Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 172 van de 173 [ 4310 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Borstverkleining 3

 
Profiel   

Oh wow! Dat ziet er al fantastisch uit.

Ik ga dit topic eens bijlezen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-22 07:48 



 
Profiel   

Bullebeest schreef
Django, wat een mooi verschil! Op welke cup zit je nu? Als ik dat mag vragen natuurlijk


Natuurlijk!
Ze hebben gemikt op een C, maar ik draag nu een sportbeha maat L en dat zou een D zijn. Ik heb ook de M aan gehad, maar daar kreeg ik stekende pijn van zodra ik bewoog :=

Ik denk dat de uiteindelijke maat een D gaat worden, maar mocht de zwelling nog heel erg afnemen, dan wordt het een C :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-22 08:51 



 
Profiel   

Hee Django, hoe is het er nu mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 05:50 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Hee Django, hoe is het er nu mee?


Lief dat je het vraagt :D Het gaat een beetje met ups en downs. Dinsdag had ik een hele goeie dag. Zelf gedoucht, kon fatsoenlijke kleren aan, weinig pijn. En woensdag ben ik gecrasht en geburnd := Donderdag werd ik ook weer wat flauw met douchen :c Toen had ik weer heel veel pijn op links - waar ze ook het meeste vanaf hebben gehaald. Incidenteel voel ik de hechtingen flink trekken en het begint op rechts nu ook wat te jeuken.

Volgende week vrijdagochtend in ieder geval controle bij de chirurg. Helaas niet bij de chirurg die mij geopereerd heeft want die is op vakantie, maar ik ga ook niet wachten met controle tot ze weer terug is :=

Ik moet wel zeggen dat het bizar goed voelt om gewoon weer een simpel shirtje in mijn maat te kopen ipv 3 maten groter omdat de voorgevel anders niet past :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 18:02 



 
Profiel   

Ondertussen is het alweer 6 dagen verder :')

Hoe is het er nu mee? Hechtingen wat beter? Voel je al verschil qua gewicht? Morgenochtend controle, hopelijk is die goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 13:18 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Ondertussen is het alweer 6 dagen verder :')

Hoe is het er nu mee? Hechtingen wat beter? Voel je al verschil qua gewicht? Morgenochtend controle, hopelijk is die goed!


Ik voel me eigenlijk heel goed! Ik ben sinds dinsdag van de pijnstillers af, maar de hechtingen beginnen echt vreselijk te jeuken :')

Qua gewicht merkte ik dat al heel snel. Het is nu gewoon netjes in proportie, ik loop rechter, schouders hangen minder naar voren :j

Morgenochtend naar het ziekenhuis en ik hoop echt dat ik weer 'goed genoeg' ben om zelfstandig het huis uit te mogen met iets wat harder gaat dan lopen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 19:32 



 
Profiel   

Ah goed te horen en fijn voor je :D Hopelijk krijg je groen licht van het ziekenhuis!

Ik heb ondertussen alle goedkeuringen binnen, nog even gesprek met de anesthesist en dan kunnen we gaan plannen denk ik!

Alleen ben ik een paar jaar geleden geopereerd aan mijn linkeroor en was ik laatst bij de huisarts voor een ontsteking in rechts en die vond er beide niet zo goed uit zien. Dus over 2 weken eerst gesprek bij de KNO arts met kans op weer operatie en dat heeft dan iets meer spoed :') even afwachten allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 07:25 



 
Profiel   

Django, hoe is het er nu mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-22 18:25 



 
Profiel   

ik ben 4 oktober aan de beurt, ben erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-22 08:07 



 
Profiel   

Ik ben echt superblij met het resultaat, hopen dat het zo mooi blijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 19:49 



 
Profiel   

@fokfanaat wat fijn dat je blij bent met het resultaat. Heb je veel last van de operatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 19:52 



 
Profiel   

Nee helemaal niet, moet er echt aan denken om voorzichtig aan te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 19:53 



 
Profiel   

Wat fijn! Ik wil volgend jaar graag een consult plannen voor tumescent liposculptuur. Toch onderzoeken of dat een optie voor mij is voordat ik kies voor een operatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 19:57 



 
Profiel   

Dat ga ik even googlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 20:11 



 
Profiel   

Hou je dan wel een mooie vorm van je borsten? Niet dat je last van los vel krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 20:14 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
Hou je dan wel een mooie vorm van je borsten? Niet dat je last van los vel krijgt.


Daar ben ik ook benieuwd naar. Lees dat het van verschillende factoren afhankelijk is (o.a. conditie huid, de mate van verkleining). Mijn borsten moeten er wel geschikt voor zijn :') anders ga ik voor de reguliere optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 22:27 



 
Profiel   

@Django en Fokfanaat, hoe is het met jullie?

voor mij is de operatie alweer bijna 5 maanden geleden. Littekens beginnen nu rustig aan weg te trekken. Ben nog steeds heel blij met het resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 14:59 



 
Profiel   

Het gaat eigenlijk prima hier :j Ik heb wel wat kleine wondjes bij de littekens gehad, maar dat is verder weer genezen en voel me verder goed :)

Ik heb denk ik een kleine 2 weken geleden mijn eerste beha weer gekocht en die is opgemeten op 75E, dus we gaan zien of dat nog gaat veranderen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 15:41 



 
Profiel   

Ik ben nu precies een week geleden geopereerd, heb aan een kant nog steeds last van wondvocht. Maar verder gaat het wel prima. Ik vind ze echt prachtig! Hoop dat ze zo blijven. Ben ook weer half aan het werk, wel weer vermoeiend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 15:44 



 
Profiel   

Ow gaaf, weer nieuwe bh's shoppen, staat zoveel mooier. Ik kan niet wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 15:44 



 
Profiel   

Harde vochtplekken zijn er nu zowat uit en ook bijna geen wondvocht meer. Gaat nu echt de goede kant op, kan niet wachten tot het tape eraf is en de hechtingen eruit

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-22 13:33 



 
Profiel   

Hoe is het met iedereen?

Ik zit nog steeds te wachten op mijn oproep :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 19:59 



 
Profiel   

Wat een stilte hier :')

Ik heb zelf eindelijk een datum en donderdag 19 jan ben ik aan de beurt! Ik hoop vooral dat er wat druk van de nek en schouders komt, maar als ik de verhalen mag geloven is er wat verlichting :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 09:23 



 
Profiel   

Spannend en meteen een goed voornemen voor dit jaar.
Ik kan deze maand gaan inplannen. Ik krijg nog een borstverkleining van 1 borst na een eerdere borstverkleining 28 jaar geleden en een borstoperatie vorig jaar ivm borstkanker. De borst die vorig jaar is geopereerd is toen verkleind en gereconstrueerd. Daarna ook nog bestraling. Die borst is best redelijk van vorm geworden. Helaas kan ik alleen nog steeds geen leuke bh’s aan maar dat komt niet door de verklaring maar door de reconstructie ( er is een deel nieuwe borst gemaakt met een vetlapje van onder mijn borst) Aan de ene kant zie ik wel uit naar de operatie maar aan de andere kant ben ik dat gedoe aan mijn borsten wel zat. Eerst moet ik nog een MRI om te zien of ik echt kankervrij ben anders heb ik nog risico dat ze alsnog geamputeerd moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 16:47 



 
Profiel   

Poe joh wat een verhaal! Ik hoop heel erg voor je dat je schoon bent en dat dit dan de laatste operatie gaat zijn :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 20:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 172 van de 173 [ 4310 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen