Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 194 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 

Die is flink opgeknapt zo Bellatrix! Snap dat je die hebt laten coveren..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:39 



 
Profiel   

Ja, ben er erg blij mee! En het Charmed logo wat in mijn nek staat heeft ze ook nog een keer gedaan, die was ook wat lichter geworden. (huidziekte)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:49 



 
Profiel   

Mooi geworden bellatrix!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:47 



 
Profiel   

mooi geworden bellatrix.

banjer heel mooi ik vraag me ook af waar je het komma’tje nog wil ga zetten.
Maar hij is wel prachtig.

Ik leef in een joggingbroek.
oohh men deze geeft wel veel napijn dat had ik niet verwacht , omdat het in verhouding tot mijn rug kleine stukjes zijn.
maar ja ze zitten wel van mijn kont tot mijn knie dus zitten is even een dingetje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:08 



 
Profiel   

Die cover up is echt mooi geworden!

Disney, I love it!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:08 



 
Profiel   

Ik loop met een bepaald idee rond al een hele tijd en dat heeft onder andere beetje deze stijl maar ook gewoon strakke lijnen dus zoek iemand die best of both worlds kan. O:) hebben jullie een idee. Liefst omgeving midden Nederland. Maar sta open voor alles [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:26 



 
Profiel   

Tof idee! Hou er wel rekening mee dat de tattoo op je vinger erg gaat vervagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 08:37 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Tof idee! Hou er wel rekening mee dat de tattoo op je vinger erg gaat vervagen.



Ja dit was een voorbeeld foto die het meeste in de buurt kwam van m’n idee over de lijnen. Wil andere plek en andere dingen erbij maar wel zelfde soort stijl zegmaar haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:49 



 
Profiel   

Bij inkt district zijn er diverse buitenlandse artiesten geweest die wel in die buurt kwamen.
Maar geen idee of die nog een keer komen.
Misschien kan je dat navragen.
https://instagram.com/soko.soon?utm_medium=copy_link
https://instagram.com/wickedlines.tatto ... =copy_link
https://instagram.com/tattooist_monday? ... =copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:58 



 
Profiel   

laetitia98 schreef
Ik loop met een bepaald idee rond al een hele tijd en dat heeft onder andere beetje deze stijl maar ook gewoon strakke lijnen dus zoek iemand die best of both worlds kan. O:) hebben jullie een idee. Liefst omgeving midden Nederland. Maar sta open voor alles [ [url=m/EG7JHm.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik moet gelijk aan Hossam denken bij deze stijl.
https://instagram.com/tattoo.hysteria.a ... =copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:41 



 
Profiel   

Mooie cover! Kun je zeker met trots laten zien :) .

Hier volgende week dan eindelijk de afspraak voor mijn eerste tattoo. Spannend en leuk :D .
Er mag helaas niemand mee, dat is jammer maar wel begrijpelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:53 



 
Profiel   

Nou mijn geduld wordt wel op de proef gesteld.. Weer een afspraak gecanceld. Was echt aan het aftellen, ik wil 'm zo graag laten zetten en nu gaat t weer niet door. Flink balen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:45 



 
Profiel   

laetitia98 schreef
Ik loop met een bepaald idee rond al een hele tijd en dat heeft onder andere beetje deze stijl maar ook gewoon strakke lijnen dus zoek iemand die best of both worlds kan. O:) hebben jullie een idee. Liefst omgeving midden Nederland. Maar sta open voor alles [ [url=m/EG7JHm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet gelijk aan Janne denken voor deze stijl! Zit alleen wel in Sittard/Heerlen
https://instagram.com/jane.kissa?utm_medium=copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:53 



 
Profiel   

Ik ben blij dat mijn afspraak pas 18 februari is....
Vanmiddag op mijn werk een positieve zelftest...
Dus nu ziek thuis...
Maar gelukkig nu ipv over 3 weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:11 



 
Profiel   

Die op de arm/hand is echt super gaaf! Maar waarom gaat dat vervagen op je vingers? Omdat je je handen wast/zon op valt ofzo?

Ik heb mijn second skin er zelf af kunnen peuteren, schouderblad ging easy, in mijn nek wat een uitdaging maar het is gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:14 



 
Profiel   

Mijne is nog steeds goed gekleurd hoor op m'n vinger... Het kan, omdat je huid meer te voordeuren heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:27 



 
Profiel   

Verduren denk ik? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:25 



 
Profiel   

Ahh gelukkig ivystoeter, Beterschap!
Ben ondertussen een week verder en word (vooral) savonds al gek van de jeuk %) Hoelang duurt dat :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:30 



 
Profiel   

Mijne is vandaag gezet!! De tattoo artist vond het zo sneu dat m'n afspraak ineens niet doorging dat ie vandaag na alle afspraken mijne om 18u nog gezet heeft. Was een kleintje dus dan kan het ook. Ben er superblij mee <3
Vond die enkel wel een rottig pijntje, ben heel blij dat ik geen 6 uur hoefde :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 00:33 



 

Ik heb ook echt hele lelijke tattoo's gezien op vingers. Nu hielp het niet mee dat ze sowieso al lelijk gezet waren (moet vooral niet teveel kosten bij die persoon) :') Maar ja dat kan echt heel erg vervagen. Dat verbaasde me best wel hoe snel dat ging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 08:53 



 
Profiel   

Vingers blijven over het algemeen niet super. Scheelt inderdaad of iemand veel met z’n handen werkt, en hoe ‘grof’ de tattoo is. Niet te gedetailleerd en klein blijft meestal het langste mooi. Maar ook dat is geen garantie…

Wat fijn @CastaMickey! Bij mij was het afgelopen week andersom… ik had 4(!) annuleringen van de week, waarvan 2 sleeves. Daar gaat m’n omzet voor januari… _-:(

Dus ik ga vanaf nu een aanbetaling vragen.
Doen jullie tattoo artiesten dit ook?

Ik dacht zelf aan 50 euro aanbetalen. Dit gaat dus van de totaalprijs af, en deze komt te vervallen als je niet komt opdagen of niet 24 uur van te voren verzet/afzegt.

Ik had van de week 2 platen waar meer dan 6 uur tekenwerk inzit, die ik nu zo in de prullenbak kan gooien…

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 22:11 



 
Profiel   

Ik zou het niet meer dan normaal vinden om iets van 10% aan te betalen van de totaal prijs eerlijk gezegd. Voor een kleine tattoo kan 50 best veel zijn maar voor zo'n sleeve waar tig uur in gaat zitten vind ik 50 weer erg weinig persoonlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 22:26 



 
Profiel   

Mn tattoo artist zit nu in een andere zaak, daar is geen aanbetaling. Bij de vorige wel, was 50 euro en werd ds uiteraard verrekend.

Wel echt balen als je zoveel tijd in iets stopt en mensen zeggen af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 22:28 



 
Profiel   

njiloj schreef
Vingers blijven over het algemeen niet super. Scheelt inderdaad of iemand veel met z’n handen werkt, en hoe ‘grof’ de tattoo is. Niet te gedetailleerd en klein blijft meestal het langste mooi. Maar ook dat is geen garantie…

Wat fijn @CastaMickey! Bij mij was het afgelopen week andersom… ik had 4(!) annuleringen van de week, waarvan 2 sleeves. Daar gaat m’n omzet voor januari… _-:(

Dus ik ga vanaf nu een aanbetaling vragen.
Doen jullie tattoo artiesten dit ook?

Ik dacht zelf aan 50 euro aanbetalen. Dit gaat dus van de totaalprijs af, en deze komt te vervallen als je niet komt opdagen of niet 24 uur van te voren verzet/afzegt.

Ik had van de week 2 platen waar meer dan 6 uur tekenwerk inzit, die ik nu zo in de prullenbak kan gooien…


Yep, alle tattoos waar ik tot dusver voor geweest ben hadden een vaste prijs van 50 euro als aanbetaling :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 22:33 



 
Profiel   

Ik heb een aanbetaling gedaan van 100€ dat is niks voor zo’n grote plaat.
Laatste sessie wordt het verrekend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 22:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 194 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen