Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 135 [ 3361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 135  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kinderwens en zwanger worden

 
Profiel   

Snap ik wel hoor Lau gewoon doen wat goed voelt als jij denkt wil toch even testen gewoon doen toch!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:56 



 
Profiel   

Spannend Lau! Ik ga met LinsxDot mee, doe vooral waar jij je zelf goed bij voelt!

Hier morgen het intake gesprek bij de fertiliteit, ben benieuwd wat ze gaan doen en onderzoeken. Ik ben bekend met PCOS en mijn cyclus is heel onregelmatig, het zal dus geen verrassing zijn dat het aan mij ligt dat het nog niet is gelukt (van mijn vriend mag ik dat zo niet zeggen, omdat het niet mijn "schuld" is..)
Ik hoop dat ze snel iets opstarten en we zo wat meer kansen krijgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:17 



 
Profiel   

Jasia schreef
Spannend Lau! Ik ga met LinsxDot mee, doe vooral waar jij je zelf goed bij voelt!

Hier morgen het intake gesprek bij de fertiliteit, ben benieuwd wat ze gaan doen en onderzoeken. Ik ben bekend met PCOS en mijn cyclus is heel onregelmatig, het zal dus geen verrassing zijn dat het aan mij ligt dat het nog niet is gelukt (van mijn vriend mag ik dat zo niet zeggen, omdat het niet mijn "schuld" is..)
Ik hoop dat ze snel iets opstarten en we zo wat meer kansen krijgen...


Spannend! Bij mij ging het echt in een snelvaart toen ik eenmaal bij fertiliteit zat. Dus hoop dat dat voor jullie ook zo is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:26 



 
Profiel   

Spannend Jasia, succes vandaag! :knuffel:

Hier nog steeds geen knaltest. Bij de vorige zwangerschap had ik op dit termijn 2-3 bij de weken indicator. Dus ik denk dat het niet goed af loopt helaas ;(

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 07:28 



 
Profiel   

Succes vandaag!

Ik had dat helaas ook bij bleef op 1-2 staan. Ik hoop echt op klein wonder voor je want ik gun het iedereen echt keihard! Maar vrees dat niet goed is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:11 



 
Profiel   

Maar hij lijkt wel opgelopen? Ben je zeker van je eisprong?

Jasia: succes vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 12:11 



 
Profiel   

Ook ik vind hem qua duidelijkheid wel oplopen. Als je twijfelt kun je ook altijd contact opnemen met je arts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 12:18 



 
Profiel   

Tussen deze 2 testen zit 48 uur, vind het zelf wel weinig verschil :o

[ img ]

Ja ik ben zeker van mijn eisprong, heb de 16e een inwendige echo gehad bij de gynaecoloog en toen stond het eitje op knappen. Dus kan hooguit een dag verschil in zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 14:02 



 
Profiel   

Lastig Jannickee. Ik duim voor je!

Hier vandaag de eerste afspraak bij de fertiliteit gehad. Bloed geprikt en een inwendige echo gehad. Er staat een eitje op knappen, dus we hebben huiswerk voor het weekend mee gekregen :):)
Mijn vriend moet komende week een zaad analyse laten doen en als alles goed is, starten we vanaf de cyclus daarna met ovulatie inductie...

Voor nu gaan we dus klussen en hopen dat het zover niet hoeft te komen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:21 



 
Profiel   

Wat fijn! Ik hoop echt dat het voor jullie lukt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:17 



 
Profiel   

Spannend! Ik duim ook voor jullie mee <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:50 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen hier?

Hier helaas niet meer op het wachtbankje. Niet geheel onverwachts maar nadat gisteren mijn menstruatie niet zoals normaal opgang kwam, kwam er toch even een twijfel momentje maar vanmorgen zetten het evht door dus door naar de volgende ronde!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 21:16 



 
Profiel   

Balen Linn, hopelijk lukt het de volgende ronde.

Ik kreeg mijn menstruatie pas na de zevende week van mijn cyclus. Daar baal ik flink van, de laatste jaren ging het steeds best goed met een cyclus van vier tot vijf weken. Vroeger had ik ook wel eens drie maanden, ik ben zo bang dat het nu weer oploopt. Hopelijk kwam dit gewoon van de corona-prik en is mijn volgende cyclus weer normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 23:38 



 
Profiel   

Jammer zeg linn hopelijk goede volgende ronde.

Mijn ovulatie streepje word steeds donkerder zou het dan toch dat mijn lichaam zich weer herpakt?

Volgende week afspraak ziekenhuis en ik knijp hem echt heel erg bah word er gewoon misselijk van.
En ben helaas ziek al 1,5 week snot verkouden en hoesten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 07:46 



 
Profiel   

Gelukkig voelde ik hem aankomen, en had ik mijn twijfels daarvoor al
Mijn vriend had toch stille hoop merkte ik uit z'n reactie omdat het toch anders was dan anders. Ach op naar de volgende!

Lins, snap dat je er helemaal naar van bent,is niet niks. Wel enorm benieuwd naar je volgende test, mijn duimen draaien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 09:21 



 
Profiel   

Hoelang zijn Julie al bezig?

Ja die afspraak gaat wel hele toekomst bepalen. Zowel werk als kinderwens dus ik ben echt stront nerveus

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 09:42 



 
Profiel   

LinsxDot schreef
Hoelang zijn Julie al bezig?

Ja die afspraak gaat wel hele toekomst bepalen. Zowel werk als kinderwens dus ik ben echt stront nerveus


Knuffel voor jou :knuffel:

Balen Linn hopelijk de volgende keer beter.

Toffeltje mocht het weer oplopen misschien toch een idee om naar de gynaecoloog te gaan. Ik merk dat het idee van eindelijk weten waarom mijn cyclus zo lang en vaag is wat rust geeft.


Hier gaat het rustig, stiekem een beetje hoop mijn borsten zijn gevoelig en af en toe heb ik steken in mijn onderbuik. Dus dit is of positief of dit wordt een ongesteldheid uit de hel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 09:52 



 
Profiel   

Wat een spannende tijd voor jullie Lins. Hopelijk weet je op tijd wat meer zodat je weet of je aan je nieuwe baan kunt beginnen. Ik duim voor je voor goed nieuws wat betreft je kinderwens.

Ik mag in januari weer naar de vruchtbaarheidskliniek. We waren daar begin van het jaar ook al, toen verdachten ze mij al van PCOS, maar omdat mijn cycli regelmatig en kort genoeg waren deden ze er nog niets mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 11:16 



 
Profiel   

LinsxDot schreef
Hoelang zijn Julie al bezig?

Ja die afspraak gaat wel hele toekomst bepalen. Zowel werk als kinderwens dus ik ben echt stront nerveus


Dit was pas de tweede serieuze poging, dus niet lang.. maar bij ons zit er medisch iets waardoor het daarvoor niet spontaan is gelukt.. beetje lastig uitleggen.

Voor jou ook lastig. Ene kant wil je wss dat die afspraak al achter de rug is, andere kant wil je misschien wel liever helemaal niet erheen...lastig zeg, emotionele rollercoaster wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 11:25 



 
Profiel   

Oh hoop echt dat je lukt gun het iedereen zo erg!

[ img ]
Letsgoooooo

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 18:03 



 
Profiel   

Oh Linsxdot wat fijn dat je cyclus zich weer heeft herpakt!

Lastig Linn!

Toffeltje, hopelijk kunnen ze in januari meer voor je doen!

Jannickee, hoe gaat het nu met je?

Oh Lau wat spannend! Ik hoop zooooo voor je dat deze klachten een positieve oorzaak hebben! :):) Wanneer kan je testen?

Hier afgelopen weekend (op doktersadvies O:) ) geklust en nu op het wachtbankje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:06 



 
Profiel   

LinsxDot schreef
Oh hoop echt dat je lukt gun het iedereen zo erg!

[ [url=m/4OWds4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Letsgoooooo


Whoop whoop gaan met die banaan *\o/*


Ik moet deze week ongesteld worden dus wilde als dat nog niet gebeurd is testen. Maar mijn tepels zijn zo gevoelig echt huilen mijn borsten doen gewoon zo een zeer. Een bh is op het moment de hel.
Ik hoop oprecht dat het niet de ongesteldheid van de hel is die ik verwacht maar gewoon een positieve test.

Heel spannend jasia ik duim voor je mee


Laatst bijgewerkt door Lau op 05-12-22 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:28 



 
Profiel   

Oh Lau zoooo spannend ik ga voor je duimen!

Jasia ook voor jou duimen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:31 



 
Profiel   

Veel plezier lins!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 22:35 



 
Profiel   

Ben gisteren zo stront ziek geworden dat gemiste kans is.. was al best ziek maar kon gisteren avond niet eens meer uit me ogen kijken was echt gevloerd. Maar het kan vandaag nog moet binnen 72 uur hahaha maar hoop dat ik beetje op kamp bah!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 07:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 135 [ 3361 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 135  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen