9/11 Loose change 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Moonwalker_

Berichten: 1394
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: On the prairie...

9/11 Loose change 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:23


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Re: 9/11 Loose change 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:34

ja ik heb het ook gezien. Ik snap al niet hoe toevallig het is geweest dat het eerste vliegtuig dat in het wtc gefilmd is uit verschillende hoeken en hoe snel het bij de media was. Ik begin ook steeds grotere twijfels te krijgen.

_Moonwalker_

Berichten: 1394
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: On the prairie...

Re: 9/11 Loose change 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:52

Ik heb het filmpje zelf al reeds 3 keer gezien en ze laten duidelijk zien dat er in beide WTC torens bommen onploffen..Uit getuigenissen van de brandweer mannen en mensen die aanwezig waren in de gebouwen tijdens de inslag zeggen dat ze verschillenden explosies hoorden...Vreemd
Verder hoor je een telefoongesprek van een sterwardess die uiterst kalm reageerd en doodleuk vertelt dat er veel mensen zijn vermoord...Oké deze mensen zijn getraind op dergelijke situaties maar dit vond ik uiterst kalm en zeker als je op de achtergrond volledige stilte hoort!
Ze hebben ook 3 van de 4 zwarte dozen gevonden van de boeings die in de WTC zijn gevlogen, FBI heeft deze meteen meegenomen en pas weken later vrijgegeven..Toen hoorde men de laatste 3 minuten voor de inslag niets meer...weer Vreemd? Nors opkijken
Het vreemste blijf ik vinden dat de twee vliegtuigen verdwenen zijn...zo'n 200 mensen die verdwijnen?UFO mss?
Bovendien is WTC 7 ook ingestort? Nors opkijken Experts verklaren dat dit kwam doordat er brokstukken van de beide WTC torens erop is gevallen?Als je dan ziet dat ze beelden laten zien van andere gebouwen (oa het world trade center) die ook reeds inslagen de verwerken hebben gekregen (vliegtuigen,aanslagen,bommen,..) en allen overeind blijven staan zijn?
Het zou dan ook het 3de gebouw in de geschiedenis zijn dat daardoor instort: de beide WTC torens en WTC 7...
Het filmpje van osama bin laden werd enkele weken na de aanslag vrijgegeven.daarop zien we een ??Osama?? die de aanslagen opeist...Als je dan de echte osama bekijkt zien we wel erg grote verschillend tussen die in het vrijgegeven filmpje en de echte...
Bovendien zijn 9 van de zelfmoord terroristen nog in leven!!!!! Ziek
Er klopt helemaal geen bal meer van dat hele verhaaltje van bush en co...

Goof

Berichten: 29013
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: 9/11 Loose change 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:07

Tja, het blijft een bizar verhaal.
Ik vind het feit dat er inderdaad diverse explosies te zien zijn in beide wtc gebouwen en het feit dat ze beiden recht naar beneden instorten heel vreemd en heb ook ernstig mijn twijfels over het hoe en wat van deze gebeurtenis.

_Ingrid

Berichten: 933
Geregistreerd: 27-08-05

Re: 9/11 Loose change 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:43

Ik heb het filmpje al een paar keer gezien en je ziet duidelijk op de beelden dat er explosieven ontploffen, echt vreemd. Maar ik denk dat wij nooit de echte waarheid zullen weten.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re: 9/11 Loose change 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 08:41