvoerster van de TU maandag bevestigd naar aanleiding van een artikel in Trouw.

Een voorlopig hoogtepunt in deze discussie is de 1 miljoen dollar die is uitgeloofd aan diegene die de officiële uitleg van de Amerikaanse overheid kan weerleggen. De acht Delftse studenten krijgen hier alvast een voorschot op in de vorm van een onkostenvergoeding.

Alle universiteiten in Nederland hebben een Studium Generale. Deze bureaus zijn in het leven geroepen om de algemene kennis van studenten, medewerkers en andere geïnteresseerden te verbreden door middel van vrij toegankelijke programma's op het gebied van cultuur, techniek, maatschappij en wetenschap.

Volgens Studium Generale is er op internet een levendige discussie ontstaan over de aanslagen in de VS in 2001. Zo zou niet Osama bin Laden maar de Amerikaanse veiligheidsdienst CIA achter de aanslagen zitten. Inmiddels vindt 45 procent van de Amerikaanse bevolking dat er een nieuw onderzoek naar 9/11 moet komen en gelooft 42 procent dat de uitkomsten van het officiële onderzoek in de doofpot zijn gestopt.


www.nu.nl

Tja Scheve mond Weet niet wat ik er van moet denken eigenlijk. Ik heb de documentaires wel gezien, dus dat er iets niet klopt is ook wel duidelijk, maar als je regering hier mee te maken heeft....Scheve mond

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:36

die hele regering is natuurlijk 1 pot nat.. Je weeet toch wat ze zeggen: de beste verdeging is de aanval.. Je mag in deze wereld niet zonder een gegronde reden de aanval inzetten, die maken ze dan wel..

Amerika is bang, gewoon bang.. Daar zal het uiteindelijk voor een heel groot deel dna ook op uit komen..

Ik ben igg heel erg benieuwd naar de bevindingen van onze eigen studenten!

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:11

Leuke uitdaging voor die studenten, maar vraag me af wat ze nou in die twee weken tijd willen bereiken. Er wordt al jaren gezocht, gespeculeerd en geconcludeerd, wat willen zij nou bewijzen in die bijzonder korte tijd???

Anoniem

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:18

Leuk onderzoek voor die studenten, maar zo iets onderzoeken kost maanden, jaren intensief onderzoek, netwerken, omkoping om bij de juiste bronnen te komen, diplomatieke kennis/ervaring. Kortom een wespennest waar je niet door heen komt.

Die macht is te groot.

Hoorde laatst dat de studenten die de waterstofauto hadden uitgetest en tot goede resultaten gekomen zijn bedreigd, gesabboteerd e.d. door de SHELL, kortom hoge machten zijn onbevechtbaar.
Balkie wat weet jij???

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:20

Het zal blijven bij een onderzoek waarbij alle gegevens opnieuw op een rijtje worden gezet en daaruit opnieuw conclussies getrokken worden.. Deze studenten kijken er natuurlijk vanuit een andere oogpunt tegen aan en zijn vrijwel objectief, dat maakt wel verschil!

SHELL is de monopoly economie in hun sector nog iets te veel gewend, daar moeten ze maar eens vanaf gaan stappen! Al begrijp ik wel dat SHELL niet blij is met de ontwikkelingen, die studenten zijn natuurlijk gemakkelijke doelwitten..

Nessah

Berichten: 8954
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Roosendaal

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:23

Zelfde als met Kennedy.. is ook 1 groot complot.. dit is niet anders.. Ik heb zoveel beelden gezien van 9/11 nee ik geloof er allemaal niks van..!

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:06

Ben het met Nessah eens. Sommige dingen hebben gewoon zoveel verschillende verhalen. Ik denk dat de kans groot is dat we nooit met zekerheid kunnen zeggen wat er nu precies gebeurt is. Maar toch wil ik het graag weten, ik heb zoveel gehoord en gelezen erover, maar ja; wat moet je nu geloven?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:03

Dat er heel wat rommelt aan die regering, ja, dat er heel wat in de doofpot zit, ja, dat Bush imo een grote rasist is, ja, dat Bush er Saddam Hoessein trekjes op na houd, ja..
Hoe de vork in de steel zit, geen idee. Waarom is Saddam Hoessein wel al gevonden en Osama Bin Laden nog niet? Wordt ie gedekt door Bush? Samenzwering? Wordt het moslimgeloof gebruikt door Bush om dat geloof uit te roeien? Heeft hij Bin Laden daarvoor 'ingehuurd'?
Allemaal vragen waar je stil bij gaat staan. Bush wilde wraak, wilt afmaken waar zijn vader ooit aan begonnen is, heeft hij de Moslims voor nodig, zodat alles teruggegoid kan worden op hun, zodat het net lijkt alsof zij de dooddoeners zijn? Geen idee.
Ik weet wel dat ik dit ontzettend interessant vind, maar weet ook dat de waarheid nooit boven tafel zou komen..

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:29

Beide hebben een fantastische propaganda machine om hun oorlog tegen het kwaad te rechtvaardigen.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Re: TU Delft onderzoekt waarheid achter 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:20

Tja opzich is het idee misschien wel goed, maar ik denk niet dat we er serieus iets aan gaan hebben, net alsof ze in zo'n korte tijd iets gaan bereiken Scheve mond