Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 36 [ 884 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gebruikers etherische/essentiële oliën

 
Profiel   

Young living, doterra, chi, groene linde, en ik gebruik zelf het liefst die van mijn groothandel voor therapeuten. Die is ondanks de lagere prijs ook echt fijn. Het hoeft niet barstend duur te zijn perse, maar je moet wel goed kijken wat je koopt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 15:05 



 
Profiel   

Zolang ik nergens een reden vind en therapeuten van chi en groene linde mij ook zeggen dat t niets uitmaakt voor de werking, blijf ik idd branden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 16:01 



 
Profiel   

Physalis is in mijn ervaring prima olie. Ik gebruik zelf oliën van Pure Naturals, Physalis en vorige week heb ik in Frankrijk enkele oliën gekocht bij 3 lokale producenten die ook zelf distilleren, die oliën ben ik echt ook enorm benieuwd naar (ik verwacht daar erg blij mee te gaan zijn, volgend jaar hopelijk nog heel veel meer inslaan daar ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:52 



 
Profiel   

Hoi kenners!

Ik heb een diffuser van geurwolkje in huis staan. Nu heb ik twee geuren in huis. Eentje van de Holland en barret en eentje van de Xenos. Deze laatste vind ik het lekkerste ruiken, maar vind hem niet sterk genoeg. Daarnaast heb ik hier in het topic ook het een en ander gelezen over de gezondheid en goedkopere geuren.

Nu heb ik een beetje gegoogled op de merken die hier genoemd werden, maar zie door de bomen het bos niet echt en vind het best zonde om van alles te bestellen zonder dat ik weet of het lekker ruikt. Hebben jullie daarvoor tips? Ik ben fan van frissere (zoete) geuren en al helemaal van naaldbomen bos. Iemand ervaring met een geur in deze richting? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 19:18 



 
Profiel   

Ik heb van de groene linde onder andere bloedsinaasappel (zoet en fris) en eucalyptus. Ik wil ook nog iets naaldboomachtigs.
Ik heb het via purebyme. Je kan hen vragen welke geuren ze adviseren. Purebyme heeft ook een eigen seizoenslijn die vind ik ook heel lekker fris ruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 20:21 



 
Profiel   

Ik ben fan van grove den, frankensense, rozemarijn, sinaasappel, lime, Lemon, litsea, eucalyptus en pepermunt vind ik ook wel lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 22:37 



 
Profiel   

pluisje88 schreef
Ik ben fan van grove den, frankensense, rozemarijn, sinaasappel, lime, Lemon, litsea, eucalyptus en pepermunt vind ik ook wel lekker


Heb je nog een aanbeveling qua merk van de grove den?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 08:30 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
pluisje88 schreef
Ik ben fan van grove den, frankensense, rozemarijn, sinaasappel, lime, Lemon, litsea, eucalyptus en pepermunt vind ik ook wel lekker


Heb je nog een aanbeveling qua merk van de grove den?


Ik gebruik die van mijn groothandel voor therapeuten benodigdheden. Verder vind ik young living goede kwaliteit, chi vind ik ook goed. Aangezien ik praktisch altijd hetzelfde gebruik en de paar uitstapjes die ik gemaakt heb niet bevielen kan ik je verder niet veel advies geven wbt merken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 08:32 



 
Profiel   

Bedankt in ieder geval! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 11:42 



 
Profiel   

Weet iemand of er veel verschil tussen een raindrop en een aromatouch behandeling zit?( voor paarden. )
Afgezien van dat de ene doterra en de andere young living is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:46 



 
Profiel   

Muze schreef
Weet iemand of er veel verschil tussen een raindrop en een aromatouch behandeling zit?( voor paarden. )
Afgezien van dat de ene doterra en de andere young living is..


De samenstelling van de gebruikte olie is iets anders en uiteraard heet het anders. Voor de rest denk ik dat het effect vergelijkbaar zal zijn (Ookal willen de merken zelf daar natuurlijk niet aan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:44 



 
Profiel   

Ik ben namelijk niet merken vast. En ken raindrop. Maar aromatouch niet en was benieuwd welke “ grepen” die omvat.( welke delen doe je en hoe)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:05 



 
Profiel   

Ik heb meest ervaring met YL, daarvan ook eens een raindrop instructie demo meegemaakt. Maar toen had ik eigenlijk besloten het nooit te doen omdat ik het best heel erg heftig vond voor de twee paarden aan hun reacties te zien. Bij eentje moesten ze ook echt stoppen halverwege. Later wel een keer toch als laatste redmiddel gedaan bij een koe die op stervan na dood was zo ziek, al opgegeven door de DA, en die is helemaal goed gekomen. Dus ja.... ondanks dat resultaat zal ik het niet heel snel doen of laten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:56 



 
Profiel   

Ik vind met name de oregano olie heel heftig daar in.
En het onverdund aanbrengen.
Maar het idee an sich kan ik wel wat mee, met andere oliën en verdund..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 23:20 



 
Profiel   

Onverdund doe ik per definitie al nooit. Altijd verdunnen. Hoe heftig je het maakt ben je natuurlijk zelf ook bij. Je kunt er een half flesje overheen gieten of 1 druppel. De genoemde aanbieders staan bekend om hoog “verbruik” maar dat hoeft helemaal niet voor de werking op zich.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 04:20 



 
Profiel   

Ik gebruik ook nooit een olie onverdund. Die van YL zijn zo sterk geconcentreerd dat het ook gewoon niet nodig is. Plus dat de werking beter is verdund en het daardoor goedkoper is.... hele makkelijke keuze als je het mij vraagt :D O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:09 



 
Profiel   

Is zo hoor. Maar t ging mij er vooral om of er bij aromatouch bijvoorbeeld nog andere “ grepen of technieken” bestaan dan bij de raindrop.
Vind raindrop mooi maar dan niet met young living olietjes en ook niet puur uit de fles haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:49 



 
Profiel   

Waarom staat er op flesjes van yl geen houdbaarheidsdatum? Weet iemand dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 08:11 



 
Profiel   

Ik heb ook even een vraag.. Ik heb voor kerst de olieen van de Groene Linde gehad en een diffuser, maar ik heb nu al 2x zoveel druppels toegevoegd als zou moeten en alsnog ruik ik amper wat in mijn kamer, terwijl ik echt een heel goede neus heb. De olie zelf is ook heel sterk in het flesje, ik ruik het ook in het bakje van de diffuser, maar in de mist amper. Heb nu 8 druppels in 75 ml gedaan en het ook al met een lepeltje door het water heen gemengd..

Wat doe ik fout?! >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 12:34 



 
Profiel   

Oh dat heb ik niet, heb ook olie van de groene linde. Hoe groot is de ruimte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 13:30 



 
Profiel   

Kan eventueel aan de diffuser liggen.
Ik had eerst een hele goedkope(vermoedelijk slechte kwaliteit), daar rook ik de olie bijna niet. Alleen het eerste halfuurtje.

Met een van betere kwaliteit ruik ik het wel goed.

Wat voor diffuser heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 13:40 



 
Profiel   

Thanks dames..! Ik vrees dat het aan de diffuser ligt, dat is inderdaad een goedkopie.. Iemand tips voor een niet te dure maar wel werkende diffuser? Ik wil eigenlijk eerst kijken of ik het wel wat vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 23:27 



 
Profiel   

Ik zou voor een goede diffuser altijd kijken of ie van PP5 materiaal is (medisch plastic) en een trilplaatje heeft die zorgt dat de geurmoleculen goed verspreid worden. Ik gebruik zelf alleen diffusers van Young Living.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 09:10 



 
Profiel   

Vandaag voor t eerst met yl olie gewerkt en ik dacht altijd dat ik meer voor doterra voel…
Maar op de een of andere manier vond ik bv de lavendel en pepermunt van yl best lekker waar ik die van doterra vlot doorverkocht heb.
Alsof yl iets “‘ milder” is…
Herkennen mensen dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:12 



 
Profiel   

Muze schreef
Vandaag voor t eerst met yl olie gewerkt en ik dacht altijd dat ik meer voor doterra voel…
Maar op de een of andere manier vond ik bv de lavendel en pepermunt van yl best lekker waar ik die van doterra vlot doorverkocht heb.
Alsof yl iets “‘ milder” is…
Herkennen mensen dat?


De energetische frequentie van beide is totaal anders. Heb in wel eens vaker op gewezen in dit topic.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 36 [ 884 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen