Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 41 van de 56 [ 1395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat kan je van je HA verwachten als..

 
Profiel   

Ik zit te denken, je hebt nu een eigen pony, hoe sta je nog in de gedachte van euthanasie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 09:16 



 
Profiel   

Fleury schreef
Iemand vroeg ook nog of ik ook nog een moeder heb. Die heb ik inderdaad nog maar die is ook niet mobiel met auto en ze woont niet meer samen met mijn vader dus die is er meestal niet bij maar zondag komt ze mee naar Sully!


Dat was ik! Fijn dat je haar ook nog ziet. Volgens mij heb je lieve mensen om je heen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 12:34 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je eigen pony! Stop je nu bij Vera?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:53 



 
Profiel   

Wat een knapperd <3 van een pony heb je. Heel veel geluk met d'r

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:29 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 13:49 



 
Profiel   

Wat een heerlijk koppie <3 Super mooie foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 14:04 



 

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 14:08 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 15:41 



 
Profiel   

Ik ben steeds even kort met haar bezig. Even uit de wei halen, dat is altijd wel even spannend zo alleen bij de stallen. Maar rustig aan wordt ze wat rustiger. Even poetsen en overal aanraken. De voetjes optillen, deed ze eerst heel moeilijk maar nu eigenlijk al heel braaf. Antiklit in de staart merkte ze niet eens, de vliegenspray was wel spannend maar toen kreeg ze een en toen ging dat ook goed. Beetje geoefend met opzij en achterwaarts en toen weer terug in de wei gezet. Ze vindt het wel spannend (ze heeft wel 4 keer gemest) maar gedraagt zich braaf.
Ben steeds maar 15 min bezig maar merk dat dat ook wel echt genoeg is voor haar. Dus oefen ik regelmatig maar kort. Zodat alles wat normaler wordt en dan wil ik beginnen met een stukje te lopen. Eerst in de bak maar over een maand ofzo ook een stukje in de bossen.


Deugenietje schreef
Ik zit te denken, je hebt nu een eigen pony, hoe sta je nog in de gedachte van euthanasie?


Ik heb daar ook flink over nagedacht maar ik had/heb totaal geen perspectief en ik hoop dat Sully mij dit kan geven. Zin krijgen in volgend jaar bijvoorbeeld, het inrijden en verder rijden. Alle dingen leren en straks zelf kunnen rijden!

Krijg ook veel vragen over Vera, ik laat dat even in het midden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 16:59 



 
Profiel   

Ik reageer zo goed als nooit of nooit gereageerd.
Maar ik vind het super fijn om te lezen dat je een eigen pony hebt!
De vragen over Vera vond ik iets storend lezen.
Al snap ik de vragen wel.

Maar, Rome is niet in 1 dag gebouwd.
Bepaalde beslissingen zijn ook niet over 1 dag ijs gegaan.
Dus gewoon lekker doen wat lukt en waar je plezier aan beleefd

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 17:06 



 
Profiel   

Wat heerlijk om een eigen pony te hebben waarmee je aan de slag kan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:30 



 
Profiel   

Gewoon je eigen gevoel en pad volgen :) t is een knappe pony!

Hoop dat je volgend jaar kan zeggen dat je er weer helemaal zin in hebt en je het mooie van het leven weer omarmt. Al is het leven nooit helemaal makkelijk en eenvoudig

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:54 



 
Profiel   

Die 15 minuten zijn prima toch, voor haar fijn dat het niet te lang duurt, voor jou ook goed om dit op te bouwen. Want een eigen paard is best intensief, mooi als je samen zo kan groeien.

Ik hoop voor je dat ze je bied qua perspectief wat je nodig hebt. En dat je zo wat houvast krijgt.

Hoe gaat het verder in de kliniek. Met eten en zo?
Vind je er goed uit zien! Weet niet of je dit zelf ziet, maar op de foto's vind ik je rustig ogen, maar niet mat of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 07:50 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Die 15 minuten zijn prima toch, voor haar fijn dat het niet te lang duurt, voor jou ook goed om dit op te bouwen. Want een eigen paard is best intensief, mooi als je samen zo kan groeien.

Ik hoop voor je dat ze je bied qua perspectief wat je nodig hebt. En dat je zo wat houvast krijgt.

Hoe gaat het verder in de kliniek. Met eten en zo?
Vind je er goed uit zien! Weet niet of je dit zelf ziet, maar op de foto's vind ik je rustig ogen, maar niet mat of zo.


Ik zat net ook al te denken: "Wat ziet ze er goed uit, ook rustig / tevreden". Ik kan het niet goed omschrijven. Ik hoop voor jou dat je innerlijk gaat matchen / match met de buitenkant.

Je hebt een prachtige pony, Fleur! Jullie gaan elkaar heel gelukkig maken. En net als met jouw pony, 1 stapje of 2 kleine stukjes, ook daar mag en kun je al heel tevreden mee zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:13 



 
Profiel   

Rocamor schreef
MarliesV schreef
Die 15 minuten zijn prima toch, voor haar fijn dat het niet te lang duurt, voor jou ook goed om dit op te bouwen. Want een eigen paard is best intensief, mooi als je samen zo kan groeien.

Ik hoop voor je dat ze je bied qua perspectief wat je nodig hebt. En dat je zo wat houvast krijgt.

Hoe gaat het verder in de kliniek. Met eten en zo?
Vind je er goed uit zien! Weet niet of je dit zelf ziet, maar op de foto's vind ik je rustig ogen, maar niet mat of zo.


Ik zat net ook al te denken: "Wat ziet ze er goed uit, ook rustig / tevreden". Ik kan het niet goed omschrijven. Ik hoop voor jou dat je innerlijk gaat matchen / match met de buitenkant.

Je hebt een prachtige pony, Fleur! Jullie gaan elkaar heel gelukkig maken. En net als met jouw pony, 1 stapje of 2 kleine stukjes, ook daar mag en kun je al heel tevreden mee zijn.


Misschien dat ik rustig ben omdat ik bij mijn pony ben maar ik heb het momenteel echt heel erg moeilijk en heb heel veel nare gedachtes en voel me helemaal niet goed. Er zijn ook echt best veel nare gebeurtenissen geweest, dat helpt niet echt mee maar het gaat gewoon helemaal niet goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 16:46 



 
Profiel   

Ah dat is niet fijn
Hopelijk gaat het binnenkort weer een soort van beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 16:59 



 
Profiel   

Bah Fleur, ik had zo gehoopt dat je uiterlijk = je innerlijk.

Ik hoop heel erg dat je alles op een rijtje kunt krijgen en de rust wederkeert voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:56 



 
Profiel   

Ah bah, dat is niet fijn. Ook ik had gehoopt dat de rust van binnen uit kwam.

Vind het erg moeilijk voor je om te horen dat het dus niet goed gaat. Vind het daarnaast wel heel knap dat je dit aangeeft.

Kan je met je gedachtes terecht bij de hulp in de kliniek waar je zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:57 



 
Profiel   

Dit weekend thuis geweest en continu het gevoel gehad van "dit hou ik niet langer meer vol" en net een brief waarin ze mijn intake (weer) verplaatsen. Ik was echt dik in tranen want hoe hou ik dit nog vol?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 19:07 



 

Fleury schreef
Ja, het is wel weer tijd voor een update. Er gebeurt erg weinig en tevens heel erg veel. Ik zit nogsteeds in de autismekliniek en met de psychiater bouw ik heel klein beetje voor beetje kleine stapjes van mijn medicijnen af. Daarnaast probeer ik elke dag iets te sporten skeeleren, hardlopen, wandelen, tennis/badminton, fitness, heel gevarieerd en dan natuurlijk ook nog 2 keer in de week naar Vera toe.
Maar ik vind dat het echte trainen van vaardigheden achter blijft en ik ben hier nu bijna 2 maanden en we hebben nog niet 1 keer echt aan een doel gewerkt. Vrijdag ga ik met iemand naar een winkel om iets te kopen. Dat is voor mij bijna een onmogelijke opdracht. Ik wil weten met wie, waarheen en wat. Ik was gisteren zelfs in de paardenwinkel niet goed geworden : en dan moet ik echt weg terwijl ik nog niet alles had.

Maar dan het paardrijden, ik had dus een wedstrijdje gereden, ging niet zo heel goed maar het was weer leuk om zo samen bezig te zijn.
Toen sprak ik een (ex)stalgenootje over de stal waar ze nu stond met 8 ipv 50 paarden en geen blaffende honden en geen radio boven de stal en ik besloot om langs te gaan. We werden vriendelijk ontvangen en het gevoel was echt goed, rustig en aan het bos gelegen.
Bij Vera Dr stal heb ik altijd stress van de teckels en de muziek van de loader en van de drukte. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb een brief geschreven aan de eigenaresse van Vera met de vraag of Vera mocht verhuizen naar die andere stal. Het antwoord was nee.
Toen heb ik een goed gesprek met mijn vader gehad en van het één kwam het ander en nu komt zaterdag mijn eerste echte eigen pony Sully naar die andere stal :)


[ [url=m/Xbc9gq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OnbZbK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sully (du Rieu) is een 2 jarige haflinger merrie die nog niet veel kent. Mijn doel is ook dat ze mij een doel in het leven geeft. Mij laat uitkijken naar volgend jaar en stapje voor stapje alles met haar uit te vogelen. Lekker rustig op een kleine pensionstal en wij twee samen maar wel met hulp als het niet lukt.


Lieve TS, zou het terug keren van het depressieve gevoel hier niet mee te maken kunnen hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 19:17 



 
Profiel   

Fleury zou jij mij een pbtje willen sturen, wil effe wat aan je vragen onder 4 ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:01 



 
Profiel   

Op het gevaar af dat ik nu iets heel doms zeg: waarom plaats je dit bericht hier? Als je wat vragen wil dan stuur je toch zelf een pb?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:28 



 
Profiel   

truus1957 schreef
Op het gevaar af dat ik nu iets heel doms zeg: waarom plaats je dit bericht hier? Als je wat vragen wil dan stuur je toch zelf een pb?

Nee je vraagt een logische vraag

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:34 



 
Profiel   

Misschien moet ik haar gewoon een prive berichtje sturen, maar weet niet of ze mij kan helpen en wil helpen. Met het willen helpen bedoel ik meer van dat ze het aan kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:39 



 
Profiel   

Want ik wil graag weten hoe het precies in zijn werk gaat, euthanasie aan vragen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 41 van de 56 [ 1395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen