Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:18

Desiree schreef:
Och, van waar al die moeite om die lui te pakken? Zekomen er toch met een lichte boete van af en de volgende keer doen ze het gewoon weer. Ik hoop dat ze een miskraam krijgen.

oei oei oei!!
Dit mag je niet zeggen vind ik!!
Ik vind het vrezenlijk wat er is gebeurd met de hond ik word er gewoon misselijk van..maar je mag dit niet wensen, ik weet wat het is.. ik heb zelf een miskraam gehad en geloof me dat doet pijn in je hart heel pijn!
je mag niet een kind doodwensen omdat de ouders een misdaad hebben begaan...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:20

Ik gun die mensen de ergste pijn Jentel. WAnt dat heeft die hond ook moeten doorstaan. Laat ze maar een miskraam krijgen! MAar ach, misschien raakt ze dat ook niet eens. Niet iedereen is zoals jij.

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:20

Misschien niet voor het kind, maar wel voor deze onmensen!

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:23

Sorry ...maar dit kan echt niet. Heb ook een miskraam gehad en voel me enorm gekwetst door deze uitspraak van Desiree. Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:24

manie schreef:
Misschien niet voor het kind, maar wel voor deze onmensen!

Wat moet dat arme kind dan bij zulke ouders? Want voor toekomst wacht zo'n kind?

slimmerik schreef:
Sorry ...maar dit kan echt niet. Heb ook een miskraam gehad en voel me enorm gekwetst door deze uitspraak van Desiree. Huilen

Kan me niet herinneren dat ik jou een miskraam heb gegund. Ik snap dan ook werkelijk niet hoe dat jij je aangesproken kunt voelen.

jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:25

Desiree schreef:
Ik gun die mensen de ergste pijn Jentel. WAnt dat heeft die hond ook moeten doorstaan. Laat ze maar een miskraam krijgen! MAar ach, misschien raakt ze dat ook niet eens. Niet iedereen is zoals jij.

Ik begrijp je woede echt!
Maar ik blijf erbij dat je dit soort dingen gewoon niet kunt roepen..
maar goed, dat is mijn mening als moeder, maar ook als zeer groot dierenvriend..

bakstertje

Berichten: 1998
Geregistreerd: 29-11-04
Woonplaats: winterswijk

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:27

capopjekop schreef:
Wat een eikels, die mogen ze van mij ook mee slepen aan een auto Boos! Ik kan niet snappen dat mensen een dier kwaad kunnen doen.



ik geef je helemaal gelijk en dan met 200 kilometer per uur over de snelweg.. Hoe zielig kun je zijn zeg..

Zag laatst ook zoiets op Animalp planet, 14 jarig amerikaan had een poesje besprenkeld met benzine, in de fik gestoken Door zwembadje heen en weer wiebelen en dan achter de fiets.. Omdat die minder jarig was, kreeg die gee nstraf.. hoe belachelijk kun je zijn!!

ik vindt dat die mensen absoluut geen miskraam moeten krijgen, maar ik zit wel te twijfelen of ze wel goed voor dat kindje kunnen zorgen, nu was het een hond die ze "vergaten" straks vergeten ze het kindje dat in een bloedhete auto zitten.. of andere dingen.. Ik denk dat ze niet in staat zijbn om een kind te verzorgen
Laatst bijgewerkt door bakstertje op 04-08-06 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:28

Desiree, ik vind dat je die uitspraak beter niet had kunnen doen, hiermee doe je mensen pijn, ookal was het niet tegen hun bedoeld.
Je mag het kindje niet doodwensen door iets wat de ouders MISSCHIEN hebben gedaan.
Goed, het lijkt mij ook waarschijnlijk dat die mensen het idd hebben gedaan, maar daar kan je niks met zekerheid over zeggen.

Wat moet die Boxer vreselijk geleden hebben. Scheve mond Cocco heette de hond toch? Jezus.
Er zijn nog mensen die gezien hebben ook dat de hond achter de auto aan werd gesleept.
Ik weet niet of ze meteen hebben ingegrepen, ik hoop het wel.

De maximale straf is toch 2 jaar? En ze zouden proberen om daar nog wat bovenop te krijgen.
Ik hoop dat het lukt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:29

jentel schreef:
Ik begrijp je woede echt!
Maar ik blijf erbij dat je dit soort dingen gewoon niet kunt roepen..
maar goed, dat is mijn mening als moeder, maar ook als zeer groot dierenvriend..

Probeer bepaalde dingen los te koppelen van jezelf en projecteer dingen ook niet op jezelf. Ik meen wat ik zeg en ik steek het niet onder stoelen of banken. Ik ken ontzettend veel vrouwen die een miskraam hebben gehad (je moet er zelfs ernstig rekening mee houden dat het je een keer overkomt als je kinderen wilt want het komt veelvuldig voor)) en die vrouwen vonden dat wel erg maar de meesten doorstonden het eigenlijk heel goed. Beter dan ik van e verwacht had. Ik denk daarom dat zij dat van die hond ook erger zouden gevonden hebben want die hond heeft erger geleden van de mishandeling dan zij van hun miskraam. Daarbij is het echt beter als zulke mensen geen kinderen kregen. Beter voor de maatschappij en beter voor het kind als het niet geboren wordt bij zulke afschuwelijke, walgelijke mensen.
Nu zeggen mensen hier dat ik een kind niet de dood moet gunnen, maar ik draai het om: ik gun een kind geen leven bij die onmensen.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 04-08-06 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:29

Desiree schreef:
manie schreef:
Misschien niet voor het kind, maar wel voor deze onmensen!

Wat moet dat arme kind dan bij zulke ouders? Want voor toekomst wacht zo'n kind?


Daarom stelde ik voor dat kind direct bij de geboorte bij de moeder weg te halen en op te laten groeien bij fatsoenlijke mensen.

Ik begrijp de ophef over zo'n uitspraak ook niet eerlijk gezegd.
Er zijn namelijk ook mensen die wel 'blij' zijn met een miskraam, het is dus maar net hoe je een dergelijke gebeurtenis wilt zien of plaats geeft.
Laatst bijgewerkt door manie op 04-08-06 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:30

Iedereen reageert verschillend op een miskraam. Een vrouw die moeite heeft gedaan en eindelijk zwanger raakt ervaart dat uiteraard veel dramatischer dan een meisje dat per ongeluk zwanger raakt. Er zijn gradaties.

bakstertje

Berichten: 1998
Geregistreerd: 29-11-04
Woonplaats: winterswijk

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:39

En toch mag je mensen geen miskraam gunnen, als een meisje per ongeluk zwanger is, kan ze altijd abortus doen.. Iedereen die zwanger is en het kindje wil, heeft moeite met een miskraam..

jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:40

manie@Met alle respect!!
Maar als je zwanger bent dan ben je er toch echt zelf bijgeweest! en per ongeluk zwanger raken is eigenlijk niet meer nodig..denk aan de morning afterpil.
En daarom kan ik me niet voorstellen dat je blij bent met een miskraam..
maar goed.. dit heeft geen zin om hierover te discusseren ieder zijn mening over het leven van mens en dier!
laten we weer ontopic gaan..

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:41

wat gaat er in godsnaam in iemands hoofd om als je zoiets kunt doen met een dier... gewetenloze schoften zijn het.
Ik moet er niet aan denken dat ze zoiets met mijn hond zouden doen, ik zou ze afmaken, sta dan niet voor mezelf ik !

( en die discussie over die miskramen vind ik hier niet echt on-topic ! Desiree, je mag in dit land zeggen wat je denkt, zolang je er niemand direct mee kwetst vind ik, ik begrijp best wat je bedoelt, ik gun de daders alles behalve LUCHT)

Anoniem

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:55

Wat vreselijk!!! Ik heb er geen andere woorden voor.
Gewoon op dezelfde manier mishandelen die gasten. halsbandje om en achter de auto hangen. Misselijk Misselijk

Maar Desiree je mag ze wat mij betreft alles toewensen maar geen miskraam. Het ongeboren kindje kan niets doen aan wat de ouders hebben gedaan!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:23

bakstertje schreef:
En toch mag je mensen geen miskraam gunnen, als een meisje per ongeluk zwanger is, kan ze altijd abortus doen.. Iedereen die zwanger is en het kindje wil, heeft moeite met een miskraam..

Ik weet niet of deze mensen al dan niet moeite zouden hebben met een miskraam, maar ik wens hun al het verschrikkelijke van de wereld om wat ze gedaan hebben. En dan is een miskraam misschien nog wel een kleinigheidje daarbij vergeleken.

Sorane schreef:
Desiree je mag ze wat mij betreft alles toewensen maar geen miskraam. Het ongeboren kindje kan niets doen aan wat de ouders hebben gedaan!!

MAar het moet wel boeten als het bij zulke mensen tot leven komt! Deze lui zijn in en in slecht! Een kind kan maar beter dood zijn, denk eens aan wat dat meisje van Nulde heeft moeten doorstaan! Was zij maar een miskraam geweest, de stumper.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Gestolen hond gruwelijk mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:29

Dit topic gaat op slot. Zoals bekend moet de bron vermeld worden bij het nieuwsbericht en dat is hier niet gebeurd.

Daarnaast heeft het topic een wending gekregen die voor sommige mensen pijnlijk is en daardoor ongewenst!