Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 462 [ 11531 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 462  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

 
Profiel   

Net de nieuwe spullen gepast dan maar :')

Fusion broek: uniseks model met extra lengte. De lengte is zeker nodig dus voor een uniseks model beetje kort. Wel lekker stofje en zit ook goed. Heel blij mee.

Fusion kort mouwtje: fijn shirt benieuwd naar het stofje.

Fusion lang mouwtje: zit ook heel lekker. Hoop alleen heel erg dat het niet krimpt in de was. Hij zit niet strak maar ook niet los en mouwen en lengte hadden meer gemogen voor mij.

Fusion sport bh: zit prima maar had qua stevigheid/steun net iets meer verwacht.

Nike sportbh: heel mooi ding en zit lekker.

Nike haltertopje: super leuk ook heel blij mee.

Dus heel geslaagd!

Ik wacht nu nog op een lang mouwtje van asics. Dan is het genoeg haha.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:52 



 
Profiel   

Poes, hoop dat je negatief test :=
Fijn dat de kleding bevalt :j

Hier is het weer ook niks :n
Vanochtend 2 paarden gelongeerd en dat is het wel weer voor vandaag :+
Ik blijf verder lekker binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:31 



 
Profiel   

Oehhh lekker dat die kleding goed zit @poes!
Toch altijd een lekkere motivatie om in nieuw spul te gaan lopen zodra je straks weer naar buiten kunt.

Hier is het weer niet top, maar ga uit het werk toch even een rondje doen.
Is toch maar 20 minuten, dus ben zo weer thuis. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:42 



 
Profiel   

Zo, ik ben net wezen lopen. Heb mijn lunch er iets voor uitgerekt, maar de geplande training van 2 keer 20 min vlot met 8 min pauze lekker uit gelopen. Het was met vlagen droog en met vlagen een beetje regen maar het was veel beter en minder waaierig dan vanochtend dus best lekker gelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:48 



 
Profiel   

Lang leven thuis werken, 5 km in 27 minuten met deze wind was een nieuw record en nu weer gedoucht achter mijn eettafel O:)

Echt heel veel wind hier, windkracht 6 is eigenlijk lachwekkend. Maar ik ging.

Fijne nieuwe aankopen poes! Hier helaas de Nike Epic retour omdat de vetersluiting in de taille stuk was... echt zonde.

Morgen opnieuw prikken voor schildklier. Heb jij al geprikt @dilan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:08 



 
Profiel   

Bikkels hoor, lopen in deze wind :j

Ik bn maandag geprikt. Moet vrijdag bellen voor de uitslag.

Net mezelf weten te motiveren voor wat krachtoefeningen thuis :)
Moet dat eigenlijk wekelijks blijven doen. Maar is inmiddels alweer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst krachttraining deed :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:14 



 
Profiel   

Fusion shirts vond ik te kort.
Hopelijk geen corona poes! Ik duim voor je.

Dilan ben benieuwd wat de uitslag wordt van het bloedprikken.

Vanmorgen mijn doel behaald voor dit jaar: 52 keer de minimale halve marathonafstand gelopen (inclusief 2 marathons, een 44km en 3 ultra's) *\o/* . Trots op mezelf. En het jaar is nog niet voorbij dus er komen er nog wel wat bij.
Maar wat een hondeweer! Toen ik weer bij de auto was kon ik de plas op de parkeerplaats niet weerstaan :')

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Supervixen op 01-12-21 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:28 



 
Profiel   

Leuke foto's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:29 



 
Profiel   

Knap, SV! _/-\o_ Gave foto's weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:35 



 
Profiel   

Leuke foto’s hoor! En petje af voor iedereen die toch gaat met dit weer. Ik zou vandaag beginnen met m’n Garmin opbouw schema, maar helaas geveld en lig in bed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:44 



 
Profiel   

Hahaha, wat een leuke foto's in het water!

Hopelijk voel je je snel wat beter Lieke...


Mijn rondje net ging best okay, ben benieuwd hoe de volgende training gaat want dan moet ik volgens het schema dubbel zolang hardlopen achter elkaar.
Mocht het niet gaan, dan gewoon maar weer een stapje terug...

Ik verklaarde mijn vriend altijd voor gek toen hij met deze temperaturen naar buiten ging in een korte broek, maar heb het geprobeerd en ben er achter gekomen dat het eigenlijk echt superlekker is!
Wel met lange sokken erbij in mijn geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:22 



 
Profiel   

Ja lopend heb je het snel warm. Ik krijg het oas weer ‘koud’ na tien km of zo tijdens een duurloop en ook niet altijd.

Sv wat een leuke foto’s haha. Niets zo leuk als in de plassen stampen! Als kind kon ik het niet laten en nog steeds niet. Ook niet met de auto haha. Wel niet als er iemand loopt.

Oei Lieke ook ziek?

Ik ben getest. Heb er een hard hoofd in deze keer…

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:27 



 
Profiel   

chanelle14 schreef
Hahaha, wat een leuke foto's in het water!

Hopelijk voel je je snel wat beter Lieke...


Mijn rondje net ging best okay, ben benieuwd hoe de volgende training gaat want dan moet ik volgens het schema dubbel zolang hardlopen achter elkaar.
Mocht het niet gaan, dan gewoon maar weer een stapje terug...

Ik verklaarde mijn vriend altijd voor gek toen hij met deze temperaturen naar buiten ging in een korte broek, maar heb het geprobeerd en ben er achter gekomen dat het eigenlijk echt superlekker is!
Wel met lange sokken erbij in mijn geval.


Korte broeken FTW. De eerste 5 minuten heb je het koud en daarna ben je er dankbaar voor. Wat betreft de volgende training dubbel zolang hardlopen. Mocht je moeite hebben ermee, gewoon langzamer proberen te hardlopen. De mechanics van hardlopen/joggen zijn anders dan die van wandelen. als het niet vol te houden zou zijn op het tempo dat je aan het lopen bent, vertraag dan de beweging of verklein de stappen maar probeer de mechanics vol te houden. En als het echt niet lukt kan je idd een training herhalen tot je er meer vertrouwen in hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:40 



 
Profiel   

Ikzelf loop overigens wel graag in lange broeken, liefst ook echt lang dus tot op de enkel. Zodat daar geen blote huid is.

Bovenlichaam krijg ik het veel warmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:53 



 
Profiel   

Wat een motivatie hier dames! Alweer een tijdje geleden dat ik gepost (en dus gerend) heb, maar heb jullie steeds gevolgd.

Sterkte voor de zieken! Hopelijk allemaal negatieve testen.

Hier vandaag nieuwe kleren binnengekregen. Shirt en jasje van Craft. Geen excuus meer om niet te rennen dus vanavond tussen de buien door ff rondje meegepakt. Bijna 3 km. Voelde lekker.

Voor degenen die nog nieuwe kleren zoeken: plutosport.nl heeft leuke prijzen!

Wie had hier die stryd gekocht? Vriendlief heeft er ook 1 en is helemaal lyrisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:59 



 
Profiel   

Ik kan een korte broek goed hebben.

Maar blote handen/polsen is bij mij al gauw een probleem.
Sowieso is de doorbloeding in mijn handen en voeten niet geweldig.

Mijn voeten blijven dan tijdens het lopen nog wel warm, maar mijn handen voel ik soms niet eens meer. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:01 



 
Profiel   

Handen heb ik dan juist vaak weer bloot. Grappig die verschillen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:01 



 
Profiel   

-Namiro- schreef
Wat een motivatie hier dames! Alweer een tijdje geleden dat ik gepost (en dus gerend) heb, maar heb jullie steeds gevolgd.

Sterkte voor de zieken! Hopelijk allemaal negatieve testen.

Hier vandaag nieuwe kleren binnengekregen. Shirt en jasje van Craft. Geen excuus meer om niet te rennen dus vanavond tussen de buien door ff rondje meegepakt. Bijna 3 km. Voelde lekker.

Voor degenen die nog nieuwe kleren zoeken: plutosport.nl heeft leuke prijzen!

Wie had hier die stryd gekocht? Vriendlief heeft er ook 1 en is helemaal lyrisch.

Ik heb hem gekocht. Hij komt morgen binnen :) heel benieuwd. Fijn dat je vriend er blij mee is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:13 



 
Profiel   

Ik heb nooit handschoenen aan, ook niet in het dagelijks leven. Daar krijg ik juist koude handen van. Heel soms, maar dan moet het wel echt koud zijn, heb ik wanten aan.
Heb de laatste tijd wel weer last van het syndroom van Raynaud. Super irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 06:29 



 
Profiel   

MuSLi schreef
-Namiro- schreef

Wie had hier die stryd gekocht? Vriendlief heeft er ook 1 en is helemaal lyrisch.

Ik heb hem gekocht. Hij komt morgen binnen :) heel benieuwd. Fijn dat je vriend er blij mee is.


Het ding is heel accuraat en heeft mooie trainingsprogramma’s.
Benieuwd of jij ook enthousiast bent.
Ik vind hem behoorlijk aan de prijs anders had ik m ook gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 07:21 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Ik heb nooit handschoenen aan, ook niet in het dagelijks leven. Daar krijg ik juist koude handen van. Heel soms, maar dan moet het wel echt koud zijn, heb ik wanten aan.
Heb de laatste tijd wel weer last van het syndroom van Raynaud. Super irritant.

Herkenbaar SV.
Dit was vanochtend even na uit bed komen -O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:07 



 
Profiel   

Oei, wintervingers noemen wij dit thuis. Ik heb er gelukkig geen last van. Draag ook bijna nooit handschoenen, of alleen in het begin even.

Voor het eerst weer op kantoor aan het werk. Ga proberen vanavond een voorzichtige 5 km te lopen, kijken hoe de conditie is na een week griep. :=

SV: prachtige foto's weer en die waterplas-foto's zijn geweldig! Plezier spat er letterlijk van af. En 52 keer een HM. Dan heb je een paar keer 2x een HM gelopen in een week, want het is nog niet week 52. Ik denk dat mijn doel voor volgend jaar iedere maand een HM-afstand lopen. 12x dus. Dan ben ik al heel blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:32 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Ik heb nooit handschoenen aan, ook niet in het dagelijks leven. Daar krijg ik juist koude handen van. Heel soms, maar dan moet het wel echt koud zijn, heb ik wanten aan.
Heb de laatste tijd wel weer last van het syndroom van Raynaud. Super irritant.

Ik kreeg daar dus last van op mijn werk.
Kantoor was 15 graden en als je dan de hele dag stil zit, dan merk je het wel :=

Kon op gegeven moment mijn vingers niet eens meer buigen en typen deed zeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:37 



 
Profiel   

Waar werk jij? In een mortuarium? :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:53 



 
Profiel   

Nee, een verzekeringskantoor.
Maar ben inmiddels gestopt en op zoek naar een andere baan. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 462 [ 11531 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 462  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen