Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 295 van de 335 [ 8362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 335  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Mloez schreef
Vraagje; ik kom de laatste tijd op Instagram steeds meer piercers tegen die je oor echt 'designen' om het maar zo te zeggen. Ze kijken naar de vorm etc van je oor en gaan het dan op de mooist mogelijke manier verfraaien met de piercings die er het mooiste bij passen. Dus niet zoals het nu vaak gaat, dat je naar een shop gaat, zegt ik wil die en die piercing, die krijgt gezet en klaar.
Nu heb ik er in NL nog geen gevonden. Iemand van jullie toevallig bekend met een piercer hier in NL die ook volgens deze methode werkt?


Velvet Ink & Body Art in Tilburg. Ontzettend fijne vrouw en prachtige sieraden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 22:35 



 
Profiel   

xbelieveitx schreef
Begin van het jaar mijn 2de gaatje opnieuw laten piercen. Nu wil ik deze graag vervangen voor een ringetje omdat ik dit zelf fijner vind. Maar nu is de vraag; hoe ga ik dit er uit krijgen nu de piercingshops zijn gesloten? Ik heb een intern geschroefd sieraad.[ [url=m/fBwDqX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die kan je toch gewoon zelf losschroeven? Of als dat niet gaat even een kennis vragen? Als het titanium is kan je er veilig een tangetje op zetten, dat beschadigd je sierraad niet. Rubber/latex handschoenen aantrekken maakt dat je meer grip hebt. Het is even handigheid ontwikkelen maar ik had meer moeite met een ringetje erin krijgen en die dicht klippen dan met het losschroeven de eerste keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:00 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Mloez schreef
Vraagje; ik kom de laatste tijd op Instagram steeds meer piercers tegen die je oor echt 'designen' om het maar zo te zeggen. Ze kijken naar de vorm etc van je oor en gaan het dan op de mooist mogelijke manier verfraaien met de piercings die er het mooiste bij passen. Dus niet zoals het nu vaak gaat, dat je naar een shop gaat, zegt ik wil die en die piercing, die krijgt gezet en klaar.
Nu heb ik er in NL nog geen gevonden. Iemand van jullie toevallig bekend met een piercer hier in NL die ook volgens deze methode werkt?


Velvet Ink & Body Art in Tilburg. Ontzettend fijne vrouw en prachtige sieraden.


Bedankt Iris!

Piercings zelf steken zou ik echt niet kunnen :') ik heb al allerhande piercings gehad en zit onder de tattoos maar ben stiekem een gigantisch watje :j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 23:09 



 
Profiel   

Mijn 3e gaatjes zijn door mijn ex gepierced, had hij ook nog niet eerder gedaan, maar een gat in een zachte oorlel prikken leek ons niet zo ingewikkeld. :') Hij had wel een echte piercingnaald.
Kraakbeen en andere lichaamsdelen dan je oorlel zou ik wel aan een professioneler iemand overlaten.

Al moet ik toegeven dat mijn beide helixen geschoten zijn, toen was dat nog normaal en deden al mijn vriendinnen dat bij de eerste de beste shady juwelierswinkel _O- toen hadden we nog niet gehoord van bloemkooloren en hadden we vooral niet zoveel geld. Overigens bij niemand die ik ken misgegaan.
Bij mij is alleen de buitenste rand van mijn oor waar de onderkant van de ringetjes al jaren tegen aanzit wat zachter/ingedeukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 23:26 



 
Profiel   

Potver, er zit toch een ontsteking aan de buitenkant. Helemaal rond, maar op 1 plek zit een bultje. Het is ook wat gevoelig. Ik zie geen zooi, maar er komt wel wat witte troep uit. Kan ik hier zelf iets mee? Ik maak nog steeds schoon met alcohol. Ik denk dat het er al wel een maand zit,maar nu pas heb ik er goed naar gekeken. :=
De shop zit dicht natuurlijk maar ik heb ze wel gemaild.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 23:45 



 
Profiel   

Ik heb ook een bultje bij mijn forward helix. De ene gaat prima, andere dus een flinke bult. Zie verder geen viezigheid, ook niet gevoelig, snap het ook niet. Spoelen met zout is zo rot, met me tepel ging ik gewoon zitten met een kopje op me tiet, soort kolf idee :') maar dat lukt met die forward niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 23:52 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Gek is dat. Mijn helix, en nu met conch en forward helixen zijn echt vanaf zetten af aan nooit boos geweest. Hopelijk blijft dat zo :')


Had dit nooit moeten zeggen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 23:53 



 
Profiel   

Ik heb er toch even aangezeten en er kwam een heleboel troep uit := Daarna goed gewassen met speciale zeep. Ik bedacht me dat ik straks bij de apotheek zalf op haal voor mijn andere neusgat. Daar zit een wondje wat steeds terugkomt en het is met een lichte ab. Ik vraag direct even of ik dit mag gebruiken voor mijn piercing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 13:33 



 
Profiel   

Blij dat ik dit heb gedaan. Het is nu al bijna weer rustig. Komt nog iets zooi uit, maar gisteren was het rood blauw :') En nu is dat rode vrijwel weg. Nog heel iets, maar het trekt al bijna weg. De verdikking is ook helemaal weg. Scheelt dus wel dat ik antibiotica zalf heb, die heeft gisteravond echt heel veel troep eruit getrokken lijkt wel.
Ik vind het een heerlijk proces in ieder geval :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 11:43 



 
Profiel   

Ik ben heel erg aan het overwegen om beiden mijn tepelpiercings uit te doen. Heb ze nu 3 jaar en nogsteeds zijn ze gevoelig, vooral rechts. Ook kan ik ze elke dag wel schoonmaken. Ze zijn ook aardig scheef gaan groeien en rechts gaat steeds meet naar voren. Vind het zo jammer :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:45 



 
Profiel   

Zonde zeg.

Mijn neuspiercing is nog steeds onrustig. Smeer nu een week antibioticazalf maar het is og heel gevoelig. Maar dat zal misschien ook wel even blijven. Ik maakte me zorgen, want er zat een hele rand van mijn huid wat uitstak := Maar dat is gelukkig weer helemaal weggetrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:43 



 
Profiel   

Earth schreef
Zonde zeg.

Mijn neuspiercing is nog steeds onrustig. Smeer nu een week antibioticazalf maar het is og heel gevoelig. Maar dat zal misschien ook wel even blijven. Ik maakte me zorgen, want er zat een hele rand van mijn huid wat uitstak := Maar dat is gelukkig weer helemaal weggetrokken.

Je zou Emoe olie kunnen overwegen. Daar hoor ik veel betere verhalen over dan bijv. teetrea (en dat werkte voor mij al als een raket).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 07:33 



 
Profiel   

Net een helix laten zetten, zo, wat een ellende met zo'n lang staafje %)
Net hing er 1 haar verkeerd die eraan trok ^)

M'n tattoo daarentegen is na 2 uur branden compleet rustig. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:01 



 
Profiel   

Tattoos zijn zoveel minder ellende dan piercings :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 20:15 



 
Profiel   

Ja, ik merk het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 21:12 



 
Profiel   

Ik ga woensdag weer onder de (tattoo)naald, heb er wle zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 21:18 



 
Profiel   

Ik heb in maart nog een dagsessie staan, maar piercen ben ik wel klaar mee, ellende :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 23:50 



 
Profiel   

Als eigenaar van 9 oorpiercings en 2 op... een andere plek :)) kan ik beamen dat elke piercing een hell is om te laten genezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 00:10 



 
Profiel   

M'n daith gedroeg zich best redelijk, mijn wenkbrauw was helemaal een eitje, maar deze helix was een geïrriteerde avond en een slapeloze nacht so far en ik moet nog 2x helix, 1x wenkbrauw en 1x forward helix _O-
Tattoo is even wachten tot de kleuren weer mogelijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 07:52 



 
Profiel   

Euridicey schreef
en 2 op... een andere plek :))

Daar ben ik echt te chickens!t voor haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 07:53 



 
Profiel   

Nou 1 plek was de meest easy piercing die ik ooit heb gehad. De VCH was echt een eitje! Voelde als een scheerwondje en zo was de genezing ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 09:40 



 
Profiel   

Urielle schreef
Euridicey schreef
en 2 op... een andere plek :))

Daar ben ik echt te chickens!t voor haha


Hahah! ik wilde het al jaaaaaaren! en de enige reden waarom ik het niet eerder had gedaan, was de pijn van het zetten. Toen ik wat mensen sprak die het wel hadden gedaan werd ik overtuigd..
Echt als je het wil is het zo waard. Die paar momenten pijn is niks vergeleken met hoe blij en zelfverzekerd je van die dingen wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:02 



 
Profiel   

Eerst mijn oren maar even afmaken, veiliger

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:21 



 
Profiel   

Ik mag eigenlijk niet klagen over de genezing van mijn low helix. Met 7 weken check up gehad (eigenlijk met 6 gepland, maar i.v.m. afspraak om half 8 en shop die 5 uur? dicht moest schoot dat niet op) en piercer was heel tevreden over de genezing. Aan de achterkant nog een klein rood plekje, dus moest vooral doorgaan met 2x per dag zoutoplossing en steriele gaasjes. Moet zeggen dat ik het ondertussen niet meer trouw altijd doe, meestal wel, maar als ik op de bank inslaapgevallen ben 's avond dan rol ik toch echt na het tandenpoetsen door naar bed i.p.v. piercing nog schoonmaken :o.

Piercing is eind oktober gezet.

Stiekem al een nieuw sieraad gezien dat ik er heel graag in zou hebben, maar holy wat een prijzen :oo. Dus daar nog maar even over nadenken. Wellicht dat ik die wel aanschaf en laat wisselen, en mn huidige amethist dan laat gebruiken bij het zetten van mn dubbele helix. Eigenlijk ook de tip gekregen toen geen zilver te dragen, want dat zou niet goed zijn? Maar als ik mn beide gaatjes moet vervangen door piercings wordt dat ook wel een prijskaartje waar je u tegen zegt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:53 



 
Profiel   

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de smiley piercing? Heel stom misschien, maar ik ben bang dat het invloed gaat hebben op bepaalde klanken ofzo :+ :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 22:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 295 van de 335 [ 8362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 335  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen