Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Pijn aan oren door mondkapje

 
Profiel   

Sinds kort moete wij ze ook verplicht dragen op werk van die papieren met elastiek. Ook ik kreeg giga pijn achter mijn oren. Terwijl ik dit met een stoffen kapje niet heb. Ik doe ze aan schuifspeldjes en dan in mijn haar vast schuiven. Moet mijn haar toch vast dragen op werk. En andere kapjes mogen wij niet dragen helaas.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 00:34 



 
Profiel   

hns schreef
Sorry, na 2 uur moet je je mondkapje wisselen en vervangen door een nieuwe. Doe je dit niet dan kweek je een behoorlijk bacterienest.

Of het een kapje is dat je lang draagt of iedere paar uur wisselt zal voor je oren niet uitmaken.

Ik heb zelfgemaakte kapjes met elastiek achter mijn hoofd om als ik ze langer op moet, die wil ik nog verbeteren met een sluiting zodat het op doen nog wat correcter kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 07:19 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips!

Over het dragen van een mondkapje, langer dan twee uur: ik kan natuurlijk niet mijn mondkapje midden in de klas gaan wisselen. We mogen nog niet eens drinken. Gelukkig zijn de lessen max. 3 uur. Overigens maken die past minuten tijd met wisselen ook niet uit qua pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 07:42 



 
Profiel   

Ik draag op mijn werk ook quasi permanent een mondmasker (op uitzondering van het eten en een onderbroken uurtje achter de pc) en heb in het begin ook heel veel pijn gehad achter mijn oren. Ik heb dan deze gekocht : https://www.buff.com/be/masks.html?gcli ... MYQAvD_BwE

Ze kosten wat (nu ook al weer een stuk meer dan een paar weken geleden zie ik), maar zijn wel een verlichting voor je oren. Met deze heb ik geen probleem om ze 8 tot 10u op een dag te dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 09:23 



 
Profiel   

Juut schreef
8 uur een mondkapje op...sterkte! Begon me na 2 uur al naar te voelen...


Ik draag door mijn werk + reizen in OV gemiddeld 10+ uur lang een mondmasker en dat gaat prima ondanks een geschiedenis met chronische hyperventilatie. Van die uitwasbare mondkapjes word ik inderdaad flink benauwd bij inspanning, maar die chirurgische maskers gaan prima. Misschien voor jou ook fijner als je deze niet gewend bent? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen