Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 166 van de 180 [ 4488 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 180  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Haar/haarverf deel 6

 
Profiel   

Ik zit nu met het masker in, het voelt al lekker zacht maar ben heel benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 14:48 



 
Profiel   

Ik was m’n rode/koperen henna zat. Dat zat er wel een beetje aan te komen natuurlijk met mijn wispelturigheid. Las overal horror verhalen over dat je het er nooit meer uit krijgt, niet kunt bleken, uit moet laten groeien etc. Dus ik heb het natuurlijk zelf gebleekt en gekleurd want ik ben eigenwijs :') dat pakte dit keer gelukkig goed uit!

Ging van dit
[ img ]

Naar dit in 1 bleek sessie (20 vol) en 1 kleur ronde (heb de aanzet donkerder blond gekleurd, meer richting mijn natuurlijke kleur) en de rest met zilver shampoo. M’n hoofdhuid is nog een beetje gevlekt bij de baby haartjes door de kleuring.

[ img ]


Ben voor nu erg tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 13:00 



 
Profiel   

Oh wat goed joh! Dat is echt wel netjes gelukt inderdaad!

Ik heb het toevallig vorige week voor de tweede keer geverfd met henna, heb echt al zoveel complimentjes gekregen, echt heel leuk! <3 Heel blij mee!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 13:17 



 
Profiel   

Dankje! Ben blij dat het gelukt is.
Het staat je prachtig zeg <3 wat heb jij mooi haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 13:43 



 
Profiel   

Ben wel benieuwd wat je natuurlijke kleur is captain. Het lijkt alsof je altijd rood harig ben geweest. Het oogt heel mooi en natuurlijk bij je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 23:58 



 

Heeft er iemand verschillende merken color remover gebruikt die een merk aan kan raden? Ik heb ooit die van kruidvat huismerk gebruikt, maar die vond ik niet zo. Ook nog een andere, helaas weet ik niet meer wel merk dat was :') Ik weet dat het erna waarschijnlijk wat oranje wordt, maar dat is ook mijn uiteindelijke doel dus dat is niet erg :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:35 



 
Profiel   

Ik weet niet waarom maar ik ben dit topic uit het oog verloren -O-
Vannacht heb ik weer met een hennachampignon geslapen, dit keer een mengsel van 3 delen auburn en 1 deel koper van Henne color.

En het was hard nodig ook :')
[ img ]

Een paar jaar terug was mijn haar veel feller rood door de higlights die er nog onder zaten. Toen was het zo en daar was ik al heel blij mee:
[ img ]

Inmiddels zijn de highlights eruit gegroeid en is mijn haar helemaal gezond en happy. :)
Dit was afgelopen week:
[ img ]

Captain, ik blijf fan van jouw haar <3

Frummels, dat ziet er goed uit. Alsof het door de kapper is gedaan.

Olaplex heb ik enkel gebruikt om mijn haar enigszins te redden terwijl ik de highlights eruit liet groeien. Het was dat of alles er rigoureus af maar dan zou het boven mijn schouders komen en dat wilde ik absoluut niet.
Ik heb nr. 1 en 2 bij de kapper laten doen en ik heb het daarna onderhouden met nr. 3, dat ging heel goed. Maar de andere producten heb ik nooit gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 11:53 



 
Profiel   

@jolien, prachtig haar heb je!
Zijn dat natuurlijke krullen? :oo

En ik ga morgen weer naar de kapper! Na 4 maanden. Twijfel echt enorm.. korter of alleen laagjes en lang houden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:24 



 

Jolien jou haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:51 



 
Profiel   

Ohhh ik vind jouw haar toch zo prachtig Jolien! En een geweldige kleur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 03:07 



 
Profiel   

Wow! Prachtig! Ik zou ook wel zulke krullen willen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:09 



 
Profiel   

Ik ben bezig met een proces om mijn haar weer eens flink te verneuken but worth it :+ <3

Stap 1 van 3

[ img ]

Dit word stap 3

[ img ]

En ik kom van

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:49 



 
Profiel   

Hier ook mijn haar weer verneukt :+
Soort van voor:
[ img ]

En na in de keiharde stormwind vandaag _O-
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Het zit weer heerlijk wild zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 13:02 



 
Profiel   

Ziet er bij allebei tof uit toch?

Ik zat te twijfelen over lichter en warmer, immers heb ik rood pigment in mijn haar dus wellicht moet ik er maar een keer aan toegeven. Zag ik hele toffe voorbeelden van cinnamon gold hair. Van donkerrood boven naar koper blond onder. Hartstikke leuk voor de foto maar in het echt niet haalbaar vertelde mijn goudeerlijke kapster. Dus toen maar verder gezocht en we gaan toch aan de slag met koper maar dan veel dieper en meer van kleur als ik eerder had.

Het is nu zo:
[ img ]

En toen was het dit, na mijn mislukte paars:
[ img ]
Plus bij de 2e keer bijwerken had mijn ex kapper het veel te donker gemaakt.

Dus, even een datum prikken en dan gaan we weer zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 14:03 



 
Profiel   

Ja het is echt geworden zoals ik het wilde en ik heb zelf ook maar een föhn met diffuser aangeschaft voor mijn wavy haar, want het helpt echt wel met volume. En het verven is met olaplex erin gedaan. De blauwe kleur is dezelfde als vorige keer en de grijs ook. Al heeft die laatste nu donkerder gepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 15:07 



 
Profiel   

@ xDenies, leuk! Al vind ik het blonde ook erg mooi bij je staan.

@ Jorex, ach valt mee toch! Wel stoer dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 18:36 



 
Profiel   

Ooh ik zie nu pas de lieve reacties, dankjulliewel!
Biks2, ja dat zijn mijn eigen krullen. :j Het heeft wel heel wat voeten in aarde maar ik volg nu de curlygirl methode en dat gaat goed.
Zo is de kleur na de laatste verfbeurt trouwens geworden, op de foto was het alleen nog niet helemaal droog:
[ img ]

Jorex, stoer hoor! Heb je het laten doen?

Lau, nu maak je me nieuwsgierig: hoe ziet dat proces eruit? :wow:

xDenies, ik ben heel benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat worden.
Wel fijn dat je kapster zo eerlijk is, dan sta je niet voor een onaangename verrassing.
Ik vind het donkere je wel heel mooi staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:46 



 
Profiel   

Ja dit heeft de kapper gedaan, ik zou dat zelf niet aan durven. Ik heb 3 uren gezeten. Ik ben zo blij dat ze alles ook CG proof heeft gedaan qua middeltjes. En verder heeft ze vooral veel onnodig gewicht verwijderd door het uit te dunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:48 



 
Profiel   

Jorex schreef
Ja dit heeft de kapper gedaan, ik zou dat zelf niet aan durven. Ik heb 3 uren gezeten. Ik ben zo blij dat ze alles ook CG proof heeft gedaan qua middeltjes. En verder heeft ze vooral veel onnodig gewicht verwijderd door het uit te dunnen.


Dat is wel fijn, dat er rekening is gehouden met CG.
En het kan best zijn dat je meer slag krijgt nu het is uitgedund.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:55 



 
Profiel   

@jolien:
Rustig aan ontkleuren! Ik heb vrij donker haar van mezelf en heb het al een keer af moeten scheren. Dus we gaan nu stapje voor stapje lichter. Heb woensdag de eerste ronde ontkleuren gehad door te highlighten. En in maart gaan we voor de balayage om hopelijk in april/mei de laatste ronde te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:18 



 
Profiel   

Dankjewel Jolien!
Ik wil eigenlijk zelf wat meer lichter in mijn gezicht. Daarom vond ik de voorbeelden zo tof.

[ img ]

Maar rood vervaagt nu eenmaal snel en dat moet je dan bijhouden maar trekt helaas dan ook in de onderste punten. Dus ik snap het advies wel, maar ik vind het jammer :P
Ik wil juist lichter en warmer.

Maar met wat verder zoeken is dit wel haalbaar, dus meer kleur dan op mijn eigen voorbeeld van toen.

[ img ]

Maar het zal uiteindelijk ook wel weer anders worden, we gaan het wel zien. Eerst maar een afspraak plannen. Ik heb al een hoop kleuren gehad maar vind het toch altijd wel spannend :P


Wat is CG-proof Jorex? Heb jij dik haar van jezelf? Ik heb een moeder met enorm dik, vol haar wat nu over haar schouders hangt. Ze is niet iemand die uren aan de gang gaat met haar haar, maar de kapper waar ze naar toe gaat is alleen maar van t uitdunnen en dat werkt echt niet positief :P

Jij hebt nog wel even een weg te gaan Lau! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:34 



 
Profiel   

Ik ben sinds een paar weken net als Jolien bezig met curly girl methode. Dus CG proof zijn producten die aan die richtlijnen voldoen. Ik heb van mezelf inderdaad veel haar en dat wordt zwaar en dan wil de krul makkelijker uitzakken. Ik heb het dus ditmaal niet zozeer korter laten knippen maar wat meer in lagen en dan de punten wat uitgedund zodat het minder zwaar hangt. Ik voel zelfs het verschil in gewicht nu, dit is veel luchtiger. Dit is ook 1 vd redenen waarom ik geen lang haar heb, het is te zwaar en de enige manier waarop ik het kan dragen zonder hoofdpijn is in een vlecht of los. En zelfs een strakke vlecht gaat al niet, dus dan heb ik het los. Ik ben nu met föhn ook hooguit een halfuur bezig met mijn haar. Er zit wel gel in nu. Te weinig want op sommige plekken is mijn haar gewoon zacht. Mijn haar slurpt alles op. Morgen maak ik de gel weer los.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 23:08 



 
Profiel   

Ik heb in augustus mijn haar koper geverfd. Was er helemaal uit, dus ik wilde terug naar mijn eigen kleur: lichtbruin/donkerblond.

[ img ]
Dat is het niet echt geworden _O- ben er wel blij mee. (Wel door de kapper gedaan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 18:32 



 
Profiel   

Staat je goed die kleur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 19:22 



 
Profiel   

Staat je idd heel goed.

Ik heb trouwens nog wel een tip, mijn haar is in de krul geknipt en ik gebruik CG geschikte producten. Nu gebruik ik Nature box volume shampoo, die roze. En mijn haar ontploft daar zowat van :') Dat doe ik samen met Yari green curls moisturising shampoo, en mijn haar is nu zo fijn. Die Yari is wel heeeel moist, dus ik doe het alleen in de onderkant van mn haar want anders blijft het bijna vettig, maar als je last hebt van droog haar is die echt heel fijn. En is dus ook CG proof.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 19:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 166 van de 180 [ 4488 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 180  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen