Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Thuiswerken: koude voeten brrr. Sokken/pantoffels? Help

 
Profiel   

Zoals half Nederland met een kantoorbaan werk ik de hele dag thuis. Heerlijk! Lekker thuis, hond blij, ik blij. Niemand boeit het welke kleding je aan hebt of hoe je erbij loopt :) en je hoeft heerlijk de hele dag geen schoenen aan. Het liefst loop ik altijd op blote voeten/sokken.

Echter nu het koud wordt merk ik dat ik echt steenkoude voeten krijg maar schoenen of slippers oid wil ik eigenlijk niet aan. Vind ik niet fijn. Vorig jaar een paar pantoffels gekocht maar dat zit voor geen meter. Nu dacht ik aan huissokken, maar dat zijn van die lelijke fluffige dingen waar ik al de kriebels van krijg als ik ernaar kijk. Dat is echt niet aan mij besteed. Ik houd niet van wollen of cosy fluffy sokken.

Wie o wie heeft een tip om mijn ijzige ijsklompjes warm te houden met iets dat voelt als sokken, maar dan niet zo dat je er meteen uit ziet als een fluffig kattenvrouwtje die al jaren geen mensen ziet ;)

Please shoot :D

Duurzaam/milieuvriendelijk/eerlijk en enigsinds betaalbaar zou fijn zijn :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:54 



 
Profiel   

Een vriendin van me heeft een vierkant warmtematje (op electriciteit) onder haar bureau liggen waar ze haar voeten op neerzet. Gegarandeerd geen koude voeten en geen pantoffels nodig ook. Niet ultiem duurzaam trouwens.

Toch gewoon schoenen aan doen werkt hier prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:57 



 
Profiel   

Ik draag altijd gewone sokken met daaroverheen (zelfgebreide (door oma...)) wollen sokken. Zeker met een leuk printje vind ik die niet echt ouderwets ofzo. Ik woon op dit moment niet in Nederland en iedereen draagt dit soort sokken in huis :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:58 



 
Profiel   

Giesswein pantoffels!! Heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:59 



 
Profiel   

Wat heerlijk is om met je voetjes op/in te zitten: van die piepschuimblokjes uit een pakketje in een kussenomtrek doen, en die op de grond leggen.
Bij echte ijsklompjes: lege colafles vullen met heet water en die ook in het kussenovertrek erbij doen. Genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:59 



 
Profiel   

Ik heb momenteel een kruik bij m’n voeten. Als sokken heb ik Hello Kitty sokken aan, maar ik heb ook wel eens gewone sokken die wat dikker zijn.
Bij iets wat verwarmd (kruik, matje) is het wel verstandig om er iets isolerends onder te leggen, dus vloer, isolatie, warmteding, voeten. Dan verlies je minder warmte naar beneden en doe je langer met je kruik. Ik heb er een wollen dekentje onder, ooit bij Ikea gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:03 



 
Profiel   

Ik heb een stel tweedehands uggs op de kop getikt, heerlijk warm en ik kan ze nog lekker op dragen nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:04 



 
Profiel   

Regelmatig bewegen helpt ook. :D

Mensen hebben nogal de neiging om maar door te blijven werken met weinig pauze. Ik krijg kouden voeten van het constant op mijn kont zitten. :P

Kleedje onder je bureau helpt ook. Of toch maar schoenen of dikke sokken aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:06 



 
Profiel   

Ik heb van die wollige Warmbat pantoffels, echt ik leef erop thuis!!
Een beetje een goedkoper alternatief voor Ugg. Hiervoor heb ik wel jarenlang Ugg gehad, maar deze zijn minstens net zo warm en zacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:08 



 
Profiel   

Bij de Lidl verkopen ze rond deze tijd meestal de warmwaterzakken in een schapenwollenvachtje. Echt superfijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:12 



 
Profiel   

https://www.google.com/search?q=bureau+ ... =757&dpr=1

Goede pantoffels en je voeten van de grond houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:14 



 
Profiel   

Ik heb een hele grote slof waar je met beide voeten in kan, als je voeten te warm zijn dan leg je ze er gewoon op :)

https://www.bol.com/nl/nl/p/grote-wasbe ... oductTitle

Zo eentje, alleen hebben wij een gele eend :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:14 



 
Profiel   

Thanks voor alle tips tot nu toe! Ga ze eens rustig bekijken. Bedacht net dat ik nog van die neopreen waterschoenen heb liggen dus die heb ik maar even aangetrokken alvast. Ik vind het niet fijn om thuis iets aan te hebben met een harde/vormvaste zool. Vandaar dat ik ook altijd op sokken loop eigenlijk. Ik heb bijvoorbeeld crocs met een bontje erin hier liggen. Zijn ook fijn en prima maar zodra ik niet perse door de nattigheid hoef enzo betrap ik me erop dat ik ze al weer uit heb voor ik het door heb. Dat schiet dus niet echt op.

Ik zag ook zoiets. Misschien kan dat nog het proberen waard zijn.
https://sokken-online.nl/antislip-wolle ... ekQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:16 



 
Profiel   

rien10 schreef
https://www.google.com/search?q=bureau+ ... =757&dpr=1

Goede pantoffels en je voeten van de grond houden


Ik heb m’n voeten van de grond. Maar nog vallen ze er bijna af haha ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:17 



 
Profiel   

FelineNanet schreef
Ik heb een hele grote slof waar je met beide voeten in kan, als je voeten te warm zijn dan leg je ze er gewoon op :)

https://www.bol.com/nl/nl/p/grote-wasbe ... oductTitle

Zo eentje, alleen hebben wij een gele eend :+

:D :D :D :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:18 



 
Profiel   

Een kleedje onder je bureau wil ook helpen, ook zonder dat het kleedje elektrisch verwarmd wordt.
Onze vloer beneden voor is niet goed geïsoleerd en niet verwarmd. Achter wel vloerverwarming.
Voor heb ik bij de stoel waar ik meestal zit om tv te kijken, een kleedje liggen. En dan met voeten in sokken erop is het voor mij wel goed te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:20 



 
Profiel   

Let op dat je stoel niet te hoog staat. Als je voeten niet goed op de grond of op een voetensteun kunnen staan, is de doorbloeding in je onderbenen minder goed. Daar krijg je ook koude voeten van.

Verder heb ik deze sloffen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/arieszzz-sp ... oductImage

Deze zijn soepel en zonder harde zool.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:21 



 
Profiel   

Ik zweer bij mijn warmbat pantoffels <3 . Maar nog beter is een elektrische voetenzak. Die gebruik ik als ze echt niet meer willen opwarmen :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:19 



 
Profiel   

Ik heb ook altijd koude voeten, maar wat mij momenteel helpt zijn deze pantoffels met echt dikke, warme sokken en op de grond dan nog het Ludde schapenvachtje van IKEA.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:29 



 
Profiel   

Ik heb al jaren Spaanse sloffen, elk jaar koop ik een paar nieuwe.
Die zijn ideaal, je kan er goed op lopen en je voeten blijven er goed warm in.
Je kan er goed op lopen, zonder te sloffen ha ha
Zoals die grote pantoffels, daar kan je niet normaal op lopen maar alleen sloffen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:32 



 
Profiel   

Ik had hetzelfde. Ik heb tweedehands een paar Ugg’s gekocht. Niet de pantoffels, maar de gewone laarzen. Nu geen koude voeten meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:36 



 
Profiel   

Ik zweer hierbij:
https://www.applied-store.nl/nl/carinth ... gLv9_D_BwE

Echt geen koude voeten meer!
Ze gaan bij mij nu de 2e winter in en zijn nog prima,loop er ook wel eens even de tuin mee in en heb ze vorig jaar heel veel gedragen. Ik woonde er echt in zo ongeveer. Kwaliteit is erg goed en ze zijn hun prijs waard vind ik.

Heb met deze shop trouwens ook goede ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:41 



 
Profiel   

Ik ben een vreselijke koukleum en werk ook al tijden thuis. Ik heb een schapenvacht op de grond liggen, dat is ook lekker als je op blote voeten door t huis gaat in de zomer en draag nu weer sloffen van schapenvacht (texelana) omdat ik ook geen stugge of harde zolen wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:54 



 
Profiel   

Als je toch voor wol wilt gaan dan kan ik de Falke cozyshoes aanraden. Eventueel kun je er een gewone sok onder houden. Ik houd ook niet van pantoffels met stevige zool en deze zitten echt als gewone sokken,zijn lekker warm en hebben een beetje anti slip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:49 



 
Profiel   

Ik lees mee ! Heb uggs pantoffels en ook de warmbat beide erg warm maar voor op de bank zoek ik echte warme sokken . Ik vind pantoffels dan niet lekker zitten
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen