Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 292 van de 336 [ 8381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 336  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Is er iets wat je tegen jeukende tepel piercings kan doen? :')
Had iets gehoord over vitamine e olie ofzo? Maar ik ken dat niet
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:19 



 
Profiel   

Valerie93 schreef
Is er iets wat je tegen jeukende tepel piercings kan doen? :')
Had iets gehoord over vitamine e olie ofzo? Maar ik ken dat niet


Bij tatoeages helpt erop tikken met je hand, maar dat zou ik nu niet doen _O-
Gisteren voelde mijn piercing wat gevoelig nadat ik mezlef weer tegen mijn neus had gebokst :') Ik ben dan direct bang voor een ontsteking ofzo. Maar vandaag voelt het weer oke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:06 



 
Profiel   

Ja jeukende tepels zijn top _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:09 



 
Profiel   

Erop tikken is geen optie. Lol!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:11 



 
Profiel   

Ik ben raar, maar ik draaide de hele tepel kats rond _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:14 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
TheNovelist schreef
Mijn piercing heeft geen ruimte meer om te zwellen, denk dat dat het probleem is. Nadeel is, mijn piercingshop is in Utrecht en ik zit in de buurt van Alkmaar. En heb niet snel de mogelijk om daar heen te kunnen (vandaag en zondag werken en morgen heb ik geen auto) ;(

Ik had dat ook en kort daarna knapte de ontsteking. :o


Toch nog een afspraak kunnen regelen voor morgenmiddag. Wel 2 uur enkele reis maar goed, het moet echt haha. Hij is vandaag wel heel boos aan het worden.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:26 



 
Profiel   

Oh jeetje die is echt kort zeg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:49 



 
Profiel   

Bizzybijtje schreef
Ik zit al een hele tijd te overwegen een Daith piercing te nemen maar de ervaring die ik had met mijn forward helix qua pijn houdt me een beetje tegen :') Nu is het wel zo dat ik vaak een koptelefoon op heb, hoe is de ervaring daarmee in combinatie met een daith? Ben bang dat dat toch wat gaat irriteren na een tijdje.

Ik heb voor mijn werk op kantoor een koptelefoon op en die moet ik meer om mijn achterhoofd dragen en dan zit het goed. Bovenop mijn hoofd irriteren de kussentjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:22 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Oh jeetje die is echt kort zeg..


Net laten verwisselen (auw wat een steek zeg, was heel gevoelig), en heb het oude staafje meegekregen maar hij is idd echt wel minimaal.
Nu hopelijk op naar een goede rustige heling!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:34 



 
Profiel   

xLianneeee schreef
Bedankt voor de tips, hier een foto van de boosdoener -O- . Hij is in mei gezet en sinds juni/juli ziet hij er al zo uit.
[ [url=m/VtT2Bn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij mij hielp Tea Tree olie.. kreeg als tip dat je niet constant moet wisselen van methode. Gewoon bij 1 methode blijven om schoon te houden. En bij mij heeft een ook geholpen om de piercing te wisselen. Bij mij waren ze te lang en bleef steeds in het had steken. Maar dan heb ik het over twee forwards. Ik had er drie maar 1 uit gehaald..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:23 



 
Profiel   

Wie heeft er een ringetje in zijn inner conch? Hoe doe je dat met slapen?
Ik heb die van mij in april laten zetten en vorige week verwisseld naar een ringetje, maar ik vind het een flinke ring (ookal sluit hij mooi aan om mijn oor) en kan er echt niet op liggen. Zijn daar oplossingen voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:57 



 
Profiel   

Niwla schreef
Wie heeft er een ringetje in zijn inner conch? Hoe doe je dat met slapen?
Ik heb die van mij in april laten zetten en vorige week verwisseld naar een ringetje, maar ik vind het een flinke ring (ookal sluit hij mooi aan om mijn oor) en kan er echt niet op liggen. Zijn daar oplossingen voor?


ik heb precies hetzelfde, inmiddels al 2,5 jaar die piercing en met een staafje erin echt heel goed genezen (ondanks er vanaf dag 1 op slapen). Nu een ringetje en meteen een vochtbultje. Wissel ik terug naar een staafje dan geen probleem en ringetje een bultje. Ik twijfel tussen een kussen kopen met een gat erin of een groter ringetje nemen (zodat ie meer naar onderen hangt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:03 



 
Profiel   

Wennen denk ik?
Ik heb een ringetje, maar heb een gewone conch

Ringetjes staan er in algemeen wel om bekend meer irritaties te geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:04 



 
Profiel   

Ja? Ik twijfel er over om min helix te laten vervangen door een ringetje of een andere piercing. Mijn staafje is echt enorm lang en daardoor blijf ik echt overal achter haken. Maar voel eigenlijk weinig zin om naar mijn piercer te gaan omdat die zich absoluut niet aan coronamaatregelen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:04 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ja? Ik twijfel er over om min helix te laten vervangen door een ringetje of een andere piercing. Mijn staafje is echt enorm lang en daardoor blijf ik echt overal achter haken. Maar voel eigenlijk weinig zin om naar mijn piercer te gaan omdat die zich absoluut niet aan coronamaatregelen houden.


Dan zou ik gewoon zelf bestellen bij piercingmania of alloverpiercings. Dan komen ze netjes gesteriliseerd aan.

Spoiler:
mijn tepelpiercer had alles ook gewoon los in een bak liggen en greep er wat bolletjes en staafjes uit zonder ze schoon te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:08 



 
Profiel   

Oh my...

Ja ik heb een hele mooie gekocht van chirurgisch staal. En die zou ik dan zelf goed wassen in heet water + zoutoplossing. Maar kan ik die er zomaar zelf in doen?

Moet die van mij er dan ook echt uitknippen want dat is zo een van dat gekke plastic zonder draaibaar achterkantje oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:11 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Oh my...

Ja ik heb een hele mooie gekocht van chirurgisch staal. En die zou ik dan zelf goed wassen in heet water + zoutoplossing. Maar kan ik die er zomaar zelf in doen?

Moet die van mij er dan ook echt uitknippen want dat is zo een van dat gekke plastic zonder draaibaar achterkantje oid.


Als je piercing genezen is wel. Is het niet een schuifdopje van plastic?

Even goed je handen wassen en misschien een vriend/vriendin laten doen? Die ziet wat meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:13 



 
Profiel   

Goed idee een vriendin van me is zorgmederwerker en meester in priegelen, vraag ik haar. :D

En geen idee of het een schuifdopje is? Bij de meeste bioplast piercings zie je een metalen schroefje in het plastic zitten zoals hier:
https://piercingmania.nl/labret-van-bio ... en-kristal

Dat zie ik bij mijne niet. :P

edit: deze heb ik, schroefdopje dus
https://www.alloverpiercings.nl/piercin ... hroefdraad

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:17 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties! Het is niet zozeer dat het ringetje zelf irriteert, maar meer dat het ringetje groot is en ik er dan niet lekker op lig. Ik hoopte dat er misschien wat meer ovale ringetjes zouden zijn ofzo, dat je niet op zo'n bult ligt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:31 



 
Profiel   

Die zijn er zeker! Ovale click ring kan je even op
Zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:53 



 
Profiel   

Hoi lieve bokkers,

Ik heb vandaag mijn septum laten zetten, had er heel veel zin in maar…

De piercer zei al tegen me dat hij waarschijnlijk niet helemaal recht komt aangezien mijn neusschotje niet heel recht is.

[ img ]

Nu is dit het resultaat… ik vind het toch wel erg scheef geworden wat vinden jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:14 



 
Profiel   

[ img ]
Hier nog een foto van de voorkant het valt niet enorm op misschien moet er ook wel een kleinere piercing in.

(Let niet op mijn enorm droge huid)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:19 



 
Profiel   

Van de voorkant ziet het er imo prima uit, maar van de onderkant.. aii.. zo zou ik hem niet willen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:34 



 
Profiel   

Reina_Lucia schreef
Hoi lieve bokkers,

Ik heb vandaag mijn septum laten zetten, had er heel veel zin in maar…

De piercer zei al tegen me dat hij waarschijnlijk niet helemaal recht komt aangezien mijn neusschotje niet heel recht is.

[ [url=m/kap8Nl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu is dit het resultaat… ik vind het toch wel erg scheef geworden wat vinden jullie?


Meelezer hier, maar de piercer had echt niet moeten piercen als jouw anatomie hier niet voor geschikt is.Ik zou een andere piercer zoeken en aan diegene vragen wat het beste is om nu te doen.Dit kan echt niet goed zijn voor de genezing etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:36 



 
Profiel   

Ik zat ook te denken aan misschien een kleinere ring misschien dat hij dan beter aansluit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 292 van de 336 [ 8381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 336  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen