Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 75 van de 77 [ 1903 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Project gezond - gezond eten.

 
Profiel   

Vegetarische boek vandaag binnen gekregen. Staan echt leuke en lekkere recepten in om te maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 20:05 



 
Profiel   

Jaaa ik heb m ook binnen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 20:06 



 
Profiel   

Meh ik nog niet. Had wel mail dat ie verzonden was dus hoop morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 20:28 



 
Profiel   

Heeft iemand het zomerboek? Staan daar leuke recepten in? Wij vinden t vooral als t warm is zo moeilijk om gevarieerd te eten en geen inspiratie

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 21:10 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Heeft iemand het zomerboek? Staan daar leuke recepten in? Wij vinden t vooral als t warm is zo moeilijk om gevarieerd te eten en geen inspiratie


Ik vind 'm persoonlijk nogal tegenvallen. Maar misschien eten we het in het verkeerde seizoen haha. Vind de recepten veel meer werk over het algemeen dan de andere boeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 21:12 



 
Profiel   

Met Inge eens. Ik haal er een paar recepten uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 05:48 



 
Profiel   

Oh das jammer! Ik heb nu boek twee en vind t wel een fijne methode. Zit nu in week 3, maar wil t wel doorzetten na week 8 alleen dan niet hetzelfde schema weer. Welk boek is nog meer een aanrader?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 06:41 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Oh das jammer! Ik heb nu boek twee en vind t wel een fijne methode. Zit nu in week 3, maar wil t wel doorzetten na week 8 alleen dan niet hetzelfde schema weer. Welk boek is nog meer een aanrader?


TOP. Ik vind boek 2 het lekkerste. Heb daarna top erbij gekocht zodat ik gewoon overdag hetzelfde kon aanhouden als in boek 2 maar dan meer kon wisselen met de avondmaaltijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 07:57 



 
Profiel   

Top vind ik een aanvulling idd.
Ik heb ze allemaal nu een wissel gewoon af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:07 



 
Profiel   

Staan de recepten van boek 1 ook in het top boek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:24 



 
Profiel   

L_iek schreef
Staan de recepten van boek 1 ook in het top boek?


Nee. Alles van top staat wel op de website ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:31 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook maar eens!

Jaren geleden al eens mee begonnen, toen hadden ze nog geen boek en kon je tegen betaling de menu's via de mail krijgen. Werkte toen erg goed, maar uiteindelijk toch weer in het oude patroon vervallen..

Nu toch maar weer het eerste boek begonnen en zit in week 1. Bevalt tot nu toe erg goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 15:16 



 
Profiel   

Vorige week het vegetarische boek binnen gekregen, ziet er weer heel erg mooi uit!

Net boodschappenlijst gemaakt (wat een waslijst :oo ) en dan gaan we beginnen! Ben erg benieuwd, heb er wel zin in. Wordt nog even puzzelen met werken op kantoor en eten bij mijn vriend maar als ik mijn 'eigen dagen' in ieder geval maar zo vol kan houden dan ben ik al een heel eind :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:59 



 
Profiel   

Hier vanaf woensdag ook de eerste recepten vanuit vega. Zag er super lekker uit. Misschien dat ik vanavond alvast het bananenbrood maak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:08 



 
Profiel   

Ik ga het Vega boek ook nog maar bestellen denk ik, wordt toch wel nieuwsgierig. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:57 



 
Profiel   

Bananenbrood staat hier ook in de oven :D Helaas geen echt overrijpe bananen gevonden maar goed, wat minder rijp werkt ook wel :+

Ook het avondgerecht gegeten, was wat simpel maar verder prima. Kijk wel uit naar het gerecht van morgen :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:03 



 
Profiel   

Ik heb een paar keer bananenbrood gebakken, maar echt lekker vond ik het niet.

Momenteel heb ik uit het winterboek de spinazie-brie taart ik de oven staan. Met knoflook als toevoeging en extra veel peper en een snuf zout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:16 



 
Profiel   

Je kunt bananen snel laten rijpen door
ze 30min op 150° in de oven te stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:17 



 
Profiel   

Hiiii! Ik kom even binnenvallen. Ben aan het overwegen een boek van project gezond aan te schaffen, maar twijfel over welke. Wat zijn jullie aanraders?

De vegetarische valt al af als eerste boek. Vegetarische gerechten zijn ipc geen probleem maar een mooie balans daartussen vind ik wel prettige

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:10 



 
Profiel   

Vega, boek 2 en top. Winter heb ik geen ervaring mee omdat ik daar juist veel te veel vlees in vond voorkomen. Boek 1 en zomer vind ik de minste. Vooral zomer kun je wel zonder denk ik :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:43 



 
Profiel   

Hier net de Penne met kaassaus gemaakt. Heerlijk gegeten dus eerste succesje is binnen uit het vega boek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:40 



 
Profiel   

Heb net boek 2 besteld, ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:00 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Heb net boek 2 besteld, ben benieuwd :D


De risotto is fantastisch <3 geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:25 



 
Profiel   

ingedebruijn schreef
Hier net de Penne met kaassaus gemaakt. Heerlijk gegeten dus eerste succesje is binnen uit het vega boek.

Deze heb ik vanavond ook gegeten, super lekker!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:26 



 
Profiel   

Vanavond de aardappel anders schotel gegeten. Een van onze favorieten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 75 van de 77 [ 1903 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen