Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 14:21

Ik ben ook blij dat de sportscholen weer open mogen.

Eerst mezelf eens goed bij elkaar rapen de komende tijd. Ben 3 weken heel intensief bezig geweest met een coronageval in de directe omgeving -met een sterfgeval tot gevolg- dus heb heel even genoeg aan mezelf.
Op de crematie feliciteerde iemand me wederom met "mijn zwangerschap " en dat heeft me toen al mijn kracht gekost om niet een dreun te verkopen. Wel een teken dat ik maar weer moet gaan sporten - of gewoon nooit meer eten. Das ook een idee.

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 15:42

Roosch schreef:
Ik ben ook blij dat de sportscholen weer open mogen.

Eerst mezelf eens goed bij elkaar rapen de komende tijd. Ben 3 weken heel intensief bezig geweest met een coronageval in de directe omgeving -met een sterfgeval tot gevolg- dus heb heel even genoeg aan mezelf.
Op de crematie feliciteerde iemand me wederom met "mijn zwangerschap " en dat heeft me toen al mijn kracht gekost om niet een dreun te verkopen. Wel een teken dat ik maar weer moet gaan sporten - of gewoon nooit meer eten. Das ook een idee.


Jeetje Roos, heel veel sterkte met het verlies Y;(

Dat soort opmerkingen zijn nooit oke. Hebben mensen dat nou nog niet geleerd? Kan me voorstellen dat je de opmerking er even niet bij kan hebben op dit moment. Vergeet niet wat je al bereikt hebt en welke stappen je al gezet hebt! Je hebt Foxy een werkwoord gemaakt, die we inmiddels allemaal kennen, je hebt keihard gewerkt in de sportschool en aan jezelf vorig jaar en je bent een ontzettend fijn mens en motivator om er hier in de club bij te hebben. We zijn er voor je hier, hè :knuffel: En iedereen die je je anders laat voelen dan de topper die je bent, kan in de stront zakken.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 16:57

Sterkte roos :(:) .

En Snippergroen verwoordt het al heel mooi! Je hebt al zoveel bereikt afgelopen tijd, vergeet dat niet!

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 19:48

Sterkte roos.
Ik kan er niet bij dat mensen zulke lompe wezens zijn.
Is toch geen normale opmerking om te maken als je niet 100% zeker weet of het nieuws klopt. Hopelijk trek je het niet aan. Je bent al ver gekomen, zoals snippergroen zegt

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 20:41

Thanks allemaal!! :+:
Waardeer ik enorm.

SdaphneS schreef:
Sterkte roos.
Ik kan er niet bij dat mensen zulke lompe wezens zijn.
Is toch geen normale opmerking om te maken als je niet 100% zeker weet of het nieuws klopt. Hopelijk trek je het niet aan. Je bent al ver gekomen, zoals snippergroen zegt

Het goede nieuws van zo een rotsituatie is dat ik wel wat anders heb om me zorgen over te maken. :')

Er zal komende periode nog veel op me af gaan komen wat betreft zaken die hier indirect mee te maken hebben. We zijn nu net weer thuis sinds gisteren dus ik lig even aan de oplader. Mijn vriend heeft allerlei lekkere biertjes en kaas/worst gehaald en van een vriendin kreeg ik lekkere koek door de brievenbus :9

Over een tijdje gaan we d'r weer voor. Fijn dat we in het topic er voor elkaar zijn!!

_Tarzan

Berichten: 11155
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 20:42

Wat Snippergroen zegt ben ik het helemaal mee eens. Kijk eens wat jij al bereikt hebt afgelopen jaar! Je bent een topper hoor! Heel veel sterkte meid :(:)

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 20:44

Roosch schreef:
Thanks allemaal!! :+:
Waardeer ik enorm.

SdaphneS schreef:
Sterkte roos.
Ik kan er niet bij dat mensen zulke lompe wezens zijn.
Is toch geen normale opmerking om te maken als je niet 100% zeker weet of het nieuws klopt. Hopelijk trek je het niet aan. Je bent al ver gekomen, zoals snippergroen zegt

Het goede nieuws van zo een rotsituatie is dat ik wel wat anders heb om me zorgen over te maken. :')

Er zal komende periode nog veel op me af gaan komen wat betreft zaken die hier indirect mee te maken hebben. We zijn nu net weer thuis sinds gisteren dus ik lig even aan de oplader. Mijn vriend heeft allerlei lekkere biertjes en kaas/worst gehaald en van een vriendin kreeg ik lekkere koek door de brievenbus :9

Over een tijdje gaan we d'r weer voor. Fijn dat we in het topic er voor elkaar zijn!!



Geniet er lekker van <3 ! Ook dit is voor jezelf zorgen :knuffel:


Afbeelding
Tijdens de wandeling <3

MuSLi

Berichten: 5236
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 20:53

Sterkte @Roosch :knuffel:

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 00:40

Jeetje Roosch wat een rot opmerking! Ik snap mensen niet hoor... Zeker op een uitvaart..
Heel veel sterkte en jij hebt al zoveel bereikt inderdaad en mensen aangemoedigd enzovoort. Je bent een topper!

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 07:49

'goed' om je hier weer te zien Rooschen wat van je te horen. Hele dikke knuffel voor wat je nu allemaal meemaakt. Laat je even lekker verwennen. En inderdaad, jij kan dit, jij bent de Koningin van opstaan en weer doorgaan.

Ik had gisteravond stamppot buffet bij de schoonfamilie. Heel erg lekker, maar niet erg dieetproef :') Moet kunnen voor een keer. Vandaag maar wel een beetje compenseren. Enkel lijkt het gelukkig weer te doen. Gisteren hardgelopen, zo een uur krachttraining en vanmiddag flinke wandeling. Er komt een vriendin eten, maar dat houden we redelijk gezond met een koolhydraatarme garnalen curry met geroosterde bloemkool erbij en geroosterde appels als dessert.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:53

Sterkte Roosch! :(:)

Ik heb even bokt pauze genomen dus heb niet alles bijgelezen. Wij zijn twee weken all inclusive naar Egypte geweest met onze kids. Precies in de lockdown. Ik had verwacht dat ik wel iets aangekomen zou zijn maar ik was precies gelijk gebleven. En toch genoten maar ook heel bewust niet te veel gegeten en ook gezonde dingen gegeten.
Sindsdien niet meer gesport maar wel bewust gegeten en dat loont. Ik ben nu, sinds de start eind september 6 kilo kwijt. Wel zin om weer te sporten maar helaas nu in quarantaine met covid >;)

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:32

Jeetje Roosch, heel veel sterkte met dit verlies! En verder helemaal eens met Snippergroen, wat een droeftoeter opmerking, zeker op zo’n moment…
Fijn dat je ‘hier’ weer bent!

@ Gamova, klinkt als een heerlijke vakantie! En fijn dat je zo goed stabiel bent gebleven. Zes kilo is echt al veel en zeker als het er zo lang af blijft.

@ Gaucho: klinkt heerlijk, zo’n stamppot buffet! En gelukkig doet je enkel het nog :D moet je nog een bepaald opbouwschema aanhouden?

@Esther, prachtige foto!

Zo te zien hebben velen de sportschool weer onveilig gemaakt! Goed bezig dames!
Ik heb gister een lange buitenrit gemaakt met veel draf en galop, maar heb afgezien van het lopen op stal geen wandeling meer gemaakt, maar zit toch op de 10.000 stappen gemiddeld deze week. Ietsjes meer gegeten/ gesnoept dan strikt noodzakelijk, maar best tevreden verder. Paardlief gaat aan de longe vandaag, dus ik ga zo ff aan de wandel om m’n portie beweging te behalen. Het minderen van vlees eten gaat ook

kosseh

Berichten: 2596
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 12:39

Roosch, wat een rot opmerking. Snap dat die heel veel kracht kost, zeker in zo een situatie.
Veel sterkte!

Es_ther, mooi gezicht!

Gaucho, stampot buffet klinkt voor mij heel erg als een dieet haha. Ik lust geen gekookte aardappel, daardoor dus ook geen stampot :P.
Lekker sportief weer bezig!

Gamavo. Heerlijk dat je deze tijd even naar de zon bent geweest! Gelijk blijven na zo een vakantie en toch genoten hebben top.
Beterschap! Hopelijk valt de Corona voor jullie mee!

Pallatin, de stappen die je paard zet tellen ook mee toch? Gaat altijd snel met een buitenritje.

Hier gister ook een buitenritje gemaakt. Het is 1-0 voor een tak... m'n scheen bleef hangen er achter. Die ligt nu open en zit een groot ei op. Ach was wel een lekker ritje verder over een nieuw ruiterpad.
Gewicht gaat ook lekker. Gister even gewogen en tot nu toe 1,5 kg er af sinds 1 jan. Morgen de officiële weeg dag, dus hopelijk dan ook.
Hier ook blij dat sporten weer kan. In de sportschool vind ik het toch makkelijker om de fysio oefingen te doen dan thuis.
Dinsdag ga ik trainen met Walking Basketbal (verboden om te rennen en springen). Durfde eerst niet, ben een stuk jonger dan de rest. Gemiddelde is 55 jaar ongeveer. Ik mag nog steeds niet springen en rennen, dus met m'n eigen team mee doen zit er nog lange tijd niet in. Mis het basketbal wel erg, dus dan maar zo.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 19:05

Kosseh dat klinkt pijnlijk je scheenbeen. Hopelijk snel weer beter! Fijn dat het zo goed gaat met afvallen. Lekker bezig! +:)+

Hier gaat het niet zo goed.
Begin januari te horen gekregen dat mijn oma is overleden, afgelopen weekend plotseling de vader van een goede vriend overleden. Menstruatiecyclus die mij het leven zuur maakt en waardoor ik enorm veel klachten heb. Weinig goede dagen gehad de laatste tijd. Daardoor weer stress en dus veel buikpijnklachten. Al met al geen lekkere maand en volgens de weegschaal ook 2 kilo zwaarder.

Maar ik heb vandaag de kracht gevonden om het even te relativeren, af te ronden, verder te gaan in ieder geval.
Voor komende week maaltijden gepland, beweegmomenten gepland. Een kleine wandeling van 3km gemaakt en ik ga nu even wat leuke beweegkalenders maken voor naast mijn crosstrainer. Hopelijk motiveert dat wat.
Morgen ook weer weegmoment + gesprek met mijn coach. We gaan maar weer door.

_Tarzan

Berichten: 11155
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 09:47

SdaphneS :(:) heel knap dat je jezelf weer herpakt hebt! Zet hem op, je kunt het!

Zaterdag en gisteren gewerkt en gisteren maar meteen na het werk de sportbroek aangetrokken en gesport :D Vanavond weer werken en ik denk dat die broek weer meegaat hoor :D Een paar leden zagen overigens dat ik al wat was afgevallen, dat geeft de burger moed om door te gaan he! :D
Deze week zal ik ook bericht krijgen van mijn lifestyle-coach die mij komende 3 maanden gaat begeleiden, spannend!! :=

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 11:33

Jongens, ik heb spierpijn :') .
Niveau was ook om te janken met klimmen, dus lekker oppakken. Morgen weer touwtje klimmen, dus lekker ritme wel weer *\o/*

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 11:36

SdaphneS :(:)
Roosch :(:)

gaucho is goed bezig, compensatie is top! Anders is het niet vol te houden.
Kosseh; wat goed dat je wel zoekt naar wat je wel kunt! Hopelijk gaat dit wat voor je opleveren en heb je wel het gevoel dat je weer lekker kunt spelen.

Hier inmiddels weer 0.6 lichter dan vorige week :D Gisteren ook ruim 14km gewandeld, en op 1 dag na mijn stappendoel ook de hele week behaald (12000 stappen).
Vanavond weer voor het eerst de sportschool in voor krachttraining, ik verwacht dat het dan wel weer wat harder gaat, maar het gaat me zo echt heel makkelijk af. Blij mee!

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 21:21

Pfff ik heb al een week meer honger dan mijn macro's accepteren en hou 2 kilo vocht vast. Hopelijk doet mijn lichaam ook weer snel zo'n ommekeer als ik bij jullie wel eens voorbij zie komen want dit is heel irritant :')

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 21:27

Volhouden snippergroen komt goed!

Muurp wat goed! 0.6 is ook veel!

Esther goed bezig. Hopelijk spierpijn morgen wat gezakt haha.

Hier 0.1 aangekomen het weekend dus dat is puur vocht gelukkig. Vandaag weer een goede dag dus ik kan er weer tegen aan. Moet ook want zaterdag komt een vriendin eten en dan willen we wat lekkers gaan bestellen dus deze week netjes opletten :D

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 21:57

Ohhh man. De spierpijn. Niet best hoor :') vandaag de gevreesde legday en na mijn eerste set van mijn eerste oefening (squats) zeiden mijn spieren al dat ik beter naar huis kon gaan. Ik heb nu al spierpijn en ben bang voor morgen :')

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 22:01

Ohjeej dat beloofd flink spierpijn haha.

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 22:14

Hier ook spierpijn van afgelopen zondag, maar dan vooral borst en schouders :D

Verder ff rustig aan, overvolle agenda en komend weekend 20+27+20 kilometer wandelen met een enkel die nog niet 100% is dus die gun ik maar ff rust.

Morgen werk borrel met thuisgestuurd online borrel pakket... Maar eens even denken hoe ik dat slim kan inpassen. Ga zeker geen hele fles bubbels opentrekken maar de witte truffel chips klinken wel goed :')

kosseh

Berichten: 2596
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 23:42

Ook hier spierpijn! Vanochtend voor werk m'n rug/armen getraind. Vooral m'n rug voel ik heel erg.

Vanavond mee gedaan met walking basketbal. Was erg leuk om weer alle oefeningen mee te kunnen doen en zeker het partijtje was leuk. Best grappig om het zo lopend te doen, ipv rennen.
Ik kan alleen ook niet snelwandelen, dat doet pijn, waardoor ik best technisch moet spelen.


Gaucho, succes met die afstand! Hopelijk werkt je enkel mee. Ga je een speciale route lopen?
Wat leuk zo een borrel pakket!


Snipergroen, haha sterkte met uit bed komen morgen :P .

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 23:54

Spierpijn meldt zich! Divest en vandaag geklommen, en elke dag push-ups op het ‘bring sally up’ liedje. Kan al 35 seconden :')

_Tarzan

Berichten: 11155
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:38

Hier meld nog iemand met spierpijn, halleluja, ik dacht maandagochtend nog, nou merk er niks van dat ik heb gesport dus maandagavond super fanatiek geweest en heeft de trainer nog een schepje erbovenop gedaan met flinke, hele lage squads, nou ik merk het weer hoor _O- Ik ga donderdag en vrijdag na het werk weer sporten, nu even 2 daagjes rust :') Volgende week dinsdag m'n intake van m'n 3 maanden lifestyle coaching, zin in! *\o/*

Hier moet overigens het maandelijkse feestje weer beginnen, pfff krijg dan altijd zo'n vreetbuien, iemand tips?! :+

Snippergroen, wat mega irritant van je lijf :')
Gaucho, omg een online borrel pakket klinkt lekker hahah!
Esther, goed bezig! Ik kan echt geen push ups :')