Welk progamma doen jullie ?
0-5km 90%  90%  [ 86 ]
5-10km 7%  7%  [ 7 ]
Halve marathon 1%  1%  [ 1 ]
Hele marathon 1%  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 95

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 23 [ 574 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hardlopen met Evy

 
Profiel   

[ img ]

Die van mij geeft wel aan hoe hard ik loop en hoeveel kilometer maar er klopt niks van.. Ik heb gewoon een rechte lijn gelopen en kan niet over water lopen :') Ik heb er verder ook nooit last van dat mijn locatie niet klopt ofzo dus ligt wel aan de app.. Wel vervelend omdat ik nu geen idee heb hoe hard ik loop en of dat beter wordt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 21:15 



 
Profiel   

Ik weet dat dit topic al een paar jaar oud is, maar ik was benieuwd of er nog medelopers zijn met Evy :Y). Zelf sinds vrijdag gestart en nu 4x gelopen. Heb nog nooit eerder hardgelopen, maar het valt me tot nu toe alles mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 21:18 



 
Profiel   

Ik loop met Evy. De eerste 18 lessen van het vijf km programma gehad.
Paar jaar terug twee x de hele marathon gelopen en altijd fanatiek lange afstand canitrails.
Vorig jaar december bevallen, weer begonnen, verhuisd dus verwaarloosd, nu probeer ik elke week twee x te gaan ondanks grote verbouwing. Heerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 00:08 



 
Profiel   

Ik loop ook nog met Evy hoor.
Maar loop de losse afstand vaak. Zo ver als ik wil.

Ik gebruik mijn Garmin voor de kms die komt echter meestal wel overeen met Evy. Maar die klopt Iig.

Ik ben ook weer aan het opbouwen sinds moet maar heb de 8 km al gehaald dus ben goed opweg naar 10.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 06:02 



 
Profiel   

Ik ben ook aan het lopen met Evy. Eerder tot 20km getraind. Daarna verhuisd, kindje gekregen en lang last gehad van mijn bekken, maar nu gaat het goed en ben ik weer aan het opbouwen naar 5km. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 06:42 



 
Profiel   

Ik ga weer beginnen ermee. Iedere keer weer moeten stoppen door blessures, maar nu al een poosje blessurevrij, dus we gaan het weer proberen.

Mijn ervaring is dat als ik twee dagen rust neem, ipv de geadviseerde 1 dag, ik ook zonder problemen met mijn lijf kan hardlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 10:20 



 
Profiel   

Oke leuk om te lezen! Lopen jullie ook op de verharde wegen of trail? Ik loop nu ook nog zonder muziek eigenlijk, maar ik vind dat Evy niet zo heel veel zegt tussendoor, dus misschien toch maar eens met muziek proberen. Volgens mij kon dat ook met de app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 18:34 



 
Profiel   

Beide. Bos heeft mijn voorkeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 19:57 



 
Profiel   

Melia schreef
Oke leuk om te lezen! Lopen jullie ook op de verharde wegen of trail? Ik loop nu ook nog zonder muziek eigenlijk, maar ik vind dat Evy niet zo heel veel zegt tussendoor, dus misschien toch maar eens met muziek proberen. Volgens mij kon dat ook met de app.


Ik zet eerst Spotify aan en dan ga ik eerst stukje wandelen en start Evy dan zodra ik ga lopen die apps heb ik dan beiden aan en dat werkt prima.

Ik loop eigenlijk alleen maar verhard door de polder want dat hebben we hier. Soms een kort stukje door een weiland en over brugjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:18 



 
Profiel   

Ik vond Evi geweldig, maar de muziek verschrikkelijk. :')

Was zo blij dat ik na de cursus mijn eigen playlist kon draaien. Al mis ik nog wel het "ik ben fier op u" ;-)

Maar het is een leuke app om te starten met hardlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:26 



 
Profiel   

Je kunt dus gewoon je muziek opzetten terwijl je Evy luistert. De muziek stopt eventjes als je Evy hoort praten.
Met duurloopjes hoor je haar alleen maar elke 5 min zeggen hoe lang je al loopt en wat je snelheid is dat is ook best fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:36 



 
Profiel   

Oke dat is wel zo handig ja, anders mis je Evy haar aanwijzingen :P.
Bos lijkt me ook leuk, maar niet zo praktisch. Ik moet nagenoeg altijd 's avonds lopen i.v.m. jonge kids thuis overdag. En dan loop je niet graag in t bos. Wie weet tegen het voorjaar/zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 21:24 



 
Profiel   

Het mooie aan hardlopen is. Je kunt je huis uitstappen en gaan lopen. Voor trailrunning heb je ook andere schoenen nodig. Een kort stukje over nat gras en natte brugjes op schoenen voor harde ondergrond daarmee ga je dus echt op je toeter. En trailschoenen bieden op asfalt niet voldoende demping.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 22:09 



 
Profiel   

Ik heb heel veel trailrunning gedaan met mijn gewone hardloopschoenen. O.a. in Noorwegen op de fjorden, in Zwitserland in de bergen en in Duitsland in de Eiffel. Dus dan kan een plat stukje bos hier in Nederland ook echt wel op gewone hardloopschoenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 06:23 



 
Profiel   

Hier alleen mn trail schoenen nodig als het echt nat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 06:28 



 
Profiel   

Ik loop op verharde ondergrond hier. Alleen loop ik niet met de app, maar met haar eerdere mp3-bestanden, dus wel (verschrikkelijke) muziek, maar geen mogelijkheid om eigen muziek te kiezen :')
De muziek heeft wel een lekker loopritme als je niet te hard probeert te luisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 16:40 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Ik heb heel veel trailrunning gedaan met mijn gewone hardloopschoenen. O.a. in Noorwegen op de fjorden, in Zwitserland in de bergen en in Duitsland in de Eiffel. Dus dan kan een plat stukje bos hier in Nederland ook echt wel op gewone hardloopschoenen.



Nou ik ging toch echt op mijn toeter laatst op een glad stuk weiland net voor een brugje. Dus ik raad het echt niet aan.

Onverhard in Noorwegen is anders dan NL. Veel is toch rotsgrond. Hier is het zacht en glad en de zool van Iig neutrale schoenen voor asfalt dat loopt daar echt niet fijn op. Ik doe het Iig niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 22:16 



 
Profiel   

Hier een lekker bos rondje in de regen.
Op wegschoenen.
Heb trailschoenen maar op automatische piloot m'n weg schoenen aangedaan.

Vorige week helaas maar een x kunnen lopen. Grote verbouwing, baby met hoge koorts, werk en afspraken.

Les 19 alleen met m'n 8 jarige herder, over de weg en klein stukje bos.
Vandaag les 20 was mn good old puckje mee, 11,5 jarige ukkie.
Hij vindt het nog zo leuk, daar lopen we graag iets rustiger voor.
Vandaag volledig bos.

Ik doe de 0/5 km. Maar heb wel al een loop achtergrond met veel lange afstand trails en twee Marathons.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 11:05 



 
Profiel   

Welke warming up oefeningen doen jullie? Ik doe dat nog niet, dus ben opzoek naar inspiratie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:06 



 
Profiel   

Ik wandel alleen een klein stukje in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:27 



 
Profiel   

horsii schreef
Ik wandel alleen een klein stukje in.

Hier hetzelfde. Het zal vast beter zijn om oefeningen te doen, maar ik heb hier toch de marathon mee gered :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:01 



 
Profiel   

Ik wandel ook alleen een kort stukje in, doe de eerste minuut gewoon wat langzamer joggen. Heb nooit een warming up gedaan of gestretcht en ook eerder veel getraind en 10EM en trail runnen gedaan. Nooit een blessure gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 19:04 



 
Profiel   

Oke dit heb ik vanavond idd ook gedaan. Ik had de vorige keer wel iets last, maar vanavond ging het top dus ik kijk het gewoon even aan. Het is momenteel koud om zolang te lopen dus dan ren ik vaak liever :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 20:32 



 
Profiel   

Het was weer mooi in het bos vandaag.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Evy les 21

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 14:20 



 
Profiel   

Jullie tips voor een fijne winter tight? Loop normaal altijd met fusion broeken maar zijn erg prijzig.
120,-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 14:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 23 [ 574 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen