Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 320 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Hey!

Ik had een poosje terug ook bericht gedaan hier.
Naar aanleiding van alles contact opgenomen met mijn huisarts en diabetes verpleegkundige.

We zijn er achtergekomen dat ik een stofje in de darmen niet of slecht aanmaak.
Hierdoor stond alles in verband, m’n suikerwaarden, mijn gewicht, mijn insuline behoefte enz.

Nu hormoon medicatie en ik ga echt goed! Ben nu bijna 12 kg kwijt.. Mijn striae verdwijnen, behalve die op de bovenkant van mijn buik..
De huisarts gaf aan dat deze wellicht recent is ontstaan en daardoor langer de tijd heeft om te moeten helen..

Maar zo ontzettend blij dat er dus iets is uitgekomen! En dus behandeling gestart is en dit de uitkomst is.. Qua alles voel ik me nu zoveel beter.. Hele opluchting!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:55 



 
Profiel   

Fakewell schreef
Hey!

Ik had een poosje terug ook bericht gedaan hier.
Naar aanleiding van alles contact opgenomen met mijn huisarts en diabetes verpleegkundige.

We zijn er achtergekomen dat ik een stofje in de darmen niet of slecht aanmaak.
Hierdoor stond alles in verband, m’n suikerwaarden, mijn gewicht, mijn insuline behoefte enz.

Nu hormoon medicatie en ik ga echt goed! Ben nu bijna 12 kg kwijt.. Mijn striae verdwijnen, behalve die op de bovenkant van mijn buik..
De huisarts gaf aan dat deze wellicht recent is ontstaan en daardoor langer de tijd heeft om te moeten helen..

Maar zo ontzettend blij dat er dus iets is uitgekomen! En dus behandeling gestart is en dit de uitkomst is.. Qua alles voel ik me nu zoveel beter.. Hele opluchting!

Wat ontzettend fijn om te lezen! Goed dat je naar de dokter bent gegaan en nog beter dat jullie een manier hebben gevonden om het "probleem" aan te pakken *\o/* mooi resultaat al!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 20:37 



 
Profiel   

Wat goed fakewell!

Hier beetje lastige dag gehad. Op werk liep het echt rot, toen nog allemaal rot klussen van andere oplossen vanwege corona ziekte bij de paarden in de regen en ik had echt zin in een lekkere vette hap, maar heb het bij gewoon normaal eten gehouden en een extra snack a jack genomen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:04 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Wat goed fakewell!

Hier beetje lastige dag gehad. Op werk liep het echt rot, toen nog allemaal rot klussen van andere oplossen vanwege corona ziekte bij de paarden in de regen en ik had echt zin in een lekkere vette hap, maar heb het bij gewoon normaal eten gehouden en een extra snack a jack genomen :P


Goed dat je toch normaal hebt gegeten! Het is ook zo’n gewoonte merk ik hoor.
Hier vanavond weer boulderen. Gisteren ging m’n Sally challenge minder, 10 seconden minder dan eergisteren :') . Maar ik viel echt op de grond bij de down, dus m’n armen waren echt op :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 11:04 



 
Profiel   

Fakewell, wat fijn dat de oorzaak is gevonden en mooi resultaat al!
Esther :') Ik vind het sowieso al knap van je, hoeveel seconden ook hahaha!
Hier even 3 dagen slecht, maar heb mij vandaag herpakt en sta weer in het gareel, als ik nu niet doorpak ben ik straks weer terug bij af. Vanavond weer lekker rondje sporten, begin er echt plezier in te krijgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 11:28 



 
Profiel   

Wij zijn momenteel op vakantie op Fuerteventura. Eten veel, maar sporten ook veel. Ben benieuwd hoe het er na de vakantie uitziet qua schade :')

Ik wacht in ieder geval wel een paar daagjes voordat ik op de weegschaal ga staan als ik terug ben :P

[ img ]
Tijdens een rondje hardlopen.

[ img ]
Tourtje met de mountainbike!

[ img ]
[ img ]
En tijdens een ritje met de racefiets :D

Blije meid hier *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:08 



 
Profiel   

Pff esther wat knap!

Tarzan nou super knap toch dat je je weer herpakt!

Musli wat prachtig zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:22 



 
Profiel   

Wauw musli, jaloers! :D Geniet ervan!
Dankje Dustin, normaal had ik alweer opgegeven maar wil deze keer eens niet falen dus we gaan doooooooor, vergt wel wat van mij maar ik ga even streng zijn voor mijzelf ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:26 



 
Profiel   

Nou Tarzan dat heb ik ook hoor. Steeds al halve pogingen maar er niet 100% achter staan en nu heb ik het idee dat ik er echt klaar mee ben. Morgen weeg dag dus ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:30 



 
Profiel   

Goede instelling dus Dustin! Hier inderdaad ook eens het gevoel dat ik het kan en het deze keer hoe dan ook gaat lukken *\%/*
Zal vast ook komen omdat ik op het moment gewoon enorm goed in m'n vel zit. Dat is lang geleden dat ik mij zo voelde!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:32 



 
Profiel   

Hoe is het om daar te wielrennen MuSli? :D Lijkt me lekker hobbelig zo zonder vering! haha. Ik vind het hier in Nederland over klinkers al niet heel prettig _O- Lekker hoor op vakantie! En wat goed dat jullie de balans houden zo! Fietsen verbrandt ook lekker veel :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:18 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Wij zijn momenteel op vakantie op Fuerteventura. Eten veel, maar sporten ook veel. Ben benieuwd hoe het er na de vakantie uitziet qua schade :')

Ik wacht in ieder geval wel een paar daagjes voordat ik op de weegschaal ga staan als ik terug ben :P

[ [url=m/IS77RL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens een rondje hardlopen.

[ [url=m/Qefxby.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tourtje met de mountainbike!

[ [url=m/tlzV9v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JTte8O.jpg]Afbeelding[/url] ]
En tijdens een ritje met de racefiets :D

Blije meid hier *\o/*



Heeeel vet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:29 



 
Profiel   

Toch wat minder "vet" als je zoveel beweegt! :)) heel gaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:34 



 
Profiel   

Roosch schreef
Toch wat minder "vet" als je zoveel beweegt! :)) heel gaaf.

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 17:35 



 
Profiel   

Snippergroen schreef
Hoe is het om daar te wielrennen MuSli? :D Lijkt me lekker hobbelig zo zonder vering! haha. Ik vind het hier in Nederland over klinkers al niet heel prettig _O- Lekker hoor op vakantie! En wat goed dat jullie de balans houden zo! Fietsen verbrandt ook lekker veel :):)

De wegen op het eiland zijn over het algemeen heel erg goed. Dus daarover valt niks te klagen. Ik ken genoeg wegen in België die in slechtere staat zijn zegmaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:55 



 
Profiel   

MuSLi, wat lekker! Geniet ervan daar!

En voor de rest is te lezen dat de sportscholen en dergelijke weer open zijn _O- ik mag dat nog niet 'zomaar' gaan doen omdat ik dan volgens de fysio mezelf te vernieling in (laat) helpen. Maaarrrr ik mag wel onder begeleiding gaan beginnen bij een sportmedisch centrum binnenkort *\o/*

Maar sorry meiden, ik moest zo hard lachen om alle spierpijnverhalen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:41 



 
Profiel   

Hoe gaat het met je Roosch?

Hier net op de weegschaal en deze week 1,2 kilo er af :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 07:35 



 
Profiel   

Thanks for asking! <3

Persoonlijk : ik probeer mezelf rustig bij elkaar te rapen. Het is en was allemaal heel veel op korte termijn en dat hakt erin. Missie "lief zijn voor mezelf": veel slapen, straks een uitgebreide beautybehandeling en misschien een dezer weken nog wel een kapper en een massage boeken.

Afvaltechnisch: don't wanna talk about it :D :D But I'll be back. Zo snel zijn jullie niet van me af.

Wat gaan jullie allemaal lekker en goed. Ga zo door dames!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:50 



 
Profiel   

Goed voor jezelf zorgen is ooo belangrijk Roosch!

Gisteren weer geboulderd en Sally gedaan. Ik heb spierpijn in m’n buik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:21 



 
Profiel   

Butterfly schreef
Maar sorry meiden, ik moest zo hard lachen om alle spierpijnverhalen :))

Leedvermaak is de beste vermaak _O-

Wauw goed bezig Dustin!
Goedzo Roos, even aan jezelf denken, dat is nu belangrijker dan de strijd tegen de kilo's :*
Esther, goed bezig hoor, en niet te veel lachen dus :')

Ik ga ook kapot van de spierpijn op het moment, vandaag 'rust'dag (wel gewerkt en met hooibalen gesleept) en morgen weer sporten **\O/** Ik word nog fanatiek _O- Deze week wat extra gewerkt en komende week op 1 dag na ook elke dag werken dus kan bijna een bed opbouwen in de sportschool :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:33 



 
Profiel   

Hoe was jullie weekend?

Ik heb spierpijn :')
Zaterdag geklust en verhuisd (niet mijn huisje helaas) en gisteren wezen schaatsen.
Eten iets minder gezond, maar wel veel bewogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:12 



 
Profiel   

Ik sluit me aan bij het eten iets minder gezond, maar wel veel bewogen :') In 3 dagen 66 kilometer / meer dan 80.000 stappen.

Vanaf vandaag ook eten maar weer normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:21 



 
Profiel   

Weekend was wel fijn! Epxres helemaal niks gepland met vrienden of iets.
Heel veel tijd in m'n bed door gebracht en verder alleen paard gereden en gesport. Prima zo een weekendje een keer in de zoveel tijd. Helemaal bijgekomen :D

Vandaag weer goed begonnen. De weegschaal gaf een halve kilo minder aan, altijd blij mee. Om 7 uur was ik al in de sportschool voor een cardiotraning en nu na een gezond ontbijtje thuis aan het werk.


Es_ther, spierpijn van het klussen of het schaatsen? Wel leuke dingen om te doen!


Gaucho, Wat ver! Doe het je niet na. Met zo veel stappen/kilometers valt dat mindere eten vast weg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:25 



 
Profiel   

Haha beide! Ook veel trappen lopen, en schaatsen dus m’n benen doen zeer :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:51 



 
Profiel   

Hier weer thuis van vakantie. Deze week doe ik lekker nog eventjes zonder weegschaal. Volgende week kijken we wel weer verder :P
Vakantie was top. Veel gegeten en superveel bewogen. Gemiddeld dagelijks 20.000 stappen.
Echt bizar, zoveel stappen op vakantie 8)7 Iets met een klein mannetje met energie voor 10.

Morgen lekker naar de sportschool *\%/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 320 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen