Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 277 van de 281 [ 7009 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

 

Gefeliciteerd!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 12:16 



 
Profiel   

Voorzichtig gefeliciteerd..wat mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 19:32 



 
Profiel   

Voorzichtig gefeliciteerd

Hier zit een kindje er helaas niet meer in de laatste poging ook mislukt
Misschien gebeurt er nog een wonder maar anders zijn we even goed gelukkig saampjes

Voor de andere dames succes blijf voor jullie duimen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:38 



 
Profiel   

Veel sterkte beenjesshar :( Wat rot dat het niet gelukt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:09 



 
Profiel   

beenjesshar schreef
Voorzichtig gefeliciteerd

Hier zit een kindje er helaas niet meer in de laatste poging ook mislukt
Misschien gebeurt er nog een wonder maar anders zijn we even goed gelukkig saampjes

Voor de andere dames succes blijf voor jullie duimen


Heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:44 



 
Profiel   

beenjesshar schreef
Voorzichtig gefeliciteerd

Hier zit een kindje er helaas niet meer in de laatste poging ook mislukt
Misschien gebeurt er nog een wonder maar anders zijn we even goed gelukkig saampjes

Voor de andere dames succes blijf voor jullie duimen


Ach nee wat oliebol zeg. Sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:44 



 
Profiel   

SillyB --> Gefeliciteerd!

Beenjesshar --> Heel veel sterkte en kracht gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 23:00 



 

Veel sterkte :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 23:33 



 
Profiel   

Pff.. we hebben net het informerende / start gesprek gehad met het UMC Utrecht.
Mede door COVID zijn de wachttijden dus blijkbaar enorm opgelopen: 4-6 mnd voor de verwijzing naar Maastricht (heb deze al eerder aangevraagd dus hopelijk is dit korter), dan moeten ze 6-9mnd de DNA-test ontwikkelen, daarna 12-15mnd op de wachtlijst en vanuit daar duurt het 3-4 maanden tot de daadwerkelijke terugplaatsing.

Wist dat het een traject ging komen, maar dat er zó veel vertraging in zat had ik niet verwacht -O- Betekent dat we minimaal al snel 2 tot 2,5 jaar verder zijn voordat de éérste zwangerschap kan starten, waarbij nog maar de vraag is of de innesteling lukt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:25 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Pff.. we hebben net het informerende / start gesprek gehad met het UMC Utrecht.
Mede door COVID zijn de wachttijden dus blijkbaar enorm opgelopen: 4-6 mnd voor de verwijzing naar Maastricht (heb deze al eerder aangevraagd dus hopelijk is dit korter), dan moeten ze 6-9mnd de DNA-test ontwikkelen, daarna 12-15mnd op de wachtlijst en vanuit daar duurt het 3-4 maanden tot de daadwerkelijke terugplaatsing.

Wist dat het een traject ging komen, maar dat er zó veel vertraging in zat had ik niet verwacht -O- Betekent dat we minimaal al snel 2 tot 2,5 jaar verder zijn voordat de éérste zwangerschap kan starten, waarbij nog maar de vraag is of de innesteling lukt..


Wat lang.. verschrikkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:41 



 
Profiel   

Zo dat is extreem!
Is dit voor IVF?
Misschien kijken of je zorgverzekering zou kunnen bemiddelen met dit ziekenhuis, of een ander (academisch) ziekenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:45 



 
Profiel   

Lieffiefi schreef
Zo dat is extreem!
Is dit voor IVF?
Misschien kijken of je zorgverzekering zou kunnen bemiddelen met dit ziekenhuis, of een ander (academisch) ziekenhuis.


ICSI, in verband met een genetische aandoening. Vandaar ook dat genonderzoek wat 6-9 maanden duurt om uit te zoeken. Is blijkbaar heel individueel en moet voor iedereen weer opnieuw worden opgezet.
En zorgverzekering kan er weinig aan doen denk ik, dit zijn echt wachttijden tot er plaats is, niet zozeer eisen vanuit de verzekering zoals ik het begrijp

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:51 



 
Profiel   

Genonderzoek duurt inderdaad erg lang. Wij moesten dit voor miskramen maar dat was onderzoek wat er 'al ligt', snap dat dat bij ICSI erg lang kan duren.
Maar wat vervelend zeg, ik snap dat dit echt even een k*t gevoel is...
Ik heb verder geen tips helaas... hoop dat je toch iets sneller aan de beurt kan zijn, een klein wondertje.
Niets is zo frustrerends als je zelf ergens helemaal klaar voor bent en je op de rem moet door wachtlijsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:56 



 
Profiel   

Ja wilde ook gewoon even ranten zegmaar. En misschien mensen die meelezen meegeven dat het nu verrekte lang kan duren dus als je de komende jaren ergens kinderen wil, het misschien goed is om het traject nu al op te starten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:58 



 
Profiel   

Ja inderdaad. Je hart luchten mag altijd hier he!
Deed ik nooit maar had me misschien wel geholpen.

Ik heb me niet beseft dat deze wachtlijsten zo opliepen. Ergens snap ik het wel maar het is zo vervelend.
Met iui mochten wij direct starten. (Al kregen we wel wat voorrang omdat we al 4 jaar bezig waren, is een lang verhaal) maar nogmaals, als je voor je gevoel klaar bent voor dit traject en je wordt geremd... zo herkenbaar en zo poedersuiker.
Dikke kroel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:00 



 
Profiel   

Thanks! Ja ei kwijt kunnen is wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:32 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Thanks! Ja ei kwijt kunnen is wel fijn.


Letterlijk ook.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 07:20 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
IMANDRA schreef
Thanks! Ja ei kwijt kunnen is wel fijn.


Letterlijk ook.. :')


_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:22 



 
Profiel   

Zes tot negen maanden voor de DNA-test? Hebben ze al eerder PGD gedaan voor jullie aandoening? Dan heb je daar nog “geluk”, bij ons was dat 13 of 14 maanden.. Maar wel vreselijk dat Utrecht nu al zo’n wachttijd heeft…

Als je de arts heb gehad die ik denk dat je hebt gehad mag je heel blij zijn, die is echt ontzettend lief en begaan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:26 



 
Profiel   

Choiix schreef
Zes tot negen maanden voor de DNA-test? Hebben ze al eerder PGD gedaan voor jullie aandoening? Dan heb je daar nog “geluk”, bij ons was dat 13 of 14 maanden.. Maar wel vreselijk dat Utrecht nu al zo’n wachttijd heeft…

Als je de arts heb gehad die ik denk dat je hebt gehad mag je heel blij zijn, die is echt ontzettend lief en begaan!!


Klopt, PGD is al eerder gedaan waardoor het sneller kon. Als ik het straks heb gedaan en een van mijn zusjes zou er ook voor kiezen, kan het voor hun nog sneller.

Kreeg alleen het idee dat het niet alleen Utrecht was die vertraging had overigens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:30 



 
Profiel   

Wat een wachttijd zeg pff heel veel sterkte
Ga in ieder geval duimen voor jullie allen hoor en hoop op veel kleine wondertjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 20:32 



 
Profiel   

Na meer dan een jaar vrijwillige pauze en even bijkomen van alles, is zaterdag 5 februari een mooie 4 daagse cryo teruggeplaatst.

Bij elke terugplaatsing heb ik altijd om de dag getest, zodat ik zeker wist dat er geen Ovitrelle meer in mijn lichaam zat.

Is er iemand die ik even een PB mag sturen? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 08:57 



 
Profiel   

Tuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 09:32 



 
Profiel   

Choiix schreef
Tuurlijk!


Gestuurd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 09:53 



 
Profiel   

Hi Allemaal,

Vanaf juni ben ik niet meer in dit topic geweest doordat de iui behandelingen steeds niet vanzelf gingen. De laatste poging mochten we zelfs overslaan.

Inmiddels zitten we in het Ivf traject. Gisteren heb ik de punctie gehad en 8 goede eicellen hebben ze geoogst. Ik vond de pijn wel meevallen alleen ben ik de rest van de dag heel moe en duizelig geweest en heb ik een paar keer overgegeven. Hopelijk gaat dat vandaag wat beter.
Dinsdag hebben we als alles goed is de terugplaatsing.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 06:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 277 van de 281 [ 7009 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen