We wandelen door naar deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:55

He Pien, wat mooi daar. Wat een verschil met je eerdere foto's.
Befunny, dat moet een fijne wandeling geweest zijn. Ik vind het leuk dat er met jouw hondjes ook gewoon niet wordt getrut en dat die ook gewoon lekker meelopen.
Marliesv, au! Niet leuk.

Ik heb vanmorgen lekker met de hond gewandeld en vanmiddag nog een rondje hardgelopen. Ik merk dat ik eigenlijk geen foto's meer maak, het is weer zo'n suffe grijze dag. Ik wacht wel weer tot de zon schijnt ofzo.

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:59

Wat een leuk koetje kwam je tegen onderweg BeFunny. Je hondjes staan er ook weer heerlijk op.

Nou inderdaad goof, de foto's zijn echt saai zonder zonnetje Zeker op de stukken waar je vaak komt. Wel lekker bewogen vandaag.

Ik heb in m'n lunchpauze een rondje met een vriendin gewandeld, was even gezellig. Helaas had ze wat keelpijn en is haar zelf test erg dubieus. Ik hou het maar weer in de gaten. Zal wel loslopen, hebben elkaar alleen buiten gezien.

Tja en ik heb vandaag ook iets leuks geboekt :-D. Ik ga samen met gaucho naar Chamonix. Grenzen verleggen voor mij. Lang niet gekampeerd en nog nooit op die manier in de bergen gewandeld. Heb er zin, wel toe aan een uitdaging.

BeFunny

Berichten: 10492
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:04

Ik moet er wel bij zeggen ik had de buggy mee vandaag. Meer omdat Saartje niet tegen drukte kan. En Saartje heeft vandaag denk 7 km wel in de buggy gezeten terwijl ze het prima kan lopen. Maar na het erin doen op een druk stuk was mevrouw dus gewoon gaan slapen. Besloten haar maar te laten. Maargoed Dex heeft alleen eventjes erin gezeten. Toen ik even pauze ging houden en in de buggy liggen kussentjes en kleedjes. Ipv stil staan in de kou is dat dan wel even lekker :j maar eenmaal weer lopen dan wil hij echt zelf lopen en daar heeft hij immers ook zijn pootjes voor gekregen.

Afbeelding

@Farinho wat leuk dat je samen met Gaucho naar Chamonix gaat. Dat is een mooi vooruitzicht.
Ik zou dat graag samen met mijn vriend eens doen. Maar hij houd niet van wandelen :')

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:14

Grappig die buggy. Handig. Is dat een speciale honden buggy of voor baby's? Ik heb er nog nooit een gezien.

BeFunny

Berichten: 10492
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:21

pien_2010 schreef:
Grappig die buggy. Handig. Is dat een speciale honden buggy of voor baby's? Ik heb er nog nooit een gezien.


Is een hondenbuggy.
Soms is het echt een uitkomst. Vooral in de trein ;)

jojoleinee

Berichten: 2656
Geregistreerd: 11-05-10

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:27

Wat leuk Faringo! Lijkt me heel tof.

Wat een leuke koe kwam je tegen BeFunny! Je hondjes zijn ook leuk. Mensen adviseerden mij ook een buggy te kopen voor de poezen, omdat het vrij zwaar is op mn rug. Wij lopen alleen soms in gebieden waar een buggy niet bepaald handig is :') . Handig lijkt het me wel

BeFunny

Berichten: 10492
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:31

jojoleinee schreef:
Wat leuk Faringo! Lijkt me heel tof.

Wat een leuke koe kwam je tegen BeFunny! Je hondjes zijn ook leuk. Mensen adviseerden mij ook een buggy te kopen voor de poezen, omdat het vrij zwaar is op mn rug. Wij lopen alleen soms in gebieden waar een buggy niet bepaald handig is :') . Handig lijkt het me wel


Ja. Ik rag hem overal doorheen. Maar als ik naar de Veluwe ga. Dan neem ik vaak de rugtas mee daar is het in de meeste gebieden echt niet handig. Had hem een keer mee naar Ede Wageningen voor de NS route. Ben het laatste stuk anders gaan lopen naar Renkum. Omdat ik al zo'n helse tocht achter de rug had met de buggy over zo veel boomstamnetjes heen en door moeras dan is de buggy dus echt een obstakel. En daar zouden we ook nog de hoogte in gaan, Ik dacht amehoela. Wat wel weer leuk was dat ik bij Renkum dan ineens weer door een heide gebied liep dus dat was dan weer een leuke verassing.

En ik kies er ook wel eens voor om dan bijv bij de Hollandsche rading gewoon weer bij de rading terug te komen en dan zet ik de buggy daar op slot ;) Dan is de treinrit toch comfortabel maar hoeft dat ding niet mee tijdens het wandelen.

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:39

Oh, wat leuk dat jullie samen een vakantie geboekt hebben, tof!
Een wandelvakantie ook echt?

Oh js, ik heb die buggy wel eens op je foto's gezien ja. Snap dat je hem gebruikt bij drukte ofzo.

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:48

Leuk wandelen met zijn 2tjes in de bergen.

gaucho

Berichten: 9521
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 19:20


Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 19:24

Ziet er prachtig uit.

jojoleinee

Berichten: 2656
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 19:26

Slim om het zo te doen!

Ziet er mooi uit zeg!! De prijs Valt me ook mee. Ik ga het onthouden +:)+

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:18

Ja spontane actie was dit van mij hoor. Gaucho had 'm al geboekt en toen ze het stuurde dacht ik...dat wil ik ook. En zo geschiedde _O-

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:54

Gaaf, ziet er goed uit.

Dais_

Berichten: 4026
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 21:54

Hi :wave:,

Wat een leuk topic!

Zelf hou ik ook heel erg van wandelen, maar ik mis een wandelmaatje voor langere afstanden dus het komt er nu niet echt van zoals ik zou willen.

Op het werk vind ik het wel een uitdaging om collega's mee te krijgen voor een wandeling in de pauze en ik vind het heel tof als ik er toch een paar in beweging heb gekregen :D.

Verder heb ik mezelf het goede voornemen gesteld om dit jaar 1000km te wandelen, maar het ziet er naar uit dat ik in januari al een achterstand ga oplopen :')

Verder zijn mijn man en ik in het verleden min of meer per toeval aan het wandelen gegaan tijdens een vakantie in Kreta en nu is dat meer de hoofdzaak in onze vakanties geworden, kilometers vreten in de bergen :D.

Ik hoop hier ook wat inspiratie op te doen voor leuke wandellocaties in Nederland, maar ook buiten Nederland :D.

gaucho

Berichten: 9521
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:01

Dat gaat vast lukken Dais, welkom :D

Faringo
Berichten: 8205
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:16

Welkom Dais! Hier kom je genoeg leuke ideeën en wandelingen tegen. Mijn doel is ook 1000km maar schiet ook nog niet op. Haal de schade wel in als de dagen weer wat langer worden.

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:25

Welkom Dais.

jojoleinee

Berichten: 2656
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:27

Hi Dais! Leuk dat je mee komt kletsen, ik vind dit topic altijd erg motiveren werken dus misschien helpt het jou ook :)

Dais_

Berichten: 4026
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:31

Dankjulliewel. Ik ben al een beetje aan het teruglezen geweest en kom zulke mooie foto's tegen! Ik vergeet zo vaak foto's te maken, zal er ook eens op letten :=

Ik gebruik trouwens de app mapmyrun. Nadat endomondo ermee stopte geen beter alternatief kunnen vinden. Als er betere zijn hoor ik het graag :D.

De lange grijze dagen demotiveren mij ook wel. En na een lange werkdag een uur in het pikkedonker gaan lopen vind ik 1. Niet leuk en 2. Doodeng :')

gaucho

Berichten: 9521
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:42

Ik ben heel tevreden over Komoot.

BeFunny

Berichten: 10492
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:55

Ik doe vaak in de avond hardlopen. Vind dat heerlijk. Later op de avond het is dan zo rustig dat ik over het fietspad kan rennen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:08

Hondenbuggy is de enige buggy die hier ooit komt denk ik. _O-

Nog een oma-hond-kont van gisteren:
Afbeelding

En een snoetje
Afbeelding

Dais_

Berichten: 4026
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:26

gaucho schreef:
Ik ben heel tevreden over Komoot.


Mooie app inderdaad, maar ik miste de challenges en mijn vrienden gebruikten die app ook niet.

Lieve foto Marlinde, gezellig met de hond op pad!

BeFunny, ik liep juist graag vroeg op een nuchtere maag. En we wonen hier in de polder in the middle of nowhere dus 'savonds is het ook echt zo donker :oo Behalve bij volle maan, dan gaat het wel :D

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:30

Dat koetje op de vorige pagina <3

En samen op vakantie, wat leuk! Ik vroeg me af of jullie elkaar nou ook door dit topic kennen?

Welkom Dais! In het buitenland gebruik ik outdoor active en in NL komoot

En lief het hondje uitrusten op zijn knuffel