Nachtmode

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_arjolein

Berichten: 1422
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:56

Ik heb van die zachte sportleggings van de Decathlon. Kosten ook maar 5 euro. En dan gewoon een t shirt of vest er over voor op de bank. Slapen doe ik meestal in onderbroek plus hemd of t shirt.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:58

Het gaat er toch niet om wat een vriend ervan vindt waar jij in rondloopt voordat je naar bed gaat? Het lijkt mij belangrijker dat jij je prettig voelt in de kleding en waar je lekker in kan relaxen voordat je gaat slapen?

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:22

rhett99 schreef:
Nee dat ook weer niet. Ben zo ook helemaal niet. Denk dat ik maar een gewoon effen shirtje of helmpje ga zoeken.


Met een helmpje op de bank kan ook nog ja. Bijzondere toevoeging, maar wat jij wil :+

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:37

Ik hou van lange pyjamabroeken van flanel of katoen. Liefst die van de Hunkemöller met van die satijnen linten. En dan met een hemdje en een fleecevest oid. Ik hou van comfortabel.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:47

Goof schreef:
rhett99 schreef:
Nee dat ook weer niet. Ben zo ook helemaal niet. Denk dat ik maar een gewoon effen shirtje of helmpje ga zoeken.


Met een helmpje op de bank kan ook nog ja. Bijzondere toevoeging, maar wat jij wil :+



Hahah beeld denker hier.
Stampertje tshirt, comfy onderbroek. Helm op. :') _O-

Ik heb wel een paar pjs sets voor de winter, maar vaak eindig ik in een comfortabel shirt en onderbroek. En jaaaa soms heb ik zelfs het shirt binnenstebuiten aan omdat anders de labels jeuken.
Mijn vriend blijft me maar herinneren en dan ga ik weer: “Weet ik.”

Voor op de bank, pyjama.. jogging broek, ochtendjas.

Had vroegah in mijn vrijgezellen tijd wel vast leuker sleepwear.

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:59

Je weet dat je labels eruit kan knippen?
:+

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:34

Eva kostuum :j

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:36

Ik koop altijd pyjama's bij de hema. Daar loop ik ook de hele dag in want [***] vanuit huis. :+ Niet super charmant als je de deur open doet in een Takkie pyjama, of een kerstpyjama met een rendier er op, maar je geeft mensen wel wat te kijken. _O-

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:49

Als het warm is, dan draag ik alleen een boxer.
Maar normaal gesproken draag ik daarboven mijn enige echte slaap T-Shirt. Zo'n oud, ruim geval met de gaten erin waarvan je geen afscheid kunt en wilt nemen :D

rhett99
Berichten: 140
Geregistreerd: 15-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 13:17

Nagini schreef:
Goof schreef:


Met een helmpje op de bank kan ook nog ja. Bijzondere toevoeging, maar wat jij wil :+



Hahah beeld denker hier.
Stampertje tshirt, comfy onderbroek. Helm op. :') _O-

Ik heb wel een paar pjs sets voor de winter, maar vaak eindig ik in een comfortabel shirt en onderbroek. En jaaaa soms heb ik zelfs het shirt binnenstebuiten aan omdat anders de labels jeuken.
Mijn vriend blijft me maar herinneren en dan ga ik weer: “Weet ik.”

Voor op de bank, pyjama.. jogging broek, ochtendjas.

Had vroegah in mijn vrijgezellen tijd wel vast leuker sleepwear.


Ik zie serieus nu pas de type fout. Ik bedoelde natuurlijk hemdje. Trainingsbroeken heb ik zat dus daar hoef ik niet naar te gaan zoeken.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 13:34

Tijdens het slapen enkel onderbroek + sportbh/t-shirt. Ik slaap graag "bedekt" :+
Na het douchen of 's ochtends na het opstaan ofzo doe ik dan een shirt aan (als ik die nog niet aan heb), een joggingbroek, ochtendjas (in de winter) en van die dikke huissokken. Lekker ingepakt :7

merel_gomez
Berichten: 10041
Geregistreerd: 14-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 21:27

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 27-02-24 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 21:51

Vjestagirl schreef:
Ik draag niets. Na het douchen ga ik direct door naar bed, en 's morgens na het douchen kleed ik me aan. Als ik thuis op de bank zit dan draag ik wat ik sowieso al droeg die dag


Precies dit

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 00:20

rhett99 schreef:
moonfish13 schreef:
Ik vind dit topic hilarisch.
Ts vraagt naar wat netters als die joggingbroek en saaie pyama, en de een na de ander komt met joggingbroeken en oversized shirts. _O-
Paardenmensen. :')


Ik lach me hier eigenlijk ook wel kapot om. De vraag was vooral omdat ik laatst de opmerking van een vriend(niet mijn vriend(ben single dusja)maar hebben wel een verleden samen) van mij kreeg dat mijn stampertje shirt echt niet meer kon op deze leeftijd en dat het echt niks me hem zou doen. En dat daar niet mee moest aankomen als ik bij iemand zou blijven slapen. Vandaar de nieuwsgierigheid en de vraag.

Heerlijk dit. :') _O-
Ik draag trouwens simpelweg een shirtje of hemdje, geen broek in bed.
Als iemand niet tegen het zien van mijn kont kan als stringdrager heeft ie pech. :')
Maar ik geef toe dat ik geregeld door het huis race in een shirt en string omdat mijn broek dan beneden ligt.
En dat dan mijn ouders zo; :+ toekijken als ik mijn broek kom halen.

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 01:35

Pyjamajurken, draag bijna nooit wat anders. Kan niet lekker in een broek en shirt/topje slapen.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 01:47

Goof schreef:
rhett99 schreef:
Nee dat ook weer niet. Ben zo ook helemaal niet. Denk dat ik maar een gewoon effen shirtje of helmpje ga zoeken.


Met een helmpje op de bank kan ook nog ja. Bijzondere toevoeging, maar wat jij wil :+



Ik zie gelijk Annie de Rooij voor me :')

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 06:31

Goof schreef:
Je weet dat je labels eruit kan knippen?
:+


Ja, maar soms krast het nog hahah