Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 446 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 
Profiel   

Wauw! Schitterende foto's Musli, dat is genieten geweest!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 11:34 



 
Profiel   

En gewoon omdat het hier zo mooi is, mogen jullie nog een beetje meegenieten ook ;) vanochtend een rondje het binnenland in. Tussen de wijngaarden en fruitgaarden door <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 14:08 



 
Profiel   

Prachtig MusLi <3

Mijn kapotte voorderrailleur is gisteren gerepareerd. Precies op tijd om vandaag in de zon weer met het fietsclubje op pad te gaan, dacht ik. Maar nu ben ik gevloerd door corona >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 15:45 



 
Profiel   

Fiets je alleen Musli? Wel echt gaaf hoor!

Beterschap Leeslampje :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 16:01 



 
Profiel   

Walkure schreef
Fiets je alleen Musli? Wel echt gaaf hoor!

Beterschap Leeslampje :(

Ja, ik fiets alleen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 17:37 



 
Profiel   

Hoi!
Mag ik hier een vraag stellen? En later misschien ook mee kletsen ;)

Momenteel fiets ik af en toe op de racefiets van mijn moeder, een trek, tiagra/sora afgemonteerd.

Ik vind dit eigenlijk een prima fiets. Maar omdat ik een eigen fiets wil aanschaffen ben ik mezelf wat meer gaan verdiepen in racefietsen en de 'groepen' van de onderdelen.

Merken jullie echt verschil? En hebben jullie tips voor de aanschaf? Het wordt sowieso een tweedehandse. Mijn budget is ongeveer €500,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 23:56 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
En gewoon omdat het kan, vandaag nog een rondje op de racefiets gedaan :D genieten hoor in deze omgeving!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 15:03 



 
Profiel   

Ohhh, wat een heerlijkheid MuSlI! Ik kan een jaloers gevoel toch niet helemaal onderdrukken.

Ik heb mijn racefiets inmiddels weer terug gekregen en ze hebben hem heel goed op weten te knappen. Hij zoeft weer over de weg. Van de week al 1 keer naar het werk gereden en dat was wel weer fijn (al ben ik wel een beetje voorzichtig in de bochten geworden). En vandaag 100 km gefietst. Zo lekker, zonder last van mijn lijf. Heerlijk genieten!

Minoes schreef
Hoi!
Mag ik hier een vraag stellen? En later misschien ook mee kletsen ;)

Momenteel fiets ik af en toe op de racefiets van mijn moeder, een trek, tiagra/sora afgemonteerd.

Ik vind dit eigenlijk een prima fiets. Maar omdat ik een eigen fiets wil aanschaffen ben ik mezelf wat meer gaan verdiepen in racefietsen en de 'groepen' van de onderdelen.

Merken jullie echt verschil? En hebben jullie tips voor de aanschaf? Het wordt sowieso een tweedehandse. Mijn budget is ongeveer €500,-


Je merkt zeker verschil in groepen. Ik heb een Trek met een 105 groep en een Trek met een Claris (nog weer 1 stap onder de Sora) en ja, verschil merk je wel. De ene daar schakel ik gewoon niet mee :') . Als je iets kan vinden met een 105 groep dan ga je daar heel blij van worden. Tiagra is ook niet slecht, maar lager zou ik niet gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 18:05 



 
Profiel   

Bedankt! Dan ga ik daar naar op zoek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 08:39 



 
Profiel   

Goedemorgen ....
Het is effe geleden dat ik hier gereageerd heb :o
Maar na mijn 5 dagen verblijven in Hoorn ,echt dik verkouden geweest .
( geen Corona ) .Zelfs verhoging gehad , hoesten , snotteren , moe , geen
puf in niets . -O-
Ook nu ben ik het hoesten nog niet helemaal kwijt .

Maar echt fantastische dagen in Hoorn gehad .
Ik had een chalet op de camping gehuurd , want er zijn maar 2 hotels
in Hoorn .Het was een super leuk chalet , kon lekker zelf koken en
mijn beide fietsen goed kwijt .

De triatlon ging wel okay , het was als training gedacht voor mijn hele
in oktober .
Er waren meer dan 1500 starters in de 70.3 , de start was om 07:00 .
Het zwemmen ging vergelijkbaar als vorig jaar , er waren best wel weer golven.
Wat het uitdagend maakt . De zwembrigade heeft dan ook dat weekend zo,n
21 sporters geholpen die in nood kwamen .
Het fietsen ging lekker , mijn raceplan gaf aan dat ik op lage wattage
moest fietsen .Dat is gelukt , en met zelfs een HF van gemiddeld 130 toch nog een mooi 31,7 km/pu gefietst over 90 km .
Daarna lag ik zelfs 3 de in mijn AG
Het lopen ging steady , niet geheel volgens plan .
Had een pace opgegeven gekregen voor het eerste en tweede deel van de halve marathon .Maar ja , dan moet je wel de pace op je horloge kunnen zien :=
Iets met instellingen hebben veranderd .
Any way , ik heb er iets langer over gedaan dan vorig jaar , maar het was dan ook dit jaar niet mijn A race .

Wat plaatjes ;


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 08:40 



 
Profiel   

Gave foto,s MuSli , en wat een super mooie omgeving .
Geniet er nog van .

@leeslampje :(:) , beterschap

@ IMAY1990 ; hoe ging je Kika triatlon ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 08:43 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
@ IMAY1990 ; hoe ging je Kika triatlon ?


Best goed. De week ervoor had ik een OD zullen doen maar toen kreeg ik op 1100 meter zwemmen kramp die er niet meer uit wilde dus dat was helaas einde verhaal. Met de KiKathlon was ik voor het zwemmen wel extra zenuwachtig over of het goed zou gaan, maar ik heb nergens last van gehad. Zwemmen ging in 2:53 per 100m wat voor mijn halfslachtige schoolslagje best aardig is. Ik had op 3:00 per 100m gegokt vooraf, dat had ik 14 mei in Haarlemmermeer gezwommen. Fietsen ging ook echt super, het was een rondje van 5.3 km dat we 4 keer moesten doen, 1e helft vol tegenwind en 2e helft vol wind mee. Gemiddeld 28.33 km/h gehaald, wat ook weer ruim sneller was dan de 27 km/h die ik in mei gedaan heb. Laatste ¼ rondje niet meer gepusht om de benen even een paar minuutjes pauze te geven en toen het hardlopen in. Voelde heel traag maar hartslag was wel op de max van waar ik weet dat het voor mij houdbaar is op 5k. Blij toe dat ik niet geprobeerd heb te versnellen want de 1e km was 5:59, een tempo dat ik anders nooit haal met deze hartslag. Uiteindelijk 29:46 gelopen over de 5k wat een PB is, ik was nog nooit onder het half uur gegaan.

Nu lekker doortrainen, waarschijnlijk doe ik op 17 september bij de Bosbaan weer mee. Ik twijfel alleen over de afstand, ik baal ontzettend van 19 juni. Daar had ik echt super hard voor getraind en ik heb het grootste deel niet eens kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 14:12 



 
Profiel   

Een vriend van mij doet mee aan de run forest run een triathlon met 500 meter zwemmen , 15 km fietsen en 5 km hardlopen. Hij was slecht voorbereid in ieder geval en alles op het laatste moment :')

Ik ben mee voor mental support met mijn mountainbike en fiets heen en weer om hem aan te moedigen.

Ik vindt het heel tof om te zien wat is dit top sport zeg! En de sfeer is zo leuk en gezellig en iedereen moedigt elkaar aan.

Hij zit nu in het hardloop gedeelte. Hij kan enorm goed fietsen maar zag hem net wel wat stuk gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 15:22 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Een vriend van mij doet mee aan de run forest run een triathlon met 500 meter zwemmen , 15 km fietsen en 5 km hardlopen. Hij was slecht voorbereid in ieder geval en alles op het laatste moment :')

Ik ben mee voor mental support met mijn mountainbike en fiets heen en weer om hem aan te moedigen.

Ik vindt het heel tof om te zien wat is dit top sport zeg! En de sfeer is zo leuk en gezellig en iedereen moedigt elkaar aan.

Hij zit nu in het hardloop gedeelte. Hij kan enorm goed fietsen maar zag hem net wel wat stuk gaan.


Ik heb het net even opgezocht en het filmpje op de site bekeken en damn, een 15k mountainbike parcour en 5k trailrun zien er toch wel een stuk zwaarder uit nog dan wat ik gedaan heb. Wat betreft de sfeer ben ik echt 100% met je eens. Iedereen wil elkaar zien slagen en moedigt elkaar aan. Dat was mijn moeder ook opgevallen toen ze vorige week kwam kijken. Het pept je ook echt op als je iemand tegen komt die zelf ook bezig is en dat die dan toch even je aanmoedigt, iets zegt als "Kom op, laatste stukje" ofzo en waar je dan heel even samen mee kan fietsen of lopen. Vooral bij het lopen geeft het echt dat beetje extra energie

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 15:55 



 
Profiel   

Ik heb ook wildvreemden aan staan moedigen :')

Ik was een beetje een manusje van alles. Taxichauffeur, fotograaf, coach , catering , assistente :')


Wordt nu al uitgedaagd om zelf volgend jaar mee te doen maar hardlopen kan ik echt gewoon niet

Hij is over de finish gekomen en heeft een mooie medaille binnengesleept. Wel is hij echt gesloopt en duidelijk te weinig gedronken hij blijft maar hoesten :+

En dan voorstellen dat er mensen waren die 1,5 km zwemmen deden , 44 km fietsen en 15 km hardlopen echt vreselijk die mensen zagen er totaal niet meer levend uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 17:51 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Ik heb ook wildvreemden aan staan moedigen :')

Ik was een beetje een manusje van alles. Taxichauffeur, fotograaf, coach , catering , assistente :')


Wordt nu al uitgedaagd om zelf volgend jaar mee te doen maar hardlopen kan ik echt gewoon niet

Hij is over de finish gekomen en heeft een mooie medaille binnengesleept. Wel is hij echt gesloopt en duidelijk te weinig gedronken hij blijft maar hoesten :+

En dan voorstellen dat er mensen waren die 1,5 km zwemmen deden , 44 km fietsen en 15 km hardlopen echt vreselijk die mensen zagen er totaal niet meer levend uit


Ik kan ook niet zo goed hardlopen hoor. Maar als je een jaar hebt om te trainen dan moet 5k echt gaan lukken. En wandelen is ook toegestaan...

Maar 44 km mountainbike route alleen al lijkt me echt slopend. Gewoon wegwielrennen is het echt meer dan prima maar zo cross lijkt me echt al sterven. En 15k hardlopen kan ik ook niet hoor. Ik heb nu tot 90 minuten opgebouwd wat me ongeveer 13km brengt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 18:04 



 
Profiel   

Oh wat heb ik vandaag toch heerlijk gefietst. Ik ben sinds lange tijd weer een keer naar Appelscha geweest om de blauwe route van 17 km te fietsen. Veel klimmen en dalen dus voor de conditie zeker even heel goed om daar eens op de gaan focussen. De blauwe route ging prima! Mooi parcours met af en toe ook een flinke boomwortel in een afdaling dus het was wel constant koppie erbij , je zag ze niet aankomen.

De laatste keer dat ik hier ben geweest is al wel dik een jaar geleden. Met mijn oude Bulls had ik dit denk ik niet overleefd , want het aantal boomwortels was echt enorm veel. Ik ben nog steeds zo blij met mijn nieuwe fiets! Alles gaat harder en die klappen op mijn rug zijn eindelijk over.

Daarna toch de stoute schoenen aangetrokken en nog even doorgereden naar de rode route ( Bosberg). Een parcours van 4.3 km. Dat klinkt niet veel maar daar zaten behoorlijke heuvels in. Als je maar net weer een beetje was hersteld kwam de volgende alweer. En ook technische afdalingen. Ook daar was het helemaal constant opletten.

Zonder af te stappen de rode route uitgereden. Ik wou op den duur stoppen maar had toch de motivatie gevonden om weer door te gaan. En uiteindelijk best trots weer terug op het beginpunt. Dat heb ik maar mooi even geflikt! Voor het uithoudingsvermogen erg goed om mijzelf even zo uit te dagen. Dat zal morgen zeker spierpijn worden :')

Edit: En gisteren nog een rondje over het thuisparcours en een gedeelte wat nog wel redelijk onderhouden wordt van de andere route hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 18:35 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Nu lekker doortrainen, waarschijnlijk doe ik op 17 september bij de Bosbaan weer mee. Ik twijfel alleen over de afstand, ik baal ontzettend van 19 juni. Daar had ik echt super hard voor getraind en ik heb het grootste deel niet eens kunnen doen.


Leuk ! Al besloten welke afstand je gaat doen ?

Zebrastreep schreef
Ik vindt het heel tof om te zien wat is dit top sport zeg! En de sfeer is zo leuk en gezellig en iedereen moedigt elkaar aan.


:j Dat klopt , ik heb in Hoorn ook zo vaak mijn naam gehoord .
Cross triatlon is idd een stuk zwaarder dan de normale triatlon .
Een vriendin van mij doet ook aan cross triatlon en die heeft zich gequalificeert
voor de XTERRA World Championship .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 06:25 



 
Profiel   

De laatste foto's van deze vakantie. Dit keer vanuit het Zwarte Woud (Duitsland). Een mooi rondje gedaan met niet al te veel hoogtemeters. Maar wel weer mooie vergezichten én een nieuw vriendje <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:22 



 
Profiel   

Ahh dat biggetje! <3 Wederom mooie foto's :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 12:05 



 
Profiel   

@ MusLi: prachtige plaatjes <3

@ T2T: knappe prestatie weer! Ik vind het zo knap, vooral alle tijd die in het trainen gaat zitten. Echt een levensstijl op zich. Wat is je A race? De ironman in Barcelona uit je onderschrift?

@ imay: ook al zo lekker bezig met triatlons +:)+

@ Zebrastreep: je moest even op de MTB wachten, maar zo te lezen wat dat het wachten waard :D

Sinds een paar dagen ben ik uit isolatie en vandaag voelde ik me goed genoeg om weer op te stappen. Viel me helemaal niet tegen na corona en 2 weken zonder beweging :D Wel veel rugpijn door spierspanning, maar dat heb ik altijd als ik een tijdje niet fiets. Gaat wel weer weg.

Ben wel grandioos verbrand. Ik smeer me altijd in, maar ja, vergeten…

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 18:33 



 
Profiel   

leeslampje schreef
@ MusLi: prachtige plaatjes <3

@ T2T: knappe prestatie weer! Ik vind het zo knap, vooral alle tijd die in het trainen gaat zitten. Echt een levensstijl op zich. Wat is je A race? De ironman in Barcelona uit je onderschrift?

@ imay: ook al zo lekker bezig met triatlons +:)+

@ Zebrastreep: je moest even op de MTB wachten, maar zo te lezen wat dat het wachten waard :D

Sinds een paar dagen ben ik uit isolatie en vandaag voelde ik me goed genoeg om weer op te stappen. Viel me helemaal niet tegen na corona en 2 weken zonder beweging :D Wel veel rugpijn door spierspanning, maar dat heb ik altijd als ik een tijdje niet fiets. Gaat wel weer weg.

Ben wel grandioos verbrand. Ik smeer me altijd in, maar ja, vergeten…

[ [url=m/57phJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn dat je weer op pad kon en dat het niet tegengevallen is. Lekker fietsje hoor. Leuke kleur ook! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 18:49 



 
Profiel   

leeslampje schreef
@ T2T: knappe prestatie weer! Ik vind het zo knap, vooral alle tijd die in het trainen gaat zitten. Echt een levensstijl op zich. Wat is je A race? De ironman in Barcelona uit je onderschrift?


:j Yep , nog een kleine 3 maanden te gaan .

@MuSLi ... <3 leuk vriendje

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 10:34 



 
Profiel   

Ja, ik ben weer bijgelezen!

@zebrastreep: wat leuk dat je zoveel plezier al hebt van je nieuwe mtb. Het enthousiasme spat er vanaf. En nadat ik vorige week met mijn gravel op een rode mountainbikeroute terecht kwam heb ik ook heel veel respect voor MTB-kunsten. Dat vind ik toch best heel spannend. Ik hou het voorlopige bij groen…

@leeslampje: wat fijn dat je weer op de fiets kan stappen. Het hakt er toch best in zo’n Corona besmetting. Luister goed naar je lijf! Maar wel lekker dat je je ontspanning weer kan vinden in het fietsen.

@MusLi: wat hebben jullie een mooie vakantie gehad! Echt heerlijke plaatjes en wat een hoogtemeters heb je gemaakt. Ik vind het knap! En leuk zo’n vriendje!

@IMAY: gefeliciteerd met je knappe prestatie. Echt heel goed gedaan. Wat een conditie en doorzettingsvermogen moet je hebben.

@Time: wat leuk dat je in Hoorn was. Voor Almere woonde ik daar. En ik vind het super grappig om steeds stukjes dijk te zien die mij enorm bekend voorkomen. Hoorn is tof! Daar woont mijn ziel nog. Maar hotels hebben ze er niet…

Ik heb de eerste rondjes met de fiets er weer op zitten en ze hebben hem mooi gefixt. Ontdekte net nog een scheurtje in het carbon, dus moet nog wel even navraag doen of het kwaad kan (bovenaan de zadelpenbuis). Vandaag met twee triatleten op pad geweest. Super leuk, een soort ontmoeting tussen twee werelden. Toerfietser meets snelheidsduivel. Vriendin fietst vaker mee, die vindt het heel leuk om routes te fietsen en nieuwe paden te ontdekken. Dat doet ze niet uit zichzelf. En laat ik nu routes maken heel leuk vinden en een soort toerist in eigen land spelen. Een trainingsmaatje van haar was ook mee. Echt te grappig. Die keken hun ogen uit en hadden enorm veel plezier. En ik kreeg snelheid. Ik ben nog nooit zo snel geweest op 87km. Tegenwind konden zij mooi trainen en ik kon een beetje uit de wind blijven.

Wel gok ik dat ik vanavond weinig meer beweeg…

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 16:47 



 
Profiel   

Zo ben hier even niet meer actief geweest. Lekker druk met werk, de paarden en fietsen :)
Wel af en toe meegelezen en zag echt weer topprestaties van T2T, echt knap!
En Imay ook al.

Zebrastreep wat leuk dat je nu eindelijk kan genieten van je nieuwe mtb! Hopelijk blijf je er lang zoveel plezier van houden.

Musli lekker op vakantie geweest. Ziet er alleMaal jaloersmakend uit.

Maaike wat klote dat je toen op je plaat was gegaan. Lijkt me echt schrikken zo’n schuiver op het asfalt. maar wel fijn dat je fiets zo goed hersteld is. Waar heb je dat laten doen?

Leeslampje wat klote van corona, maar fijn dat het niet tegen viel op je mooie Livje!

Ik doe sinds vandaag ‘gezellig’ mee met corona. Ruim twee jaar de dans ontsprongen maar er nu toch wel aardig ziek en koortsig van. Ben nu maar de hele dag naar mijn fiets aan het staren totdat ik weer op kan en mag :P en in de tussentijd aan het filosoferen over de afmontage van mijn mtb die wel lichtelijk aan vervanging toe is. De mtb komt in de winter weer wat meer in actie om mijn gravel te ‘sparen’. Er zit nu een mix van Deore en Alivio op 3x9 maar zou zo graag naar 1x12 deore xt willen maar die groep is duurder dan die fiets ooit gekost heeft volgens mij _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 21:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 446 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen