Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 417 van de 424 [ 10598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 424  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Make-up topic: deel 7!

 
Profiel   

Hoe kan je ook alweer de bijkomende kosten berekenen bij bestelling bij colourpop? Ze hebben korting, maar ik kom er niet helemaal uit. Btw en de kosten van postnl of andere vervoerder?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 11:04 



 
Profiel   

Het is 21%
Verzending zie je wanneer je afrekend, ligt ook een beetje aan hoeveel je besteld. Soms hebben ze een actie van boven XX verzenden gratis, minder etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 12:27 



 
Profiel   

Ik bedoelde wat postnl bijv nog extra in rekening brengt of kan brengen haha. Hun verzendkosten vallen me wel mee, is nu 30% korting op dingen die ik wil bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 12:29 



 
Profiel   

Postnl brengt niks extras in rekening, de naheffing die je krijgt via postNL zijn de douane/inklaringskosten, de 21% die ik schreef.

Hier staan alle mogelijke kosten van een pakket uit het buitenland, buiten de EU:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... iten-de-eu

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 13:26 



 
Profiel   

Maar die 21 procent js de btw. Niet de inklaringskosten die postnl bijvoorbeeld nog rekent. Die dus bovenop die 21 procent komen. Bij postnl kan ik alleen vinden dat ze dus kosten rekenen maar niet wat.

Edit, oh al iets gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 13:53 



 
Profiel   

Ik heb de link er bij gezet waar je alles kan zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 13:56 



 
Profiel   

Ja, die had ik ook al gevonden. Ging over die inklaringskosten die dus onduidelijk waren, want die weet de iverheid ook niet. ;) Bij postnl moet ik 5 verschillende links aanklikken voordat er een bedrag naar voren kwam :+

Maar dank je! Ik was het even kwijt buiten de btw haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 13:58 



 
Profiel   

F_Orumster schreef
Ik vind ze niks niet kort hoor. Inderdaad heel mooie ogen. Vind je het lastig omdat je jezelf vooral met de lange wimpers kent? Heb je er ook een foto van trouwens :)

Je zou wimperserum kunnen proberen, mijn wimpers zijn er veel langer door geworden.

Iemand ervaring met Oxygeneo behandelingen?

Welke wimperserum heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 18:54 



 
Profiel   

Ik heb erg goede ervaringen met revitalash, ben sinds kort een goedkopere aan het proberen die nogal ter sprake kwam in het wimperserum topic. Long4lashes
https://www.bol.com/nl/nl/p/wimperserum ... re_pdp_www

Meer hierover
[MWS] Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 22:14 



 
Profiel   

Voor alle internationale make-up liefhebbers een vraag :D
Ik gebruik al jaren dagelijks de glitter-eyeliner van urban decay. Maar nu ze uit Europa vertrokken zijn, wordt dat lastig aanschaffen. Weet iemand toevallig of je urban gemakkelijk over kan laten komen? Of een eventueel alternatief?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 19:51 



 
Profiel   

Via Lookfantastic.
En zalando heeft ook nog een paar kleuren.
Wanneer je urban decay glitter liner googled krijg je nog meer verkooppunten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 20:33 



 
Profiel   

Mochten er nog mensen meelezen met dit topic, ik ben super benieuwd naar de producten die jullie dagelijks gebruiken.

Dus bij deze, plaats een foto van de producten :D

Ik maak ook straks een foto, ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 11:05 



 
Profiel   

Als het dagelijk is, wordt het een saaie foto.
Gezichtsverzorging en mascara :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 14:09 



 
Profiel   

Geen dag hetzelfde :') meestal idd gezichtsverzorging, inclusief spf en mascara. Soms bronzer erbij of oogschaduw. En dan nog af en toe met lichte make up en soms met alles erop en eraan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 14:11 



 
Profiel   

Nah, da's dan vooral een foto van een uitgebreide skincare routine hier _O-

Maar mijn "go-to" producten zijn mijn Hourglass mascara, Kevyn Aucoin bronzer, Hourglass concealer en Benefit wenkbrauw pen. Foundation en concealer gebruik ik in de zomer bijna niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 08:32 



 
Profiel   

We zijn allemaal wel heel hip dan trouwens. Het is nogal in om vooral goede skincare routine te hebben met minimale make up :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 08:33 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
We zijn allemaal wel heel hip dan trouwens. Het is nogal in om vooral goede skincare routine te hebben met minimale make up :')


Ik ben hoogzwanger en momenteel misschien ook te lui voor uitgebreide make-up _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 08:34 



 
Profiel   

Nee, gewoon hip ;)

Ik heb 's zomers ook nooit zoveel zin om uitgebreid op te maken. In de winter wat vaker. Maar heb nu cream bronzers en blush en dat is wel heel makkelijk s zomers als ik iets meer wil, zonder echt het gevoel te hebben dat ik veel op heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 08:39 



 
Profiel   

Hier ook eigenlijk enkel skincare met wat mascara. Heb maar eens weer wat in het gezichtsverzorgings topic geplaatst, wel benieuwd ook naar de andere routines daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 08:44 



 
Profiel   

Heb ook gereageerd daar. Vind het altijd wel lastig, s winters is de routine anders als zomers en ik ben toch regelmatig wat aan het uitproberen of vervangen. De basis is hetzelfde, maar om bepaalde problemen aan te pakken wisselt er wel eens wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 09:04 



 
Profiel   

Ja ik doe voor echt speciale feestjes de hele mikmak opsmeren :+
Maar ik bezit wel mega veel make up :Y)

Ik kan wel even een foto maken van wat er op een dagelijkse dag op gaat... en dan voor een speciale gelegenheid. Dat verschil is misschien juist wel leuk om op een foto te zien :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 10:48 



 
Profiel   

Ja, ik ben benieuwd!

Ik krijg het alleen nooit goed op de foto. Make up voor fotografie is stuk heftiger als voor dagelijks leven. Dus wat er in het evht goed uitziet kan op de foto wat flets lijken.

Zal ook foto's maken, als ik er aan denk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 12:37 



 
Profiel   

Ik denk dat dat ook een beetje afhankelijk is van wat voor producten je gebruikt. Ik doe voor een fotoshoot niet anders dan anders, misschien wel iets meer aangezette oogschaduw, maar mijn basis is qua hoeveelheid en intensiteit wel hetzelfde. En dat wordt niet flets.
Ik vind andersom wel dat op beeld iets er mooi uit kan zien, maar in het echt het echt een geplamuurde-pancakelaag is. Niet helemaal mijn ding :')

In de zomer gebruik ik ook veel minder make-up dan in de winter. Nu volstaat een mascaraatje en een wenkbrauwpotloodje al snel. In de winter draag ik sws een basis op mijn gezicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 16:38 



 
Profiel   

Ik merk als fotograaf dat ik vaak iets extra moet bewerken om het terug te laten komen, bij een fullface make up. Maar idd ook dat wat op beeld prachtig is in het evht een plamuur laag. Ik heb het wel over wanneer er filtsers of lampen op staan, gewoon fel licht.

Maar op mijn telefoon met voor camera lijkt het ook minder als in het echt. Maar dat ligt aan telefoon :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 16:56 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Via Lookfantastic.
En zalando heeft ook nog een paar kleuren.
Wanneer je urban decay glitter liner googled krijg je nog meer verkooppunten.


Dank je! Ik zie nog niet helemaal de kleuren die ik wil. Maar zeker mogelijkheden :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-22 20:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 417 van de 424 [ 10598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 424  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen