Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 122 van de 500 [ 12490 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

We wandelen door naar deel 2

 
Profiel   

Ik hou van zonneschijn, hier is er nog geen zon te zien, sowieso weinig zicht


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:04 



 
Profiel   

Klopt Pien, mijn man is de winters zat (en de Noren :?) . Hij is pas bij z'n moeder is Zuid-Spanje geweest en ziet het wel zitten om daar te wonen.
Zolang we nog moeten werken (als je al werk vindt daar) zie ik het niet zitten.
Alles boven de 25 graden vind ik te warm.
Dus we zitten met een dillema.

Jammer dat het weer zo grijs is Moonsparkle, toch een mooie foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:12 



 
Profiel   

Ijsbaan klinkt niet leuk.

Hier mistig.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nieuw wandelpad:

[ img ]

En even mijn schoenen voor komend weekend uitgetest. Wandelweekend gaat door *\o/* Maar voor 20 km, 27 km en 20 km even goed kijken welke schoenen mijn enkel op het moment het best ondersteunen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:28 



 
Profiel   

Hier ook mist, en echt dikke mist. Slim gaucho om even uit te proberen welke schoenen nu het meest prettig zitten. Flinke afstanden ook!

Ik ga voor zaterdag even een leuke wandeling uitzoeken. Zou een weekend weg gaan met een vriendin maar hebben we verplaatst. Hadden sauna gereserveerd en willen graag ut eten en tja...dat kan nog niet. Dus nu maar lekker aan de wandelen. Dan pak ik vrijdag en zondag een rondje in de omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:59 



 
Profiel   

Wat een geweldige afstanden gaucho! Welke wandelingen zijn het, deel van de Dutch Mountain Trail? In dat geval ook nog flink wat hoogtemeters. Dat sowieso in de omgeving van Vaals. Mij lukt dat niet, zulke afstanden in een paar dagen zijn te vermoeiend voor mij.

Balen voor je Faringo, maar dan maar iets leuks om naar uit te kijken

Moonsparkle mooie mistfoto. Gisteren hier geen zon gezien, vandaag probeert ie door de mist te komen {:}

Noordje, ik zou ook Noorwegen prefereren. Spanje is leuk om eens heen te gaan maar Noorwegen lijkt me machtig om te wonen.

Pien wat leuk dat je man ook meegeniet van dit topic

Ik hoop begin volgende maand naar Zwitserland te kunnen. Sneeuwschoenwandelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:10 



 
Profiel   

Oh, jaloers op het sneeuwschoen wandelen <3

Precieze routes weet ik niet, we wandelrn 2 dagen vanaf de camping in Slenaken, 1 dag vanaf een ander vertrekpunt. Ik verwacht inderdaad wel wat hoogtemeters. Normaliter voor mij geen probleem, maar nu met de enkel ff goed in de gaten houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:40 



 
Profiel   

Gaaf Bootsiebob, sneeuwschoenwandelen. Die blijft toch er hoog op m'n lijstje staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:42 



 
Profiel   

Ik hoop dat het met je enkel goed meevalt gaucho. Omgeving Slenaken is ontzettend mooi, ik kom daar graag.

Ik durf nog niet té hard te hopen dat Zwitserland doorgaat, maar ik heb er erg veel zin in. Ik wil zo graag in de sneeuw gaan lopen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:55 



 
Profiel   

Jullie dilemma vind ik heel erg begrijpelijk Noordje. IN Spanje heb je ook gebieden waar het toch echt winter kan zijn en minder super heet in de zomer. Anders is misschien Frankrijk een goed alternatief. Maar voor nu lekker genieten van je mooie land Noordje, want mooier zul je het echt niet vinden want Noorwegen is een echt geheimzinnig land met allerlei trollen, kabouters en elven. <3

Gaucho wat een afstanden. Daar moet ik niet meer aan denken.
Ik vind alle mistige foto's hierboven geplaatst erg geheimzinnig en prachtig. Het heeft foto technisch wel wat. Hier is het prachtig {:} en vandaag verder met snoeien. HOpelijk krijg ik die tuk heg, pfffff, vandaag af. We zullen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:02 



 
Profiel   

Mooie foto's met die mist, hier was het ook helemaal dicht getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:43 



 
Profiel   

Toch wel mooie foto's met die mist.
Dat zijn beste afstanden Gaucho. Verstandig om te kijken welke schoenen het beste zijn.

Vanochtend eerst bij zitten beppen met een vriendin, daarna met Nala aan de wandel gegaan hier vlakbij.
Ik had haar los en op een gegeven moment het duurde best lang eer ze weer terug was en ze zat onder elandenhaar >;), dus wat ze nu had uitgespookt?
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:09 



 
Profiel   

Wel heel mooi Noordje.

Hier leek het wel lente! Heerlijk relaxed rondje gefietst van 26 km. Ben zo blij met mijn fiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:32 



 
Profiel   

Oh zulk mooi licht Noordje <3

Nala heeft met de elanden gespeeld :')

Wat fijn dat de fiets zo goed bevalt Pien. Tussen de middag scheen hier ook lekker de zon even

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:11 



 
Profiel   

Mooi Noordje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:25 



 
Profiel   

Mooie foto's en wandelingen.
Ik ben benieuwd wat Nala heeft uitgespookt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:03 



 
Profiel   

Zitten daar elanden? Die zijn toch gaaf?

Ik heb weer in het donker gewandeld. Tja, het is 's avonds gewoon niet licht hier. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 08:21 



 
Profiel   

Mooi noordje. Nala heeft een avontuurtje beleeft onderweg.

Ik heb deze week nog geen kilometer gewandeld, ben wel 2x in de sportschool geweest. Voor wandelen lijk ik zo doordeweeks gewoon even geen motivatie te hebben, maar als het straks droog is schop ik mezelf in m'n lunchpauze toch even naar buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:04 



 
Profiel   

Germie je had nog mooie duikfoto's gemaakt die toen nog niet vrijgegeven mochten worden, mag dat nu wel inmiddels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:14 



 
Profiel   

Ik heb telefonisch overleg net even wandelend gedaan, het is geen inspirerend weer maar toch lekker om even buiten te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:42 



 
Profiel   

Leuk Gaucho!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:50 



 
Profiel   

Slim Gaucho.

Ik heb echt de balen van het grijze weer, merk dat dit mijn humeur echt niet ten goede komt.
Tussen de middag ga ik ff een half uurtje toch maar naar buiten, beter frisse lucht dan alleen maar binnen zitten, maar het motiveerd niet.

Pien, Noordje, sturen jullie ff van beide kanten wat zon hier naar toe? Zie fijne plaatjes voorbij komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:41 



 
Profiel   

Nou MarliesV, geen zon hier vandaag.
Ik had vandaag bedacht lekker in de buurt van Brumunddal te gaan wandelen. Vreselijk glad op de weg en op de terugweg ging het nog regenen ook _-:(
Wel een fijne wandeling gemaakt.
Maar met wat oponthoud [ img ]
En toen lekker op pad.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:51 



 
Profiel   

Mooi hoor Noordje.

Hier ook weer grijs en grauw. Vond dat er een koude wind stond.
9 km gewandeld in her Mastbos/rond de Gakderse meren. Wel een lekker rondje, maar geen foto's, want alles is toch grijs :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:58 



 
Profiel   

Weer heel mooi,Noordje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 18:00 



 
Profiel   

O jee NOordje, begrijp ik goed dat je met je auto een beetje van de weg bent afgegleden? Mooie foto's.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 18:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 122 van de 500 [ 12490 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen