Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 120 van de 149 [ 3709 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 149  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gastric bypass

 
Profiel   

Wendy wat fijn!!!
Ruitje…. Wow, gefeliciteerd met je nieuwe kindje. Alles goed gegaan? Wat is het geworden een meid of een knul? Stoer hoor.
Kimberley, zal duimen voor je.

Hier ups en downs, het flexibele stukje waar je de slang insteekt is gescheurd. Vieze zooi. Dus stond vanmorgen bij de huisarts. Wist niet waar ik anders terecht kon.
Maar moest Mediq bellen. Dus hopelijk morgen nieuwe in huis. Gewoon wat onderhoudsproblemen, hopelijk morgen opgelost. Morgen telefonisch gesprek met chirurg… hoop wat wijzer te worden.

Diesuus, je was sneller haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:22 



 
Profiel   

Tijdje stil weer hier, hoe is het met iedereen ?

Hier gaat het steeds beter en beter denk dat ik onderhand wel al voor een groot gedeelte mijn kiwi heb leren kennen. De eerste 21 kilo na de operatie zijn er af. 2 broek maten kleiner heerlijk *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 09:11 



 
Profiel   

Jeetje wat goed!!!
Wat bedoel je met mijn kiwi heb leren kennen??

Vrijdag weer gesprek naar aanleiding van de scan van 24 dec. Drain zit nog en die wil ik nog niet kwijt. Loopt ook nog steeds. Ook al is t niet veel. We gaan t zien.
Ben nu lekker weekje weg met honden en zoon. Vrijdag weer naar huis. Ook wel weer lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 14:34 



 
Profiel   

Ik lees ook vaak de kreet PO, wat betekent dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 16:43 



 
Profiel   

BETUWE schreef
Ik lees ook vaak de kreet PO, wat betekent dat


PO betekend postoperatief is een Engels benaming van na de operatie.

Pipo mijn gastric bypass of toewel een kiwi maag waar t ook wel mee vergeleken wordt noem ik kiwi en ik denk dat ik onderhander wel heb leren kennen hoe die in elkaar zit en wat voor mij goed werkt en wat juist niet.

Heerlijk zeg geniet er van !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 20:11 



 
Profiel   

Aha dank voor de uitleg.
Nou ik nog niet hoor. Nog steeds dat het eten niet goed valt. Gister dus eten besteld. Had trek in kippenvleugels en t smaakte ook goed. Helaas na 2 vleugeltjes en 3 aardappelschijfjes dus weer overgeven. Zo gaat het regelmatig. Eigenlijk alleen bij het avondeten. En maakt niet uit bij wat. Ook niet teveel gegeten of zo. Heel stom. Maar daar kan ik mee leven, dat vind ik niet zo erg. Later nog een klein bakje salade opgegeten en die bleef wel zitten. Dus toch nog gezond bezig geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 06:44 



 
Profiel   

Hier gaat het (op de vastloper van gisteravond na) ook erg goed! 22 november mijn Mini gastric bypass gehad, en nu alweer 20 kilo kwijt! Erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 07:30 



 
Profiel   

heerlijk dames, dat de kiloos wegsmelten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 09:37 



 
Profiel   

Ik ben gisteren naar mijn 2 jaarse po. Dr, diëtiste en psycholoog waren tevreden. Van een verpleegkundige die een vetimpedantie af nam te horen gekregen dat ik een mooi figuur had. Dat ik hard gewerkt heb. Psycholoog zei dat ik er scherp uit zag. (18,4% vetpercentage).
Diëtiste zei dat mij gewoontes wel goed zaten. Moet wel blijven opletten ben en blijf een emo-eter. Maar psycholoog was niet ongerust dat ik nu wel manieren heb om ermee om te gaan. Blijkbaar is de gevaarlijkste periode 2 a 3 jaar po
Dr zei dat ik een succes verhaal ben.

Al bij al wel blij met de feedback.
Blij dat ik mijn bypass heb laten doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 12:12 



 
Profiel   

knap hoor, ik ga niet helemaal slank worden, weeg nu 74 kilo. Ik kan gewoon ook best veel eten en krijg het niet voor elkaar om van alle slechte dingen af te blijven, ben wel als de dood om aan te komen en ben sinds oktober begonnen met hardlopen, 2 a 3 x in de week, wel echt onvoorstelbaar om te zien wat mijn lijf nu kan , dit had ik nooit durven dromen. Ik hoop nog een paar kilo kwijt te kunnen raken.

In het najaar zou ik graag mijn tieten laten verkleinen/liften. Mijn buik kan ik prima mee leren leven, maar die treurige tieten maken echt dat ik bloot eruit zie als een bejaarde vind ik.

in juni zit ik op 2 jaar na operatie en ik ben er ook echt superblij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 12:29 



 
Profiel   

Hihi fokfanaat, wat zeg je dat elegant. :D
Als het je kan helpen, lekker doen.

Danaderese, wat een prachtig compliment!!! Kan je mooi in je zak steken. Gaaf hoor!

Ik heb net de chirurg gesproken even kopiëren van fb..
Net de chirurg aan de lijn gehad.
Hij wil graag dat de maag, lever en darm arts weer een scopie gaat doen. Anders was t wel al over geweest. Dus klemmetje verplaatsen of 1 bijzetten. Waarop ik antwoordde : waarom niet opereren en gelijk die breuk herstellen ( met matje) en die fistel verwijderen. Was z’n antwoord: dat wil ik pas als die ontsteking helemaal weg is. Dan lopen we geen risico dat als t geraakt wordt, de rest geïnfecteerd wordt.
Dus ja logisch. Over 4-6 weken belt ie weer, aangezien ik nog steeds ondanks de rommel, positief ben over het spoelen nu. Gaat van drain naar fistel en dan naar buiten. Dus dat is mooi.

Was gelukkig de chirurg waar ik super mee door 1 deur kan. Gaat me niet voorliegen,( denk ik, )dus op naar later.
Ben zelf ook positief sinds een poosje. Maar zou graag willen dat ik alles nu eens achter de rug had. Vandaar mijn ongeduld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 16:03 



 
Profiel   

god Pipo wat ene pech heb je toch allemaal! hopen dat je er straks echt van kan genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 16:09 



 
Profiel   

T gaat nu sinds kort eindelijk de goede kant op en veeel minder pijn. Ben al zo blij met deze vooruitgang. Tuurlijk heb ik soms een kleine inzinking. Maar als ik zoals vanmorgen op de weegschaal sta en die 80,9 aangeeft na 3 koffie en 2 melk, ben ik hartstikke blij. Dus alsnog eigenlijk geen spijt van de maagverkleining. Op naar de 75 en herstel denk ik dan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 11:20 



 
Profiel   

Wow wat een verhalen en reacties allemaal zeg! Ik heb 2 weken geleden akkoord gekregen voor een operatie. Ik wordt geopereerd via vitalys rijnstate. Ik ben erg benieuwd hoelang ik nu “weer” moet wachten totdat ik daar informatie over krijg.

Iemand ervaring in deze corona tijd hoelang het duurt voordat je een operatie kan krijgen (via rijnstate). Ben erg benieuwd.

Groetjes,
Esmee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:06 



 
Profiel   

ruitje schreef
Fijn Wendy! Ik ben net bevallen en kwam daar 7 kilo zwaarder uit dan mijn start, dus nu weer even alles van NOK strak inzetten om niet weer terug te vallen. Meer dames hier die erna zwanger zijn geworden?


Ik ben in april 2018 geopereerd. 50 kilo afgevallen, waarna ook de afgelopen 3,5 jaar er 5 weer bij, zoals werd voorspeld.
Nu 22 weken zwanger en tijdens die 23 weken ook weer 5 erbij.
Niks om me druk over te maken, zeggen ze, maar ik vond dat wel lastig hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:11 



 
Profiel   

mijn ervaring is dat mijn operatie ook door corona is verzet, maar dat het allemaal toch best snel ging daarna, iets van 6 weken later geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:55 



 
Profiel   

@fokfanaat ook via vitalys Rijnstate?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:30 



 
Profiel   

Nee nok Velp en Rijnstate

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:35 



 
Profiel   

Ik heb even een pech gevalletje hier... Mijn galblaas houdt ermee op. Na 2 nachten gal koliek kom ik nu op de spoedlijst om hem te verwijderen... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 18:08 



 
Profiel   

Och balen joh!!! Hopen dat ze hem snel kunnen verwijderen!

Hier gaat het lekker. Morgen is het precies 11 weken na de operatie en ben op dit moment 25 kilo afgevallen! Erg blij mee!! Op naar de volgende 25!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 18:15 



 
Profiel   

Zimbabwe wat vervelend. Sterkte en hopelijk snel weer op de been.

Wendy super!!!

Ik ben zo blij, ben nu eindelijk onder de 80 kg. Eindelijk uit die 8 serie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 05:21 



 
Profiel   

Goedemorgen,

Ik kom even binnen vallen, lees het topic al een tijdje mee en al jaren overweeg ik om naar de huisarts te stappen omdat het mij op deze manier niet gaat lukken.
Op dit moment ben ik zwanger, dus het staat op de planning om het te gaan doen na de zwangerschap. Ik weet niet of ik wel direct na de zwangerschap terecht kan of dat daar eerst een x aantal maanden overheen moet gaan, online heb ik daar nog niets over gevonden.

Ik was in de veronderstelling dat dit soort ingrepen gewoon in ziekenhuizen gedaan konden worden maar volgens mij zit ik daar mis mee. Als ik hier op de website kijk van het dichtstbijzijnde ziekenhuis kan ik er in ieder geval helemaal niets over vinden. Verschilt het per ziekenhuis of bieden ziekenhuizen het sowieso niet aan? Weten jullie klinieken/ziekenhuizen in omgeving Zwolle die dit uitvoeren en wat is de ervaring er mee? Of misschien dat er ergens een overzicht is met waar je terecht kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 10:55 



 
Profiel   

Mjetterd schreef
Goedemorgen,

Ik kom even binnen vallen, lees het topic al een tijdje mee en al jaren overweeg ik om naar de huisarts te stappen omdat het mij op deze manier niet gaat lukken.
Op dit moment ben ik zwanger, dus het staat op de planning om het te gaan doen na de zwangerschap. Ik weet niet of ik wel direct na de zwangerschap terecht kan of dat daar eerst een x aantal maanden overheen moet gaan, online heb ik daar nog niets over gevonden.

Ik was in de veronderstelling dat dit soort ingrepen gewoon in ziekenhuizen gedaan konden worden maar volgens mij zit ik daar mis mee. Als ik hier op de website kijk van het dichtstbijzijnde ziekenhuis kan ik er in ieder geval helemaal niets over vinden. Verschilt het per ziekenhuis of bieden ziekenhuizen het sowieso niet aan? Weten jullie klinieken/ziekenhuizen in omgeving Zwolle die dit uitvoeren en wat is de ervaring er mee? Of misschien dat er ergens een overzicht is met waar je terecht kan?


Je kan eens een kijkje nemen bij de Nederlands obesitas kliniek. Zijn 10 vestingen door heel nederland misschien zit er een bij jou in de buurt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 11:18 



 
Profiel   

biggirl schreef
Mjetterd schreef
Goedemorgen,

Ik kom even binnen vallen, lees het topic al een tijdje mee en al jaren overweeg ik om naar de huisarts te stappen omdat het mij op deze manier niet gaat lukken.
Op dit moment ben ik zwanger, dus het staat op de planning om het te gaan doen na de zwangerschap. Ik weet niet of ik wel direct na de zwangerschap terecht kan of dat daar eerst een x aantal maanden overheen moet gaan, online heb ik daar nog niets over gevonden.

Ik was in de veronderstelling dat dit soort ingrepen gewoon in ziekenhuizen gedaan konden worden maar volgens mij zit ik daar mis mee. Als ik hier op de website kijk van het dichtstbijzijnde ziekenhuis kan ik er in ieder geval helemaal niets over vinden. Verschilt het per ziekenhuis of bieden ziekenhuizen het sowieso niet aan? Weten jullie klinieken/ziekenhuizen in omgeving Zwolle die dit uitvoeren en wat is de ervaring er mee? Of misschien dat er ergens een overzicht is met waar je terecht kan?


Je kan eens een kijkje nemen bij de Nederlands obesitas kliniek. Zijn 10 vestingen door heel nederland misschien zit er een bij jou in de buurt ?



Dat was inderdaad de dichtstbijzijnde die ik tot nu toe gevonden had, 50 minuten rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 11:22 



 
Profiel   

Niet elk ziekenhuis heeft het in hun pakket inderdaad. NOK zit in Hoogeveen en Utrecht.
WeightWorks, waar ik geholpen ben en ontzettend tevreden over ben zit in Amersfoort. Hun werken samen met het Overgewicht centrum.
In de regio verder zit wat ik zo weet 123 niets.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 12:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 120 van de 149 [ 3709 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 149  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen