Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:27

Ik lees al een tijd mee, heb al langer het idee om een ooglidcorrectie te laten doen en vroeg mij af of er iemand van hier een goed adres heeft in Drenthe of Groningen?

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 19:12

zigranta schreef:
Ik lees al een tijd mee, heb al langer het idee om een ooglidcorrectie te laten doen en vroeg mij af of er iemand van hier een goed adres heeft in Drenthe of Groningen?


Ik heb volgende week een afspraak bij een Bergman kliniek. Wellicht zit er ook eentje bij jou in de buurt. Ik krijg het overigens vergoed vanuit de aanvullende verzekering.

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 12:11

Ik ben vrijdag geweest en zijn de lijntjes rond m’n mond/marionetten lijnen en m’n lippen gevuld.
Je kan al zien dat het heel mooi is geworden en ik ben er voorzichtig al heel erg blij mee.
Heel natuurlijk en geen tuitlip haha gelukkig. Ik had dat inderdaad aangegeven dat ik daar bang voor was. Ze legde wat dingen uit, liet voorbeelden zien en stelde me gerust.
Alleen jeetje wat een blauwe plekken rond mijn mond. Ik ben bang dat ik dinsdag zo niet naar m’n werk kan. (Misschien met een dikke laag concealer) Herkent iemand dit? Misschien tips?
Mijn kin was vorige keer ook behoorlijk blauw en dat duurde best lang.

Mijn vriendin heeft trouwens bij dezelfde behandelingen en dezelfde arts telkens nergens last van dus waarschijnlijk ben ik snel blauw.

Popstra
Berichten: 13742
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 15:12

De blauwe plekjes rond de mond zijn herkenbaar. Zal dinsdag al minder en goed te camoufleren zijn

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:03

De plekken zijn nu diep donker blauw en nog behoorlijk zichtbaar. Wel redelijk te camoufleren maar toch maar besloten vandaag nog thuis te werken.
Maar ben er zoooo blij mee. Ik zou het zo weer doen

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:29

Seven_OfNine schreef:
De plekken zijn nu diep donker blauw en nog behoorlijk zichtbaar. Wel redelijk te camoufleren maar toch maar besloten vandaag nog thuis te werken.
Maar ben er zoooo blij mee. Ik zou het zo weer doen


Komt vast goed. Ik kleur ook altijd snel blauw helaas...
Ik ben aan het aftellen. Donderdagochtend staat mijn ooglidcorrectie gepland :j

hahahatsjoe

Berichten: 2390
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 15:01

Seven_OfNine schreef:
Ik ben vrijdag geweest en zijn de lijntjes rond m’n mond/marionetten lijnen en m’n lippen gevuld.
Je kan al zien dat het heel mooi is geworden en ik ben er voorzichtig al heel erg blij mee.
Heel natuurlijk en geen tuitlip haha gelukkig. Ik had dat inderdaad aangegeven dat ik daar bang voor was. Ze legde wat dingen uit, liet voorbeelden zien en stelde me gerust.
Alleen jeetje wat een blauwe plekken rond mijn mond. Ik ben bang dat ik dinsdag zo niet naar m’n werk kan. (Misschien met een dikke laag concealer) Herkent iemand dit? Misschien tips?
Mijn kin was vorige keer ook behoorlijk blauw en dat duurde best lang.

Mijn vriendin heeft trouwens bij dezelfde behandelingen en dezelfde arts telkens nergens last van dus waarschijnlijk ben ik snel blauw.


Hoeveel ml is gebruikt en wat heeft het jou gekost ? Mag ook per PB.

Popstra
Berichten: 13742
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 16:09

Waarom wil je dat altijd weten hahahatsjoe?

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 20:14

Hoeveel ml is echt heel persoonlijk. Je kan het bijna niet vergelijken. Prijzen staan gewoon op de website van Faceland. Meestal gebruiken ze Juvederm in de lippen als je een natuurlijk resultaat wilt.
Ik wil mijn kaaklijn nog laten doen maar daar gaat echt veel in. Ze zei 4 ml voor een minimaal resultaat en eerder 6 ml. Dus eeeeh ja, dan moet ik nog even sparen. Dat zijn geen grapjes meer.

hahahatsjoe

Berichten: 2390
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 08:54

Popstra schreef:
Waarom wil je dat altijd weten hahahatsjoe?


Heel simpel, om te kunnen bepalen wat voor mij een mogelijkheid zou zijn. Financieel vooral. Ik ga er vanuit dat de marionettenlijnen de lijnen naast de mond zijn.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 09:28

Marionetlijnen gaat veel in. Niet in 1 x maar je blijft aan de gang daarmee. Is erg lastig. Vaak doen ze het in combinatie met Botox.

Popstra
Berichten: 13742
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 10:09

hahahatsjoe schreef:
Popstra schreef:
Waarom wil je dat altijd weten hahahatsjoe?


Heel simpel, om te kunnen bepalen wat voor mij een mogelijkheid zou zijn. Financieel vooral. Ik ga er vanuit dat de marionettenlijnen de lijnen naast de mond zijn.


De prijzen zijn overal anders en sommige klinieken hebben dikwijls een leuke korting op fillers of botox
Je zou er wat kunnen volgen op instagram of FB, daar worden de kortingen vaak bekend gemaakt

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:41

Ik ben weer thuis! Mocht me vanmorgen melden in Hilversum voor mijn ooglidcorrectie. De verdoving was echt naar, maar verder is het me meegevallen. Nu thuis koelen en volgende week vrijdag hechtingen eruit.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 13:57

Padoertje schreef:
Ik ben weer thuis! Mocht me vanmorgen melden in Hilversum voor mijn ooglidcorrectie. De verdoving was echt naar, maar verder is het me meegevallen. Nu thuis koelen en volgende week vrijdag hechtingen eruit.


Oh spannend! Fijn dat het meeviel.

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:53

[quote="hahahatsjoe"
Hoeveel ml is gebruikt en wat heeft het jou gekost ? Mag ook per PB.[/quote]



Ik weet niet precies hoeveel er in is gegaan. Normaal gesproken schrijft ze het in mijn persoonlijke “paspoortje” en plakt ze de stickertjes van de gebruikte producten er in. Maar die was ik vergeten. Ze zal het nu doen bij de nacontrole.
Ik heb 1300 euro betaald maar daarvoor is m’n voorhoofd behandeld met een filler, marionetten/rokerslijntjes (of hoe dat ook heet….ik rook niet) en m’n lippen. En ik ga ook niet bij een hele goedkope arts. Dat weet ik en heb het er voor over.

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:55

Padoertje schreef:
Ik ben weer thuis! Mocht me vanmorgen melden in Hilversum voor mijn ooglidcorrectie. De verdoving was echt naar, maar verder is het me meegevallen. Nu thuis koelen en volgende week vrijdag hechtingen eruit.



Fijn dat het meeviel. Nu lekker herstellen. Het zal vast heel mooi worden.

hahahatsjoe

Berichten: 2390
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:06

Seven_OfNine schreef:
Ik weet niet precies hoeveel er in is gegaan. Normaal gesproken schrijft ze het in mijn persoonlijke “paspoortje” en plakt ze de stickertjes van de gebruikte producten er in. Maar die was ik vergeten. Ze zal het nu doen bij de nacontrole.
Ik heb 1300 euro betaald maar daarvoor is m’n voorhoofd behandeld met een filler, marionetten/rokerslijntjes (of hoe dat ook heet….ik rook niet) en m’n lippen. En ik ga ook niet bij een hele goedkope arts. Dat weet ik en heb het er voor over.


Dat is inderdaad pittig, benieuwd hoe het geworden is.

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 13:12

Goedemorgen! Donderdag geopereerd en vandaag is alles al lekker aan het zakken. Ziet er niet uit, maar heb gelukkig geen complicaties. Alles is mooi dicht en heb alleen de eerste 24u wat kleine lekkages gehad. Hoop dat het vanaf morgen met de dag opknapt. Lekker make uploos door het leven zo hahaha Afbeelding

LaDonna75

Berichten: 2140
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 13:14

Succes met opknappen, het wordt vast mooi! En valt nu al mee met de dikheid en blauwheid :j

Popstra
Berichten: 13742
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 17:56

Komt goed hoor!!

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 21:12

Valt zeker mee met hoe je er nu uitziet.
Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 13:26

cinniz123 schreef:
Valt zeker mee met hoe je er nu uitziet.
Ben benieuwd naar het eind resultaat!


Thnx allemaal. Het is nu paars/geel geworden met een beetje een vochtzak onder mijn ogen. Niet schrikbarend verder. Begint al wel te jeuken dus de koelzak erop helpt daar gelukkig wel iets tegen. Het is pas 3 dg geleden, dus ik mag zeker niet klagen

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 19:16

Heeft iemand hier effect gehad van arnica druppels slikken voorafgaand aan lipfillers? Ik heb in januari afspraak maar vorige keer was het best een paar dagen blauw. Liever niet dit keer.

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 20:13

Shaggy09 schreef:
Heeft iemand hier effect gehad van arnica druppels slikken voorafgaand aan lipfillers? Ik heb in januari afspraak maar vorige keer was het best een paar dagen blauw. Liever niet dit keer.


Kwestie van proberen.
Als je dan dit keer minder heftig blauw ben hebben ze geholpen.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:01

Vandaag naar Faceland Utrecht geweest bij Suzanne van Soest. Heb kaaklijn laten doen met Radiesse. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.