Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 291 van de 335 [ 8370 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 335  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Oh als iemand nog een goedkope weet omgeving Zwolle/Utrecht/Nijmegen dan hoor ik het graag. Wel een zaak die goed en schoon werkt natuurlijk.

Hoewel die in Vriezenveen ook wel een optie is. Welke was dat?


Downtown7 heet de zaak!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 18:53 



 
Profiel   

BloemBloem schreef
Dreamy schreef
Mocht er ergens in de buurt van Leiden zo’n actie zijn dan wil ik ook zeer graag een tepelpiercing :P


Is er! Dutch Tattoo Shop in Voorschoten.


Voor die geldt geen aanbieding :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 19:23 



 
Profiel   

Just Do It in Venlo heeft op vrijdagen en zaterdag piercingacties, €30 voor alles wat niet intiem (incl tepels) is en €35 voor intiem en dermals

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:43 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
MarlindeRooz schreef
Oh als iemand nog een goedkope weet omgeving Zwolle/Utrecht/Nijmegen dan hoor ik het graag. Wel een zaak die goed en schoon werkt natuurlijk.

Hoewel die in Vriezenveen ook wel een optie is. Welke was dat?


Downtown7 heet de zaak!

Hmm kan er alleen 1 in Zevenaar vinden. Gek. :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 16:41 



 
Profiel   

Vandaag dan eindelijk mijn conch laten zetten nadat de vorige keer mijn afspraak geannuleerd werd.
Zetten ging super snel *\o/*
Alleen wil ik een ander sierraad in mijn rook zodat die er ook een beetje mooi bij past.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 18:35 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Sterre98 schreef


Downtown7 heet de zaak!

Hmm kan er alleen 1 in Zevenaar vinden. Gek. :?



Oh dan Zevenaar :+

Had echt Vriezenveen in m'n hoofd op een of andere manier, geen idee waarom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:48 



 
Profiel   

Vraagje, hoe maakten jullie de achterkant schoon van een inner conch piercing? :') ik kan het gewoon echt niet goed zien en ik ben vreselijk met spiegelbeeld blijkbaar _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:02 



 
Profiel   

Ik hou bij de piercings gewoon de douche er een tijdje op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:28 



 
Profiel   

Onder de douche idd! Soms gebruik ik wat unicura zeep.
Of met een wattenstaafje met een spray van de shop, maar dat doe ik alleen tijdens de genezing of als ie wat geïrriteerd voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:50 



 

Ik zit al een hele tijd te overwegen een Daith piercing te nemen maar de ervaring die ik had met mijn forward helix qua pijn houdt me een beetje tegen :') Nu is het wel zo dat ik vaak een koptelefoon op heb, hoe is de ervaring daarmee in combinatie met een daith? Ben bang dat dat toch wat gaat irriteren na een tijdje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:14 



 
Profiel   

Ik heb geen daith maar een rook en heb echt geen last gehad met mn koptelefoon. Die paste er prima over heen en gaf geen druk erop..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:04 



 
Profiel   

Daith geen last van met koptelefoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:48 



 
Profiel   

Ik heb gewoon oortjes in. Wel degene die niet helemaal je gehoorgang in gepropt moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:51 



 
Profiel   

Ik heb geen last van m'n daith met koptelefoon of oortjes, ook niet van die in-ear dingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:18 



 
Profiel   

Hier ook geen enkele last met welk type oortjes dan ook bij mn daith.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:22 



 
Profiel   

Niet van mn daith. Wel van mn flat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:25 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Onder de douche idd! Soms gebruik ik wat unicura zeep.
Of met een wattenstaafje met een spray van de shop, maar dat doe ik alleen tijdens de genezing of als ie wat geïrriteerd voelt.


Ik maak hem nu idd schoon onder de douche en met een zoutoplossing spray/badje.
Heb hem nu een week en vanaf vandaag begint die te kloppen en is die ook wat gezwollen en rood -O- Hopelijk zet het niet door naar een ontsteking!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:44 



 
Profiel   

Ah vervelend!

Ik heb dus 0 last van alle 3, 2 forward en 1 conch 1,5 week geleden gezet. Ja ze jeuken soms wat, maar kan er ook rustig aanzitten zonder pijn (doe k zo min mogelijk offcourse) maar valt me tot nu toe 100 % mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:51 



 
Profiel   

Wat zijn jullie ervaringen met vochtbultjes die er al een half jaar zitten? Ik blijf sprayen, zoutbadjes doen, met rust laten etc. Trekt het nog weg? Mijn rook blijft dik en gevoelig met aan beide kanten een bultje. De rest van mijn kraakbeen piercings hebben nog nooit zo lang voor ellende gezorgd :+ Zal een healing disc nog helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 00:02 



 
Profiel   

Enige wat mij toen hielp was sterilon

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 00:38 



 
Profiel   

Sterilon heeft bij een vriendin van mij ook goed geholpen. Wordt natuurlijk flink afgeraden omdat het ook de goede bacteriën gedood worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:12 



 
Profiel   

Mijn piercing heeft geen ruimte meer om te zwellen, denk dat dat het probleem is. Nadeel is, mijn piercingshop is in Utrecht en ik zit in de buurt van Alkmaar. En heb niet snel de mogelijk om daar heen te kunnen (vandaag en zondag werken en morgen heb ik geen auto) ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:15 



 
Profiel   

xLianneeee schreef
Wat zijn jullie ervaringen met vochtbultjes die er al een half jaar zitten? Ik blijf sprayen, zoutbadjes doen, met rust laten etc. Trekt het nog weg? Mijn rook blijft dik en gevoelig met aan beide kanten een bultje. De rest van mijn kraakbeen piercings hebben nog nooit zo lang voor ellende gezorgd :+ Zal een healing disc nog helpen?

Stille meelezer hier. Ik ben met mijn vochtbultjes bij m'n flat, die ook niet wegtrokken en wat ontstoken werden zelfs, naar de huisarts gegaan. Zij heeft me toen een bepaalde soort zure druppels voorgeschreven. Binnen no time was alles weer rustig en bleef het dat ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:16 



 
Profiel   

TheNovelist schreef
Mijn piercing heeft geen ruimte meer om te zwellen, denk dat dat het probleem is. Nadeel is, mijn piercingshop is in Utrecht en ik zit in de buurt van Alkmaar. En heb niet snel de mogelijk om daar heen te kunnen (vandaag en zondag werken en morgen heb ik geen auto) ;(

Ik had dat ook en kort daarna knapte de ontsteking. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:24 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips, hier een foto van de boosdoener -O- . Hij is in mei gezet en sinds juni/juli ziet hij er al zo uit.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 291 van de 335 [ 8370 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 335  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen