Vrouwen mogen niet paardrijden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 02:33

Hoezo kan een sexwerker die mannen ook niet helpen? Je hebt ook sexwerkers voor gehandicapten en die zijn wel wat gewend. Zowel geestelijk als lichamelijk.

Ik heb echt nog nooit gevoelens gehad down under tijdens het rijden, maar ben daar ook niet mee bezig tijdens het rijden? Als ik rij leef ik meestal in mn eigen wereldje met mn paard.

Maar zal het bij mannen ook niet komen door de outfit? Vrouwen dragen strakke broeken bijv en zo komen de vormen goed uit rond het midden gebied.
Ik rij met spijkerbroek en denk dat als mannen staan te kijken ze de een aantrekkelijker vinden dan de ander.
Mensen kunnen wel roepen dat het niet mag en je alles moet kunnen aantrekken, maar mensen hebben nou eenmaal niet hun ogen in hun kontzak. Als mannen iets zien en ze vinden dat aantrekkelijk, zal het wel een reactie geven bij sommigen. In combinatie met de bewegingen, snap ik het ergens ook wel dat mensen er grapjes over maken.

Maar ga het niet als serieus opvatten.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 02:42

Lusitana schreef:
Mannen die denken dat je op je clitoris zit, hebben geen recht om over vrouwen te oordelen.

Je kunt toch voor de zekerheid gewoon vrouwen verbieden om wat dan ook voor object tussen hun benen te nemen, dan maakt het ook niet uit wat je precies van hun anatomie weet. Gewoon het zekere voor het onzekere en geen risico nemen. Rok erom, fiets zonder stang en een dameszadel op het paard, en klaar is kees.

rien10
Berichten: 14737
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 07:08

Of en kaars. En degene die daar een kaars plaats is dan strafbaar. Zullen we dat afspreken?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 07:17

superpony schreef:
Hoezo kan een sexwerker die mannen ook niet helpen? Je hebt ook sexwerkers voor gehandicapten en die zijn wel wat gewend. Zowel geestelijk als lichamelijk.


Het gaat natuurlijk verder dan seks. Anders ontstaat er niet zo'n hele beweging.

Ze willen geen sekswerkers. Ze vinden dat álle vrouwen minderwaardig zijn en willen dat alle vrouwen zich aan aan het onderwerpen.

Amber_anne

Berichten: 6928
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:00

Ze willen idd een vrouw uit de jaren 50 die voor hun kookt, het huishouden doet en hun op handen draagt. Ze zijn ook boos op de hedendaagse vrouwen 'stacy' 'becky' die in hun ogen alleen maar gaan voor de gespierde populaire mannen 'Chads'. Het is in hun ogen dus allemaal niet eerlijk dat vrouwen voor de populaire mannen gaan en niet voor de echte mannen die zij zijn. Dat ze zelf een walgelijk karakter hebben zien ze niet.

Roodvos

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:05

Mars schreef:
Ik zou serieus niet weten hoe dit voor elkaar te krijgen... je zit op je kont toch?

Als je een man bent zit je idd op je kont. Bij vrouwen ligt dat wat ingewikkelder.
Zie filmpje hieronder. Interview met Schleese waar hij dmv model van een skelet verschil laat zien tussen man en vrouw en welke zadelproblemen dat oplevert bij vrouwen.

https://m.youtube.com/watch?v=qMNd9RAt0gI


Diegenen met foute gedachten over vrouwen en paardrijden zouden hier helaas misschien wel een bevestiging in kunnen zien.

ikke

Berichten: 37609
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:08

Amber_anne schreef:
Ze willen idd een vrouw uit de jaren 50 die voor hun kookt, het huishouden doet en hun op handen draagt. Ze zijn ook boos op de hedendaagse vrouwen 'stacy' 'becky' die in hun ogen alleen maar gaan voor de gespierde populaire mannen 'Chads'. Het is in hun ogen dus allemaal niet eerlijk dat vrouwen voor de populaire mannen gaan en niet voor de echte mannen die zij zijn. Dat ze zelf een walgelijk karakter hebben zien ze niet.

"denkbeeld" is niet per se hetzelfde als "karakter".

De geraffineerdheid van bepaalde lieden om "beïnvloedbare types" naar hun hand te zetten is veel geniepiger dan het resultaat.
Want het zijn "de simpele zielen" die het verhaal naar buiten brengen dat die "leiders" graag zien en op deze manier mooi buiten schot blijven.

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:11

Amber_anne schreef:
Ze willen idd een vrouw uit de jaren 50 die voor hun kookt, het huishouden doet en hun op handen draagt. Ze zijn ook boos op de hedendaagse vrouwen 'stacy' 'becky' die in hun ogen alleen maar gaan voor de gespierde populaire mannen 'Chads'. Het is in hun ogen dus allemaal niet eerlijk dat vrouwen voor de populaire mannen gaan en niet voor de echte mannen die zij zijn. Dat ze zelf een walgelijk karakter hebben zien ze niet.

Maar ze leggen de lat daarbij ook wel heel hoog: ze willen voor zichzelf wel een piepjonge vrouw die eruitziet als een supermodel en die tegelijkertijd ook maagd is.
Vrouwen met een maatje meer, oudere vrouwen of vrouwen die -om welke reden dan ook- in hun ogen minder aantrekkelijk zijn, willen ze niet.
En ook sekswerkers maken ze geen gebruik van omdat die natuurlijk geen maagd zijn.

Tegelijkertijd willen ze wel dat zij zich ten alle tijden kunnen vergrijpen aan willekeurige meisjes/vrouwen op straat omdat ze vinden dat ze daar echt op hebben en dat die vrouwen dat zomaar over zich heen laten komen.
En vervolgens schrijven ze zo'n vrouw af als relatie materiaal omdat ze geen maagd meer is.

Het is een raar clubje... :(

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 12:28

Niobe schreef:
Op Facebook is een leuke groep: Incels say the darnest things.

En voor de grap eens kijken naar The Transformed Wife, dat is een serieuze vrouw die gelooft dat de vrouw onderdaan moet zijn aan de man, die zegt ook van dit soort hilarische dingen.

Nu ga ik even fietsen
Ik zit nu al ruim een uur vol verbazing haar berichten te lezen.

Hoe was het fietsen gisteren?

Maflinger_S
Berichten: 12171
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 12:39

:)* Ik snap nou pas waarom Boktcensuur het fietsen noemt. Duh ...

ikke

Berichten: 37609
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 12:45

Maflinger_S schreef:
:)* Ik snap nou pas waarom Boktcensuur het fietsen noemt. Duh ...

_O- _O-

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 13:30

Afbeelding

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:14

Urbanus schreef:
superpony schreef:
Hoezo kan een sexwerker die mannen ook niet helpen? Je hebt ook sexwerkers voor gehandicapten en die zijn wel wat gewend. Zowel geestelijk als lichamelijk.


Het gaat natuurlijk verder dan seks. Anders ontstaat er niet zo'n hele beweging.

Ze willen geen sekswerkers. Ze vinden dat álle vrouwen minderwaardig zijn en willen dat alle vrouwen zich aan aan het onderwerpen.


Oke, dat vinden er wel meer. Deze hebben echt een kronkel in de kop.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:15

Ja, dat weet ik. Het begrip incels is niet nieuw voor me.

*taps my fedora*

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:16

Urbanus schreef:
Ja, dat weet ik. Het begrip incels is niet nieuw voor me.

*taps my fedora*


Ow jee. Voor mij wel nieuw en totaal onbekend ( gelukkig )

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:18

Ik denk dat de meeste Redditors ze wel kennen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:27

Urbanus schreef:
Ik denk dat de meeste Redditors ze wel kennen.

FOK!ers ook :)).

Suliko

Berichten: 4331
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:45

Roodvos schreef:
Mars schreef:
Ik zou serieus niet weten hoe dit voor elkaar te krijgen... je zit op je kont toch?

Als je een man bent zit je idd op je kont. Bij vrouwen ligt dat wat ingewikkelder.
Zie filmpje hieronder. Interview met Schleese waar hij dmv model van een skelet verschil laat zien tussen man en vrouw en welke zadelproblemen dat oplevert bij vrouwen.

https://m.youtube.com/watch?v=qMNd9RAt0gI


Diegenen met foute gedachten over vrouwen en paardrijden zouden hier helaas misschien wel een bevestiging in kunnen zien.


Als ik paardrij, zit ik inderdaad niet compleet op mijn kont. Ik zit op mijn zitbeenknobbels, maar doordat mijn benen wijd naar beneden zitten, zit ik toch ook echt voor een deel op mijn doos. Als ik helemaal op mijn kont ga zitten, zit ik in een enorme stoelzit. Als ik helemaal op mijn doos ga zitten, heb ik een hele holle rug en mijn kont naar achteren.
Dus ja, het is niet dat ik mijn doos níet voel tijdens het rijden. Maar dat wil niet zeggen dat het stimulerend of zelfs tot een orgasme kan leiden... zoals ik al eerder benoemde, kan het wel tot een opgezwollen en geïrriteerde schaamlip leiden :+ Nu is dat gelukkig maar één keer voorgekomen, maar dan schrik je je de pleuris hoe groot zo'n frummeltje huid eigenlijk is. :')
Ik kan me wel voorstellen dat wrijving, van een zadel (te paard of fiets) wel tot stimulering zou kunnen leiden. Ik denk dan gelijk aan kleuters die op een bankleuning rijden omdat het 'lekker' voelt. Maar zoals @Eileen al zegt een paar pagina's terug, kan het ook slechts een kwestie van buikspieren zijn die zorgen voor stimulans. Met krachttraining voel ik ook wel eens een kriebeltje.
Maar datzelfde geldt toch ook voor een man? Je hebt nou eenmaal een uitstekend lichaamsdeel die door omliggende spieren, aanraking en gedachtes geactiveerd kan worden (en acticatie staat niet gelijk aan seksuele opwinding). Soms op hele onhandige momenten, soms enkel mentaal in je droom.

Ik wist wel van het bestaan van incels, maar niet dat ze zo genoemd werden, weer wat geleerd :)* Ik vind het vooral erg sneu als je zo bent en denkt, ik denk dat een hoop er niet zoveel aan kunnen doen dat ze zo zijn door onderliggende problematiek of juist het leven wat tot problematiek geleidt heeft. Maar zulke gedachtes kunnen helaas ook tot gevaarlijke uitingen komen.

Captain schreef:
Onzin stuk natuurlijk, maar het valt me de laatste tijd wel op dat een bepaald type ruiter extreem met hun lichamen te koop loopt. Vooral op social media. Het lijkt meer om de kleding en hun vorm te gaan dan om het paard. Daar vind ik wel wat van. :+ Maar nog steeds ieder z'n ding.. maar niet klagen als mannen je dan zo gaan seksualiseren als je het zo zelf uitlokt.

Voorbeeld:
[ Video ]


En gadverdamme, ik snap niet hoe nota bene vrouwen nog steeds zo kunnen denken. >;)
Over de houding met een holle rug valt wel wat te zeggen dat het geen ideale rijhouding is. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik fiets in een kort fietsbroekje en hemd, stel ik dan ook mijn kont tentoon voor seksuele aandacht? Als ik paardrij heb ik ook het liefst strakke en aansluitende kleding aan en evenals ik ga hardlopen draag ik een korte legging en strak hemd. Simpelweg omdat ik het liefst zo min mogelijk aan heb en zo min mogelijk heb flapperen aan kleding die in de weg kan zitten. En al zou ik het doen omdat ik het mooi en flatterend vind, er is niets aan mijn gedrag wat geseksualiseerd hoeft te worden. Als het seksueel wordt opgevat, is dat in ieder geval niet mijn probleem en hoeft het al helemaal niet mijn richting op geuit te worden.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 02:07

Urbanus schreef:
Ik denk dat de meeste Redditors ze wel kennen.


Ook geen idee wat dat is..........


_San87_ schreef:
Urbanus schreef:
Ik denk dat de meeste Redditors ze wel kennen.

FOK!ers ook :)).


Ik zal het wel opzoeken, want denk dat ik er compleet naast zit wat Fok!ers moet zijn........

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41696
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 07:34

Reddit en FOK! zijn forums, net als Bokt. Maar dan over alles. Reddit is enorm groot. FOK! was het grootste forum van NL, maar niet meer geloof ik.

Mariett

Berichten: 4438
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 08:32

Even terugkomend op de OP: dit is denk ik mijn favoriet uit het hele draadje.
Afbeelding

Waar wil hij dat we zitten? …op de knop?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57990
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 10:03

Mariett schreef:
Even terugkomend op de OP: dit is denk ik mijn favoriet uit het hele draadje.
[ [url=m/KH5EFv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar wil hij dat we zitten? …op de knop?

Dan zit je wel goed vast toch? :=

Suliko

Berichten: 4331
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 10:33

Mariett schreef:
Even terugkomend op de OP: dit is denk ik mijn favoriet uit het hele draadje.
[ [url=m/KH5EFv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar wil hij dat we zitten? …op de knop?


_O-

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 10:34

Mariett schreef:
Even terugkomend op de OP: dit is denk ik mijn favoriet uit het hele draadje.
[ [url=m/KH5EFv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar wil hij dat we zitten? …op de knop?


Ja dan snap ik wel dat ze denken dat een vrouw een orgasme kan krijgen; hop hop hop, een orgasme op de knop :')

Er werd ook ergens gevraagd of mannen last kunnen hebben van doorrijden; ja. Ik ben geen man maar heb een man wel eens (subtiel) horen klagen over een schrale zak na een pittige rit. Of iemand toevallig nivea bij zich had...

En ik heb ooit, toen ik nog les gaf, een jongetje in de les gehad die sommige dingen niet wilde doen of er heel moeilijk bij keek. Na een aantal keer er naar vragen kwam het hoge woord er vol tranen uit; juf het doet zo'n zeer aan mijn balletjes :knuffel: zo sneu!

Oftewel, bij zowel mannen als vrouwen heb ik wel gehoord over lichamelijk ongemak maar nog nooit over seksueel genot. Oh en die incels zijn gekkies O:)

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 12:00

Mariett schreef:
Even terugkomend op de OP: dit is denk ik mijn favoriet uit het hele draadje.
[ [url=m/KH5EFv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar wil hij dat we zitten? …op de knop?


Ik weiger te doen alsof die mensen het serieus posten, het is toch gewoon trolling...? _O-

Wel zielig voor het paard zeg, 2 mensen erop. Al denken incels waarschijnlijk dat al die onderdanige maagden hooguit 45 kilo wegen :+ het is nou zo lastig inschatten als je nooit in de buurt van een vrouw bent geweest...