Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 181 van de 321 [ 8015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 321  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 
Profiel   

Ik mocht vandaag weer naar Josephine… in januari bijwerken, maar voor nu was mn huid er helemaal klaar mee :+
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:28 



 
Profiel   

Mooi Vera!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:30 



 
Profiel   

Heel mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:32 



 
Profiel   

Oh auw, zo dichtbij je oksel. Wel heel mooi geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:32 



 
Profiel   

Dank jullie! <3

Ja , ik voelde het behoorlijk.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:36 



 
Profiel   

Hij is mooi Vera!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:56 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik hier een vraag mag stellen. :)

Een aantal jaar geleden heb ik bij iemand een tattoo gezien en ik ben nu erg benieuwd welke artiest dit is geweest. Helaas is het nog niet gelukt om het aan deze persoon zelf te vragen... Het gaat om een artiest die (destijds) katten in verschillende houdingen tattoeerde. Van wat ik me herinner (vooral) met de kleuren oranje/zwart/rood. Ze waren niet hyperrealistisch, meer schattig en vooral met een duidelijke omlijning. Het kan ook zijn dat er bloemen in het silhouet van de kat waren getattoeerd (een beetje old school, retro achtig meen ik me te herinneren, maar ik weet het niet meer precies). Mocht iemand een idee hebben welke artiest dit zou kunnen zijn geweest dan hoor ik het graag! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:25 



 
Profiel   

Geen idee wie Sem, maar bij rosegold studio is er een kattenflash :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:32 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Ik hoop dat ik hier een vraag mag stellen. :)

Een aantal jaar geleden heb ik bij iemand een tattoo gezien en ik ben nu erg benieuwd welke artiest dit is geweest. Helaas is het nog niet gelukt om het aan deze persoon zelf te vragen... Het gaat om een artiest die (destijds) katten in verschillende houdingen tattoeerde. Van wat ik me herinner (vooral) met de kleuren oranje/zwart/rood. Ze waren niet hyperrealistisch, meer schattig en vooral met een duidelijke omlijning. Het kan ook zijn dat er bloemen in het silhouet van de kat waren getattoeerd (een beetje old school, retro achtig meen ik me te herinneren, maar ik weet het niet meer precies). Mocht iemand een idee hebben welke artiest dit zou kunnen zijn geweest dan hoor ik het graag! :D


Persephone?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:44 



 
Profiel   

Dat is 'm niet, maar ik snap goed dat je daar aan moest denken! :D

Rosegold studio flash ga ik ook bekijken.

Dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 00:20 



 
Profiel   

wouw mooi banjer

fajen
nice +:)+ het kleuren duurt langer.

sem Ik zou het helaas niet weten

Ik mag vrijdag weer 7 a 8 uurs sessie *\%/*
Dan zit er 42 uur tatoeëren op.
De pauw staat er dan tot zijn billen op :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:48 



 
Profiel   

Damn 8 uur....hoeveel pauzes zitten daar dan in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:53 



 
Profiel   

2 keer effe snel bakkie koffie 10 minuten.
en tussen de middag 20 minuten om te lunchen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:59 



 
Profiel   

Ok. Dan houden jullie het beide vol? Zit of sta je ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:10 



 
Profiel   

Dat is verschillend net waar hij bezig is.
Ik heb sessies alleen maar gelegen maar ook alleen maar gezeten.
Vorige keer begon ik liggend maar het meeste zat ik.
Nu waarschijnlijk eerst zittend daarna liggend.
Over volhouden uhmm ja hoor maar het laatste stukje raak ik het wel wat zat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:25 



 
Profiel   

Ik vind de spierpijn altijd vele malen erger dan de naald zelf. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:27 



 
Profiel   

Haha spierpijn heb ik nooit na het tattoeren.
Maar geloof mij na 8 uur op je ribben getatoeëerd te zijn wens je spierpijn _O-
Deze aankomende sessie bil/rug/zij dus het is afwisselend }>
Het genezen is deze keer weer een dingetje omdat ik 2 weken alleen losse broeken aan kan haha
Dat was de laatste 3 sessies gelukkig niet zo omdat het toen boven mijn bil en dus broeken zat.


Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 28-11-21 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:33 



 
Profiel   

Ik zat de laatste keer in zo'n houding dat ik toch echt wel spierpijn kreeg. Zodra ik bewoog kon ik wel gillen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:34 



 
Profiel   

Ik heb wel eens dat ik even verkramp als het een pijnlijk plekje is , dan schiet het in mijn nek rug of zij whaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:35 



 
Profiel   

Stille meelezer meldt zich.

Heel mooie dingen komen er weer voorbij!!

Heeft iemand hier ervaring met de numbing cream van TktX ?
Ik ben wel wat gewend, sta vrij vol getattoeerd, maar mijn laatste stuk is een sternumstuk wat normaal 4u ging duren. Ik heb na 2u de handdoek moeten gooien...ik trok t echt niet meer...
Het lijnenwerk staat er, maar alles moet nog gekleurd worden en das nog heftiger vind ik... dus wilde die numbing cream eens proberen. Iemand ervaring ermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:21 



 
Profiel   

Charisma schreef
Stille meelezer meldt zich.

Heel mooie dingen komen er weer voorbij!!

Heeft iemand hier ervaring met de numbing cream van TktX ?
Ik ben wel wat gewend, sta vrij vol getattoeerd, maar mijn laatste stuk is een sternumstuk wat normaal 4u ging duren. Ik heb na 2u de handdoek moeten gooien...ik trok t echt niet meer...
Het lijnenwerk staat er, maar alles moet nog gekleurd worden en das nog heftiger vind ik... dus wilde die numbing cream eens proberen. Iemand ervaring ermee?



Mijn man gebruikt het maar de laatste keer bij z’n buik hielp het niet.

Ik weet overigens niet of je bij Andrea gaat maar zij werkt er liever niet mee toen ik vertelde dat mn man het gebruikt.
Dus zou wel even vragen aan je artiest of ze t niet erg vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:35 



 
Profiel   

Cinnez: ik heb ook niet t gevoel dat t echt gaat helpen...maar de pijn was echt niet te houden meer na 2u. We hebben 30sec geprobeerd om te kleuren, maar ik ging bijna out dus gestopt. Geen idee hoe ik de volgende sessie ga overleven...:+
Deze wordt gezet door haar vriend Eddy en die gaf zelf aan om eventueel de zalf te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:14 



 
Profiel   

Wow tinkertje, 8u op een dag :wow:
Dat trek ik echt niet denk ik.. we hebben nu van 13 tot 17u bezig geweest en ik heb ook de handdoek in de ring gegooid :')
In het begin lig ik mega relax en voel ik amper wat, maar de laatste 45min waren echt verschrikkelijk.
Hij kreeg hem die dag sowieso niet af door sluitingsuur, dus toch maar gevraagd om te stoppen.

Charisma, ik heb wel verdoving gebruikt toen ik mijn opleiding PMU deed. Maar werkt toch snel uit. Vanaf je de verdoving eraf wrijft om aan de slag te gaan, werd de huid weer wakker. En bij PMU doe je echt maar mini stukjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:56 



 
Profiel   

Schijnt als de zalf uitwerkt de pijn 5x zo erg wordt...dan wordt t bikkelen vrees ik...desnoods moet t in 3x :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:13 



 
Profiel   

Ik heb nooit die zalf...ik wil de pijn ook gewoon voelen. _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 181 van de 321 [ 8015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 321  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen