Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

The Ordinary

 
Profiel   

Ik heb nu Biodermal | Zonnelotion voor de zongevoelige huid SPF50
En die is echt heel fijn!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 07:31 



 
Profiel   

Needje schreef
Ik heb nu Biodermal | Zonnelotion voor de zongevoelige huid SPF50
En die is echt heel fijn!

Thanks voor de tip!

Ik ga deze eerst wel op maken, anders is het 15,- weggooien, beetje zonde haha. Hopelijk went het nog of zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 07:48 



 
Profiel   

Ik gebruik de Paula's choice defense SPF. Die geeft geen witte gloed, en heeft een egaliserend effect. In de zomer draag ik sowieso geen foundation oid. Dan is alleen de SPF genoeg om er toch verzorgd uit te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:35 



 
Profiel   

Ik schop dit topic weer eventjes omhoog als het mag :)

Ik gebruik nu meerdere producten van TO, en ben vooral heel enthousiast over de Squalane Oil. Voor mijn droge huid echt een uitkomst! Verder ben ik ook erg onder de indruk van de Argirline — aanvankelijk dacht ik niks te merken, totdat ik ermee stopte en duidelijk verslechtering zag van fijne lijntjes in mijn gezicht. Nu weer begonnen en ik merk gelijk resultaat, echt super!

Ik ben ook sinds kort begonnen met de retinol van TO. Ik begin met 2-3 dagen in de week, ben benieuwd. Zijn jullie ook nog zo lekker bezig met huidverzorging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 08:51 



 
Profiel   

Wat fijn dat je fijne producten hebt gevonden!

Ja ik ben ook nog lekker bezig! TO icm de BHA exfoliant van Paulas Choice. Mijn huid wordt echt steeds egaler en mijn acné-littekens worden ook steeds minder duidelijk. Zoooo blij mee! Had ik alleen 15 jaar eerder mee moeten beginnen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 08:56 



 
Profiel   

Ik twijfel of ik ook pc erbij ga proberen. Vroeger wel gebruikt maar icm andere producten en toen niet genoeg resultaat voor de prijs. Ik gebruik nu To maar ook veel inkey list. Vooral hun moisturizers werken erg prettig en hun retinol en vitamine c vind ik fijner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 09:36 



 
Profiel   

hoe vinden jullie de retinol van de inkey list? Ik wil graag beginnen en vond de formule van TO echt niet fijn. Zoek nu meer een creme substantie. Heb last van hormonale acne + droge huid en dat is echt lastig combineren.

Mijn routine is nu:
TO - hyaluronic acid
PC - BHA exfoliant
cetaphil creme

Wat er nog aankomt om toe te voegen/veranderen aan mijn routine is:
- La roche posay cicaplast baume 5 (voor de droge plekken savonds in te smeren)
- La roche posay effeclair duo SPF30 (als dagcreme)

Nu zou ik voor 2x pw een retinol daaraan willen gaan toevoegen. Ik zat te denken aan de:
- Geek & gorgeous retinal 5
- inkey list retinol
- olay retinol 24
- neutrogena wrinkle repair

iemand ervaringen met deze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 10:26 



 
Profiel   

Aight schreef
hoe vinden jullie de retinol van de inkey list? Ik wil graag beginnen en vond de formule van TO echt niet fijn. Zoek nu meer een creme substantie. Heb last van hormonale acne + droge huid en dat is echt lastig combineren.

Mijn routine is nu:
TO - hyaluronic acid
PC - BHA exfoliant
cetaphil creme

Wat er nog aankomt om toe te voegen/veranderen aan mijn routine is:
- La roche posay cicaplast baume 5 (voor de droge plekken savonds in te smeren)
- La roche posay effeclair duo SPF30 (als dagcreme)

Nu zou ik voor 2x pw een retinol daaraan willen gaan toevoegen. Ik zat te denken aan de:
- Geek & gorgeous retinal 5
- inkey list retinol
- olay retinol 24
- neutrogena wrinkle repair

iemand ervaringen met deze?


Zelf geen ervaring mee, maar ik heb gehoord dat de olay retinol creme heel erg fijn is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 10:34 



 
Profiel   

Uk vond die van the inkey list dus heel fijn, zoals ik al schreef. Fijne crème, wel heel voorzichtig beginnen. Ik begon met klein beetje na moisturizer s avonds. En pas later ervoor. Maar trok fijn in, tube was prettig alleen opletten dat je jiet teveel eruit knijpt.
Van to geprobeerd maar die vond ik niet fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 10:38 



 
Profiel   

En de retinol in emulsie van TO? Die heb ik hier liggen, maar nog niet aangebroken. Die schijnt minder vet te zijn dan die in squalane.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 11:26 



 
Profiel   

ik vind zelf het retinol serum van paula's choise echt het fijnste.
Het verder alle andere ongeveer wel gebruikt of getest, maar blijf bij die terug komen.
Wel glibberig bij opbrengen, maar trekt echt heel snel in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 11:46 



 
Profiel   

Ik blijf nog steeds zweren bij Gladskin. TO deed (doet) echt niks voor mij. Dus ik gebruik nu Gladskin met af en toe TO als aanvulling, maar ook dagenlang alleen Gladskin, cleanser en dagcreme met SPF. En dat werkt echt goed moet ik zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 08:57 



 
Profiel   

Ik kom eens binnenvallen! Ik heb mij kort geleden ingelezen over TO en dat was nogal wat. := Ik vond het best ingewikkeld maar uiteindelijk 6 producten gekocht. Ik heb zelf last van acne door mondmasker en door de producten die ik voor TO gebruikte kon ik mijn gezicht aardig rustig houden met hier en daar een uitbraak soms. Inmiddels gebruik ik nu sinds afgelopen zaterdag TO en ik heb echt een enorme uitbraak. ;( Ik hoop dat het even wennen is voor mijn huid maar ergens ben ik ook wel bang dat het weer niet lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 16:31 



 
Profiel   

Wat heb je allemaal en ben je meteen alles tegelijk gaan gebruiken?
Sommige producten kunnen namelijk niet tegelijk, en anderen moet je huid aan wennen... als je bv meerdere exfoliaten hebt, kan dat heel rottig elkaar versterken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:51 



 
Profiel   

Ik heb een lijst gevonden met wat allemaal samen mag en wat niet gecombineerd kan worden inderdaad. :j Ik heb uiteindelijk gekozen voor:

- Niacinamide + zink
- Buffet
- Marine Hyaluronic
- EUK 134 (die had ik al)
- Retinol 0.1%
- Salycilic Acid (serum)
- AHA 30% + BHA 2% Peeling

Ik heb 1 x de peeling gebruikt en 1 x retinol (met wat dagen er tussen) en verder is dit mijn routine nu:

Ochtend:
- Cleanser van een ander merk
- Niacinamide
- Buffet
- Hydrateren van een ander merk

Avond:
- Cleanser
- Salycilic Acid serum
- Niacinamide
- hydrateren

Volgens mij kan dit allemaal samen en is het ook de goede volgorde. Ik las net wel dat je van een peeling een uitbraak kan krijgen omdat het je huid opschoont en dat zou uiteindelijk vanzelf weer moeten verdwijnen, ik wacht gewoon even af denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:59 



 
Profiel   

Klopt inderdaad, vaak knapt het daarna wel op.
Maar als "beginner" is peeling en ook elke avond een salycilic Acid serum best heftig.
Of gebruikte je deze producten eerder al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 21:37 



 
Profiel   

Nee niet deze producten maar mijn huid is wel ‘gewend’ aan andere zuur-behandelingen vanuit de schoonheidssalon. Kan ik de acid beter weglaten voor elke avond of de peeling misschien helemaal even niet doen nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 21:58 



 
Profiel   

Is het anders een idee om te kijken naar het masker wat je gebruikt, als je huid daarvoor rustig was? Ik kan zelf echt alleen de medische maskers gebruiken en ik moet ze vaak wisselen, anders is het gegarandeerd raak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:31 



 
Profiel   

Giolli schreef
Nee niet deze producten maar mijn huid is wel ‘gewend’ aan andere zuur-behandelingen vanuit de schoonheidssalon. Kan ik de acid beter weglaten voor elke avond of de peeling misschien helemaal even niet doen nog?


Ik zou die er inderdaad even uit laten.
En inderdaad naar je masker kijken. Alleen medische of satijn, en vaak wisselen (satijn vaak wassen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:31 



 
Profiel   

Wat bedoelen jullie met masker? De peeling? En medisch vs satijn? Ik ben in de war. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:48 



 
Profiel   

Mondkapje. ;)

Maar ben je alle producten gelijktijdig gaan gebruiken? Of heb je ze 1 voor 1 toegevoegd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:49 



 
Profiel   

Oeps, sorry. Dat had ik niet door. :=

Ik werk in de zorg dus ik ben verplicht om medische maskers te gebruiken en ze te wisselen na een aantal uur. Ik kom weinig in winkels maar daar gebruik ik ook medische maskers. Stoffen lijkt het alleen maar erger te worden.

Ik ben zo’n 3,5 jaar geleden ook gestopt met de pil dus dat loopt allemaal een beetje tegelijk, wellicht speelt dat ook mee. Volgens internet zou het om hormonale acne gaan als ik kijk waar het zit, zeker ook omdat het tijdens menstruatie en eisprong uitbreekt.

Ik las hier in dit topic een tip over DIM van AOW en dat heb ik ook besteld. Wie weet helpt dat.

Edit: ik ben in een keer gestart met alle producten, dat zou de break out kunnen verklaren natuurlijk. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:00 



 
Profiel   

Als ik een satijnen mondkapje gebruikte vorig jaar was het hier minder dan wanneer ik een medische of stoffen gebruikte. Alleen heefr dat geen nut voor jou haha. Satijnen kussensloop schijnt ook beter te zijn, maar moet eerlijk zeggen dat ik die nog niet geprobeerd heb.

Hormonaal is wel erg lastig. Ik weet niet in hoeverre je dat echt kan tegenhouden van buitenaf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:02 



 
Profiel   

Nee, heel lastig. Ik zie na 7 dagen TO gebruik wel verbetering. Foto’s via pb mocht iemand mee willen kijken. :j Niet alleen van acne maar ook gewoon mijn huid zelf. Ik ga gewoon zo door. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:44 



 
Profiel   

Heeft iemand tips voor mijn huid? Ik zie hier veel adviezen en hele lange lijsten aan huidverzorgingsroutine. Ik zoek toch wat simpelers.

Gebruik nu la roche posay effaclair reinigingsgel, tonic en af en toe peeling, als dag en nachtcreme de duo+ creme.

Ik heb een gecombineerde huid, snel jeuk en uitslag, acne, acne littekens, grove porien en op neus en kin rosacea/couperose vermoed ik.

De effaclar producten werken super goed tegen de acne, dat is nu onder controle.
Wat ik nog zoek is een product voor meer hydratatie en iets tegen de grove porien en acne littekens en rosacea/couperose en roodheid.

Ik heb net een tester besteld van PC BHA 2%. Zou dat kunnen helpen, of raden jullie iets anders aan als aanvulling op de producten die ik gebruik?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 19:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen