Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 92 [ 2293 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 92  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ritualsverslaafden deel 2!

 
Profiel   

Vorige maand kon je merken dat er veel Rituals voor kerst en Sinterklaas werd aangeschaft en nu is het naar mijn idee ook even rustig.

Kan ook zijn door de sale dat mensen gewoon bij Rituals zelf kopen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:43 



 
Profiel   

Wat leuk, een Rituals topic! Ik was fan van Dao, Jing relax komt daar wel in de buurt maar de Jing sleep vind ik verschrikkelijk. Verder vind ik de geuren prima, maar de verpakkingen echt vreselijk. Douchefoams die gaan lekken, het goedkope plastic van de toilettas die ik ooit had (en maar snel naar de kringloop heb gedaan), ik vind het jammer dat ze daar niet wat meer aandacht aan besteden. Mehr vind ik ook goed te doen net als Sakura, de zwaardere geuren heb ik niet zoveel mee. Maar leuk om dit topic te volgen :) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:53 



 
Profiel   

Vandaag komt het giftpakket L van de Serendipity binnen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:25 



 
Profiel   

Is er iemand fan van de parfum van de Chado?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:56 



 
Profiel   

Zertab schreef
Vandaag komt het giftpakket L van de Serendipity binnen *\o/*

Heerlijk!
carina schreef
Is er iemand fan van de parfum van de Chado?

Ik heb wel een bodymist van chado maar het is niet mijn geur.


Ik ben vanmiddag even langs Rituals geweest. Wilde de serendipity bodycream nog per sé hebben en die was online al een tijdje niet verkrijgbaar, had in de winkel ook één van de laatsten. Kreeg er een spateltje bij, erg aardige verkoopster. Ze hadden een tafel met sale producten maar niks anders dan online dus dat heb ik laten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:08 



 
Profiel   

Ja, ik vind de Chado wel lekker!
Maar ik heb nog een fles foam en daar ben ik zuinig op, want volgens mij niet meer te krijgen :))

Is ie fijn, die bodycreme van Serendipity?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:15 



 
Profiel   

carina schreef
Is er iemand fan van de parfum van de Chado?


Ja, van de parfum wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:31 



 
Profiel   

Oscar schreef
Ja, ik vind de Chado wel lekker!
Maar ik heb nog een fles foam en daar ben ik zuinig op, want volgens mij niet meer te krijgen :))

Is ie fijn, die bodycreme van Serendipity?


Ik heb er nog een tig aantal, oepsie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:00 



 
Profiel   

Chadö is niet zo geliefd, hij zit dan wel niet meer in het assortiment maar prijs hangt rond de 10 euro nu, dus niet schrikbarend veel geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:36 



 
Profiel   

Weten jullie ook tot wanneer zo'n collectie als Serendipity er nog is? Anders moet ik die parfum beginnen in te slaan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:37 



 
Profiel   

Oscar schreef
Is ie fijn, die bodycreme van Serendipity?

Hij is heerlijk!

Serendipity is er tot eind februari/begin maart. Ik heb nu 3 foams, een shower oil (daar ben ik niet weg van), de parfum en een pot bodycream. Het is naast de karma mijn favoriete lijn maar ik wil ook niet heel veel kopen omdat ik andere lijnen ook lekker vind, maar ben ook altijd bang dat ik later spijt krijg als het op is :') ik twijfel dus nog even over of ik er nog iets bij ga kopen.

Wat dat betreft hebben ze echt wel goede verkoop trucjes, 2 LE's per jaar die me naar de winkel lokken en waar ik dan veel te veel van wil hebben. En bij 40 euro een cadeautje zodat je blijft kopen tot je op 40 zit als je maar voor 1 dingetje kwam :$

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:39 



 
Profiel   

Serendipity is echt m'n favoriet, straks heel veel inslaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:34 



 
Profiel   

Het zal mij niks verbazen als serendipity voorlopig nog blijft , er komt waarschijnlijk geen nieuwe zomer Limited edition dus ik zie niet in waarom ze er mee zouden stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:48 



 
Profiel   

Ik vind de Chado wel heel chill!

Serieus, weer geen zomer limited? :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 20:39 



 
Profiel   

Heeft er iemand een idee hoe vaak het cadeautje bij een bestelling wijzigt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 17:12 



 
Profiel   

Elke maand als het goed is. En in december is er geen gwp.

Ik hoop omdat er wel een zomer LE komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:09 



 
Profiel   

Mijn kat heeft inmiddels ook kennis gemaakt met Rituals al was het niet de bedoeling.
Ik wilde nog een klein beetje handcreme uit de tube krijgen. Kat ligt op de bank en er ploept zo een kloddertje op lijf en staart.
Kon kat daarna wel schoonmaken dus daar was ze minder blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 13:55 



 
Profiel   

Ik heb het *heel* lang volgehouden, niets in de winter sale kopen.
Tot vandaag. Was ff in het centrum van Nijmegen, zie ik ineens een Rituals winkel. Op een andere plek dan waar ‘ie zat, dus. Ik had geen idee dat het verhuist was. (Zelfde straat, schuin ertegenover.)

Tja, dan moet je even naar binnen heh. En laten ze nou net nog een setje van die ayurveda en mehr mini mists hebben liggen met 50% korting. Die wilde ik nog steeds hebben, is geloof ik een GWP geweest, maar aangezien ik al een tijd niets meer gekocht had, dus ook geen GWP. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:45 



 
Profiel   

Dallista schreef
Ik heb het *heel* lang volgehouden, niets in de winter sale kopen.
Tot vandaag. Was ff in het centrum van Nijmegen, zie ik ineens een Rituals winkel. Op een andere plek dan waar ‘ie zat, dus. Ik had geen idee dat het verhuist was. (Zelfde straat, schuin ertegenover.)

Tja, dan moet je even naar binnen heh. En laten ze nou net nog een setje van die ayurveda en mehr mini mists hebben liggen met 50% korting. Die wilde ik nog steeds hebben, is geloof ik een GWP geweest, maar aangezien ik al een tijd niets meer gekocht had, dus ook geen GWP. ;-)


Huh Rituals Nijmegen verhuisd? Sinds wanneer? Last time I checked zat hij nog op dezelfde plek als de afgelopen jaren

Edit; ohja lol, klopt wel ongeveer met de laatste keer dat ik in de stad ben geweest

https://indebuurt.nl/nijmegen/nieuws/ni ... at~158492/

Ze zeggen meer assortiment, was dat ook echt zo? Of meer ruimer opgezet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:53 



 
Profiel   

DideH schreef
Huh Rituals Nijmegen verhuisd? Sinds wanneer? Last time I checked zat hij nog op dezelfde plek als de afgelopen jaren

Edit; ohja lol, klopt wel ongeveer met de laatste keer dat ik in de stad ben geweest

https://indebuurt.nl/nijmegen/nieuws/ni ... at~158492/

Ze zeggen meer assortiment, was dat ook echt zo? Of meer ruimer opgezet?

Wow, was dat al in november bekend? Nou, zo vaak kom ik dus in het centrum van Nijmegen. Niet dus! :+

Het is inderdaad wel groter, loopt verder door naar achteren. Assortiment durf ik geen hele gewaagde uitspraken over te doen, ben er alleen even doorheen geraced. Zag wel ergens een tafel met iets van wat je beetje naar eigen inzicht kon personaliseren, Potten voor kaarsen of zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:53 



 
Profiel   

Dallista schreef
DideH schreef
Huh Rituals Nijmegen verhuisd? Sinds wanneer? Last time I checked zat hij nog op dezelfde plek als de afgelopen jaren

Edit; ohja lol, klopt wel ongeveer met de laatste keer dat ik in de stad ben geweest

https://indebuurt.nl/nijmegen/nieuws/ni ... at~158492/

Ze zeggen meer assortiment, was dat ook echt zo? Of meer ruimer opgezet?

Wow, was dat al in november bekend? Nou, zo vaak kom ik dus in het centrum van Nijmegen. Niet dus! :+

Het is inderdaad wel groter, loopt verder door naar achteren. Assortiment durf ik geen hele gewaagde uitspraken over te doen, ben er alleen even doorheen geraced. Zag wel ergens een tafel met iets van wat je beetje naar eigen inzicht kon personaliseren, Potten voor kaarsen of zo?


Binnenkort ook maar eens kijken. Niet heel gek natuurlijk dat we niet meer in de stad zijn geweest, alles zat dicht sinds december tot vorige week :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:03 



 
Profiel   

Grappig, in Zwolle is de Rituals ook verhuisd naar schuin aan de overkant van waar hij altijd zat. Het is dat je Nijmegen erbij zei anders had ik gedacht dat het over Zwolle ging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:04 



 
Profiel   

Mooie ruimte hebben ze gekregen, veel fijner en ruimer opgezet. Ik wil er volgende week naartoe. Kan dan gelijk naar de collectie Engelstalige boeken gaan kijken die in een winkel is uitgebreid. Wordt een shop momentje voor mij :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:40 



 
Profiel   

Ik heb mijn extra voorraad even uitgezocht := genoeg foam en handcrème voor de komende 10 jaar

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:25 



 
Profiel   

Ik heb bij de postcodeloterij een Rituals-bon gewonnen. Kunnen jullie mij adviseren wat een lekkere lijn is als je van zoet en zwaar houdt? (Vergelijkbaar met bv. Angel van Mugler of Obsession van Calvin Klein)
Ik ben helemaal niet bekend met de geuren van Rituals.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 92 [ 2293 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 92  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen