Mijn navel is..
Ik heb een outtie. 4%  4%  [ 13 ]
0-5 mm diep 6%  6%  [ 17 ]
5-10 mm diep 22%  22%  [ 61 ]
10-15 mm diep 22%  22%  [ 63 ]
15-20 mm diep 15%  15%  [ 43 ]
20-25 mm diep 14%  14%  [ 41 ]
25-30 mm diep 4%  4%  [ 13 ]
30-35 mm diep 3%  3%  [ 9 ]
35-40 mm diep 1%  1%  [ 5 ]
> 40 mm diep 1%  1%  [ 4 ]
Anders 2%  2%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 275

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 158 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe diep is jouw navel?

 
Profiel   

Ik heb 'm nog niet gemeten maar mijn vriend zegt altijd dat ik er een stereotoren in zou kunnen smokkelen dus ik zal morgen eens meten.

Tijdens mijn zwangerschap bleef het ook een krater trouwens :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:41 



 
Profiel   

Ik lig helemaal slap van het lachen.
Maar zal morgen eens een wattenstaafje pakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 00:01 



 
Profiel   

*Zoekt meetlint*
Komt op 24mm :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 00:11 



 
Profiel   

Hahaha geweldig topic om door te lezen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 00:16 



 
Profiel   

Hahahaha _O- _O- hoe kom je erop
Ik zal morgen ook even gaan meten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 00:22 



 
Profiel   

Ik zie mensen hier schrijven over een raar gevoel van iets in je navel, hier wordt dat op een lichtelijk cringy maar wel duidelijke manier uitgelegd: https://www.buzzfeed.com/jessicamisener ... lly-button
De huid onder je navel is dus indirect verbonden aan je blaas, daar komt het op neer :D Super interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 00:37 



 
Profiel   

Polly schreef
Ik heb 'm nog niet gemeten maar mijn vriend zegt altijd dat ik er een stereotoren in zou kunnen smokkelen dus ik zal morgen eens meten.

Tijdens mijn zwangerschap bleef het ook een krater trouwens :j


Wat ontzettend romantisch :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 03:15 



 
Profiel   

DewiRox schreef
Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha


Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nu :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 07:29 



 
Profiel   

Ik ben helemaal gefascineerd, ben op het werk dus kan niet meten… net wel ff gevoeld, en Ong het topje van mn pink diep… :') hoop niet dat mn collega’s mij zien :+ ik ga als ik thuis ben meteen meten 100%

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:01 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
muzzy17 schreef
Ik ben het even gaan meten word nu toch nieuwsgierig. Die van mij is zo'n 40 mm diep! Had hem liever wat ondieper gehad. Ik moet oppassen dat het wattenstaafje niet zoek raakt...


40 mm :wow:

Kan je dan wel goed zien of die vies is?

Worden diepe navels viezer? Of ligt dat aan de vorm. Ik heb opeens allemaal vragen


Nope... moet altijd goed schoonmaken EN droog maken na het douche. Je navel kan echt onsteken. En schoonmaken is niet fijn maar een ontsteking doet echt zeer. Huid van je navel is heel gevoelig voor alles.

Overigens heb ik een normaal postuur zonder heel veel buikspekkies :P dat verklaar mijn echoput dus niet haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:23 



 
Profiel   

Topje van mn vinger, ik denk ongeveer 15mm :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:31 



 
Profiel   

Supervixen schreef
DewiRox schreef
Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha


Ik heb een beetje overgegeven in mijn mond nu :r

Beter in je mond als in je navel :')

Gisteren heb ik er eens goed naar gekeken, wattenstaafje erbij enzo. Was best teleurgesteld dat ik geen prut eruit kon hengelen want hij was nog schoon -O- dat was een beste anticlimax na het zien van allerlei plaatjes en filmpjes van steentjes en troep poppende navels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:41 



 
Profiel   

Ik kan er dus echt niet tegen als er aan mijn navel wordt gezeten (iets met slappe lach), maar voor dit topic heb ik hem/haar dus echt opgemeten _/-\o_ . Waarom? Echt werkelijk waar geen flauw idee, gewoon omdat ik zo ontzettend gelachen heb om dit topic en dat het ongemak meer dan waard is.

En het feit dat een heel groot aantal 'soortgenoten' ook gemeten heeft vind ik extra leuk. Waar/hoe/waarom? Daar kun je toch heel lang over nadenken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:54 



 
Profiel   

Storm schreef
Is het niet zo van 'hoe meer buikspekjes je hebt, hoe dieper je navel is?'?



Nou dat was dus het eerste wat ik dacht :') ik heb na een tweeling zwangerschap behoorlijk wat huid en rol over en reken maar dat m'n navel voor die tijd een héel stuk minder diep was hope :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:57 



 
Profiel   

Zo'n grappig topic :+
Maar even serieus:
Ik denk niet dat schoonmaken nodig is wanneer alles normaal is. Net zoals oren schoonmaken met een wattenstaafje. Niet doen! Je brengt alleen vuil naar binnen en beschadigt de gehoorgang.
Jaren geleden wel eens een ontstoken navel gehad, maar ik doe er niets aan. Nooit last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:26 



 
Profiel   

Ik dacht…ik ga dit niet doen…maarrrr toch maar gedaan.

O,8…

Ben ik nu een beetje gemiddeld??? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:21 



 
Profiel   

DewiRox schreef
Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha


haha wtf echt... visueel ingesteld, je navel opgraven :')

weinig behoefte om mijn navel te gaan meten maar heerlijk topic dit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:50 



 
Profiel   

Mijn vriend die heeft een heel ondiepe navel, en ook zonder vouwen of plooitjes, dus die hoeft hem nooit schoon te maken. Het is eigenlijk gewoon een heel egaal kuiltje.
Die van mij is ook niet diep, maar er zitten wel een paar vouwtjes in. Ik maak hem echt niet zo vaak schoon, want ik vind dat dat pijn doet en erna nog een tijdje gevoelig blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 09:57 



 
Profiel   

Mars schreef
Ik heb dus net een paar navelsteen videos zitten kijken, heerlijk :D


Navelstaren voor gevorderden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 00:43 



 
Profiel   

Is het heel raar dat ik steeds hoor: " how deep is youre navel" als ik dit nummer hoor..


https://m.youtube.com/watch?v=XpqqjU7u5Yc

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 01:26 



 
Profiel   

Ik ga stuk :)
Bij mij iets van 25-30mm.
Mast zit som wel stof of zo in. Ik heb een navelpiercing, dus kan heel makkelijk alles omhoog trekken voor de ultieme schoonmaakbeurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 00:00 



 
Profiel   

:')
Neon schreef
19 cm... welk gat heb jij gemeten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 01:38 



 
Profiel   

karuna schreef
Leeftijd gerelateerd misschien? De diepe navels bij 40 plussers of zo en de ondiepe bij de 30 minners? :+ Ik heb een duidelijke stevige knoop in de diepte

euhm, 40 plus hier maar die wordt echt niet dieper met de jaren hoor? ik gok 0.5cm, maar moet nog meten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 01:49 



 
Profiel   

Binoche schreef
karuna schreef
Leeftijd gerelateerd misschien? De diepe navels bij 40 plussers of zo en de ondiepe bij de 30 minners? :+ Ik heb een duidelijke stevige knoop in de diepte

euhm, 40 plus hier maar die wordt echt niet dieper met de jaren hoor? ik gok 0.5cm, maar moet nog meten

Ook 40+ maar navel is zeker niet dieper geworden.
Wel valt me al lang op dat ik nooit (meer) iets in mijn navel heb. In mijn kinder- en tienerjaren moest ik altijd goed opletten dat ik mijn navel schoonmaakte. Het werd een gewoonte die er nog altijd is maar al heel lang is er geen enkel vuiltje in te vinden. Gekke is dat ik me dat nog niet heel lang geleden pas echt realiseerde. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 02:33 



 
Profiel   

Ik bedoelde ook niet dieper worden in de jaren maar misschien de manier van afknippen en knopen gewijzigd in de jaren, waardoor een navel misschien minder diep is geworden. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 158 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen