Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 123 [ 3051 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 123  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bijna 34 en baarmoederhalskanker

 
Profiel   

Wat een ellende TS.

Hoe kan zo'n kliniek nu 'gewoon even wat aanpassen'?
Het is toch geen rapport voor de basisschool?

Hopelijk helpt die andere kliniek je wel goed verder.
Maar begrijp ik nu goed dat de eerste K misschien wel goed bestreden is, maar dat er een tweede K is die zich op meer plekken heeft laten zien?
Wel naar dat het hele circus weer opnieuw begint.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 09:48 



 
Profiel   

Speechless, lieve ts wat een kútnieuws.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 10:42 



 

Wat een pech op pech
Veel sterkte hoop dat je wat lichtpuntjes kan vinden om naar uit te kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 11:03 



 
Profiel   

Luxorvalkje schreef
Wat een ellende TS.

Hoe kan zo'n kliniek nu 'gewoon even wat aanpassen'?
Het is toch geen rapport voor de basisschool?

Hopelijk helpt die andere kliniek je wel goed verder.
Maar begrijp ik nu goed dat de eerste K misschien wel goed bestreden is, maar dat er een tweede K is die zich op meer plekken heeft laten zien?
Wel naar dat het hele circus weer opnieuw begint.


Ja dat kan dus in dit geval… maar de klieren in mijn buik kunnen ook baarmoederhalskanker zijn… maar dat weten ze dus niet. En daar kunnen ze geen stalen van nemen omdat er te veel zijn en moeilijk bereikbaar…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 12:18 



 
Profiel   

Tipje voor je ts, via alphega apotheken nederland kan je voor 300 euro dna onderzoek laten doen.
Dan testen ze 26 genen en krijg je ook een rapport met 300 soorten medicatie.
Hierbij staat ook chemo, en bij mij blijkt tamoxifen vermindert te werken.
De dosis zal dan hoger moeten.
Het is een swabje wangslijmvlies.
En als een chemo niet aansluit op je dna, weet je dat dan van tevoren.
Ik vind het echt klote dat ik er niet eerder aan dacht voor je, hoe sneller hoe beter als je dat wil maar ik kan het niet terugdraaien.
Via pb heb ik een voorbeeldpagina van mijn rapport voor je.
Immunotherapie moet ik kijken, maar er is een hele rits met oncologie bij.
Kan dat daar ook immunotherapie bij staat maar ik ken daar geen namen van gelukkig.

Deze krijg je dan ook, inpluggen in elke computer met usb ingang en direct krijgt de arts een zeer overzichtelijk overzicht.
Op categorie kunnen ze aanklikken, en bij elke apotheek kunnen ze zo kopiëren en plakken.
Iedereen denkt oei moeilijk maar elke arts is er erg blij mee.
En zeer overzichtelijk vinden ze: had iedereen dit maar zeggen ze dan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 12:28 



 
Profiel   

moonfish13 schreef
Tipje voor je ts, via alphega apotheken nederland kan je voor 300 euro dna onderzoek laten doen.
Dan testen ze 26 genen en krijg je ook een rapport met 300 soorten medicatie.
Hierbij staat ook chemo, en bij mij blijkt tamoxifen vermindert te werken.
De dosis zal dan hoger moeten.
Het is een swabje wangslijmvlies.
En als een chemo niet aansluit op je dna, weet je dat dan van tevoren.
Ik vind het echt klote dat ik er niet eerder aan dacht voor je, hoe sneller hoe beter als je dat wil maar ik kan het niet terugdraaien.
Via pb heb ik een voorbeeldpagina van mijn rapport voor je.
Immunotherapie moet ik kijken, maar er is een hele rits met oncologie bij.
Kan dat daar ook immunotherapie bij staat maar ik ken daar geen namen van gelukkig.

Deze krijg je dan ook, inpluggen in elke computer met usb ingang en direct krijgt de arts een zeer overzichtelijk overzicht.
Op categorie kunnen ze aanklikken, en bij elke apotheek kunnen ze zo kopiëren en plakken.
Iedereen denkt oei moeilijk maar elke arts is er erg blij mee.
En zeer overzichtelijk vinden ze: had iedereen dit maar zeggen ze dan.

[ [url=m/F5zkGD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weet je of dit voor ‘Belgie’ ook beschikbaar is? Ik ga hier zeker eens naar kijken! In iedere geval al heel hard bedankt!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 13:28 



 
Profiel   

Wat een PEEPnieuws en wat wel weer een goede tip van Moonfish :j :knuffel: Heel veel sterkte, we leven met je mee. En je mag best in deze fase nog meer voor jezelf opkomen. Kwaliteit van leven gaat het om. Je hebt er een.. niet l*llig bedoelt, maar feit dat je nu nog geen behandelplan hebt. Urgentie om e.e.a. levensdragend te houden :knuffel: -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 13:42 



 
Profiel   

Ziekenhuis 1 zegt dat het klinisch nog altijd meer overeenkomsten heeft met baarmoederhalskanker, het totaalplaatje duidt volledig op baarmoederhalskanker, zo ook die eerste biopsie maar de patholoog heeft dan een staal binnen gekregen uit een borst, met de vraag of dit borstkanker of baarmoederhalskanker is en de patholoog ziet veel overeenkomsten met baarmoederhalskanker maar ook met borstkanker en in zeldzame gevallen is het dan borstkanker. Maar de patholoog kan dus niet met 100% zekerheid zeggen dat het baarmoederhalskanker omdat er enkele overeenkomsten zijn met borstkanker maar er zijn veel meer overeenkomsten met baarmoederhalskanker…

Maar als ze het totale plaatje gaan bekijken past het ziektebeeld dus eerder bij baarmoederhalskanker, zelfs met de pathologisch rapport…

Bij borstkanker zou het uitzaaiing patroon normaal ook iets anders zijn, niet naar hals maar bv eerst naar de oksels en daar is (nog) niks te zien. Plus de tumor is heel klein en zit niet eens ‘in’ mijn borst maar eronder…

Op de scan is de ziekte wel toegenomen. Daardoor ook weer meer pijn en dus krijg nu ook weer hogere pijnstillers maar ze moeten en willen snel de behandeling starten.

In ziekenhuis 1 gaan ze opnieuw contact opnemen met Leuven want zij vinden het kort door de bocht om het nu volledig op borstkanker te houden en mij uit die studie te schrappen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 18:34 



 
Profiel   

pppfff, lijkt me vreselijk lastig..... puur al het feit dat je kanker hebt, dat het dan uitgezaaid is, is het laatste wat je wil dan nog mensen die het niet eens worden over wat voor kanker je nu eigenlijk hebt en wat je nu wel of juist niet (meer) kan gaan doen.....
snap niet dat ze zoiets zelf niet doorhebben eigenlijk....

ik hoop heel hard dat je snel een heel concreet plan krijgt van dit en dat kunnen we doen en dan kunnen we starten, want enkel aan zoiets heb je uiteindelijk iets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 18:59 



 
Profiel   

Ik moet eerlijk gezegd dat ik het hele borstkanker verhaal ook bijzonder vind hoor. Ik hoop voor je dat je wel in de studie kunt blijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 19:26 



 
Profiel   

Wat een verwarrende info krijg je toch!! Alsof het allemaal op zich al niet afschuwelijk genoeg is om te bevatten en te verwerken, krijg je nog zo’n onduidelijke info.
Meidje toch, wat krijg je allemaal op je boterham. Dat hoort niet op jouw leeftijd :n .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:13 



 
Profiel   

Wat een ellendige update. Ik weet even niet wat ik moet zeggen, anders dan veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:57 



 
Profiel   

Ik heb net goei nieuws gekregen *\o/* *\%/* ze zijn het erover eens dat het baarmoederhalskanker is en ik mag maandag terug langs gaan ivm de studie

Ik ben aan het wenen van blijdschap en opluchting! Eindelijk terug licht aan het einde van de tunnel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:25 



 
Profiel   

Mooi lichtPUNT {:} *D :knuffel: Fijn dat ze daar in elk geval over uit zijn en dat jij je trouwerij binnenkort hebt *\o/* Nog meer lichtpuntjes <3 Succes maandag. Jouw aandeel in studie gaat ook weer andere mensen redden aan wetenschappelijke input/informatie. Waardevol :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:31 



 
Profiel   

Oh wat fijn dat er eindelijk een beetje iets positiefs is nu. Heel veel succes maandag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:32 



 
Profiel   

Poe.... wat fijn!!
Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:33 



 
Profiel   

Fijn dat daar eindelijk duidelijkheid over is

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:54 



 
Profiel   

Wat een fijn bericht! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:25 



 
Profiel   

Wat een goed nieuws!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:29 



 
Profiel   

Fijn! Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je weer wat controle hebt. Je gaat nu met de immuuntherapie aan de slag, dan kan je weer vechten. Goed nieuws! Wanneer start je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:31 



 
Profiel   

Wat fijn, wat een fijne update! Ik ga voor je duimen dat de studie aanslaat! Yes!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:34 



 
Profiel   

Wat een goed nieuws, wanneer mag je starten?
Ik ga duimen dat de studie je gaat helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:36 



 
Profiel   

Eindelijk eenduidigheid en fijn dat je aan de studie kan deelnemen nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:55 



 
Profiel   

*\o/* **\O/** *\%/* **\O/**

Oh meis wat ben ik blij voor je!!!

Licht te zien in de tunnel :)

Het is je zo gegund!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:00 



 
Profiel   

Wat fijn! Eindelijk duidelijk na deze enorme rollercoaster! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 123 [ 3051 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 123  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen