Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 500 [ 12490 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

We wandelen door naar deel 2

 
Profiel   

Ceetje_bokt schreef
Mooie schoenen Faringo! Even nieuwsgierig: gratis sokken? Ben je bij Van Os in Ridderkerk geweest?


Nee bij antilope outdoor in Alblasserdam. Kreeg bij m'n vorige schoenen daar ook sokken toen ik aangaf dat ik nog een spuitbus had. Dus nu weer gedaan.

Mooie foto's noodje, echt al winters bij jou. Ziet er vast mooier uit dan het voelt. Erg interessant om te lezen hoe ze dat deden.

Ik was ook nog een klein rondje. Wilde natuurlijk even m'n schoenen testen. Was na een half uur al terug. Wat een vies koud weer zeg, dat het droog was was al heel wat.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:17 



 
Profiel   

en liepen je schoenen tof?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:22 



 
Profiel   

Ja aantrekken en lopen maar, net pantoffels :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:40 



 
Profiel   

Wow, we hebben in 5 weken tijd 50 pagina’s al in dit topic :wow:

Als we zo doorgaan met 10 per week, zitten we binnen het jaar in een nieuw topic, ipv bijna 7 jaar deel 1 :))

Brrr koud Faringo. Mijn enkels moeten altijd even wennen aan nieuwe Meindls, dan vormt het traagschuim zich naar de enkel. Mijn rechter heeft een raar uitsteeksel vanwege drie breuken ooit, wellicht dat het daardoor komt. Fijn dat je er lekker op gelopen hebt, ze zijn iig lekker warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:43 



 
Profiel   

Dat heb ik niet nee dat ik er aan moet wennen bij m'n enkels. Maar na zo'n breuk en een uitsteeksel kan ik me er wel een voorstelling van maken dat het dan even moeten vormen.ze waren inderdaad lekker warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:21 



 
Profiel   

Heel mooi Faringo :j

Ik had gisteren mijn outdoor laarzen maar aangedaan, het was zo nat. Toch wel heel lekker gelopen. Wel heel snel, weinig foto's tops, 15 kilometer in 2 uur 40 min. En toch ook wel genoten van de laatste herfstkleuren.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 07:57 



 
Profiel   

Lekker rondje gaucho, mooie omgeving ook. Lekker doorgelopen qua tempo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:16 



 
Profiel   

Met mijn ochtendhoofd moest ik even extra kijken of het groen nu water was of gras :') de eerste foto is ook mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:18 



 
Profiel   

Omgeving was heel leuk, bij Huizen / Naarden in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:36 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit, ook zo'n omgeving waar ik eigenlijk nooit kom.

Ik ga vanmiddag nog even met een vriendin op stap. Even naar een tuincentrum waar we beide nog nooit geweest zijn. Hopelijk is dat leuker dan de intrtuin. Die viel echt tegen.
Hoop dat ik nog wat fitter word. Ben zo duf als een konijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:51 



 
Profiel   

Hoi!

Ziet eruit als een mooie wandeling! @Gauch

Ik zou een paar weken terug 2 dagen alleen op trektocht gaan, het Drenthe pad. Maar door corona omstandigheden ging dat niet door. Hopelijk over een paar weken nu ook alles dicht is.. :n

De laatste tijd heb ik wandelingen vanuit huis gemaakt. Beviel best goed! Ik woon wel in een mooie omgeving, in Drenthe. Met behulp van komoot en in mijn eentje! (ga nooit op een schooldag om 8u wandelen in de bebouwde kom :+)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vanmiddag ben ik van plan om een bewegwijzerde route van 12 km te gaan wandelen. Ik ga alleen, niemand kan of wil mee. Te veel kilometers. Dan maar alleen! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:50 



 
Profiel   

Mooi nature, fijn dat je zo mooi dicht bij de natuur woont. Herkenbaar hoor, m'n vriendinnen in de buurt willen ook niet mee als het meer dan 8 kilometer wordt.

Hier begint al weer te regenen, ben nu al klaar dat weer en het is nog niet eens december _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:55 



 
Profiel   

Mooie herfstwandelingen Gaucho en Nature. Leuke paadjes.
Het voordeel van koud weer: je loopt sneller om wam te blijven. Het voordeel van grijs regenachtig weer zie ik dan weer niet zo… behalve dan dat het rustig is overal.

Veel wandelplezier vandaag en Faringo hopelijk een leuke dag in het tuincentrum (foto‘s zijn welkom :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:13 



 
Profiel   

Ik hoop dat het droog blijft... :evaw:

Ik ben best wel een ervaren wandelaar (al zeg ik het zelf :+) en de meeste mensen in mijn omgeving wandelen idd max 5/8 km. Al vind ik 10/12 km niet heel erg ver. Toen ik begon met wandelen wandelde ik 10 km, on getraind dus. Dit was te doen. Dus ik kijk wel op soms als vriendinnen al bij 5 km echt moe zijn..

Ik vind deze periode juist heerlijk om te wandelen. De herfst en de winter. Heeft iets gezelligs en als je thuis komt lekker warme thee en een douche.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:21 



 
Profiel   

Wat heerlijk, had je een kopje koffie /thee mee onderweg?

Ik ben vanochtend vroeg weer geweest


[ img ]

Een van de knotszwammen bedekt met ijs

[ img ]

Het sneeuwde sneeuwzwammetjes

[ img ]


[ img ]

En aardtongen

[ img ]


Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 28-11-21 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:27 



 
Profiel   

Ik heb twee jaar geleden een Vierdaagse (niet de Nijmeegse) semi-ongetraind gelopen. 30 km per dag. Een week erna ging ik door m’n rug :=

Begin oktober dit jaar ging ik weer door m’n rug, andere oorzaak. Ik ben nu weer aan het opbouwen, vorige week deed ik 10 km en dat ging prima.

Het is hier vrij mistig nu, hoop dat het nog iets opklaart…

Oh die sneeuwzwammetjes zijn leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:29 



 
Profiel   

Erg mooi weer Moonsparkle. Erg lekker die sneeuwzwammetjes. Jij kon nog droog op pad zo te zien.

Fijn Hilary dat 10 kilometer weer zonder problemen lukt.

Ik ben opbouwen begonnen met 5 kilometer, maar toen had ik nog flink overgewicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:31 



 
Profiel   

@moonsparkle ja ik neem eigenlijk altijd wel thee mee op wandeling!

Fijn Hillary dat 10 km!

Faringo top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:36 



 
Profiel   

Heerlijk al die wandelplaatjes!
Ga hier denk ik ook weer meer meewandelen met de sport die dicht gaat na 17u, houd ik toch ineens weer veel meer tijd over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:39 



 
Profiel   

Faringo schreef
Erg mooi weer Moonsparkle. Erg lekker die sneeuwzwammetjes. Jij kon nog droog op pad zo te zien.

Fijn Hilary dat 10 kilometer weer zonder problemen lukt.

Ik ben opbouwen begonnen met 5 kilometer, maar toen had ik nog flink overgewicht.


Ja de zon scheen zelfs even :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:41 



 
Profiel   

Mijn wandeldate wandelt met gemak 80 kilometer op een dag :') Dat wordt mij nog wat te ver. We lopen wel hetzelfde tempo, dat is lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:50 



 
Profiel   

De paddestoelen zijn weer leuk!
De andere foto's ook hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:03 



 
Profiel   

Mooie foto's weer. De winter komt er wel echt aan he? Het is in het bos al te zien aan de kleuren

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:07 



 
Profiel   

Mooie foto‘s Moonsparkle. Die sneeuw zwammetjes <3

Wow gaucho 80 km op een dag :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:12 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Inderdaad weer veel verschillende soorten foto's. Super mooi.
Fijn dat je 1,5 uur hebt kunnen wandelen Mandy.

Wij hebben gisteren echt iets leuks gedaan. We missen toch wel een hond maar het past nu gewoon niet in de ideeën die we hebben voor de toekomst. Nu bedacht ik dat je misschien wel met asielhonden kunt wandelen. En dat blijkt zo te zijn. Bij ons in de buurt zit een asiel dus gisteren langsgereden en we kregen gelijk een hele leuke hond mee. Hebben we heerlijk 2,5 uur mee gewandeld.
[ [url=m/ZhnRJ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NCUwNh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jHZVkb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een ontzettend leuk idee, voor beide partijen.

Maar niet verliefd worden hoor <3 :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 13:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 500 [ 12490 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen