Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welke fitness/activity tracker?

 
Profiel   

Mijn vriend had het ook over die ga er is naar kijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:56 



 
Profiel   

Hier ook een huawei. Inmiddels al een paar jaar om mijn pols en gaat eigenlijk nooit af :') Ik heb de band 4 pro. Gaat inmiddels dus al een paar jaar mee, genoeg opties voor trainingen, slaapmeter, hartslagmeter en gps. Ook functies als timer etc.

Nu na een paar jaar is de batterij eigenlijk nog steeds top. Doe zo een dag of 4-5 ermee voor ik hem even 1,5u aan de lader moet leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:02 



 
Profiel   

Ik denk niet dat de huawei band voor mij gaat werken gezien je met iPhone niet alle functies kunt gebruiken. Dat las ik in meerdere reviews. Ik ga misschien toch voor de xaomi band 6 om te kijken hoe het bevalt om een tracker te hebben. Of misschien de fitbit 4.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:31 



 
Profiel   

Ik heb zelf momenteel de Apple Watch 6, maar daarvoor heb ik heel lang een fitness horloge van Nokia gehad. Ik weet alleen de naam even niet meer. Zag er redelijk uit als een analoog horloge en je kon er o.a. je stappen mee tellen, calorieen bijhouden, work-outs timen en hartslag mee meten. Ik heb er destijds (2 jaar geleden) 120 euro nieuwprijs voor betaald. Maar misschien dat hij nu goedkoper is, of anders misschien tweedehands? Hij werkt overigens prima met iOS :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:38 



 
Profiel   

Ik heb een Fitbit charge 5. Vind hem super fijn. Houdt echt vanalles bij. Zelfs het zuurstof in je bloed, je stressniveau en hoe lang je slaapt. Ook houdt ie natuurlijk gewoon je stappen en het sporten bij. Ik ben er super blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:01 



 
Profiel   

Roosje01 schreef
Ik denk niet dat de huawei band voor mij gaat werken gezien je met iPhone niet alle functies kunt gebruiken. Dat las ik in meerdere reviews. Ik ga misschien toch voor de xaomi band 6 om te kijken hoe het bevalt om een tracker te hebben. Of misschien de fitbit 4.


Wat heb je zoal gelezen dan? Want ik heb echt totaal geen last van problemen in die combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:15 



 
Profiel   

Oh sorry je heb de 4 ik heb alleen de nieuwste huawei 6 bekeken. Ga de 4 nog is bekijken want het design van huawei vind ik wel mooi.

Apple watch is helaas echt veel te duur zelf de oudere 2e hands modellen.

Ik twijfel vooral tussen de xaomi en de fitbit al is de fitbit wel 2x zo duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:28 



 
Profiel   

Na lang zoeken en reviews lezen en kijken na aanleiding van jullie tips. Heb ik de huawei watch fit new besteld op bol, en morgen komt die als het goed is binnen. Deze schijnt naast fitbit het meest accuraat te zijn kwa metingen. Dus ben benieuwd hoe die in het echt is. Iets luxer dan de band 6 en met gps ingebouwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 23:35 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 07:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:44 



 
Profiel   

Kan deze ook je huidtemperatuur meter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:52 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 07:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:00 



 
Profiel   

Oké bedankt, daar was ik even nieuwgierig naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:03 



 
Profiel   

Ik heb na het volgen van dit topic ook de Huawei watch fit new aangeschaft. Tot nu toe erg tevreden met het horloge. Hij lijkt inderdaad accuraat te zijn, dat is erg prettig. Wel zag ik vanochtend dat ik uitslag had rond mijn horlogebandje. Ik heb van arm gewisseld nu om te zien of ik daadwerkelijk allergisch ben. Ik heb niet eerder ergens een reactie opgehad, dus het kan ook zijn dat er al een wondje zat die is gaan irriteren bijvoorbeeld.

Ik was wel erg verrassend dat nadat ik Shazam had gebruikt op mijn telefoon, dat de horloge ook liedjes ging herkennen en dat ik daar een berichtje van kreeg, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:15 



 
Profiel   

Storm schreef
Kan deze ook je huidtemperatuur meter?


Ja dat kan heb hem uiteindelijk maandag binnen gekregen ben er heel blij mee werkt goed nauwkeurig. Alleen heb ik met iphone niet alle functies bellen, muziek bediening en foto camera bediening word niet ondersteund met ios.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:04 



 
Profiel   

Kan iemand hier mij vertellen of paardrijden op de Fitbit zit?

Ik kan het niet vinden en overweeg er eentje te kopen. Welke precies ben ik nog niet over uit, alleen dat paardrijden een mogelijke training is is een pré.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 22:45 



 
Profiel   

Ik schop het topic even omhoog met een vraag: ik heb een Garmin Vivomove HR waar ik super tevreden mee ben, alleen is mijn originele bandje kapot gegaan en blijf ik maar prutsen met vervangende bandjes. Ze schieten telkens los en zijn kwalitatief niet goed. Zijn er hier mensen die ook een vervangend bandje voor de Garmin Vivomove HR hebben moeten kopen waarbij het wel goed gaat? Dan hoor ik graag hoe je dat voor elkaar gebokst hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-22 08:46 



 
Profiel   

Ik heb een vivoactive 4s en ook gedoe met bandjes. Ik kreeg steeds verkeerde maat bandjes opgestuurd waardoor ze los gingen. Vind systeem van Garmin sowieso onhandige
Maar belangrijkste tIp. Check goed te maat en dan niet de lengte maar breedte. De 4s past bijvoorbeeld maar 18mm op en de gewone vivoactive 4 20mm.
Wel goede ervaring bij 123watches
Slechte bij smartwatchbanden

Beide sites leveren wel Chinese merken dus goedkoper zou zijn zelf bij ali bestellen denk Ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-22 12:52 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Kan iemand hier mij vertellen of paardrijden op de Fitbit zit?

Ik kan het niet vinden en overweeg er eentje te kopen. Welke precies ben ik nog niet over uit, alleen dat paardrijden een mogelijke training is is een pré.


Op mijn huawei watch fit new zit paardrijden.
Ben er tot nu toe nog steeds erg blij mee batterij gaat ook lekker lang mee bijna 2 weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-22 03:47 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Kan iemand hier mij vertellen of paardrijden op de Fitbit zit?

Ik kan het niet vinden en overweeg er eentje te kopen. Welke precies ben ik nog niet over uit, alleen dat paardrijden een mogelijke training is is een pré.


Nee, op mijn FitBit Charge 4 niet in ieder geval. Zou zelf ook nooit meer een FitBit kopen, ondingen gaan elk half jaar kapot. Krijg je wel steeds een nieuwe, of vervangend onderdeel, maar blijft vervelend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-22 06:52 



 
Profiel   

Hoi hoi,

Ik weet dat dit topic al wat langer stil is maar kon geen recentere vinden. Ik sta op het punt een activity tracker te kopen. Met name omdat ik mijn horloge mis maar ik vind het ook fijn om bv stresslevel, stappen en met fietstochten afstand bij te houden. Telefoon gaat altijd wel mee dus gps is absoluut geen must.
Nu twijfel ik tussen de xiaomi Mi Band 6 en 7. Ik vraag me af of de 13 euro die de 7 meer kost het voor mij waard is.
Iemand die wellicht ervaringen heeft met beide?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 11:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen