Dames met spierballen (krachttraining)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:37

Ik zwaai alleen even naar jullie :wave:

Goed bezig ZD en Renee!

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:17

Eulogy schreef:
Nette form! Je heupen lijken alleen erg hoog te blijven? Als je geen RDLs oid doet, zou ik eigenlijk de bar echt helemaal stil op de grond laten komen en je form resetten vanaf het begin zeg maar. Zodat je echt elke rep zonder beweging vanaf de grond begint.


Klopt, ik heb wat issues met heup placement soms (met m'n DL's ook in het begin gehad) dus daarom is het goed te blijven filmen. Op het moment dat het 'klikt' dan vergeet ik het vaak niet weer :Y)

Marielle_93 schreef:
Jij durft Courses! :D Stoer dat je het plaatst, ik heb niet de kennis om er verder iets zinnigs over te zeggen. :))
Het begin was voor mij inderdaad vooral naar de gym gaan en surviven soort van haha, maar aan motivatie geen tekort nu gelukkig. Heb weleens een dagje het gevoel van niet zoveel zin, maar niet gaan is gewoon geen optie! :D
Eulogy ziet er ook tof uit!
Ik sta persoonlijk altijd te springen op de dag van de week dat ik squats in het schema heb, maar wie weet vind ik het nu nog leuk nu ik nog niet half zo zwaar en pro squat als jullie. :')
Roos fijn dat je een datum hebt, sterkte alvast met de operatie en herstel. :(:)
Zoey leuk dat het zo goed bevalt, vast wel slachtoffers te vinden hier als je de opleiding wil doen en je nog behoefte hebt aan proefkonijnen. :P Bulken lijkt mij ook wel pittig! En met jouw achtergrond net wat spannender natuurlijk. Ik sta er zelf echt enorm van te kijken hoeveel ik vandaag de dag naast het trainen kan eten en tegelijk kneiterstabiel qua gewicht kan blijven.


Heeft voor mij ook lang genoeg geduurd voordat ik zulke dingen durf hoor, no worries. Komt vanzelf! Ik heb ook nog steeds genoeg dagen dat ik of geen zin heb überhaupt om te gaan of wanneer ik er ben denk 'Waarom ben ik hier ook alweer?' Dat zul je nog wel vaker hebben, niks geks aan :j

Needje schreef:
Ik haat squatten en doe het ook niet vaak meer.
Ik kan het gewoon níet.


Team #NoSquats *\o/*

kosseh schreef:
Beterschap Needje!


Ik ben ook nog steeds aan het trainen. Gaat op en af. 8,5 maand geleden geopereerd aan m'n enkelbanden, zou al lang hersteld moeten zijn maar helaas nog dagelijks pijn en bewegingsbeperking (kan niet volledig strekken en niet helemaal naar mij toe). Volgende week naar de sportarts, kijken of die er nog iet mee kan.

Gister wilde ik een been workout doen. Alleen kwam ik er achter dat squaten en lunges veel pijn doen met gewicht, zonder of met heel licht gewicht gaat. Deadlift heb ik niet meer geprobeerd, toen had ik al te veel pijn in rust.
Hiptrust eerder al is gedaan dat ging redelijk kwa pijn.


Hebben jullie ideeën welke oefeningen wel kunnen? Oefeningen waarbij je dus eigenlijk niet op je enkel leunt, maar wel kracht traint in je benen.
Zelf had ik, leg extension, leg curl en ab/adductie. Zou graag wat meer afwisseling willen.
Kijk ook beetje op internet rond, zoekt alleen lastig zonder termen te kennen


Ik zou denk ik heel even de sportarts afwachten. Er zijn genoeg alternatieven op de squats en lunges maar iemand die echt gekeken heeft kan je hier wat meer wijsheid in geven. De ene progressie in het helen is de ander niet dus het is dan altijd even goed een expert opinie erbij te hebben. Hopelijk heb je er snel minder last van!

Renee1991 schreef:
Ai, klinkt niet best Needje, beterschap!

Ik ben echt m'n motivatie ff kwijt :') Ik ga nog steeds netjes 2x per week, maar op één locatie van m'n werk loopt het niet zo lekker, waardoor ik nu het liefst 24/7 in m'n bed blijf liggen. Dus de motivatie om steeds wat meer vooruit te gaan en wat zwaardere gewichten te pakken frustreert me alleen maar.
Volgende week weer meting, ben benieuwd. Ik heb echt een beetje stress lopen weg eten, dus het zal wel tegenvallen :+


Komt wel weer, die periodes hebben we allemaal wel eens. Misschien kan je ook kijken naar andere 'doelen'? Ik vind zelf het puur trainen op 'ik moet deze keer hoger in gewicht gaan want anders dan!!!!' super demotiverend omdat ik niet puur en alleen op kracht progressie train. Dat plus dat ik redelijk 'vaste' schema's heb zorgen ervoor dat ik wat meer variatie soms aanbreng (paused, single legged, enzovoort) om ook mezelf wat te blijven uitdagen. Dan pak je wellicht niet meer gewicht (of zelfs minder), maar blijf je jezelf wel uitdagen op andere vlakken.

ZoeyDercks schreef:
Ik heb gisteren 120kg hipthrust gedaan, ben zo appelflap trots op mezelf. Toen ik eind mei begon aan dit fitness avontuur had ik nooit verwacht zo ver te komen :D

Sinds gisteren ben ik begonnen aan mijn bulk, dat is wel ff wennen.


Team 100+, yeah! Netjes, 120kg is op dit moment ook mijn PR. Bulken is sowieso erg wennen, ik ben zelf niet zo'n fan van zware cuts en bulken omdat dat zo'n yo-yo soms geeft en ik beter ga op redelijk lean blijven. Ben nu al wel een tijdje aan het bulken en merk er wel wat verschil in met m'n progressie qua kracht. Al is het in de spiegel soms wat lastiger :+ Is ook een stuk mentaal.

Joanne1987 schreef:
Ik zwaai alleen even naar jullie :wave:

Goed bezig ZD en Renee!


We zwaaien terug :evaw: How you doing?

______________

Vanmiddag wezen trainen, was allemaal best prima. Beetje onhandige tijd in de commerciële gym gepakt dus het was belachelijk druk. Werd er een beetje gepikeerd van dat alles steeds vol/druk/iedereen bij elkaar/in de weg stond, geef mij maar wat meer ruimte.

Was een dame ook aan het hiptrusten die op 115kg zat na een tijdje, ze deed het ook echt zeer netjes en volgens mij zat er nog wel meer in. Had d'r nog een compliment willen geven toen ze klaar was maar ze was al weg. Leuk om andere meiden ook zo hard te zien gaan, dan voel ik me niet zo'n buffel in een porseleinkast :*

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:05

Wow lekker bezig zoey!

Renee, wat fijn, leuk is dat hè, als je het echt leuk begint te vinden!

Joanne, hoe gaat het?

Courses, vervelend is dat soms hè. Krijg dan soms meteen de neiging weer naar huis te gaan :+ Had het vandaag ook, had deadlifts en er was geen ruimte want iedereen was ineens aan het deadliften. Had er al geen zin in, maar daardoor al helemaal niet meer :')

Het gaat bij mij wel lekker! Ben nu 5,5 week uit en heb er vooral zin in. Ben ook bang want het is een hele grote wedstrijd geloof ik :+ Deadlifts gingen lekker vandaag, had 3 singles op RPE 9 - eerste set van 147.5kg ging zo makkelijk dat ik de rest op 152.5kg heb gepakt en ging prima! Kreeg nog een compliment van iemand die volgens mij minstens 2 wereldrecords op z'n naam heeft staan dus had nog even een fangirl momentje :')

Heb alleen erg last van mijn sleutelbeen, zo'n stomme blessure. Merk het ook alleen tijdens squats en deadlifts. Hopen dat het te doen is de komende 6 weken, dan rehab ik het daarna wel.

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:19

Hahaha buffel in een porseleinkast, nice :D Wat zijn een beetje jullie andere PR’s dan? Ik vind die hipthrusts echt bizar van jullie namelijk. Ik krijg dat niet eens ge-deadlift.

Ik ben een soort van per ongeluk aan het bulken. Op vakantie geweest in Denemarken en daar lekker veel gegeten. Ook wezen crossfitten daar en ik voelde me zó sterk en energiek. Was echt leuk. Ook lekker veel gewandeld met de Strikjes (mijn honden, bijnaam komt uit het puppy topic). Geen grammetje aangekomen trouwens. Ben nu aan mijn laatste trainingen bezig voor de operatie. Lekker op het gemak blijven bewegen en flink eten zodat ik in goede conditie de operatie in ga.

Vanmorgen een soort voorlichtingsbijeenkomst gehad van de fysio met allemaal mensen die zo’n operatie krijgen. Ik was by far de jongste :’) Wat steeds terug komt is dat iedereen zegt dat het zo gruwelijk veel pijn doet, dus dat werkt ontzettend motiverend -O- Maar dat houdt me niet tegen hoor, ik ga het gewoon zien.

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:22

Gaaf compliment zeg Eulogy *\o/* Voorzichtig met je blessure! Wat scheelt eraan?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:32

Super leuk om jullie progressies te lezen, kei goed bezig jullie!

Ik kan momenteel mijn arm niet meer pijnvrij gebruiken. Ik ben in mijn heup ook geen moment echt pijnvrij, dus alles op een laag pitje

Had gisteren de intake bij de psycholoog van de revalidatie, niet echt mijn ding zeg maar. Had eigenlijk daarna de intake bij de fysio, maar die was ziek. Daardoor gaat de intake morgen bij de arts ook niet door dus even een flinke bummer. Dit heb ik nu beide volgende week woensdag, dus de afspraak bij de huisarts (eigenlijk as maandag) ook maar een week verzet
Ik weet namelijk niet of de reva arts verder onderzoek zal aanvragen of iets voor de pijn. Ben vandaag gaan informeren voor CBD olie en heb afgelopen donderdag van de hand therapeut groen licht gehad om in ieder geval voor m'n ergste duim een silversplint aan te gaan meten. Heb nu bijna 3 weken de spalk en dit gaat goed, in tegenstelling tot de brace waar ik nog steeds mee overstrekte

Heel verhaal... Motivatie etc is echt ver weg en neem lekker Tijs voor mezelf

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:36

Als je veel hip thrust gaat dat denk ik wel hard, ik vind ze in elk geval denk ik juist makkelijker wat dat betreft (om veel gewicht op te pakken bedoel ik) dan deadlifts :j Alleen heb ik liever niet zoveel gewicht direct op m'n heupbot want au :') Ik doe ze niet zo vaak omdat ze voor mijn specifieke training niet zoveel toevoegen - tot ze laatst ineens in m'n programma zaten, toen kreeg ik van mensen in de gym meteen "Who even are you?!" te horen :') Vind ze wel altijd fijn!

Wat leuk, Denemarken! Waar ben je precies geweest? Wat vervelend om dat steeds te horen te krijgen zeg, kan me voorstellen dat het dan niet zo'n lekker vooruitzicht is. Vind het echt knap van je dat je er desondanks zo positief in staat trouwens! Komt goed!

Geen idee, niemand kan het me echt vertellen en heb ook eigenlijk nooit iemand anders erover gehoord :+ Het lijkt echt mijn sleutelbeen zelf te zijn, maar ik weet het niet zo goed. Met deadlifts hangt er natuurlijk bij de lockout best veel gewicht aan je schouder, dus dan voel ik het na een zware set behoorlijk... Maar voel het nu ook dagelijks wel een klein beetje. Ik kijk het even aan.

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:57

Hmm…dat is suf zeg. Dan kan je er ook niet bijzonder veel mee. Denk dat ik het dan ook had aangekeken inderdaad. Hopelijk trekt het bij!

We waren in Houstrup, midden in het bos en vlakbij strand, echt práchtig! Huisje had al 20 jaar geleden gerenoveerd moeten zijn maar de natuur maakte veel goed <3

En ja ik ben wel positief idd. Ben juist een enorme doemdenker eigenlijk maar dan kan het dus juist alleen maar meevallen :')

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 06:35

Hipthrust is wel even iets anders dan een DL natuurlijk.
Ik kan bij lange na niet DLen wat ik kan HTen hoor. hahaha (OK, nou ben ik ook rete slecht in DL)
Al zal ik nu sowieso niet veel meer kunnen trusten want ik heb het echt in geen weken gedaan.
Ben benieuwd wanneer ik mezelf weer eens naar het krachthonk krijg. ~~}>

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:34

Met hip thrust zit ik nu op 3x9x120, maar ik heb af en toe echt de schaafplekken op mijn heupen staan (ondanks pad). :+

Ik zie weer meerdere blessures voorbij komen, rot is dat! Beterschap iedereen.

Momenteel ook een beetje in een motivatie dip. Last gehad van mijn rug, gelukkig is dat met een deload weer opgelost. Nu gewoon even niet zo'n zin.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:50

Ik zit wel aan een plateau met hipthrust.
Mijn PB's zijn 8x140, 6x150, 4x160 en 2x170
En daarna nooit meer daar gekomen. :')
Blijf nu wel beetje hangen rond de 120/130.
Deed op het laatst wel meer KAS gluten bridges dan hipthrusts.
(Eigenlijk alleen het laatste stukje van een thrust en dan heel langzaam en gecontroleerd, dan haal je benen er vrijwel uit en ligt de focus veel meer op de billen)

Stom, want nu heb ik ineens zin om weer te hipthrusten. :')

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:00

Needje schreef:
Hipthrust is wel even iets anders dan een DL natuurlijk.
Ik kan bij lange na niet DLen wat ik kan HTen hoor. hahaha (OK, nou ben ik ook rete slecht in DL)
Al zal ik nu sowieso niet veel meer kunnen trusten want ik heb het echt in geen weken gedaan.
Ben benieuwd wanneer ik mezelf weer eens naar het krachthonk krijg. ~~}>


Ja het is ook maar net waar je op oefent natuurlijk. Ik kan veel meer deadliften dan hipthrusten maar dat komt ook omdat ik dat laatste echt nooit doe en deadliften best vaak :D

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:04

Ik reageerde ook meer op het algemene gegeven dat je iets wat je kan trusten niet per se ook kan liften. Dat kan uiteraard ook andersom zijn ja.
Het gaat er om dat het twee totaal verschillende oefeningen zijn en daarom niet zomaar te vergelijken qua gewichten. :)

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 11:27

Ik deadlift ook lang niet zoveel als dat ik hiptrust hoor. Hiptrust zit vast 2x per week in m'n schema, dus die gaat een stukje sneller. DL zit ik momenteel op 80kg PR, squats doe ik niet an dus die houd je tegoed :z Verder is m'n bench al een tijdje gestagneerd op 25kg, maar ik heb een slechte schouder dus ik train liever op andere manieren die spieren zodat het ook gelijk blijft en ik de belasting voorzichtig kan verhogen.

Lately focus ik wel meer op KAS bridges dan een volledige hiptrust omdat ik m'n benen anders overcompenseer. Dat is ook een verschil, heb ook wel eens 4 sets 8x8x10 gedaan (8 reps, 8 pulses, 10 sec hold). Dan kan je ook niet meer lopen.

Het is ook net wat je zelf fijn vind, waar je voor traint en wat je doel is. Growing the peach heeft een wat andere aanpak dan als je echt puur op kracht traint. Je moet het ook leuk vinden, ik zie genoeg mensen wél squatten en niet hiptrusten, dat is dus vice versa van hoe ik train. Whatever works, elk lichaam werkt anders en heeft andere verhoudingen. Ik heb vrij lange benen dus ik kom sowieso met m'n deadlifts hoger/anders uit dan wat mensen met een andere verhouding met de torso zullen hebben. Niet elke aanpak werkt voor iedereen even goed, gelukkig maar :Y)

Eulogy schreef:
Courses, vervelend is dat soms hè. Krijg dan soms meteen de neiging weer naar huis te gaan :+ Had het vandaag ook, had deadlifts en er was geen ruimte want iedereen was ineens aan het deadliften. Had er al geen zin in, maar daardoor al helemaal niet meer :')


Maar dat dus, soms sta ik echt te contempleren 'Okay, heb ik zin om te wachten? Is dit het waard? Moet ik écht of kan ik iets anders doen?'. Nu is de commerciële gym waar ik zit niet zo groot qua oppervlakte en oogt/voelt het al snel 'druk', maar gister waren er net even iets teveel 'groepjes' jongens die ook echt onnodig alles bezet hielden. Dan denk ik joh, ga naar een voetbalkantine en daar je theekransje houden :')
Laatst bijgewerkt door Courses op 27-10-21 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 11:30

Ik heb ook niet echt ideale bouw. Voor squatten sowieso niet. DL heb ik ook altijd wel moeite mee.
Nou is squatten natuurlijk helemaal geen must. Er zijn zat andere oefeningen om te doen gelukkig.

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:18

Voor mij is het best wel een must :') Maar verder hebben jullie gelijk haha

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:28

Ik heb lange benen en kort bovenlijf, maar dat los ik op met sumo houding. Heb een paar maanden geprobeerd wat fijnste houding is, voeten naast elkaar, voeten heel ver uit elkaar.

Voor deadlift doe ik volledig sumo, voeten onder de enkele smalle streepjes zoals de meeste barbells wel hebben. Squat deed ik eerder ook volledig sumo, maar nadat mijn bekken volledig recht gezet is, paste dat niet meer lekker, dus daar heb ik mijn voeten nu zo'n 40 cm uit elkaar staan.

Al heb ik inmiddels al paar weken niet gesport. Maand geleden sleutel van onze woning gekregen en dus dagelijks druk met klussen. Naast fulltime werken blijft er dan geen tijd meer over.
Begin het nu wel te merken aan mijn lichaam, dus vanavond staat sportschool weer op de planning.

En iemand vroeg naar PR's, momenteel zijn dit die van mij:
Squat - 55kg (blijft lastig met mijn knieën)
Deadlift - 80kg
Bench press - 37,5kg

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:38

Ik ben wel jaloers op je bench press :+
Hier blijf ik steken op 25kg, heb ook een slechte schouder :=

Van de week wel weer nieuw hipthrust PR, 125KG. X2. En het voelde easy. Ik snap er niks van, maar blijf gewoon opbouwen zolang het goed voelt. De schaafwonden zijn hier ook aanwezig haha, bekend probleem helaas...

Mijn deadlift en squat zijn ook een beetje bout. Deadlift doe ik nu 60kgx5/6 (had 70x1 geprobeerd maar dat zat er echt niet in), en Squat echt max 60kgx1. Zie daar ook weinig progressie maar ik vind squatten ook wat tricky met m'n slechte knieën.

Wel heb ik weekje terug m'n eerste pullup zonder elastiek gedaan!

Leuk om al jullie progressie en ook struggles te lezen, het grootste deel is heel herkenbaar.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 06:26

Zoey, mijn benchpress is ook heel lang blijven hangen op 25. Maar heb laatste jaar behoorlijk op bovenlichaam gefocust en is omhoog geschoten.
Maar squat zit dan ook weer nauwelijks beweging in, blijf dat zo lastig vinden. Wel van zomer een trainingsblok gehad met focus op squat, hij voelt nu wel stuk beter.

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 10:03

Ik zou willen dat ik 3x9x120 kon deadliften. -O- :))

En hoe is het gegaan linoleum? :D

Nice ZoeyDercks! Pr's zijn altijd fijn. Squat en deadlift ben ik, toen ik net begon, zó lang mee bezig geweest om de techniek überhaupt een beetje op orde te krijgen (ook qua diepte). Ik heb zoveel filmpjes gemaakt over de tijd. Dat is heel leuk om nu terug te zien en de progressie te zien. Niet alleen qua gewicht, maar vooral ook technisch.

Bench ben ik nog mee aan het strugglen. Mijn pr is nu 3x2x46, maar laatste weken voelt alles zwaar en meh. Ik vind het vooral heel lastig om spanning in de bovenrug vast te houden.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 10:08

Ik heb nog spierpijn van woensdag :') dit weekend druk met klussen, dus geen tijd voor sportschool. Maandag denk ik wel weer, dus dan maar weer aan de slag. Iets rustiger, zodat ik niet gelijk weer paar dagen niks kan van de spierpijn _O-

Is even minder gewicht, maar focussen op uitvoering niet fijn?

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 10:43

Ja zeker, daar ben ik ook mee bezig. Ik bench 3x in de week (comp, tempo en pause) dus er word aan gewerkt! Op dit moment is mijn zwaarste dag 42,5, maar ik zit laag in hh omdat ik focus op kracht. :)

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 14:34

Leuk hoor om te zien wat jullie allemaal aan gewichten doen en waar je op focust.

Zelf heb ik al ruim een jaar geen PR's meer gehaald uiteraard door de blessure, ben benieuwd hoe snel ik straks weer op niveau ben. Vandaag een lekkere WOD gedaan van 24 min. met dumbell snatches, burpees en pistol squats. Morgen weer endurance en dan ga ik ma/wo nog wat schouderoefeningen doen en dan is het alweer bijna vrijdag.

Ben nu vooral lekker aan het (vr)eten en in beweging blijven. Merk dat ik ook echt bizar snel nog spieren opbouw met al dat gevreet, ik zie het gewoon :D

Gefeliciteerd met je PR en je pull-up Zoey, tof!!

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 10:30

Dames, het was me een waar genoegen. Ik ga dit topic ontstippen. Mijn motivatie is de laatste tijd echt nul. En ik word alleen maar jaloers op jullie en dat is ook niet echt goed.
Hopelijk vind ik het op een gegeven moment weer terug. Maar voor nu wens ik jullie allemaal veel succes! :evaw: ;)

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 12:22

Nou jullie geloven het nooit maar ik heb zowaar getraind net. *\%/*
Even inkomen wel weer. :=
Hipthrust 8x110 8x120 8x120
FFESS 8x2x6 8x2x6 8x2x6
Db RDL 8x2x14 8x2x16 8x2x18
Leg press 8x100 8x120 8x130
Leg curl 10x25 10x30 10x35
Leg extension 8x25 8x35 8x35
Zo nog yoga.
Ben benieuwd hoe ik me overmorgen voel :')